Form of Work
Książki
(78)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Proza
(1)
Status
only on-site
(75)
available
(64)
unavailable
(2)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(22)
Wypożyczalnie
(44)
Czytelnie
(76)
Author
Opolski Krzysztof
(4)
Szczepańska Katarzyna
(4)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Sikora Tadeusz (1950- )
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(2)
Zapłata Sławomir
(2)
Afonin Anatolij Alekseevič (1938- )
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hawlena Joanna (1963- )
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Karniej Piotr
(1)
Kaźmierczak Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kuna-Broniowska Izabela
(1)
Kwiatkowski Cezary (kultura fizyczna)
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Kłak Dariusz
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Miedziński Bogdan
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Nicholas John M. (1945- )
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Nowicka Julia
(1)
Ochyra Irena
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Peters B. Guy
(1)
Piasecka Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Rogala Piotr
(1)
Rogalska Elżbieta
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rutkowska Elżbieta (kultura fizyczna)
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Sawicka Anna Helena
(1)
Sawicki Bogusław (1952- )
(1)
Sierocka Halina
(1)
Skalik Jan
(1)
Skorek Marta
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Steyn Herman
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Szczepańska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Szewczyk Paweł
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szymanowski Wacław (1945- )
(1)
Słowiński Bronisław
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Tkaczyk Stanisław (1944- )
(1)
Toruński Janusz
(1)
Urbaniak Maciej (1970- )
(1)
Wawak Sławomir
(1)
Wawak Tadeusz (1946- )
(1)
Year
2010 - 2019
(67)
2000 - 2009
(11)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(78)
Language
Polish
(78)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Subject
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(35)
ZARZĄDZANIE
(15)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(12)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(6)
INNOWACJE
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
ADMINISTRACJA
(4)
TURYSTYKA
(4)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
KADRY
(2)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
NORMY ISO 9001
(2)
ORGANIZACJA
(2)
POLSKA
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Turystyka
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
Administracja
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
BHP
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Biblioteki
(1)
CHOROBY DZIECIĘCE
(1)
Decyzje
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HUTNICTWO
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Innowacje
(1)
Jakość usług
(1)
Kontrola techniczna
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja pracy
(1)
NAUCZANIE
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
Normy ISO 14001
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(1)
PIELĘGNIARSTWO DZIECIĘCE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Poradnictwo
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
SZPITALE
(1)
SZPITALE DZIECIĘCE
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
(1)
USŁUGI
(1)
Usługi turystyczne
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
ŻYWNOŚĆ
(1)
Subject: time
2001-
(5)
2001-0
(4)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
PODRĘCZNIKI
(11)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
78 results Filter
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 221-234.
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17585 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 18807 XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. 18806 XX.5
Book
In basket
(Monografie / Wolters Kluwer Polska ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 193-203. Indeks.
Skuteczność systemu zarządzania jakością ISO 9001 uwarunkowana jest czynnikami występującymi zarówno w organizacji, jak i w jej otoczeniu. Dla przedsiębiorstwa najważniejsze są uwarunkowania wewnętrzne, czyli czynniki, którymi można zarządzać poprzez podejmowane w organizacji decyzje. Identyfi kacja tych czynników, określenie stopnia ich ważności oraz ocena oddziaływania na poszczególne rezultaty systemu zarządzania jakością, w istotny sposób przyczyniają się do doskonalenia skuteczności tego systemu i racjonalizacji podejmowanych decyzji gospodarczych. Autor w sposób szczegółowy i z praktycznego punktu widzenia przedstawił: - rolę zarządzania jakością w zarządzaniu organizacją, - zagadnienia skuteczności systemu zarządzania jakością, - wewnętrzne czynniki wpływające na skuteczność znormalizowanego systemu zarządzania jakością.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10996 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8224 IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9569 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 267-277.
