Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(11)
Status
only on-site
(11)
available
(7)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(11)
Author
Adamik Anna
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Drapińska Anna
(1)
Komorowski Jan
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Rogalska El┼╝bieta
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Romanowski Robert
(1)
Stone Merlin
(1)
Weiss El┼╝bieta (1950- )
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Subject
MARKETING PARTNERSKI
(3)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
INNOWACJE
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
MARKETING
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
USŁUGI
(1)
WARTO┼Ü─ć
(1)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
11 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 202-211.
W publikacji przedstawiono procedury zarz─ůdzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarz─ůdzania relacjami oraz proponuje konstrukcj─Ö wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzale┼╝nionych m.in. od wzor├│w i styl├│w zachowa┼ä nabywc├│w. Istotne w pracy s─ů aspekty dydaktyczne, zwi─ůzane z przekazaniem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzi─Öki kt├│rym problematyka ta mo┼╝e by─ç lepiej zrozumiana.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11989 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11988.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.7515.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8527.IX.16.2 [Czytelnia C], 8526.IX.16.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Kolegium Nauk o Przedsi─Öbiorstwie. Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w XXI wieku)
G┼é├│wn─ů przes┼éank─ů, kt├│ra sk┼éoni┼éa autork─Ö do podj─Öcia tego tematu, jest dynamiczny rozw├│j sektora us┼éug i wynikaj─ůce z tego zapotrzebowanie na wiedz─Ö z zakresu zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwami us┼éugowymi. W kontek┼Ťcie us┼éug szczeg├│lnie interesuj─ůce by┼éo spojrzenie na zagadnienie budowania lojalno┼Ťci klient├│w w celu wej┼Ťcia w posiadanie informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi oraz zebranie i uporz─ůdkowanie wiedzy dotycz─ůcej logistyki w us┼éugach. Opracowanie wskazuje i omawia procesy i dzia┼éania logistyczne wyst─Öpuj─ůce w przedsi─Öbiorstwach us┼éugowych oraz pokazuje, jak informacje i wiedza o lojalnym kliencie i relacjach z nim mog─ů by─ç wykorzystane w zarz─ůdzaniu logistyk─ů przedsi─Öbiorstw us┼éugowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9038.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10613.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 289-303.
Autorka proponuje w ksi─ů┼╝ce nowatorskie podej┼Ťcie do zarz─ůdzania i marketingu w szkolnictwie wy┼╝szym, jakim jest zarz─ůdzanie relacjami. Jest ono propozycj─ů nowoczesnego zarz─ůdzania, kt├│re z jednej strony mo┼╝e pom├│c uczelniom w osi─ůganiu przewagi konkurencyjnej, z drugiej za┼Ť nie jest sprzeczne z akademickim etosem i misj─ů. W ksi─ů┼╝ce opisano zarz─ůdzanie relacjami z r├│┼╝nymi podmiotami w otoczeniu rynkowym uczelni (np. klientami, przedsi─Öbiorstwami, pa┼ästwem). Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na relacje uczelni ze studentami. Oparto si─Ö zar├│wno na najnowszej literaturze ┼Ťwiatowej, jak i wynikach bada┼ä w┼éasnych. Czytelnik znajdzie tu naukowe teorie, potwierdzaj─ůce s┼éuszno┼Ť─ç wysuwanych tez, a tak┼╝e przyk┼éady praktycznych narz─Ödzi niezb─Ödnych szko┼éom wy┼╝szym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13144.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Pod koniec pierwszego dziesi─Öciolecia XXI wieku podnoszenie konkurencyjno┼Ťci i stwarzanie warunk├│w dla rozwoju innowacyjno┼Ťci staj─ů si─Ö najwa┼╝niejsz─ů kwesti─ů zar├│wno z perspektywy sukcesu indywidualnego podmiotu gospodarczego, jak i ca┼éego pa┼ästwa. Z tego te┼╝ wzgl─Ödu problematyka ta jest przedmiotem zainteresowa┼ä ogromnej liczby badaczy, co roku po┼Ťwi─Öca si─Ö jej wiele opracowa┼ä naukowych. W zwi─ůzku z tym we wst─Öpie kolejnej pracy dotycz─ůcej tego zagadnienia nale┼╝y zda─ç pytania: Czy na rynku wydawniczym jest miejsce dla jeszcze jednej monografii z tego zakresu? Czy praca ta mo┼╝e zyska─ç zainteresowanie czytelnika? Wsp├│┼éczesna gospodarka transformuje si─Ö w niespotykanym wcze┼Ťniej tempie. Jeste┼Ťmy ┼Ťwiadkami nowych zjawisk gospodarczych, kt├│re b┼éyskawicznie zmieniaj─ů pozycje konkurencyjne nie tylko poszczeg├│lnych przedsi─Öbiorstw, korporacji, ale tak┼╝e ca┼éych gospodarek.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10979.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11949.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 433-440.
