Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(81)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Status
available
(83)
only on-site
(78)
unavailable
(4)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(33)
Wypo┼╝yczalnie
(54)
Czytelnie
(79)
Author
Ehrlich Andrzej
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Penc J├│zef (1939- )
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Białasiewicz Maria
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Ignacy Jarosław
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Kubisiak Paweł
(2)
Marek Stanisław
(2)
Mojs Ewa
(2)
Pier┼Ťcionek Zdzis┼éaw
(2)
Rusiński Michał
(2)
Urbanowska-Sojkin El┼╝bieta
(2)
Zalewski Alojzy
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Barabasz Adela
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski J├│zef (1933- )
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Biernat El┼╝bieta
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Chwistek-Dudek Halina
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czarny El┼╝bieta
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Daniluk Piotr
(1)
DeCenzo David A
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Duncan W. Jack (1942- )
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Froeb Luke M
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Galicki Jan
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Ginter Peter M
(1)
Glinka Beata
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gryz Jarosław
(1)
G─ůsiorowska El┼╝bieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Klimek Jan
(1)
Koniorczyk Gra┼╝yna
(1)
Korona Magdalena
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Ko┼║mi┼äski Andrzej K. (1941- )
(1)
Kutner Julian
(1)
Malek William
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mas┼éyk-Musia┼é Ewa (1945- )
(1)
Ma┼Ťloch Grzegorz
(1)
Ma┼Ťloch Piotr (1971- )
(1)
McCann Brian T
(1)
Miszczuk Andrzej
(1)
Miszczuk Magdalena
(1)
Morgan Mark (1954- )
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Nowak Stefan (1925-1989)
(1)
Pietrzak Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Pomykalska Bo┼╝yna
(1)
Pomykalski Przemysław
(1)
Potoczek Andrzej
(1)
Radło Mariusz-Jan
(1)
Raich Irena
(1)
Raich Mario
(1)
Raymond Levitt E
(1)
Reformat Beata
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Sidor-Rz─ůdkowska Ma┼égorzata
(1)
Sierak Jacek
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(82)
Language
Polish
(82)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(32)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(25)
ZARZ─äDZANIE
(24)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(6)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(5)
KADRY
(4)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
Zarz─ůdzanie
(3)
ANALIZA STRATEGICZNA
(2)
DECYZJE
(2)
Decyzje
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
INNOWACJE
(2)
ORGANIZACJE
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Przedsi─Öbiorstwo
(2)
TURYSTYKA
(2)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
Analiza finansowa
(1)
BEZPIECZE┼âSTWO MI─śDZYNARODOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
Finanse przedsi─Öbiorstwa
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MENTORING
(1)
Motywacja pracy
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ORGANIZACJA UCZ─äCA SI─ś
(1)
OUTSOURCING
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Przedsi─Öbiorstwo mi─Ödzynarodowe
(1)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(1)
SKAKLIK, JAN
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
Turystyka
(1)
UMOWA
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů
(1)
Subject: time
2001-
(5)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(18)
PODR─śCZNIKI
(3)
Monografia
(2)
Podr─Öcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PAMI─śTNIKI
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarz─ůdzanie i marketing
(4)
Kultura fizyczna i sport
(1)
82 results Filter
Book
In basket
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu)
Na grzb. odmienny tyt. serii: Skrypty UE.
Bibliogr. s. 147-151.
