Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(25)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(32)
only on-site
(25)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(13)
Wypo┼╝yczalnie
(20)
Czytelnie
(25)
Author
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cie┼Ťlikowski Krzysztof
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Doli┼äska Ma┼égorzata (1956- )
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Hajdas Monika
(1)
Ho┼Ťci┼éowicz Edward
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Limański Andrzej
(1)
Makowski Michał
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smutek Halina
(1)
Tomaszewski Adam
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
Zawi┼Ťlak Marek
(1)
Ziaja Waldemar W
(1)
┼Ülusarczyk Stanis┼éaw (1952- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Year
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(10)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(27)
Audience Group
Szkoły wyższe
(4)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Subject
MARKETING
(11)
Marketing
(4)
ZARZ─äDZANIE
(4)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
Turystyka
(2)
Zarz─ůdzanie
(2)
EKOROZWÓJ
(1)
Event marketing
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INFORMATYKA
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Marketing strategiczny
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Przedsi─Öbiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
WOJCIECHOWSKI, TADEUSZ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Podr─Öcznik
(4)
PODR─śCZNIKI
(2)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
27 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia po┼Ťwi─Öcona jest jubileuszowi 45-lecia pracy naukowej i 65-lecia pracy zawodowej wybitnego specjalisty w zakresie marketingu, logistyki i gospodarki materia┼éowej, prof. dr hab. Tadeusza Wojciechowskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12798.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony 213-217.
Podr─Öcznik akademicki, przedstawiaj─ůcy zagadnienia zarz─ůdzania i planowania marketingowego w spos├│b interakcyjny, uwzgl─Ödniaj─ůcy zintegrowanie dzia┼éalno┼Ťci marketingowej z finansami, produkcj─ů oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 p┼éaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarz─ůdzania wiedz─ů, kt├│re stanowi osnow─Ö ca┼éego podr─Öcznika. Poza teori─ů, praca zawiera r├│wnie┼╝ liczne przyk┼éady z praktyki gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18252.IX.16.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20342.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20341.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 411-419. Indeks.
Podr─Öcznik zosta┼é przygotowany z intencj─ů, by w jak najwi─Ökszym stopniu spe┼énia┼é przypisan─ů mu z definicji funkcj─Ö dydaktyczn─ů. Napisano go z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w i specjalno┼Ťci w zakresie zarz─ůdzania, osobach pracuj─ůcych w przedsi─Öbiorstwach lub instytucjach na stanowiskach mened┼╝erskich zwi─ůzanych z marketingiem, osobach samodzielnie prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů i wszystkich tych, kt├│rzy w zwi─ůzku z prac─ů zawodow─ů lub zainteresowaniami chcieliby si─Ögn─ů─ç po pozycj─Ö z tej dziedziny. Autorzy skoncentrowali si─Ö na zasadniczych procesach zarz─ůdczych, unikaj─ůc g┼é─Öbokiej dyskusji poj─Öciowej, koncepcyjnej czy badawczej. K┼éad─ůc nacisk na klarowno┼Ť─ç wywodu, zdecydowali si─Ö nada─ç ksi─ů┼╝ce jak najprostsz─ů struktur─Ö, obejmuj─ůc─ů sze┼Ť─ç rozdzia┼é├│w po┼Ťwi─Öconych koncepcji marketingu oraz poszczeg├│lnym funkcjom zarz─ůdzania w tym zakresie: planowaniu, organizacji, wdro┼╝eniu i kontroli efekt├│w dzia┼éa┼ä marketingowych. Podr─Öcznik zosta┼é przygotowany z wykorzystaniem licznych ┼║r├│de┼é informacji i zawiera liczne przyk┼éady praktyczne, podawane zar├│wno w tre┼Ťci wywodu, jak i oddzielnie, jako wiadomo┼Ťci ÔÇ×prosto z rynkuÔÇŁ.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14795.