Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(19)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(20)
only on-site
(19)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(9)
Wypo┼╝yczalnie
(14)
Czytelnie
(19)
Author
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Cie┼Ťlikowski Krzysztof
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Doli┼äska Ma┼égorzata (1956- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Hajdas Monika
(1)
Ho┼Ťci┼éowicz Edward
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Makowski Michał
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Tomaszewski Adam
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
Zawi┼Ťlak Marek
(1)
Ziaja Waldemar W
(1)
┼Ülusarczyk Stanis┼éaw (1952- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(19)
Language
Polish
(19)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Subject
MARKETING
(9)
ZARZ─äDZANIE
(3)
Marketing
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
EKOROZWÓJ
(1)
Event marketing
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INFORMATYKA
(1)
INNOWACJE
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Przedsi─Öbiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
Turystyka
(1)
WOJCIECHOWSKI, TADEUSZ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODR─śCZNIKI
(2)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
19 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia po┼Ťwi─Öcona jest jubileuszowi 45-lecia pracy naukowej i 65-lecia pracy zawodowej wybitnego specjalisty w zakresie marketingu, logistyki i gospodarki materia┼éowej, prof. dr hab. Tadeusza Wojciechowskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12798 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 411-419. Indeks.
Podr─Öcznik zosta┼é przygotowany z intencj─ů, by w jak najwi─Ökszym stopniu spe┼énia┼é przypisan─ů mu z definicji funkcj─Ö dydaktyczn─ů. Napisano go z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w i specjalno┼Ťci w zakresie zarz─ůdzania, osobach pracuj─ůcych w przedsi─Öbiorstwach lub instytucjach na stanowiskach mened┼╝erskich zwi─ůzanych z marketingiem, osobach samodzielnie prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů i wszystkich tych, kt├│rzy w zwi─ůzku z prac─ů zawodow─ů lub zainteresowaniami chcieliby si─Ögn─ů─ç po pozycj─Ö z tej dziedziny. Autorzy skoncentrowali si─Ö na zasadniczych procesach zarz─ůdczych, unikaj─ůc g┼é─Öbokiej dyskusji poj─Öciowej, koncepcyjnej czy badawczej. K┼éad─ůc nacisk na klarowno┼Ť─ç wywodu, zdecydowali si─Ö nada─ç ksi─ů┼╝ce jak najprostsz─ů struktur─Ö, obejmuj─ůc─ů sze┼Ť─ç rozdzia┼é├│w po┼Ťwi─Öconych koncepcji marketingu oraz poszczeg├│lnym funkcjom zarz─ůdzania w tym zakresie: planowaniu, organizacji, wdro┼╝eniu i kontroli efekt├│w dzia┼éa┼ä marketingowych. Podr─Öcznik zosta┼é przygotowany z wykorzystaniem licznych ┼║r├│de┼é informacji i zawiera liczne przyk┼éady praktyczne, podawane zar├│wno w tre┼Ťci wywodu, jak i oddzielnie, jako wiadomo┼Ťci ÔÇ×prosto z rynkuÔÇŁ.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14795 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15536 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarz─ůdzania ma┼éymi firmami obejmuje: - analiz─Ö i badanie rynkowych uwarunkowa┼ä strategicznych funkcjonowania (segmentacj─Ö rynku, rynki docelowe, konkurencj─Ö), - okre┼Ťlenie plan├│w i realizacji element├│w dzia┼éa┼ä marketingowych - rozwoju us┼éug, kszta┼étowania ich cen, handlu, promocji, PR, - wsp├│┼éprac─Ö mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobr─ů organizacj─Ö marketingu kadrowego - podstawy sukces├│w na rynku, W literaturze przedmiotu podkre┼Ťla si─Ö specyfik─Ö rynkow─ů ma┼éych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarz─ůdzania, - du┼╝a sk┼éonno┼Ť─ç do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nak┼éadczej, - wykorzystanie ┼Ťrodk├│w finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16990 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 135-148.