Ksi─ů┼╝ka stanowi wyj─ůtkow─ů pozycj─Ö literatury z zakresu zarz─ůdzania strategicznego, kt├│rej unikalnym atutem jest prezentacja w formie studi├│w przypadk├│w poszczeg├│lnych etap├│w procesu zarz─ůdzania strategicznego. Zawiera przyk┼éady z praktyki gospodarczej opracowane g┼é├│wnie na podstawie informacji udost─Öpnionych przez prezentowane firmy oraz wywiad├│w z przedstawicielami kadry zarz─ůdczej. Autorzy poruszaj─ů newralgiczne problemy rozwojowe g┼é├│wnie polskich firm dokonuj─ůcych wybor├│w strategicznych i osi─ůgaj─ůcych sukcesy w trudnych warunkach kryzysu czy stagnacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12443.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13588.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Mened┼╝era)
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona zagadnieniu alians├│w strategicznych powstaj─ůcych jako forma zdobycia przewagi konkurencyjnej. Pozycja ta obszernie omawia tematyk─Ö alians├│w strategicznych w r├│┼╝norodnych aspektach. Przedstawiono w niej koncepcj─Ö alians├│w, ich topologi─Ö, tworzenie oraz zarz─ůdzanie nimi; zosta┼éy te┼╝ przedstawione nowe trendy dotycz─ůce alians├│w strategicznych. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest zar├│wno do student├│w uczelni ekonomicznych i szk├│┼é zarz─ůdzania, jak i do praktyk├│w, kadry ierowniczej polskich przedsi─Öbiorstw oraz konsultant├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2639.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 117-118.
W opracowaniu podj─Öto pr├│b─Ö uporz─ůdkowania procesu analizy oraz ujednolicenia postaci graficznej przedstawianych wynik├│w bada┼ä otoczenia organizacji. Praca sk┼éada si─Ö z siedmiu rozdzia┼é├│w. W pierwszym z nich dokonano strukturyzacji analizy strategicznej oraz otoczenia organizacji. Kolejne cztery rozdzia┼éy zosta┼éy po┼Ťwi─Öcone kolejno - analizie makrootoczenia, mikrootoczenia, potencja┼éu strategicznego organizacji i analizie portfelowej. W rozdziale sz├│stym przedstawiono dwie zasadnicze zintegrowane metody analizy strategicznej. Rozdzia┼é si├│dmy zosta┼é po┼Ťwi─Öcony og├│lnemu om├│wieniu metod wspomagaj─ůcych realizacj─Ö poszczeg├│lnych etap├│w analizy strategicznej,
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11698.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12892.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dynamiczne zmiany w gospodarce, spowodowane szybkim rozwojem technicznym i technologicznym oraz wzrost konkurencji, zmuszaj─ů podmioty gospodarcze do nieustannego przystosowywania si─Ö do nowych warunk├│w prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci. Przedsi─Öbiorstwo, kt├│re zamierza utrzyma─ç lub umocni─ç swoj─ů pozycj─Ö na rynku musi stale dostosowywa─ç si─Ö do wci─ů┼╝ zmieniaj─ůcej si─Ö sytuacji rynkowej oraz potrzeb i wymaga┼ä konsument├│w. Coraz wi─Öksza konkurencja, zr├│┼╝nicowanie rynku oraz zmienna sytuacja gospodarcza i zwi─ůzane z tym ryzyko, stanowi─ů imperatywy zmuszaj─ůce przedsi─Öbiorstwo do podejmowania wci─ů┼╝ nowych wyzwa┼ä i dokonywania zmian w jego dzia┼éaniu. Strategia jest podstawowym instrumentem zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem i odgrywa zasadnicz─ů rol─Ö w jego funkcjonowaniu. Strategia przedsi─Öbiorstwa musi by─ç nastawiona tak┼╝e na ci─ůg┼éy rozw├│j firmy oraz wprowadzanie innowacji, st─ůd te┼╝ ma kluczowe znaczenie w osi─ůganiu sukcesu rynkowego przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2804 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4427.