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15536.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarz─ůdzania ma┼éymi firmami obejmuje: - analiz─Ö i badanie rynkowych uwarunkowa┼ä strategicznych funkcjonowania (segmentacj─Ö rynku, rynki docelowe, konkurencj─Ö), - okre┼Ťlenie plan├│w i realizacji element├│w dzia┼éa┼ä marketingowych - rozwoju us┼éug, kszta┼étowania ich cen, handlu, promocji, PR, - wsp├│┼éprac─Ö mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobr─ů organizacj─Ö marketingu kadrowego - podstawy sukces├│w na rynku, W literaturze przedmiotu podkre┼Ťla si─Ö specyfik─Ö rynkow─ů ma┼éych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarz─ůdzania, - du┼╝a sk┼éonno┼Ť─ç do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nak┼éadczej, - wykorzystanie ┼Ťrodk├│w finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16990.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Ksi─ů┼╝ka ÔÇ×Marketing w turystyce" zawiera opis dzia┼éa┼ä s┼éu┼╝─ůcych obs┼éudze turyst├│w w spos├│b daj─ůcy im maksimum pozytywnych dozna┼ä i prze┼╝y─ç tury┬şstycznych. Obok cz─Ö┼Ťci og├│lnej, omawiaj─ůcej natur─Ö marketingu i zarz─ůdzania zgodnego z jego duchem, ksi─ů┼╝ka zawiera dwie cz─Ö┼Ťci przedstawiaj─ůce fazy aktyw┬şno┼Ťci marketingowej. Autor potwierdza fakt, ┼╝e najbardziej efektywnym ┼Ťrodkiem zjednuj─ůcym klient├│w jest dobra obs┼éuga, tzw. marketing bierny, powo┬şduj─ůca 40% wzrostu og├│lnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczno┼Ť─ç w┼é─ůczenia procesu or┬şganizacyjnego imprez lub proces├│w ┼Ťwiadczenia us┼éug turystom jako istotnych sk┼éadnik├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. E.79.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 135-148.
Do recenzji przed┼éo┼╝ony zosta┼ä maszynopis ksi─ů┼╝ki ÔÇ× Event marketing. Podstawy teoretyczne i rozwi─ůzania praktyczneÔÇŁ. W tym miejscu nale┼╝y jednoznacznie podkre┼Ťli─ç, ┼╝e sam wyb├│r tematu jest bodaj najwi─Ökszym atutem ksi─ů┼╝ki. Nie oznacza to bynajmniej, ┼╝e ksi─ů┼╝ka jest napisana na s┼éabym poziomie, jest bowiem wr─Öcz przeciwnie, ale rzeczywi┼Ťcie stanowi pr├│b─Ö zape┼énienia nie tyle luki na polskim rynku wydawniczym, ale wr─Öcz drastycznej ÔÇ×wyrwyÔÇŁ. Temat organizacji, zarz─ůdzania i marketingu wydarze┼ä w wielu krajach ( np. Wielkiej Brytanii ) doczeka┼é si─Ö utworzenia odr─Öbnego kierunku studi├│w, dla s┼éuchaczy kt├│rego powsta┼éa znaczna liczba publikacji. Tymczasem, wed┼éug mojej wiedzy, w Polsce nie ma dot─ůd nawet jednej publikacji zwartej po┼Ťwi─Öconej w ca┼éo┼Ťci tej tematyce. Informacje na ten temat mo┼╝na znale┼║─ç w coraz liczniejszych opracowaniach dotycz─ůcych turystyki biznesowej, ale tak kompleksowe spojrzenie, jak czyni to Autor recenzowanej ksi─ů┼╝ki, dot─ůd w Polsce nie by┼éo prezentowane. Mo┼╝na zatem przypuszcza─ç, ┼╝e grupa docelowa odbiorc├│w recenzowanej monografii powinna by─ç bardzo szeroka. Z jednej strony z pewno┼Ťci─ů s─ů to studenci i wyk┼éadowy akademiccy, dla kt├│rych jest to istotna pomoc w procesie dydaktycznym. ┼üatwo przyst─Öpny j─Özyk i du┼╝a ilo┼Ť─ç prezentowanych przyk┼éad├│w z pewno┼Ťci─ů u┼éatwi─ů wykorzystanie recenzowanej ksi─ů┼╝ki w procesie dydaktycznym na uczelniach, zw┼éaszcza kszta┼éc─ůcych si─Ö na kierunkach powi─ůzanych z turystyk─ů. Drug─ů wa┼╝n─ů grup─ů odbiorc├│w powinni by─ç praktycy, zar├│wno w sektorze prywatnym, jak i publicznym, czyli pracownicy firm zajmuj─ůcych si─Ö organizacj─ů wydarze┼ä, jak i pracownicy jednostek samorz─ůdu zainteresowa┼ä naukowc├│w, badaczy rynku turystycznego, marketingu terytorialnego, czy tak┼╝e rozwoju lokalnego i regionalnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17762.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 206-208.