Form of Work
Książki
(25)
Status
only on-site
(23)
available
(20)
Branch
Magazyny
(12)
Wypożyczalnie
(8)
Czytelnie
(23)
Author
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Suchar Marek
(2)
Bańka Waldemar
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Boudreau John W
(1)
Bugdol Marek
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Drozdowski Grzegorz
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Karniej Piotr
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Nowak Mariusz
(1)
Quirke Bill (1954- )
(1)
Raulinajtys Monika
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rzycka Olga
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smith Judith
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szybińska Maria
(1)
Walshe Kieran
(1)
Year
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(7)
Country
Poland
(25)
Language
Polish
(24)
Sandawe
(1)
Subject
KADRY
(15)
ZARZĄDZANIE
(7)
SŁUŻBA ZDROWIA
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
MOTYWACJA PRACY
(2)
APTEKARSTWO
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
HANDEL
(1)
INNOWACJE
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KARIERA
(1)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
PRAWO PRACY
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
PŁYNNOŚĆ KADR
(1)
ROZMOWA
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZPITALE
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PODRĘCZNIKI
(2)
25 results Filter
Book
In basket
Indeks.
W czasach pracy zdalnej, nieregularnych godzin pracy i outsourcingu kontakty osobiste pracowników są coraz rzadsze. Jesli chcesz sprawnie zarządzać firmą i osiągnąć biznesowe cele, nie możesz lekceważyć roli komunikacji wewnętrznej. W książce znajdziesz skuteczne narzędzia komunikacji wewnętrznej dostosowane do najnowszych sposobów porozumiewania się takich jak blogi, podkasty, strony Wiki, serwisy społecznościowe czy kanały RSS. Dowiesz się, jak powiązać strategię biznesową ze strategią komunikacji, w jaki sposób lepsza komunikacja wewnętrzna wpływa na zaangażowanie pracowników, jak zarządzać komunikacją, aby osiągnąć pożądane rezultaty.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12233 IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13358 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Kontekst HR)
Książka prezentuje nową koncepcję kierowania ludźmi - Leadership Tool Box - opracowaną przez konsultantów Kontekst HR International Group w ramach projektu "Zarządzać po ludzku". Warto zaznaczyć, że od około 2012 roku koncepcja ta jest podstawą szkoleń przywódczych prowadzonych przez Kontekst HR International Group w Polsce i Wielkiej Brytanii. Przywództwo jest podstawą współczesnego modelu kierowania. Ale dopiero przywództwo wsparte doskonałą techniką daje możliwość osiągania wybitnych wyników. Tą techniką jest Leadership Tool Box.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8871 IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka IPK. Zarządzanie Personelem)
Bibliogr. s. 106.
Poradnik, jako jeden z pierwszych na polskim rynku wydawniczym wskazuje, w jaki sposób wykorzystać procedurę ocen okresowych w kierowaniu personelem i w zarządzaniu organizacją. Przedstawiono w nim zasady tworzenia i funkcjonowania systemu okresowych ocen pracowników (SOOP). Omówiono także najczęściej wykorzystywane w praktyce metody ocen okresowych oraz zagadnienia związane z techniką przeprowadzenia rozmowy oceniającej. Każdy z omawianych etapów: projektowania, wdrażania systemu i administrowania systemem ocen okresowych zilustrowano przykładami konkretnych rozwiązań. Przejrzysty układ tekstu, liczne tabele i zestawienia ułatwiają korzystanie z poradnika.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12779 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie pracownikami w zakładzie opieki zdrowotnej / Anna Gotkowska. - Stan prawny na 1 października 2010 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 248 s. ; 21 cm.
(Prawo Ochrony Zdrowia w Pytaniach i Odpowiedziach)
U góry s. tyt. i okł.: Serwis Prawo i Zdrowie.
Wykaz aktów prawnych s. 245-248.
Celem niniejszej publikacji jest przybliżenie tematyki prawa pracy dla kadry menedżerskiej zatrudnionej w zakładach opieki zdrowotnej. Zostały do niej wybrane najciekawsze pytania stawiane przez użytkowników Serwisu "Prawo i Zdrowie". Opracowanie zawiera odpowiedzi będące rozwiązaniami konkretnych problemów, jakie pojawiają się w związku z zarządzaniem personelem zatrudnionym na podstawie umów o pracę. Wszystkie pytania zostały pogrupowane w osiem tematycznych rozdziałów, tak aby Czytelnikowi łatwiej było odnaleźć interesującą go odpowiedź. Każda odpowiedź opatrzona jest dodatkowo uzasadnieniem, a często także zobrazowana przykładem. Niniejsza publikacja w wielu miejscach odwołuje się do orzecznictwa sądowego, a zwłaszcza orzecznictwa Sądu Najwyższego w zakresie prawa pracy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10043 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11664 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 173-182.