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Zarz─ůdzenie jest kluczem do sukcesu i to niezale┼╝nie od tego, czy przedsi─Öbiorstwo na rynku ma pozycj─Ö wiod─ůc─ů, czy rzuca rynkowi nowe wyzwania, czy dopiero rozpoczyna dzia┼éalno┼Ť─ç. Autor przedstawia koncepcje zarz─ůdzania strategicznego i daje konkretne odpowiedzi na pytania: co sprawia, ┼╝e wsp├│┼éczesne przedsi─Öbiorstwo musi odznacza─ç si─Ö ekspansywno┼Ťci─ů, innowacyjno┼Ťci─ů i d┼éugofalowo┼Ťci─ů w my┼Ťleniu i dzia┼éaniu? jak ma si─Ö zachowywa─ç nowoczesny mened┼╝er, aby m├│g┼é panowa─ç nad burzliwym otoczeniem i radzi─ç sobie z coraz trudniejsz─ů przysz┼éo┼Ťci─ůw jaki spos├│b ma tworzy─ç wygrywaj─ůce strategie, aby zapewni─ç swojej firmie powodzenie na rynku i w otoczeniu? Ta ksi─ů┼╝ka pokazuje dobre zarz─ůdzanie, zarz─ůdzanie dla przysz┼éo┼Ťci, pobudzaj─ůce si┼é─Ö wyobra┼║ni i kreatywno┼Ť─ç mened┼╝era.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2352.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Ksi─ů┼╝ka w przyst─Öpny spos├│b opisuje zasady, sposoby budowy i wdra┼╝ania konkretnych strategii w poszczeg├│lne dziedziny dzia┼éalno┼Ťci firmy. Taki proces pozwala zwi─Ökszy─ç zdolno┼Ť─ç adaptacji przedsi─Öbiorstwa do zmieniaj─ůcego si─Ö i niepewnego otoczenia. Autor prezentuje podej┼Ťcie strategiczne do takich dziedzin, jak: marketing i jego wyzwania; kreowanie innowacji; gospodarowanie zasobami pracy; ochrona ┼Ťrodowiska. W┼éa┼Ťnie te dziedziny s─ů w praktyce zarz─ůdzania najwa┼╝niejsze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2353 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1349.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Klucz do...)
W przyst─Öpny spos├│b przybli┼╝a jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszar├│w nauk ekonomicznych. Pokazuje, ┼╝e zarz─ůdzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodno┼Ťci decyzji mened┼╝er├│w najwy┼╝szego szczebla lub zarz─ůd├│w z misj─ů organizacji, ale r├│wnie┼╝ radzenie sobie w sytuacjach niepewno┼Ťci, konfliktowych, zwi─ůzanych z niestabilno┼Ťci─ů otoczenia, w kt├│rym funkcjonuj─ů firmy. Korzystanie z ksi─ů┼╝ki u┼éatwia alfabetyczny uk┼éad hase┼é. Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po g┼é├│wnych tematach, poj─Öciach, terminach i ich tw├│rcach wa┼╝nych dla teorii i praktyki zarz─ůdzania strategicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5269.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6542.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Celem autor├│w pracy jest przedstawienie zarz─ůdzania strategicznego na przyk┼éadach. Taki uk┼éad ksi─ů┼╝ki powoduje, ┼╝e stanowi ona doskona┼ée uzupe┼énienie podr─Öcznik├│w z tej dziedziny o faktyczne przejawy oddzia┼éywania warunk├│w zewn─Ötrznych i wewn─Ötrznych na wybory strategiczne. Przedmiotem case study, kt├│re dotycz─ů wy┼é─ůcznie polskich przedsi─Öbiorstw, s─ů zagadnienia tworz─ůce sk┼éadowe procesu zarz─ůdzania strategicznego. Ich analiza umo┼╝liwia zastosowanie metod analizy strategicznej do rozwi─ůzywania r├│┼╝nego rodzaju problem├│w praktycznych w zakresie planowania, a tak┼╝e u┼éatwia zrozumienie implementacji strategii oraz narz─Ödzi i funkcji kontroli strategicznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8529 [Magazyn 1], P.8528 [Magazyn 1], P.8527 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8526.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C], 9951.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9950.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dynamiczne zdolno┼Ťci polskich przedsi─Öbiorstw / Szymon Cyfert, Kazimierz Krzakiewicz. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 148 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 130-135.