Do recenzji przed┼éo┼╝ony zosta┼ä maszynopis ksi─ů┼╝ki ÔÇ× Event marketing. Podstawy teoretyczne i rozwi─ůzania praktyczneÔÇŁ. W tym miejscu nale┼╝y jednoznacznie podkre┼Ťli─ç, ┼╝e sam wyb├│r tematu jest bodaj najwi─Ökszym atutem ksi─ů┼╝ki. Nie oznacza to bynajmniej, ┼╝e ksi─ů┼╝ka jest napisana na s┼éabym poziomie, jest bowiem wr─Öcz przeciwnie, ale rzeczywi┼Ťcie stanowi pr├│b─Ö zape┼énienia nie tyle luki na polskim rynku wydawniczym, ale wr─Öcz drastycznej ÔÇ×wyrwyÔÇŁ. Temat organizacji, zarz─ůdzania i marketingu wydarze┼ä w wielu krajach ( np. Wielkiej Brytanii ) doczeka┼é si─Ö utworzenia odr─Öbnego kierunku studi├│w, dla s┼éuchaczy kt├│rego powsta┼éa znaczna liczba publikacji. Tymczasem, wed┼éug mojej wiedzy, w Polsce nie ma dot─ůd nawet jednej publikacji zwartej po┼Ťwi─Öconej w ca┼éo┼Ťci tej tematyce. Informacje na ten temat mo┼╝na znale┼║─ç w coraz liczniejszych opracowaniach dotycz─ůcych turystyki biznesowej, ale tak kompleksowe spojrzenie, jak czyni to Autor recenzowanej ksi─ů┼╝ki, dot─ůd w Polsce nie by┼éo prezentowane. Mo┼╝na zatem przypuszcza─ç, ┼╝e grupa docelowa odbiorc├│w recenzowanej monografii powinna by─ç bardzo szeroka. Z jednej strony z pewno┼Ťci─ů s─ů to studenci i wyk┼éadowy akademiccy, dla kt├│rych jest to istotna pomoc w procesie dydaktycznym. ┼üatwo przyst─Öpny j─Özyk i du┼╝a ilo┼Ť─ç prezentowanych przyk┼éad├│w z pewno┼Ťci─ů u┼éatwi─ů wykorzystanie recenzowanej ksi─ů┼╝ki w procesie dydaktycznym na uczelniach, zw┼éaszcza kszta┼éc─ůcych si─Ö na kierunkach powi─ůzanych z turystyk─ů. Drug─ů wa┼╝n─ů grup─ů odbiorc├│w powinni by─ç praktycy, zar├│wno w sektorze prywatnym, jak i publicznym, czyli pracownicy firm zajmuj─ůcych si─Ö organizacj─ů wydarze┼ä, jak i pracownicy jednostek samorz─ůdu zainteresowa┼ä naukowc├│w, badaczy rynku turystycznego, marketingu terytorialnego, czy tak┼╝e rozwoju lokalnego i regionalnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17762 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 206-208.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona jest nowym kierunkom strategii i zarz─ůdzania marketingowego, obejmuj─ůcego wszystkie poziomy i dzia┼éy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, ┼╝e dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w ma┼éych i ┼Ťrednich firmach o wy┼╝szym poziomie kultury rynkowej ni┼╝ w przedsi─Öbiorstwach du┼╝ych i wielkich. Przedstawia metody i narz─Ödzia wdra┼╝ania innowacyjnego podej┼Ťcia marketingowego, z uwzgl─Ödnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych uwarunkowa┼ä skuteczno┼Ťci podejmowanych dzia┼éa┼ä. Na zako┼äczenie om├│wione s─ů wyniki bada┼ä aktywno┼Ťci marketingowej w sektorze M┼ÜP. Ksi─ů┼╝ka zawiera r├│wnie┼╝ wiele przyk┼éad├│w z praktyki firm, kt├│re osi─ůgn─Ö┼éy sukces rynkowy dzi─Öki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11265 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12362 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 129-133.