Bardzo dynamiczne, skokowe zmiany zachodzące w świecie współczesnych organizacji powodują, że przedstawiciele nauk o zarządzaniu, a także praktycy biznesu poszukują nowych rozwiązań wspierających efektywność organizacyjną. Rosnąca konkurencja, niepewność, kolejne fale kryzysu gospodarczego oraz niespotykany w historii świata przyrost wiedzy i rozwój nowych technologii – to tylko przykłady czynników wyjaśniających wzmożone zainteresowanie rozwojem nauki zarządzania i profesjonalizacją praktyki zarządzania. Skutkuje ono próbą konstruowania wciąż nowych koncepcji zarządzania, które będą w sposób rzetelny i trafny opisywały rzeczywistość organizacyjną.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14510 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14509 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15448 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-204.
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom skutecznego przywództwa na rynku usług zdrowotnych. Przedstawiono w niej zadania przywódcy w budowaniu długofalowej pozycji rynkowej placówek medycznych, koncentrując uwagę na działaniach strategicznych, dobieraniu i motywowaniu pracowników do realizowania wizji rozwoju, jak również sposoby skutecznego zarządzania rozwojem osobistym przywódcy, podejmowania decyzji, unikania pułapek w przywództwie i zarządzania w warunkach kryzysowych oraz ograniczenia związane z przywództwem w placówkach rodzinnych ze wskazaniem na szansę i ograniczenia w przypadku przywództwa kobiet. Książka adresowana jest przede wszystkim do osób, które pełnią oraz zamierzają pełnić funkcje liderów w podmiotach działających na rynku zdrowia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10064 [Magazyn 1], P.10063 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11675 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Bibliogr. s. 257-259. Indeks.
Liderzy, którzy zadają pytania, wspierają swoich ludzi, zachęcają ich do partycypacji w zarządzaniu, do pracy zespołowej, do dzielenia się pomysłami i zgłaszania innowacji. Za pomocą pytań budują relacje i rozwiązują problemy. Pytania zachęcają do myślenia. Za ich sprawą rodzą się nowe pomysły i powstają nowe sposoby podejścia do dobrze znanych zadań. Niestety, wielu liderów jest nieświadomych niezwykłej mocy zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi. Nie interesują sie tym, co dzieje się z ich podwładnymi, dlatego umyka im wiele informacji, które mogłyby pomóc w zarządzaniu zespołami i osiąganiu celów. Ciekawość bowiem pomaga w zarządzaniu. Ćwiczyć ją można właśnie przez zadawanie pytań. Dobre pytania otwierają zamknięte dotychczas drzwi, stymulują do oryginalnego myślenia, prowokują zmianę. Dzięki nim ludzie sprawdzają swoje aspiracje, motywacje, wybory, założenia, priorytety i zachowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13753 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 225-243.
W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem). Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11543 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11542 IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12775 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w aptece / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2005. - 100 s. : rys., wykr. kolor. ; 24 cm.
Ewolucja rynku stawia przed nim nowe wymagania - poszerzania wiedzy nie tylko farmaceutycznej i medycznej, ale również wiedzy ekonomicznej - z zakresu zarządzania, finansów, marketingu i technik sprzedaży. Właściciel i kierownik powinien umiejętnie zarządzać apteką prowadząc taką politykę, która gwarantować będzie rozwój i dobrą pozycję na rynku. Książka kierowana jest do praktyków - właścicieli, kierowników i pracowników aptek oraz do osób przygotowujących się do pracy w branży:: studentów farmacji i innych uczelni kształcących specjalistów z dziedziny farmakoekonomiki oraz marketingu. Publikacja wzbogaci niezwykle skromną polskojęzyczną literaturę z zakresu omawianej problematyki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10079 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11690 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 239-258.
Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną ("wiodącą teorię") koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i dostosowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców przez menedżerów sprzedaży i w konsekwencji umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14716 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 140-147.
Prezentowana praca poświęcona jest zarządzaniu personelem. Przyjęte w opracowaniu podejście do kwestii personalnych opiera się na teoretycznych założeniach koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi. Jego głównym celem jest przedstawienie zagadnień wchodzących w zakres funkcji personalnej organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13838 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketingowe zarządzanie szkołą / Amir Jan Fazlagić. - Warszawa : Wydawnictwa CODN - Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, cop. 2003. - 164 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Szkołą)
Bibliogr. s. 162-164.