Dynamiczne zdolno┼Ťci polskich przedsi─Öbiorstw to publikacja z zakresu wsp├│┼éczesnych teorii zarz─ůdzania, zarz─ůdzania strategicznego, zarz─ůdzania zmian─ů i zarz─ůdzania innowacyjno┼Ťci─ů przedsi─Öbiorstwa. W ksi─ů┼╝ce om├│wiono: Istot─Ö i natur─Ö dynamicznych zdolno┼Ťci Proces kszta┼étowania dynamicznych zdolno┼Ťci Badania nad zdolno┼Ťciami dynamicznymi polskich przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19581.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19580.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Alianse strategiczne / Joanna Cygler. - Warszawa : "Difin", 2002. - 206 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie alians├│w strategicznych jako sposobu na zwi─Ökszenie mo┼╝liwo┼Ťci rozwojowych przedsi─Öbiorstw. Dzi─Öki sojuszom mog─ů one odnie┼Ť─ç znacznie wi─Öksze korzy┼Ťci ni┼╝ gdyby funkcjonowa┼éy indywidualnie. Wiele uwagi po┼Ťwi─Öcono problemom tworzenia i zarz─ůdzania wsp├│┼éprac─ů przez niezale┼╝ne od siebie organizacje i wynikaj─ůcym z tego konsekwencjom. Istotn─ů cz─Ö┼Ťci─ů ksi─ů┼╝ki jest opis do┼Ťwiadcze┼ä przedsi─Öbiorstw, kt├│re zdecydowa┼éy si─Ö na rozw├│j poprzez tworzenie alians├│w strategicznych oraz wynikaj─ůce st─ůd wnioski. Ze szczeg├│ln─ů uwag─ů zaprezentowano sojusze zawierane przez podmioty gospodarcze pochodz─ůce z r├│┼╝nych kraj├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2344.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. s. 281-288. Indeks.
Projekt badawczy b─Öd─ůcy przedmiotem publikacji bazuje na za┼éo┼╝eniu, ┼╝e wraz z rozwojem, a zw┼éaszcza wzrostem Przedsi─Öbiorstw, ewoluuj─ů metody zarz─ůdzania strategicznego. Wp┼éyw na to maj─ů zar├│wno zmieniaj─ůce si─Ö mo┼╝liwo┼Ťci rozwojowe wynikaj─ůce z do┼Ťwiadczenia, wiedzy, zasob├│w, jak te┼╝ i inne wymagania wobec strategii, coraz bardziej formalne, a tak┼╝e zwi─ůzane z komunikacj─ů i skuteczn─ů realizacj─ů. Owe zmiany nie zawsze maj─ů charakter pozytywny. Mog─ů zar├│wno rozwija─ç zarz─ůdzanie strategiczne, jak i prowadzi─ç do jego degeneracji. Celem naukowym projektu by┼éo rozpoznanie proces├│w ewolucji zarz─ůdzania strategicznego w toku rozwoju przedsi─Öbiorstw, zidentyfikowanie trend├│w pozytywnych i negatywnych w tym zakresie i na tej podstawie zaprojektowanie modelu rozwoju metod zarz─ůdzania strategicznego odpowiedniego dla kolejnych faz ich dojrzewania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14492.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15437.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 265-269.
Rozw├│j gospodarczy Polski w coraz wi─Ökszym stopniu stymuluj─ů przedsi─Öbiorstwa wkraczaj─ůce i skutecznie konkuruj─ůce na rynku Unii Europejskiej. Istnieje wiele czynnik├│w zdobywania przewagi konkurencyjnej umo┼╝liwiaj─ůcych stabilny rozw├│j przedsi─Öbiorstwa w warunkach intensywnej konkurencji. Dlatego te┼╝ bardzo wa┼╝nym zagadnieniem staje si─Ö poznanie, w jaki spos├│b wy┼éaniaj─ůca si─Ö nowa klasa polskich przedsi─Öbiorstw skutecznie konkuruj─ůcych na rynkach europejskich tworzy i rozwija ┼║r├│d┼éa swojej przewagi konkurencyjnej. Wiedza na temat proces├│w i mechanizm├│w tworzenia i rozwoju konkurencyjnych zasob├│w i umiej─Ötno┼Ťci stanowi─ůcych ┼║r├│d┼éo przewagi konkurencyjnej mo┼╝e pom├│c w procesie dalszego zwi─Ökszania konkurencyjno┼Ťci polskich przedsi─Öbiorstw. Jej posiadanie staje si─Ö obecnie warunkiem koniecznym do prawid┼éowego stosowania nowoczesnych metod i narz─Ödzi umo┼╝liwiaj─ůcych tworzenie i rozwijanie konkurencyjnych zasob├│w i umiej─Ötno┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11110.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12084.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarz─ůdzanie)
Tyt. oryg.: Executing your strategy : how to break it down and get it done, 2007.
