Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Status
only on-site
(8)
available
(5)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(8)
Author
Adamik Anna
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Drapińska Anna
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Rogalska El┼╝bieta
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Romanowski Robert
(1)
Weiss El┼╝bieta (1950- )
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
MARKETING PARTNERSKI
(3)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
MARKETING
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
USŁUGI
(1)
WARTO┼Ü─ć
(1)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 202-211.
W publikacji przedstawiono procedury zarz─ůdzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarz─ůdzania relacjami oraz proponuje konstrukcj─Ö wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzale┼╝nionych m.in. od wzor├│w i styl├│w zachowa┼ä nabywc├│w. Istotne w pracy s─ů aspekty dydaktyczne, zwi─ůzane z przekazaniem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzi─Öki kt├│rym problematyka ta mo┼╝e by─ç lepiej zrozumiana.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11989 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11988 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.7515 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8527 IX.16.2 [Czytelnia C], 8526 IX.16.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 289-303.
Autorka proponuje w ksi─ů┼╝ce nowatorskie podej┼Ťcie do zarz─ůdzania i marketingu w szkolnictwie wy┼╝szym, jakim jest zarz─ůdzanie relacjami. Jest ono propozycj─ů nowoczesnego zarz─ůdzania, kt├│re z jednej strony mo┼╝e pom├│c uczelniom w osi─ůganiu przewagi konkurencyjnej, z drugiej za┼Ť nie jest sprzeczne z akademickim etosem i misj─ů. W ksi─ů┼╝ce opisano zarz─ůdzanie relacjami z r├│┼╝nymi podmiotami w otoczeniu rynkowym uczelni (np. klientami, przedsi─Öbiorstwami, pa┼ästwem). Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na relacje uczelni ze studentami. Oparto si─Ö zar├│wno na najnowszej literaturze ┼Ťwiatowej, jak i wynikach bada┼ä w┼éasnych. Czytelnik znajdzie tu naukowe teorie, potwierdzaj─ůce s┼éuszno┼Ť─ç wysuwanych tez, a tak┼╝e przyk┼éady praktycznych narz─Ödzi niezb─Ödnych szko┼éom wy┼╝szym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13144 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Pod koniec pierwszego dziesi─Öciolecia XXI wieku podnoszenie konkurencyjno┼Ťci i stwarzanie warunk├│w dla rozwoju innowacyjno┼Ťci staj─ů si─Ö najwa┼╝niejsz─ů kwesti─ů zar├│wno z perspektywy sukcesu indywidualnego podmiotu gospodarczego, jak i ca┼éego pa┼ästwa. Z tego te┼╝ wzgl─Ödu problematyka ta jest przedmiotem zainteresowa┼ä ogromnej liczby badaczy, co roku po┼Ťwi─Öca si─Ö jej wiele opracowa┼ä naukowych. W zwi─ůzku z tym we wst─Öpie kolejnej pracy dotycz─ůcej tego zagadnienia nale┼╝y zda─ç pytania: Czy na rynku wydawniczym jest miejsce dla jeszcze jednej monografii z tego zakresu? Czy praca ta mo┼╝e zyska─ç zainteresowanie czytelnika? Wsp├│┼éczesna gospodarka transformuje si─Ö w niespotykanym wcze┼Ťniej tempie. Jeste┼Ťmy ┼Ťwiadkami nowych zjawisk gospodarczych, kt├│re b┼éyskawicznie zmieniaj─ů pozycje konkurencyjne nie tylko poszczeg├│lnych przedsi─Öbiorstw, korporacji, ale tak┼╝e ca┼éych gospodarek.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10979 IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11949 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 433-440.