Ksi─ů┼╝ka podejmuje problematyk─Ö syntetycznego podej┼Ťcia do zintegrowanego systemu zarz─ůdzania strategicznego w sektorze turstycznym. Zaprezentowano w niej trendy rozwojowe bran┼╝y hotelarskiej oraz ich wp┼éyw na zmiany w organizacji firmy oraz okre┼Ťlono podstawy formu┼éowania strategii marki sektora hotelarskiego w oparciu o interkacje przedsi─Öbiorstw z otoczeniem zewnetrznym. Dokonano tak┼╝e identyfikacji czynnik├│w zachowania konkurencyjno┼Ťci w ramach bran┼╝y i struktury organizacyjnej i jej funkcji w realizacji za┼éo┼╝onej strategii firmy w tworzeniu marki hotelowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13801 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 201-207
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono rozw├│j system├│w informacyjnych organizacji. Scharakteryzowano bazy danych, systemy wspomagania decyzji, systemy eksperckie, komputerow─ů integracj─Ö przedsi─Öbiorstwa, zastosowanie Internetu w dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, w tym w zarz─ůdzaniu marketingiem, co stanowi istot─Ö organizacji wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14669 [Magazyn 1], P.14668 [Magazyn 1], P.14667 [Magazyn 1], P.14666 [Magazyn 1], P.14665 [Magazyn 1], P.14664 [Magazyn 1], P.14663 [Magazyn 1], P.14662 [Magazyn 1], P.14661 [Magazyn 1] (9 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14660 IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15474 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzgl─Ödniaj─ůce najnowsze badania z zakresu innowacyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, kt├│re wype┼énia luk─Ö poznawcz─ů dotycz─ůc─ů rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodz─ů pomi─Ödzy innowacyjno┼Ťci─ů a konkurencyjno┼Ťci─ů przedsi─Öbiorstwa. Autorzy koncentruj─ů swoj─ů uwag─Ö na zagadnieniach zwi─ůzanych z innowacyjno┼Ťci─ů w czterech obszarach zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedz─ů, jako czynnikach, kt├│re w spos├│b istotny determinuj─ů konkurencyjno┼Ť─ç organizacji. Zawarte w publikacji rozwa┼╝ania obejmuj─ů zar├│wno zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne nawi─ůzuj─ůce do szeroko zakrojonych bada┼ä empirycznych polskich przedsi─Öbiorstw. Niezwykle wa┼╝nym walorem tej monografii jest przywo┼éanie i analiza wynik├│w bada┼ä empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsi─Öbiorstw, a dotycz─ůcych ich zachowa┼ä innowacyjnych w zakresie zarz─ůdzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11203 IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12270 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najwa┼╝niejszych i najbardziej aktualnych zagadnie┼ä z zakresu zarz─ůdzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematyk─Ö, zar├│wno od strony zarz─ůdzania, jak i marketingu. Sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci: podstawy zarz─ůdzania marketingowego, marketing w przedsi─Öbiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsi─Öbiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia r├│wnie┼╝ strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdra┼╝anie strategii i kontrol─Ö strategiczn─ů), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarz─ůdzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12739 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13777 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podr─Öcznik odzwierciedla zmiany zachodz─ůce w polskiej gospodarce oraz sta┼éy post─Öp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy om├│wili w nim: istot─Ö i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywc├│w, segmentacj─Ö rynku, problematyk─Ö produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarz─ůdzania marketingiem. Na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu s─ů zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12439 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12438 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12437 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13585 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja ma na celu pokazanie u┼╝ytecznych narz─Ödzi zarz─ůdzania ma┼éym i ┼Ťrednim przedsi─Öbiorstwem w wymagaj─ůcych i trudnych uwarunkowaniach rynkowych, z jakimi mamy wsp├│┼écze┼Ťnie do czynienia. Wskazuje, i┼╝ opr├│cz uwarunkowa┼ä ekonomicznych, istotne w procesach zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů biznesow─ů jest tak┼╝e uwzgl─Ödnianie oczekiwa┼ä zewn─Ötrznych i wewn─Ötrznych interesariuszy. A to oznacza konieczno┼Ť─ç wzi─Öcia pod uwag─Ö w procesach zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem okre┼Ťlonych ogranicze┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci ┼Ťrodowiskowych oraz spo┼éecznych i etycznych. Ksi─ů┼╝ka nawi─ůzuje do tych warunk├│w, pokazuj─ůc, jak zastosowa─ç okre┼Ťlone narz─Ödzia zarz─ůdzania strategicznego i operacyjnego, zarz─ůdzania zasobami i procesami w kontek┼Ťcie wymaga┼ä zr├│wnowa┼╝onego rozwoju.