Wybitni praktycy biznesu analizuj─ů podstawowy problem zarz─ůdzania strategicznego, jakim jest tworzenie oraz wdra┼╝anie efektywnych strategii przedsi─Öbiorstw. Ich celem jest zwr├│cenie uwagi mened┼╝er├│w na z┼éo┼╝ony problem realizacji strategii. Tylko 10% strategii przedsi─Öbiorstw jest realizowanych z sukcesem, najcz─Östsz─ů za┼Ť przyczyn─ů pora┼╝ek na tym polu s─ů b┼é─Ödy pope┼éniane na etapie ich wdra┼╝ania. Remedium na ten stan rzeczy jest opracowany przez Autor├│w innowacyjny model wdra┼╝ania strategii - SEF (Strategic Execution Framework), kt├│rego podstaw─ů jest w┼éa┼Ťciwe zarz─ůdzanie portfelem projekt├│w strategicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11358.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Ksi─ů┼╝ka zawiera pog┼é─Öbion─ů refleksj─Ö nad wsp├│┼éczesnymi problemami skutecznego zarz─ůdzania zgodnie z rysuj─ůcymi si─Ö dzi┼Ť tendencjami. Lektura powinna inspirowa─ç i sprzyja─ç wytwarzaniu si─Ö i rozwijaniu u student├│w i lider├│w biznesu umiej─Ötno┼Ťci opanowania i stosowania zasad strategicznego my┼Ťlenia i dzia┼éania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1751.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ostatnich latach zaistnia┼éo wiele istotnych proces├│w rozwoju i prze┼éom├│w w nauce, technologii, ekonomii, przedsi─Öbiorczo┼Ťci, zarz─ůdzaniu i na mi─Ödzynarodowej scenie politycznej. Ich znaczenie jest tak du┼╝e, i┼╝ zacz─Öli┼Ťmy m├│wi─ç o "nowej nauce", "nowej technologii", "nowej ekonomii", "nowej przedsi─Öbiorczo┼Ťci", "nowym zarz─ůdzaniu" a nawet o "nowym ┼Ťwiecie". Niestety bardziej zasadnicze aspekty mi─Ödzyludzkich relacji, zarz─ůdzanie konfliktami czy te┼╝ jako┼Ť─ç ┼╝ycia zosta┼éy ulepszone w znacznie mniejszym stopniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1113 [Magazyn 1], P.1111 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1112.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka przedstawia problemy alians├│w strategicznych, kt├│re s─ů form─ů strategicznego mi─Ödzynarodowego wsp├│┼édzia┼éania firm. Ma ono coraz wi─Öksze znaczenie wobec nasilaj─ůcego si─Ö d─ů┼╝enia du┼╝ych firm do jednoczesnego lokowania si─Ö na rynkach wielu kraj├│w i w r├│┼╝nych regionach ┼Ťwiata. Wi─ů┼╝e si─Ö to jednak z wieloma barierami i z du┼╝ym ryzykiem, dlatego firmy cz─Östo preferuj─ů wsp├│┼édzia┼éanie z miejscowymi firmami z tej samej lub pokrewnej bran┼╝y, wchodz─ůc z nimi w┼éa┼Ťnie w alianse strategiczne. Ksi─ů┼╝ka zawiera nie tylko precyzyjne wyja┼Ťnienie istoty takiej formy wsp├│┼édzia┼éania ┼é─ůcznie ze ┼Ťwiatowymi przyk┼éadami, ale tak┼╝e opis dotychczasowych do┼Ťwiadcze┼ä firm polskich w tym zakresie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2365 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2366.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-195.