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona jest nowym kierunkom strategii i zarz─ůdzania marketingowego, obejmuj─ůcego wszystkie poziomy i dzia┼éy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, ┼╝e dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w ma┼éych i ┼Ťrednich firmach o wy┼╝szym poziomie kultury rynkowej ni┼╝ w przedsi─Öbiorstwach du┼╝ych i wielkich. Przedstawia metody i narz─Ödzia wdra┼╝ania innowacyjnego podej┼Ťcia marketingowego, z uwzgl─Ödnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych uwarunkowa┼ä skuteczno┼Ťci podejmowanych dzia┼éa┼ä. Na zako┼äczenie om├│wione s─ů wyniki bada┼ä aktywno┼Ťci marketingowej w sektorze M┼ÜP. Ksi─ů┼╝ka zawiera r├│wnie┼╝ wiele przyk┼éad├│w z praktyki firm, kt├│re osi─ůgn─Ö┼éy sukces rynkowy dzi─Öki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11265.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12362.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 226-228.
W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formu┼éowania cel├│w marketingu-mix, dokonano m.in. przegl─ůdu przes┼éanek "my┼Ťlenia strategicznego" w organizacjach non-profitt oraz interesuj─ůco opisano proces formu┼éowania strategii marketingowej takich organizacji. Poj─Öcie organizacji non-profit czy te┼╝ organizacji "niekomercyjnej" staje si─Ö tak┼╝e i u nas coraz bardziej popularne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4891.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5327.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 129-133.
Ksi─ů┼╝ka podejmuje problematyk─Ö syntetycznego podej┼Ťcia do zintegrowanego systemu zarz─ůdzania strategicznego w sektorze turstycznym. Zaprezentowano w niej trendy rozwojowe bran┼╝y hotelarskiej oraz ich wp┼éyw na zmiany w organizacji firmy oraz okre┼Ťlono podstawy formu┼éowania strategii marki sektora hotelarskiego w oparciu o interkacje przedsi─Öbiorstw z otoczeniem zewnetrznym. Dokonano tak┼╝e identyfikacji czynnik├│w zachowania konkurencyjno┼Ťci w ramach bran┼╝y i struktury organizacyjnej i jej funkcji w realizacji za┼éo┼╝onej strategii firmy w tworzeniu marki hotelowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13801.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. - Krak├│w : Instytut Marketingu, 2004. - 437 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym sk┼éadnikiem filozofii ┼Ťwiata interes├│w, podstawow─ů orientacj─ů mened┼╝ersk─ů oraz zbiorem rynkowych narz─Ödzi zarz─ůdzania. Polega ona na sposobie my┼Ťlenia i dzia┼éania, kt├│ry wykorzystuje zesp├│┼é metod oraz instrument├│w poznawania i kszta┼étowania zewn─Ötrznego otoczenia przedsi─Öbiorstwa, a tak┼╝e jego organizacji, dla osi─ůgania sukces├│w na rynku. Ksi─ů┼╝ka traktuje o tym, jak dokonywa─ç wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania si─Ö na rynku i jak kszta┼étowa─ç wizerunek firmy jako warto┼Ť─ç rynkow─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3943 [Magazyn 1], P.3942 [Magazyn 1], P.3941 [Magazyn 1], P.3940 [Magazyn 1], P.2466 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3939.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.2467.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2465.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 201-207
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono rozw├│j system├│w informacyjnych organizacji. Scharakteryzowano bazy danych, systemy wspomagania decyzji, systemy eksperckie, komputerow─ů integracj─Ö przedsi─Öbiorstwa, zastosowanie Internetu w dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, w tym w zarz─ůdzaniu marketingiem, co stanowi istot─Ö organizacji wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14669 [Magazyn 1], P.14668 [Magazyn 1], P.14667 [Magazyn 1], P.14666 [Magazyn 1], P.14665 [Magazyn 1], P.14664 [Magazyn 1], P.14663 [Magazyn 1], P.14662 [Magazyn 1], P.14661 [Magazyn 1] (9 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14660.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15474.