PUBLIKACJA DOSTĘPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Book
In basket
(Biblioteka Zarządzania Personelem)
Książka poświęcona jest rozwojowi zawodowemu i zarządzaniu karierą. Część pierwsza książki przedstawia ogólną koncepcję rozwoju zawodowego - główne etapy życia zawodowego, wartości i cele życiowe, potrzeby i motywy związane z pracą oraz mechanizmy i modele kariery zawodowej. W części drugiej omówiono praktyczne metody zarządzania karierą stosowane w nowocześnie rozumianym zarządzaniu personelem, takie jak tworzenie rezerwy kadrowej, wytyczanie ścieżek kariery, coaching i mentoring. Uzupełnieniem książki jest zbiór narzędzi przydatnych w codziennej pracy menedżera personalnego lub doradcy ds. kariery oraz scenariusz warsztatu doradczego dotyczącego planowania kariery zawodowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11547 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10467 IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka stanowi kompleksową, opartą zarówno na wynikach badań naukowych, jak i doświadczeniach menedżerów pracujących w ochronie zdrowia publikację z dziedziny niezwykle ważnej dla każdego kraju i społeczeństwa. Powstała jako efekt wspólnej pracy autorów zajmujących się tą problematyką w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii. Jej głównym celem jest wsparcie edukacji i rozwoju menedżerów specjalizujących się w organizacjach opieki zdrowotnej i systemach ochrony zdrowia, a także osób, które podejmują studia podyplomowe z zakresu polityki zdrowotnej, zarządzania służbą zdrowia i tematów pokrewnych. Została podzielona na trzy części. Na końcu każdego rozdziału znajdują się ćwiczenia sprawdzające, zaprojektowane w sposób, który pozwoli zastosować zdobytą wiedzę w praktyce, obszerna bibliografia, a także adresy stron WWW i przydatne źródła do dalszych samodzielnych studiów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10022 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10021 XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11654 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Love 'em or lose 'em : getting good people to stay, 2008.
Indeks.
Książka przedstawia 26 skutecznych strategii służących zatrzymaniu w firmie wartościowych pracowników - nie tylko osiągających wyjątkowe wyniki, ale także tych solidnych, wykonujących rzetelnie i niezawodnie codzienne zadania. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się m.in.: dlaczego płaca nie jest najważniejszą nagrodą, jak można dbać o rozwój pracownika, jak dbałość o dobrą formę pracowników przekłada się na wyniki ich pracy, jak słuchać i rozumieć pracowników, jak uwzględniać w pracy pasje pracowników, wartości, potrzeby osobiste i chęć kontaktowania się z innymi ludźmi, w jaki sposób uwzględniać różnice między pokoleniami w stosowaniu strategii budowania zaangażowania. Książka zawiera przykłady z życia firm, a także listy działań, testy i kwestionariusze umożliwiające łatwe przełożenie teorii na praktykę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13780 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. na s. 289-292 i przy rozdz.
"Człowiek w organizacji" jest publikacją, której treść dobrze oddają dwa podtytuły: pracownicy organizacji i współczesne metody zarządzania pracownikami. W sposób przejrzysty autor prezentuje relacje i zależności menedżera liniowego z pracownikami organizacji oraz wskazuje na niekonwencjonalne metody zarządzania w organizacji. Wiodącym problemem książki jest człowiek w organizacji, traktowany jako najcenniejszy, najważniejszy podmiot organizacji. W zakresie niektórych problemów autor zaznacza swoje wyraźnie odrębne stanowisko, wzmacniając je wynikami własnych badań naukowych. Zapoznanie z treścią książki może pomóc czytelnikowi zrozumieć istotę współczesnych paradygmatów relacji przełożony-podwładny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11910 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11909 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13085 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 299-304.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9973 [Magazyn 1], 11623 [Magazyn 2], 11622 [Magazyn 2] (3 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 327-333.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12939 XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14069 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Indeks.
W dzisiejszych czasach specjaliści HR często muszą udowadniać, że ich działania mają wpływ na efektywność firmy. Autorzy książki, opierając się na własnej metodologii, proponują skuteczne techniki pozwalające precyzyjnie określić, jakie rezultaty finansowe mają decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracowników. Lektura książki pozwala: wykorzystywać teorię decyzji tak, aby inwestować we właściwe obszary ZZL; przedstawiać w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu; obliczać efektywność metod selekcji oraz wartość wydajności pracy; sprawdzać, czy i w jaki sposób zaangażowanie i postawy pracowników mają wpływ na wyniki biznesowe; mierzyć wpływ programów szkoleniowych na zysk przedsiębiorstwa; obliczać efektywność zarządzania talentami. Dzięki wykorzystaniu miar i metod omówionych przez autorów specjaliści HR będą mogli zaproponować zmiany, przekonująco uzasadnić je osobom decyzyjnym, a dzięki temu realnie poprawić jakość pracy i wyniki finansowe firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14661 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 449-460. Indeks.
Książka jest nowoczesnym podręcznikiem podstaw zarządzania zakładem opieki zdrowotnej! Publikacja obejmuje następujące zagadnienia: krytyczna analiza zasadniczych mechanizmów finansowania usług medycznych w Polsce, tendencje w zakresie finansowania opieki zdrowotnej - wzrost zaangażowania źródeł prywatnych, restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej, narzędzia i techniki zarządzania gospodarką finansową publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie wiedzą w zakładach opieki zdrowotnej, zarządzanie jakością w zakładach opieki zdrowotnej (zintegrowane systemy zgodne z normami ISO 9001:2000, ISO 14001:2004), marketing usług medycznych, planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej, omówienie przepisów prawa dotyczącego zarządzania, restrukturyzacji oraz przekształceń ZOZ i SPZOZ. Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów na kierunkach związanych z zarządzaniem w opiece zdrowotnej, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerskich dla kadry medycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10150 [Magazyn 1], P.10149 [Magazyn 1], P.10148 [Magazyn 1] (3 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11734 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again