Jedną z perspektyw współczesnego pojmowania bezpieczeństwa jest jego obecność w codziennej aktywności człowieka. Każdy ma prawo odczuwać stan równowagi w domu, w miejscu pracy czy wypoczynku, wszędzie tam, gdzie przebywa i funkcjonuje. Owo prawo i potrzeba zarazem, determinują konieczność pogłębiania wiedzy i zdobywania umiejętności tego, jak przeciwdziałać, i jak reagować na wszelkiego rodzaju zdarzenia destabilizujące ład psychiczny i fizyczny. Treść prezentowanej monografii ułatwia badaczom, studentom, organizatorom i pasjonatom dostęp do informacji, a zarazem pomaga w zrozumieniu aktualnych problemów, jakie występują w zarządzaniu kryzysowym, w ciągle zmieniającym się środowisku. Celem powstania prezentowanej pozycji jest chęć rozbudzenia w Czytelniku twórczej i aktywnej postawy, wobec potencjalnej czy rzeczywistej sytuacji kryzysowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17527 [Magazyn 1], P.17526 [Magazyn 1], P.17525 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18367 X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18366 X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Śląska ; 249)
Bibliogr. s. 126-[134].
W monografii przedstawiono koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) z uwzględnieniem jej genezy, norm i inicjatywy z nią związanych; zwrócono również uwagę na konieczność rozpatrywania tej koncepcji z punktu widzenia zarządzania strategicznego. Zaprezentowano tematykę systemów zarządzania jakością ze szczególnym uwzględnieniem ich doskonalenia. W monografii zamieszczono również przewodnik wdrażania społecznej odpowiedzialności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10684 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 159-167.
Problematyka badawcza niniejszej monografii dotyczy analizy porównawczej efektywności działaności organizacji, posiadających wdrożony i funkcjonujący, sformalizowany system zarządzania jakością według normy ISO 9001 i organizacji, w których funkcjonuje niesformalizowany system zarządzania jakością. Za główny cel pracy przyjęto zbadanie wpływu sformalizowanego systemu zarządzania jakością, zgodnego ze standardami ISO 9000 na efektywność przedsiębiorstw zarówno w wymiarze ekonomicznym jak i organizacyjnym. Niniejsza monografia posiada charakter teoretyczny i metodyczno - empiryczny. Część teoretyczna pracy oparto na wnikliwych studiach krajowej i zagranicznej literatury przedmiotu (desk research). Wykorzystano również publikacje zawarte w czasopismach branżowych i specjalistycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16968 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 269.
Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i stanowią pierwszy krok na drodze budowy w organizacji nowoczesnego systemu zarządzania, czyniąc ją bardziej konkurencyjną na rynku i lepiej postrzeganą przez klientów, dostawców, władze rządowe i samorządowe, inwestorów, banki itp. Opracowanie może być również pomocne dla tych organizacji, które już mają wdrożony system zarządzania jakością i chcą go dalej doskonalić. W publikacji pokazano niektóre elementy i narzędzia, które powinny wzbogacić zarządzanie organizacją. W opracowaniu skoncentrowano się przede wszystkim na pokazaniu praktycznych aspektów i przykładów realizacji systemu zarządzania jakością, we wszystkich etapach, począwszy od diagnozy stanu organizacji, poprzez opracowanie i wdrożenie dokumentów systemu, podjęcie audytów wewnętrznych i działań doskonalących, aż do oceny gotowości systemu do certyfikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11530 IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12760 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., wykaz norm i aktów prawnych.
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9968 [Magazyn 1], 11620 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11619 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-175.
"[Publikacja] dotyczy (...) aktualnych problemów doskonalenia funkcjonowania uczelni w warunkach wdrażania noweli norm prawnych dotyczących (...) uczelni publicznych i niepublicznych. Jednocześnie jest ona naukowym, bardzo interesującym sposobem prezentacji wybranych aspektów zarządzania jakością w szkołach wyższych w oparciu o wymogi normy ISO 9001:2008. (...) książka jest cenną pozycją naukową a jednocześnie poradnikiem dla tych, którzy interesują się i zajmują projakościową restrukturyzacją zarządzania w uczelniach w okresie wdrażania reformy szkolnictwa wyższego w Polsce". (z recenzji prof. nadz. dr. hab. Tadeusza Wawaka)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13058 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 362-368.