W ksi─ů┼╝ce autor dowodzi zasadno┼Ťci tezy, ┼╝e mo┼╝liwe jest niwelowanie powi─Ökszaj─ůcego si─Ö dystansu mi─Ödzy ekonomi─ů a naukami spo┼éecznymi, a zw┼éaszcza mi─Ödzy ekonomi─ů a humanistyk─ů. Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonuj─ůc, ┼╝e mo┼╝liwe jest przezwyci─Ö┼╝enie wyst─Öpuj─ůcego powszechnie, roz┼é─ůcznego traktowania warto┼Ťci, kiedy to warto┼Ť─ç (dla) klienta przeciwstawiana jest warto┼Ťci (dla) przedsi─Öbiorstwa. Tyle┼╝ oryginalna, co prowokacyjnie sformu┼éowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych za┼éo┼╝eniach dotycz─ůcych: godno┼Ťci systemowej (rzeczywisto┼Ť─ç jest wielowymiarowa), pe┼éni semantycznej (warto┼Ť─ç odsy┼éaj─ůca do klasycznej TRIADY), prymatu ludzkiej podmiotowo┼Ťci (nieodzowno┼Ť─ç wspomagania antropologicznego nauk spo┼éecznych). Sytuuj─ůc omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwo┼éuje si─Ö jednocze┼Ťnie do ich odpowiednik├│w w rzeczywisto┼Ťci spo┼éeczno-gospodarczej, zw┼éaszcza tej, kt├│ra jest najbli┼╝sza cz┼éowieka. S─ů ni─ů oczywi┼Ťcie us┼éugi. Wnikliwa analiza i dog┼é─Öbna znajomo┼Ť─ç tych┼╝e pozwalaj─ů z dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej wyprowadzi─ç koncepcj─Ö relacyjnej konstelacji warto┼Ťci. W interpretacji autora staje si─Ö ona realnym ┼é─ůcznikiem mi─Ödzy ekonomi─ů a aksjologi─ů, za┼Ť dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej przydaje nowego znaczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13067 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W monografii zosta┼éa podj─Öta tematyka dotycz─ůca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapita┼éu intelektualnego na poziomie przedsi─Öbiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdzia┼é├│w prezentuj─ů wiedz─Ö obejmuj─ůc─ů nauki o zarz─ůdzaniu, co pozwoli┼éo kompleksowo przedstawi─ç znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsi─Öbiorstw i ich otoczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14669 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie ┼Ťwiatowego bestsellera. Ksi─ů┼╝ka napisana jest przez dw├│ch znakomitych i znanych na ca┼éym ┼Ťwiecie specjalist├│w z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty spos├│b szczeg├│┼éowo prezentuje wszystkie najwa┼╝niejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdra┼╝ania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wyb├│r ┼Ťrodk├│w zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzeda┼╝y oraz cen, zarz─ůdzanie kana┼éami dystrybucji, zarz─ůdzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdra┼╝ania planu i sposoby ich rozwi─ůzywania, sposoby pomiaru efektywno┼Ťci planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia s─ů zilustrowane licznymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w, a praktyczne wskaz├│wki i formularze u┼éatwi─ů wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Ka┼╝dy rozdzia┼é zawiera r├│wnie┼╝ pytania i ─çwiczenia pomagaj─ůce czytelnikowi w przyswojeniu materia┼éu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie. Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç)
Bibliogr. s. 295-311. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona jest problematyce kszta┼étowania konkurencyjno┼Ťci ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw oraz mo┼╝liwo┼Ťciom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zw┼éaszcza tkwi─ůcych w r├│┼╝nych formach ich wsp├│┼épracy z otoczeniem rynkowym, w tym r├│wnie┼╝ mi─Ödzynarodowym. Autorzy przedstawiaj─ů w niej zar├│wno analizy zagadnie┼ä teoretycznych, jak i warto┼Ťciowe wyniki przeprowadzonych ostatnio bada┼ä empirycznych, u┼éatwiaj─ůcych zrozumienie proces├│w budowy konkurencyjno┼Ťci i przewagi konkurencyjnej. Praca podzielona jest na cztery cz─Ö┼Ťci po┼Ťwi─Öcone: teoretycznym podstawom kszta┼étowania konkurencyjno┼Ťci i przewagi konkurencyjnej, strategiom i uwarunkowaniom budowy przewagi konkurencyjnej, roli wsp├│┼édzia┼éania z otoczeniem rynkowym w kszta┼étowaniu przewagi konkurencyjnej, internacjonalizacji kszta┼éowania konkurencyjno┼Ťci ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12149 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
ÔÇ×Celem monografii jest wdro┼╝enie Czytelnik├│w do my┼Ťlenia kategoriami koncepcji za-rz─ůdzania oraz pokazanie istoty kierunk├│w ich rozwoju. G┼é├│wnym kryterium doboru materia┼éu prezentowanego w monografii by┼éa ch─Ö─ç zaprezentowania takiego zestawu koncepcji, kt├│re obejmowa┼éyby koncepcje ju┼╝ dzi┼Ť uznawane za klasyczne ale wci─ů┼╝ jeszcze wykorzystywane oraz koncepcje nowoczesne, b─Öd─ůce efektem wprowadzania nowych podej┼Ť─ç w naukach za-rz─ůdzania. W prezentowanej monografii przewa┼╝a podej┼Ťcie zarz─ůdcze do implementacji koncep-cji zarz─ůdzania. Autorki staraj─ů si─Ö ┼é─ůczy─ç my┼Ťl teoretyczna z sytuacjami wyst─Öpuj─ůcymi w praktyce funkcjonowania organizacji. Poznanie problematyki zawartej w monografii mo┼╝e by─ç pomocne w procesach zarz─ů-dzania przedsi─Öbiorstwem i podejmowania codziennych decyzji. Monografia jest w szczeg├│l-no┼Ťci adresowana do student├│w i doktorant├│w kierunk├│w zarz─ůdzania i ekonomii uczelni r├│┼╝-nych typ├│w, a przede wszystkim uniwersytet├│w, os├│b podnosz─ůcych kwalifikacje z tego za-kresu oraz mened┼╝er├│w pragn─ůcych pog┼é─Öbi─ç swoj─ů wiedz─Ö na temat koncepcji zarz─ůdzania.ÔÇŁ Z Przedmowy Agnieszki Bitkowskiej i El┼╝biety Weiss
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16165 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again