W ksi─ů┼╝ce autor dowodzi zasadno┼Ťci tezy, ┼╝e mo┼╝liwe jest niwelowanie powi─Ökszaj─ůcego si─Ö dystansu mi─Ödzy ekonomi─ů a naukami spo┼éecznymi, a zw┼éaszcza mi─Ödzy ekonomi─ů a humanistyk─ů. Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonuj─ůc, ┼╝e mo┼╝liwe jest przezwyci─Ö┼╝enie wyst─Öpuj─ůcego powszechnie, roz┼é─ůcznego traktowania warto┼Ťci, kiedy to warto┼Ť─ç (dla) klienta przeciwstawiana jest warto┼Ťci (dla) przedsi─Öbiorstwa. Tyle┼╝ oryginalna, co prowokacyjnie sformu┼éowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych za┼éo┼╝eniach dotycz─ůcych: godno┼Ťci systemowej (rzeczywisto┼Ť─ç jest wielowymiarowa), pe┼éni semantycznej (warto┼Ť─ç odsy┼éaj─ůca do klasycznej TRIADY), prymatu ludzkiej podmiotowo┼Ťci (nieodzowno┼Ť─ç wspomagania antropologicznego nauk spo┼éecznych). Sytuuj─ůc omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwo┼éuje si─Ö jednocze┼Ťnie do ich odpowiednik├│w w rzeczywisto┼Ťci spo┼éeczno-gospodarczej, zw┼éaszcza tej, kt├│ra jest najbli┼╝sza cz┼éowieka. S─ů ni─ů oczywi┼Ťcie us┼éugi. Wnikliwa analiza i dog┼é─Öbna znajomo┼Ť─ç tych┼╝e pozwalaj─ů z dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej wyprowadzi─ç koncepcj─Ö relacyjnej konstelacji warto┼Ťci. W interpretacji autora staje si─Ö ona realnym ┼é─ůcznikiem mi─Ödzy ekonomi─ů a aksjologi─ů, za┼Ť dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej przydaje nowego znaczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13067.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rozw├│j marketingu bezpo┼Ťredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych medi├│w komunikacyjnych s─ů w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym ro┼Ťnie potrzeba kszta┼écenia w tym zakresie. Ksi─ů┼╝ka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdzia┼éach bardzo ciekawie i przejrzy┼Ťcie wyja┼Ťniaj─ů, co to jest marketing bezpo┼Ťredni i marketing interaktywny, jak nimi zarz─ůdza─ç, jakie korzy┼Ťci odniesie przedsi─Öbiorstwo z ich zastosowa┼ä oraz jakimi narz─Ödziami si─Ö pos┼éugiwa─ç, cz─Östo odwo┼éuj─ůc si─Ö do przyk┼éad├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4692.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5081.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 175-183.