Organizacje, decydując się na wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami norm, traktują je jak wskazówki w celu budowy sprawnie i efektywnie funkcjonującego systemu. Jako standard uznaje się normy ISO serii 9000. Podają one bowiem niezbędne wymagania, które należy spełnić w celu opracowania i wdrożenia wiarygodnego systemu, zawierają terminologię, która pomaga w uniknięciu nieporozumień w interpretacji tych wymagań, oraz wytyczne dotyczące konieczności doskonalenia systemu, a przez to rozwoju całej firmy. W niniejszym podręczniku autorzy pragną przybliżyć aktualne koncepcje i systemy zarządzania jakością zarówno o charakterze uniwersalnym, jak i odnoszące się do konkretnych branż.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9948 IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11584 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 267-279. Indeks.
Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie w perspektywie zarządczej teoretycznych i praktycznych podstaw różnych klasyfikacji zasad zarządzania jakością oraz uporządkowanej ich charakterystyki. Cel został sformułowany na podstawie wieloletniego doświadczenia autorki w projektowaniu oraz wdrażaniu zarówno systemu, jak i koncepcji zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach, z którego wynika między innymi, że opracowanie koncepcji zarządzania jakością w organizacji jest determinowane przyjętymi zasadami, a przede wszystkim ich rozumieniem. Stanowi to o różnicy między koncepcjami zarządzania jakością w organizacjach. Cel uzasadniony jest również potrzebami dydaktycznymi wynikającymi z programu kształcenia studentów na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17774 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19013 IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19012 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 203-209.
Od wielu lat akcentuje się potrzebę doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, a popularne koncepcje dotyczą kompetencji pracowników, kapitału ludzkiego, potencjału społecznego i zmuszają organizacje do ulepszania i monitorowania rozwiązań w zakresie podnoszenia jakości zarządzania zasobami ludzkimi. Współczesny trend ZZL w organizacjach rozwija się w kierunku przekształcania zasobów ludzkich w kapitał, od którego zależy wartość organizacji. Kapitałem tym są ludzie trwale związani z organizacją i jej misją, posiadający umiejętność wspólpracy oraz kreatywne postawy i odpowiednie kwalifikacje. Właśnie te zagadnienia porusza niniejsza publikacja.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15109 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia. strony 221-234.
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 18570 XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18569 XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Konsultant zarządzania jakością / Jerzy Kowalczyk - Wydanie IV - Warszawa CeDeWu 2018 - 163 strony 24 cm
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opar­tego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Manage­ment, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM itp.Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsul­tantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sek­tora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.).Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17626 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18982 IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18981 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Systematyczny, niezależny i udokumentowany proces uzyskiwania dowodu oraz jego obiektywnej oceny w celu określenia stopnia spełnienia założonych kryteriów, potocznie zwany auditem, to jedno z podstawowych narzędzi dostarczania informacji o funkcjonowaniu systemu zarządzania jakością w firmie. Prowadzącymi audity, oprócz pełnomocnika, mogą być tylko najlepsi, najbardziej doświadczenie i odpowiednio przeszkoleni pracownicy. Jak ich wyszukać? Jak szkolić i jak prowadzić działania auditowe, aby niosły one pożytek dla firmy? Tego wszystkiego dowiesz się w tej publikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12770 IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 207-223, netogr. s. 223-226, wykaz aktów prawnych s. 226-227.
Książka porusza problematykę oceny (sprawności, skuteczności i efektywności) systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkołach wyższych. Omawia metody i techniki oceny jakości kształcenia oraz wskazuje na uwarunkowania i bariery wdrażania TQM w szkole wyższej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13807 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Project management for business, engineering, and technology : principles and practice, 2008.
Indeksy.
Publikacja stanowi praktyczny, aktualny i interesujący podręcznik. W książce szczegółowo omówiono wszystkie najważniejsze aspekty zarządzania nowoczesnymi projektami. Autorzy przedstawili metody planowania, organizacji i kontroli projektów, w tym tworzenie harmonogramów, budżetów i systemów kontroli, a także kwestie związane z kształceniem i szkoleniem kierowników projektów, dotyczące bardziej ludzkiej strony zarządzania projektami - roli przywódcy czy konfliktów w zespole projektowym. Dzięki licznym przykładom zarządzania projektami z zakresu inżynierii i nowoczesnych technologii książka ta jest cennym źródłem wiedzy biznesowej i menedżerskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11884 IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13066 IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 171-182.