Redaktorzy publikacji postawili sobie za cel zwr├│cenie uwagi Czytelnik├│w na r├│┼╝norodno┼Ť─ç szans i wyzwa┼ä zwi─ůzanych z wdro┼╝eniem outsourcingu w organizacji. Przedstawiona tematyka dotyczy wielu r├│┼╝nych kwestii zwi─ůzanych z zarz─ůdzaniem outsourcingiem, pocz─ůwszy od zarz─ůdzania strategicznego, finans├│w, aspekt├│w prawnych, a sko┼äczywszy na zagadnieniach psychologicznych. Ka┼╝dy rozdzia┼é jest uzupe┼éniony opisem praktycznego wykorzystania omawianych zagadnie┼ä w konkretnych przedsi─Öbiorstwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12295.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Praca Naukowa)
Bibliogr. 195-220.
Praca sk┼éada si─Ö z trzech rozdzia┼é├│w z czego dwa s─ů teoretyczne, a trzeci przedstawia wyniki przeprowadzonych bada┼ä. W pierwszym rozdziale podj─Öto pr├│b─Ö uporz─ůdkowania definicji koncepcji i modeli tw├│rczo┼Ťci organizacyjnej. W drugim rozdziale rozwini─Öto koncepcj─Ö tw├│rczej strategii i opisano jej teoretyczne wymiary. Rozwa┼╝ania w tym rozdziale skupi┼éy si─Ö wok├│┼é teoretycznego modelu powi─ůza┼ä: tw├│rczo┼Ť─ç-wymiary tw├│rczej strategii-efektywno┼Ť─ç. Trzeci rozdzia┼é zawiera empiryczn─ů analiz─Ö wymiar├│w tw├│rczej strategii. Zidentyfikowane relacje teoretyczne pomi─Ödzy zmiennymi sta┼éy si─Ö podstaw─ů do zbudowania modelu badawczego oraz wprowadzenia hipotez badawczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13527.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14493.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(10 Idei HBR)
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads the essentials
Indeks.
Harvard Business Review przedstawia niezwykle praktyczne kompendium, zawieraj─ůce prze┼éomowe teksty z r├│┼╝nych obszar├│w zarz─ůdzania. Chcesz pozna─ç skuteczne rozwi─ůzania z zakresu marketingu? Dowiedzie─ç si─Ö, jak efektywnie zarz─ůdza─ç sob─ů i innymi? Stosowa─ç sprawdzone narz─Ödzia zarz─ůdzania zmian─ů? Wszystko to i wiele wi─Öcej znajdziesz w ├ĄO fundamentach zarz─ůdzania├Â. Dowiesz si─Ö tak┼╝e m.in.: Jakie 4 mity utrudniaj─ů prac─Ö dzia┼éu marketingu? Co robi─ç, by wyr├│┼╝ni─ç si─Ö w┼Ťr├│d konkurencji, kt├│ra oferuje podobny produkt? Na jakie czynniki zwr├│ci─ç szczeg├│ln─ů uwag─Ö, opracowuj─ůc strategi─Ö biznesow─ů? W jaki spos├│b rozpozna─ç w┼éasne zalety i jak je wykorzysta─ç? Co robi─ç, by stawi─ç czo┼éa gwa┼étownej zmianie? Jakie cechy decyduj─ů o doskona┼éo┼Ťci lidera? Jak je w sobie wykszta┼éci─ç?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13719.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
O strategii / [red. prowadz─ůcy Pawe┼é Kubisiak]. - Warszawa : ICAN Institute, cop. 2012. - V, [3], 300 s. : il. ; 22 cm.
(10 Idei HBR)
Nazwy aut. na s. 289-290.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on strategy, 2011.
Indeks.
"O strategii" to wiedza podana w bardzo atrakcyjnej formie. Ciekawe przyk┼éady, interesuj─ůcy spos├│b pisania sprawiaj─ů, ┼╝e niniejsza ksi─ů┼╝ka to pasjonuj─ůca lektura o tym, jak z mened┼╝era sta─ç si─Ö strategiem doskona┼éym. To pozycja obowi─ůzkowa dla wszystkich, kt├│rzy wiedz─ů, ┼╝e w dzisiejszych czasach nie wystarczy bycie mened┼╝erem - to tylko pocz─ůtek sukcesu." (Grzegorz Por─Öcki, dyrektor generalny Sofrecom Polska)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13375.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again