Form of Work
Książki
(8)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(9)
available
(7)
Branch
Magazyny
(2)
Wypożyczalnie
(5)
Czytelnie
(9)
Author
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Bojańczyk Mirosław
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cwynar Wiktor (ekonomia)
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Pukała Ryszard
(1)
Reinfuss Robert
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
MARKETING PARTNERSKI
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
KADRY
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
SPÓLKI KAPITAŁOWE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
9 results Filter
Book
In basket
Indeks.
"Rynek celów" to książka o nowoczesnym zarządzaniu. Autor nie tylko przedstawia w niej konkretną i sprawdzoną technikę zarządzania zasobami ludzkimi (opartą na nowocześnie zinterpretowanej idei MBO), ale także porusza najważniejsze problemy, takie jak premiowanie, motywowanie czy szkolenia pracowników. Burzy przy tym stereotypowe przekonania i mity, proponując praktyczne rozwiązania. Zwraca się do menedżerów językiem zrozumiałym, podaje konkretne przykłady i opisuje własne doświadczenia. Tezy przedstawione w książce są czasem kontrowersyjne, ale niezwykle inspirujące.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12724 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13764 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Journal
In basket
(Akademia Finansów)
Bibliogr. s. 457-466.
Do książki dołączona jest płyta o tej samej sygnaturze.
Publikacja jest jedną z pierwszych napisanych przez polskich autorów prac poświęconych w całości najważniejszym koncepcjom mieszczącym się w szeroko dyskutowanym obecnie nurcie Value Based Management (VBM). Jako punkt wyjścia i zasadniczą linię prowadzonych rozważań przyjęto model EVA firmy Stern Stewart. Skatalogowane rozwiązania alternatywne (lub komplementarne) zostały następnie poddane syntetycznej analizie porównawczej skoncentrowanej na trzech kluczowych obszarach: wycenie, pomiarze rocznych wyników działalności i programie motywacyjnym. Ponadto, w opracowaniu zaproponowano ustrukturyzowane podejście do rozwiązywania dylematów związanych z doborem mierników osiągnięć oraz zarysowano kierunki usprawnień motywacyjnych systemów wynagradzania w celu ściślejszego powiązania interesów menedżerskich z właścicielskimi.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14741 [Magazyn 1], P.14740 [Magazyn 1], P.14739 [Magazyn 1], P.14738 [Magazyn 1], P.14737 [Magazyn 1], P.14736 [Magazyn 1], P.14735 [Magazyn 1], P.14734 [Magazyn 1], P.14733 [Magazyn 1], P.14732 [Magazyn 1], P.14731 [Magazyn 1], P.14730 [Magazyn 1], P.14729 [Magazyn 1], P.14728 [Magazyn 1], P.14727 [Magazyn 1], P.14726 [Magazyn 1], P.14725 [Magazyn 1], P.14724 [Magazyn 1], P.14723 [Magazyn 1], P.14722 [Magazyn 1], P.14721 [Magazyn 1], P.14720 [Magazyn 1], P.14719 [Magazyn 1], P.14718 [Magazyn 1], P.14717 [Magazyn 1], P.14716 [Magazyn 1], P.14715 [Magazyn 1], P.14714 [Magazyn 1], P.14713 [Magazyn 1], P.14712 [Magazyn 1], P.14711 [Magazyn 1], P.14710 [Magazyn 1], P.14709 [Magazyn 1], P.14708 [Magazyn 1], P.14707 [Magazyn 1], P.14706 [Magazyn 1], P.14705 [Magazyn 1], P.14704 [Magazyn 1], P.14703 [Magazyn 1], P.14702 [Magazyn 1], P.14701 [Magazyn 1], P.14700 [Magazyn 1], P.14699 [Magazyn 1], P.14698 [Magazyn 1], P.14697 [Magazyn 1], P.14696 [Magazyn 1], P.14695 [Magazyn 1], P.14694 [Magazyn 1], P.14693 [Magazyn 1], P.14692 [Magazyn 1], P.14691 [Magazyn 1], P.14690 [Magazyn 1], P.14689 [Magazyn 1], P.14688 [Magazyn 1], P.14687 [Magazyn 1], P.14686 [Magazyn 1], P.14685 [Magazyn 1], P.14684 [Magazyn 1], P.14683 [Magazyn 1], P.14682 [Magazyn 1], P.14681 [Magazyn 1], P.14680 [Magazyn 1], P.14679 [Magazyn 1], P.14678 [Magazyn 1], P.14677 [Magazyn 1], P.14676 [Magazyn 1], P.14675 [Magazyn 1], P.14674 [Magazyn 1], P.14673 [Magazyn 1], P.14672 [Magazyn 1] (70 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14671 VIII.4.4 [Wypożyczalnia C], P.14670 VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15475 VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 391.)
Bibliogr. s. 113-128.
Celem pracy jest zdefiniowanie kryteriów relacyjnych w zarządzaniu wartością logistyki klienta. W książce dokonano identyfikacji efektywności przepływu realizowanych procesów logistycznych, opcji tworzenia wartości poprzez wybrane strategie logistyczne, logistyczną obsługę klienta. Książka ma charakter monografii z obszaru filozofii zarządzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16335 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr. s. 411-418 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością. Lektura książki umożliwia zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11015 IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11989 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawić w różnych zakresach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyków gospodarczych, jak i dla osób chcących roszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to materiał, który może służyć także studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12523 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
"Niniejsza monografia ma na celu przybliżenie zagadnień związanych z funkcjonowaniem podmiotów gospodarczych oraz jednostek samorządu terytorialnego w zmieniających się warunkach rynkowych. Zawarte w niej wielopłaszczynowe analizy problemowe pozwalają na poszerzenie wiedzy oraz mogą być inspiracją do prowadzenia dalszych badań własnych." ( ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13846 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 321. Indeks.
Podręcznik omawia w zrozumiały sposób kluczowe zagadnienia dotyczące finansów przedsiębiorstwa. To co wyróżnia tę książkę, to przedstawienie finansów przedsiębiorstwa tak jak one w rzeczywistości funkcjonują w aktualnym, dynamicznie zmieniającym się otoczeniu przedsiębiorstw. Nie są tu prezentowane teorie czy też oczekiwania w stosunku do przedsiębiorstw nie mające praktycznego zastsowania. W podręczniku dominuje spojrzenie na przedsiębiorstwo przez pryzmat inwestora, który inwestuje swoje środki i ponosi ryzyko z tym związane. Finanse przedsiębiorstwa, co pokazuje ta książka są dość proste. Warto zrozumieć cel działalności przedsiębiorstwa i sposoby jego realizacji, a wtedy cała reszta zagadnień układa się w logiczną całość.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13166 [Magazyn 1], P.13165 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13164 VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13742 VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14951 IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15782 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarządzanie wartością klienta to podejście zarządcze traktujące klientów jako zasób firmy, którego wartość się mierzy i zwiększa przez organizację procesów wokół relacji z nimi. Internet znacząco wpłynął na rozwój relacji firm z klientami. Stał się przestrzenią umożliwiającą wielostronną komunikację, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet współtworzenie wartości. Opracowanie to jest próbą odpowiedzi na pytanie, jak zarządzać wartością klienta w internecie, zwłaszcza - w jaki sposób wykorzystać internet w procesie dostarczania wartości klientom, aby doprowadzić do wzrostu ich wartości, a przez to do wzrostu wartości firmy i generowania korzyści dla udziałowców. W porównaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano się raczej na całościowym spojrzeniu na relacje z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14156 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again