Niniejsza książka ma na celu prezentację podstawowych metod zarządzania ryzykiem oraz zarządzania jakością, przy szczególnym uwzględnieniu specyfiki sektora usług zdrowotnych. Pierwszy rozdział książki prezentuje szeroki kontekst ekonomiczny i prawny działalności operatorów usług zdrowotnych oraz typowe rozwiązania organizacyjne w tej branży. Rozdział drugi skupia się na kwestiach zarządzania ryzykiem, zas trzeci na zarządzaniu jakością. We wszystkich trzech rozdziałach, poza teoretycznym wykładem przedstawiono także wyczerpujące analizy przypadków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11506 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12737 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 257-270.
W teorii jakości (kompleksowe zarządzanie jakością, TQM - Total Quality Management) problematyka zarządzania zasobami ludzkimi znajduje swoje uzasadnienie ze względu na rolę i znaczenie pracowników w kreowaniu rozwoju jakości i wartości produktów (wyrobów i usług) oraz wpływie na wyniki (finansowe i niefinansowe) osiągane przez przedsiębiorstwo. Doskonałość w zarządzaniu zasobami ludzkimi można rozpatrywać w ujęciu systemu, działań personalnych, struktury podsystemu personalnego czy relacji zachodzących pomiędzy podsystemem personalnym a pozostałymi elementami przedsiębiorstwa w ujęciu funkcjonalnym. Stopień dopasowania charakterystyk systemu zarządzania jakością oraz zatrudnionych pracowników do wykonywanych zadań i realizowanych działań stanowi odpowiedź na pytanie o zgodność potrzeb przedsiębiorstwa z wartością potencjału ludzkiego organizacji dla realizacji strategii. Książka wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym, bowiem kompleksowo łączy dwa obszary badawcze (…) systemowe zarządzanie jakością oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9935 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11571 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie)
Bibliogr. s. 201-216. Indeks.
W monografii przedstawione zostały podejścia do zarządzania kryzysowego, antykryzysowego w ramach zarządzania ryzykiem oraz ich wpływ na zarządzanie ciągłością biznesową. W książce omówiono między innymi: rolę i znaczenie systemu zarządzania jakością, metodykę zarządzania ryzykiem, normatywne rozwiązania ukierunkowane na zapewnienie trwałego sukcesu organizacji, integrację znormalizowanych systemów zarządzania przy wykorzystaniu zarządzania wiedzą, koncepcję zarządzania ciągłością biznesową w ujęciu systemowym, zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11531 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12761 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie.)
Bibliogr. s. 369-370, wykaz aktów prawnych s. 370-371. Indeks.
Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki związanej z zarządzaniem bezpieczeństwem żywności. Autorzy omawiają zwłaszcza takie zagadnienia, jak: podstawowe uwarunkowania zapewnienia jakości żywności, w tym zagrożenia biologiczne i chemiczne; podstawy ustawodawstwa żywnościowego; dobre praktyki produkcyjne i higieniczne; system HACCP; metody i systemy zapewnienia jakości i zarządzania nią w przetwórstwie żywności, w tym funkcje laboratoriów. Przedstawione zagadnienia teoretyczne zostały poparte przez Autorów licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Na końcu książki zamieszczono dwa aneksy zawierające przykładowe księgi: HACCP dla zakładu przetwórczego oraz GHP/GMP i HACCP dla zakładu gastronomicznego. Publikacja jest przeznaczona zarówno dla wykładowców, doktorantów i studentów uczelni wyższych na kierunkach technologii żywności, żywienia człowieka, towaroznawstwa i innych pokrewnych z obszaru nauk o żywności, jak i dla wszystkich tych, którzy zajmują się przetwórstwem i dystrybucją żywności w praktyce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15118 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16082 XVIII.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16081 XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again