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzgl─Ödniaj─ůce najnowsze badania z zakresu innowacyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, kt├│re wype┼énia luk─Ö poznawcz─ů dotycz─ůc─ů rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodz─ů pomi─Ödzy innowacyjno┼Ťci─ů a konkurencyjno┼Ťci─ů przedsi─Öbiorstwa. Autorzy koncentruj─ů swoj─ů uwag─Ö na zagadnieniach zwi─ůzanych z innowacyjno┼Ťci─ů w czterech obszarach zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedz─ů, jako czynnikach, kt├│re w spos├│b istotny determinuj─ů konkurencyjno┼Ť─ç organizacji. Zawarte w publikacji rozwa┼╝ania obejmuj─ů zar├│wno zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne nawi─ůzuj─ůce do szeroko zakrojonych bada┼ä empirycznych polskich przedsi─Öbiorstw. Niezwykle wa┼╝nym walorem tej monografii jest przywo┼éanie i analiza wynik├│w bada┼ä empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsi─Öbiorstw, a dotycz─ůcych ich zachowa┼ä innowacyjnych w zakresie zarz─ůdzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11203.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12270.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najwa┼╝niejszych i najbardziej aktualnych zagadnie┼ä z zakresu zarz─ůdzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematyk─Ö, zar├│wno od strony zarz─ůdzania, jak i marketingu. Sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci: podstawy zarz─ůdzania marketingowego, marketing w przedsi─Öbiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsi─Öbiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia r├│wnie┼╝ strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdra┼╝anie strategii i kontrol─Ö strategiczn─ů), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarz─ůdzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12739.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13777.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
G┼é├│wnym celem tej pracy jest identyfikacja i analiza podstawowych podej┼Ť─ç teoretyczno-metodycznych, w tym wybranych, najwa┼╝niejszych metod badawczych u┼╝ywanych w badaniach naukowych oraz stosowanych, prowadzonych w dyscyplinie naukowej (w nauce o marketingu i rynku), a w szczeg├│lno┼Ťci w jego specjalno┼Ťci badawczej zarz─ůdzanie marketingowe. Z uwagi na to, ┼╝e podstawowymi obiektami bada┼ä tej specjalno┼Ťci czy inaczej subdyscypliny marketingu s─ů systemy marketingowe przedsi─Öbiorstwa oraz organizacji non-profit, a ┼Ťci┼Ťlej podsystemy zarz─ůdzania marketingowego tych podmiot├│w gospodarczych, rozpoznanie nasze musia┼éo obj─ů─ç przede wszystkim metodyk─Ö bada┼ä tych obiekt├│w, a wi─Öc koncepcji zarz─ůdzania marketingowego, strategii marketingowych, program├│w operacyjnych realizacji tych strategii itp.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5141.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i popr. - Krak├│w : Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing jest sum─ů pewnej praktycznej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci, stanowi─ůcych o profesjonalnych atutach przedsi─Öbiorcy i mened┼╝era. Jako dyscyplina aplikacyjna uczy on, jak nale┼╝y wywo┼éywa─ç, u┼éatwia─ç i przeprowadza─ç transakcje. Tym w┼éa┼Ťciwo┼Ťciom marketingu podporz─ůdkowano uk┼éad ksi─ů┼╝ki, kt├│ry odzwierciedla logik─Ö dzia┼éania przedsi─Öbiorstwa na rynku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1116 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1115.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podr─Öcznik odzwierciedla zmiany zachodz─ůce w polskiej gospodarce oraz sta┼éy post─Öp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy om├│wili w nim: istot─Ö i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywc├│w, segmentacj─Ö rynku, problematyk─Ö produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarz─ůdzania marketingiem. Na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu s─ů zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12439 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12438.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12437.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13585.