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15130 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16140 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16139 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZiP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy na temat wsp├│┼éczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunk├│w rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie b─Öd─ů mu towarzyszy─ç w przysz┼éo┼Ťci. Zwr├│cono w nim zw┼éaszcza uwag─Ö na: partnerskie podej┼Ťcie do podmiot├│w rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywc├│w finalnych poprzez w┼é─ůczenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podej┼Ťcia do pracownik├│w, pozwalaj─ůcego na zaspokajanie ich oczekiwa┼ä, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaanga┼╝owania w osi─ůganie rynkowych cel├│w przedsi─Öbiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partner├│w i rynkowej edukacji nabywc├│w finalnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12417 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13576 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : podr─Öcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie ciesz─ůcego si─Ö od lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem podr─Öcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnie┼ä marketingu. Publikacja ukazuje zwi─ůzki marketingu z zarz─ůdzaniem, mikro- i makroekonomi─ů, psychologi─ů, socjologi─ů, przemys┼éem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przyk┼éadami do┼Ťwiadcze┼ä polskich przedsi─Öbiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografi─Ö, a po ka┼╝dym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromn─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta struktura wyk┼éadu. Szerzej ni┼╝ w innych podr─Öcznikach nawi─ůzuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia polityk─Ö i kalkulacje cen, rol─Ö logistyki w dystrybucji, zarz─ůdzanie produktami przemys┼éowymi i us┼éugami oraz marketing mi─Ödzynarodowy. Podr─Öcznik zosta┼é napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17283 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17282 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-158 i przy rozdz.
"Niniejsze opracowanie w spos├│b naukowy wyja┼Ťnia podstawy marketingowej dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw na rynku, jednocze┼Ťnie wskazuj─ůc prawid┼éowo┼Ťci praktycznego dzia┼éania i konsekwencje podejmowanej aktywno┼Ťci. W celu w┼éa┼Ťciwego zrozumienia koncepcji marketingu i zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem w oparciu o wiedz─Ö o rynku, w opracowaniu obejmuj─ůcym dziewi─Ö─ç rozdzia┼é├│w, po ka┼╝dym z nich zamieszczono cz─Ö┼Ť─ç, maj─ůc─ů na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia okre┼Ťlonej wiedzy. Dodatkowo, ka┼╝demu rozdzia┼éowi przyporz─ůdkowano zalecan─ů literatur─Ö, dzi─Öki kt├│rej mo┼╝liwe jest dalsze ugruntowanie wiedzy o charakterze naukowym." (z Wprowadzenia)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12153 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13276 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik akademicki inspiruj─ůcy i wspomagaj─ůcy w samokszta┼éceniu z podstaw marketingu. Opr├│cz syntezy tre┼Ťci poszczeg├│lnych temat├│w zawiera r├│wnie┼╝ interesuj─ůcy zestaw test├│w, zada┼ä, przyk┼éad├│w i zarazem poprawnych odpowiedzi. Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiej─Ötno┼Ťci pos┼éugiwania si─Ö instrumentami marketingowego zarz─ůdzania firm─ů w procesie globalizacji i integracji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12946 [Magazyn 1], P.7473 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8480 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8479 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 239-248, netogr. s. 248-249.