Praca ta powsta┼éa w odpowiedzi na zapotrzebowanie gospodarki, jako wynik bada┼ä naukowych prowadzonych w Katedrze Zarz─ůdzania i Marketingu Wy┼╝szej Szko┼éy Finans├│w i Zarz─ůdzania w Bia┼éymstoku Filia w E┼éku. Cel, jakim jest wskazanie przedsi─Öbiorcom i mened┼╝erom mechanizm├│w mo┼╝liwo┼Ťci rozwoju drog─ů przedsi─Öbiorczo┼Ťci i innowacyjno┼Ťci wynika z misji wy┼╝szej uczelni. Innowacje w zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwem sta┼éy si─Ö wsp├│lnym mianownikiem docieka┼ä badaczy reprezentuj─ůcych r├│┼╝ne zainteresowania poznawcze. Pozwoli┼éo to na kompleksowe uj─Öcie problematyki stosowania innowacyjnych metod i technik w zarz─ůdzaniu r├│┼╝norodnymi procesami i zasobami przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10579.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W monografii zosta┼éa podj─Öta tematyka dotycz─ůca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapita┼éu intelektualnego na poziomie przedsi─Öbiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdzia┼é├│w prezentuj─ů wiedz─Ö obejmuj─ůc─ů nauki o zarz─ůdzaniu, co pozwoli┼éo kompleksowo przedstawi─ç znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsi─Öbiorstw i ich otoczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14669.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie ┼Ťwiatowego bestsellera. Ksi─ů┼╝ka napisana jest przez dw├│ch znakomitych i znanych na ca┼éym ┼Ťwiecie specjalist├│w z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty spos├│b szczeg├│┼éowo prezentuje wszystkie najwa┼╝niejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdra┼╝ania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wyb├│r ┼Ťrodk├│w zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzeda┼╝y oraz cen, zarz─ůdzanie kana┼éami dystrybucji, zarz─ůdzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdra┼╝ania planu i sposoby ich rozwi─ůzywania, sposoby pomiaru efektywno┼Ťci planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia s─ů zilustrowane licznymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w, a praktyczne wskaz├│wki i formularze u┼éatwi─ů wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Ka┼╝dy rozdzia┼é zawiera r├│wnie┼╝ pytania i ─çwiczenia pomagaj─ůce czytelnikowi w przyswojeniu materia┼éu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie. Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç)
Bibliogr. s. 295-311. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona jest problematyce kszta┼étowania konkurencyjno┼Ťci ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw oraz mo┼╝liwo┼Ťciom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zw┼éaszcza tkwi─ůcych w r├│┼╝nych formach ich wsp├│┼épracy z otoczeniem rynkowym, w tym r├│wnie┼╝ mi─Ödzynarodowym. Autorzy przedstawiaj─ů w niej zar├│wno analizy zagadnie┼ä teoretycznych, jak i warto┼Ťciowe wyniki przeprowadzonych ostatnio bada┼ä empirycznych, u┼éatwiaj─ůcych zrozumienie proces├│w budowy konkurencyjno┼Ťci i przewagi konkurencyjnej. Praca podzielona jest na cztery cz─Ö┼Ťci po┼Ťwi─Öcone: teoretycznym podstawom kszta┼étowania konkurencyjno┼Ťci i przewagi konkurencyjnej, strategiom i uwarunkowaniom budowy przewagi konkurencyjnej, roli wsp├│┼édzia┼éania z otoczeniem rynkowym w kszta┼étowaniu przewagi konkurencyjnej, internacjonalizacji kszta┼éowania konkurencyjno┼Ťci ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12149.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
ÔÇ×Celem monografii jest wdro┼╝enie Czytelnik├│w do my┼Ťlenia kategoriami koncepcji za-rz─ůdzania oraz pokazanie istoty kierunk├│w ich rozwoju. G┼é├│wnym kryterium doboru materia┼éu prezentowanego w monografii by┼éa ch─Ö─ç zaprezentowania takiego zestawu koncepcji, kt├│re obejmowa┼éyby koncepcje ju┼╝ dzi┼Ť uznawane za klasyczne ale wci─ů┼╝ jeszcze wykorzystywane oraz koncepcje nowoczesne, b─Öd─ůce efektem wprowadzania nowych podej┼Ť─ç w naukach za-rz─ůdzania. W prezentowanej monografii przewa┼╝a podej┼Ťcie zarz─ůdcze do implementacji koncep-cji zarz─ůdzania. Autorki staraj─ů si─Ö ┼é─ůczy─ç my┼Ťl teoretyczna z sytuacjami wyst─Öpuj─ůcymi w praktyce funkcjonowania organizacji. Poznanie problematyki zawartej w monografii mo┼╝e by─ç pomocne w procesach zarz─ů-dzania przedsi─Öbiorstwem i podejmowania codziennych decyzji. Monografia jest w szczeg├│l-no┼Ťci adresowana do student├│w i doktorant├│w kierunk├│w zarz─ůdzania i ekonomii uczelni r├│┼╝-nych typ├│w, a przede wszystkim uniwersytet├│w, os├│b podnosz─ůcych kwalifikacje z tego za-kresu oraz mened┼╝er├│w pragn─ůcych pog┼é─Öbi─ç swoj─ů wiedz─Ö na temat koncepcji zarz─ůdzania.ÔÇŁ Z Przedmowy Agnieszki Bitkowskiej i El┼╝biety Weiss
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16165.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again