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja ma na celu pokazanie u┼╝ytecznych narz─Ödzi zarz─ůdzania ma┼éym i ┼Ťrednim przedsi─Öbiorstwem w wymagaj─ůcych i trudnych uwarunkowaniach rynkowych, z jakimi mamy wsp├│┼écze┼Ťnie do czynienia. Wskazuje, i┼╝ opr├│cz uwarunkowa┼ä ekonomicznych, istotne w procesach zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů biznesow─ů jest tak┼╝e uwzgl─Ödnianie oczekiwa┼ä zewn─Ötrznych i wewn─Ötrznych interesariuszy. A to oznacza konieczno┼Ť─ç wzi─Öcia pod uwag─Ö w procesach zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem okre┼Ťlonych ogranicze┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci ┼Ťrodowiskowych oraz spo┼éecznych i etycznych. Ksi─ů┼╝ka nawi─ůzuje do tych warunk├│w, pokazuj─ůc, jak zastosowa─ç okre┼Ťlone narz─Ödzia zarz─ůdzania strategicznego i operacyjnego, zarz─ůdzania zasobami i procesami w kontek┼Ťcie wymaga┼ä zr├│wnowa┼╝onego rozwoju.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15130 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16140.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16139.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZiP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy na temat wsp├│┼éczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunk├│w rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie b─Öd─ů mu towarzyszy─ç w przysz┼éo┼Ťci. Zwr├│cono w nim zw┼éaszcza uwag─Ö na: partnerskie podej┼Ťcie do podmiot├│w rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywc├│w finalnych poprzez w┼é─ůczenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podej┼Ťcia do pracownik├│w, pozwalaj─ůcego na zaspokajanie ich oczekiwa┼ä, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaanga┼╝owania w osi─ůganie rynkowych cel├│w przedsi─Öbiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partner├│w i rynkowej edukacji nabywc├│w finalnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12417.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13576.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : podr─Öcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie ciesz─ůcego si─Ö od lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem podr─Öcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnie┼ä marketingu. Publikacja ukazuje zwi─ůzki marketingu z zarz─ůdzaniem, mikro- i makroekonomi─ů, psychologi─ů, socjologi─ů, przemys┼éem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przyk┼éadami do┼Ťwiadcze┼ä polskich przedsi─Öbiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografi─Ö, a po ka┼╝dym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromn─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta struktura wyk┼éadu. Szerzej ni┼╝ w innych podr─Öcznikach nawi─ůzuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia polityk─Ö i kalkulacje cen, rol─Ö logistyki w dystrybucji, zarz─ůdzanie produktami przemys┼éowymi i us┼éugami oraz marketing mi─Ödzynarodowy. Podr─Öcznik zosta┼é napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17283.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17282.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. II). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie ciesz─ůcego si─Ö od lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem podr─Öcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnie┼ä marketingu. Publikacja ukazuje zwi─ůzki marketingu z zarz─ůdzaniem, mikro- i makroekonomi─ů, psychologi─ů, socjologi─ů, przemys┼éem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przyk┼éadami do┼Ťwiadcze┼ä polskich przedsi─Öbiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografi─Ö, a po ka┼╝dym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromn─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta struktura wyk┼éadu. Szerzej ni┼╝ w innych podr─Öcznikach nawi─ůzuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia polityk─Ö i kalkulacje cen, rol─Ö logistyki w dystrybucji, zarz─ůdzanie produktami przemys┼éowymi i us┼éugami oraz marketing mi─Ödzynarodowy. Podr─Öcznik zosta┼é napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. E.74.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again