Przeobra┼╝enia zachodz─ůce w otoczeniu skutkuj─ů konieczno┼Ťci─ů wprowadzania nowoczesnych koncepcji, metod i narz─Ödzi zarz─ůdzania w przedsi─Öbiorstwie. Za przedmiot zainteresowa┼ä badawczych w niniejszej ksi─ů┼╝ce uznano w szczeg├│lno┼Ťci: zarz─ůdzanie marketingowe oraz logistyczne, zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů, koncepcj─Ö Lean Management, controlling, zarz─ůdzanie procesowe i zarz─ůdzanie strategiczne. W dalszej cz─Ö┼Ťci pracy ukazano problematyke dotycz─ůc─ů interesariuszy przedsi─Öbiorstwa. Wskazano na znaczenie spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu, przedstawiono og├│lne zasady organizacji zarz─ůdzania, przybli┼╝ono proces zarz─ůdzania wiedz─ů, innowacjami oraz projektami w uj─Öciu teoretycznym i na praktycznych przyk┼éadach. (z Wprowadzenia)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13876 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13875 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14830 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 311-326 i przy rozdz.
W przedstawionej monografii podj─Öto pr├│b─Ö zaprezentowania niekt├│rych aspekt├│w zarz─ůdzania wykorzystuj─ůcego technologi─Ö teleinformatyczn─ů. Scharakteryzowano specyficzne cechy nowych uk┼éad├│w gospodarczych i przekszta┼écenia zasad dzia┼éania r├│┼╝nych organizacji. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na takie problemy jak informatyczne wspomaganie zarz─ůdzania, handel i marketing elektroniczny, kszta┼étowanie si─Ö nowych rozwi─ůza┼ä organizacyjnych, problemy przyw├│dztwa w organizacjach wirtualnych, szkolenia e-learningowe oraz psychologiczne i innowacyjne aspekty dzia┼éa┼ä w tych nowych warunkach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12125 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka traktuje o zagadnieniach sk┼éadaj─ůcych si─Ö na nowoczesne, przystosowane do reali├│w XXI wieku zarz─ůdzanie marketingowe, obejmuj─ůcych: budowanie strategii i plan├│w marketingowych, docieranie do trafnych ustale┼ä badawczych i skuteczne mierzenie efekt├│w dzia┼éa┼ä, utrzymywanie kontakt├│w z klientami, budowanie silnych marek, kszta┼étowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie warto┼Ťci oraz tworzenie podstaw d┼éugofalowego wzorstu. Umiej─Ötne ┼é─ůczenie teorii z praktyk─ů oraz mn├│stwo najbardziej aktualnych przyk┼éad├│w z ┼╝ycia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12414 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12413 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [481]-485.
Ksi─ů┼╝ka zawiera podstawow─ů i powszechnie u┼╝yteczn─ů wiedz─Ö z obszaru zarz─ůdzania wsp├│┼éczesnymi organizacjami. Zgromadzone w niej informacje nawi─ůzuj─ů do wielu warto┼Ťciowych opracowa┼ä autor├│w polskich i zagranicznych, kt├│re ukaza┼éy si─Ö na rynku wydawniczym w ostatnich latach. W wielu fragmentach prezentuje r├│wnie┼╝ wyniki bada┼ä i pogl─ůdy autora. Czytelnik nie znajdzie w tej ksi─ů┼╝ce dog┼é─Öbnych analiz i obszernych rozwa┼╝a┼ä, napotka natomiast zwarty system wiedzy podstawowej, niezb─Ödnej do zrozumienia zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy wsp├│┼éczesn─ů organizacj─ů a jej dynamicznym otoczeniem oraz sposobami zarz─ůdzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13524 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14488 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again