Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(9)
available
(7)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(9)
Author
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Bojańczyk Mirosław
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cwynar Wiktor (ekonomia)
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Pukała Ryszard
(1)
Reinfuss Robert
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
MARKETING PARTNERSKI
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
KADRY
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
SPÓLKI KAPITAŁOWE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
9 results Filter
Book
In basket
Indeks.
"Rynek cel├│w" to ksi─ů┼╝ka o nowoczesnym zarz─ůdzaniu. Autor nie tylko przedstawia w niej konkretn─ů i sprawdzon─ů technik─Ö zarz─ůdzania zasobami ludzkimi (opart─ů na nowocze┼Ťnie zinterpretowanej idei MBO), ale tak┼╝e porusza najwa┼╝niejsze problemy, takie jak premiowanie, motywowanie czy szkolenia pracownik├│w. Burzy przy tym stereotypowe przekonania i mity, proponuj─ůc praktyczne rozwi─ůzania. Zwraca si─Ö do mened┼╝er├│w j─Özykiem zrozumia┼éym, podaje konkretne przyk┼éady i opisuje w┼éasne do┼Ťwiadczenia. Tezy przedstawione w ksi─ů┼╝ce s─ů czasem kontrowersyjne, ale niezwykle inspiruj─ůce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12724 IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13764 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Journal
In basket
(Akademia Finans├│w)
Bibliogr. s. 457-466.
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest p┼éyta o tej samej sygnaturze.
Publikacja jest jedn─ů z pierwszych napisanych przez polskich autor├│w prac po┼Ťwi─Öconych w ca┼éo┼Ťci najwa┼╝niejszym koncepcjom mieszcz─ůcym si─Ö w szeroko dyskutowanym obecnie nurcie Value Based Management (VBM). Jako punkt wyj┼Ťcia i zasadnicz─ů lini─Ö prowadzonych rozwa┼╝a┼ä przyj─Öto model EVA firmy Stern Stewart. Skatalogowane rozwi─ůzania alternatywne (lub komplementarne) zosta┼éy nast─Öpnie poddane syntetycznej analizie por├│wnawczej skoncentrowanej na trzech kluczowych obszarach: wycenie, pomiarze rocznych wynik├│w dzia┼éalno┼Ťci i programie motywacyjnym. Ponadto, w opracowaniu zaproponowano ustrukturyzowane podej┼Ťcie do rozwi─ůzywania dylemat├│w zwi─ůzanych z doborem miernik├│w osi─ůgni─Ö─ç oraz zarysowano kierunki usprawnie┼ä motywacyjnych system├│w wynagradzania w celu ┼Ťci┼Ťlejszego powi─ůzania interes├│w mened┼╝erskich z w┼éa┼Ťcicielskimi.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14741 [Magazyn 1], P.14740 [Magazyn 1], P.14739 [Magazyn 1], P.14738 [Magazyn 1], P.14737 [Magazyn 1], P.14736 [Magazyn 1], P.14735 [Magazyn 1], P.14734 [Magazyn 1], P.14733 [Magazyn 1], P.14732 [Magazyn 1], P.14731 [Magazyn 1], P.14730 [Magazyn 1], P.14729 [Magazyn 1], P.14728 [Magazyn 1], P.14727 [Magazyn 1], P.14726 [Magazyn 1], P.14725 [Magazyn 1], P.14724 [Magazyn 1], P.14723 [Magazyn 1], P.14722 [Magazyn 1], P.14721 [Magazyn 1], P.14720 [Magazyn 1], P.14719 [Magazyn 1], P.14718 [Magazyn 1], P.14717 [Magazyn 1], P.14716 [Magazyn 1], P.14715 [Magazyn 1], P.14714 [Magazyn 1], P.14713 [Magazyn 1], P.14712 [Magazyn 1], P.14711 [Magazyn 1], P.14710 [Magazyn 1], P.14709 [Magazyn 1], P.14708 [Magazyn 1], P.14707 [Magazyn 1], P.14706 [Magazyn 1], P.14705 [Magazyn 1], P.14704 [Magazyn 1], P.14703 [Magazyn 1], P.14702 [Magazyn 1], P.14701 [Magazyn 1], P.14700 [Magazyn 1], P.14699 [Magazyn 1], P.14698 [Magazyn 1], P.14697 [Magazyn 1], P.14696 [Magazyn 1], P.14695 [Magazyn 1], P.14694 [Magazyn 1], P.14693 [Magazyn 1], P.14692 [Magazyn 1], P.14691 [Magazyn 1], P.14690 [Magazyn 1], P.14689 [Magazyn 1], P.14688 [Magazyn 1], P.14687 [Magazyn 1], P.14686 [Magazyn 1], P.14685 [Magazyn 1], P.14684 [Magazyn 1], P.14683 [Magazyn 1], P.14682 [Magazyn 1], P.14681 [Magazyn 1], P.14680 [Magazyn 1], P.14679 [Magazyn 1], P.14678 [Magazyn 1], P.14677 [Magazyn 1], P.14676 [Magazyn 1], P.14675 [Magazyn 1], P.14674 [Magazyn 1], P.14673 [Magazyn 1], P.14672 [Magazyn 1] (70 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14671 VIII.4.4 [Wypo┼╝yczalnia C], P.14670 VIII.4.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15475 VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 391.)
Bibliogr. s. 113-128.
Celem pracy jest zdefiniowanie kryteri├│w relacyjnych w zarz─ůdzaniu warto┼Ťci─ů logistyki klienta. W ksi─ů┼╝ce dokonano identyfikacji efektywno┼Ťci przep┼éywu realizowanych proces├│w logistycznych, opcji tworzenia warto┼Ťci poprzez wybrane strategie logistyczne, logistyczn─ů obs┼éug─Ö klienta. Ksi─ů┼╝ka ma charakter monografii z obszaru filozofii zarz─ůdzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16335 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr. s. 411-418 i przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest pierwsz─ů na rynku polskim publikacj─ů z zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki my┼Ťlenia o organizacji i jej elementach oraz zachodz─ůcych mi─Ödzy nimi relacjach w uj─Öciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarz─ůdczym i spo┼éecznym. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania wsp├│┼éczesnych koncepcji zarz─ůdzania w d─ů┼╝eniu do doskona┼éo┼Ťci w zarz─ůdzaniu jako┼Ťci─ů. Lektura ksi─ů┼╝ki umo┼╝liwia zapoznanie si─Ö z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnie┼ä w stopniu wystarczaj─ůcym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů w przedsi─Öbiorstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11015 IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11989 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Opracowanie to, sk┼éadaj─ůce si─Ö z dw├│ch integralnych i dope┼éniaj─ůcych si─Ö cz─Ö┼Ťci, dowodzi, ┼╝e problem warto┼Ťci dla klienta mo┼╝na przedstawi─ç w r├│┼╝nych zakresach tematycznych, kt├│re si─Ö wzajemnie przenikaj─ů. Przedstawione wyniki bada┼ä mog─ů by─ç po┼╝yteczne dla szerokiego grona czytelnik├│w, zar├│wno dla praktyk├│w gospodarczych, jak i dla os├│b chc─ůcych roszerzy─ç wiedz─Ö na temat zachowa┼ä przedsi─Öbiorc├│w, szczeg├│lnie w czasach kryzysu. Jest to materia┼é, kt├│ry mo┼╝e s┼éu┼╝y─ç tak┼╝e studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12523 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
"Niniejsza monografia ma na celu przybli┼╝enie zagadnie┼ä zwi─ůzanych z funkcjonowaniem podmiot├│w gospodarczych oraz jednostek samorz─ůdu terytorialnego w zmieniaj─ůcych si─Ö warunkach rynkowych. Zawarte w niej wielop┼éaszczynowe analizy problemowe pozwalaj─ů na poszerzenie wiedzy oraz mog─ů by─ç inspiracj─ů do prowadzenia dalszych bada┼ä w┼éasnych." ( ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13846 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 321. Indeks.
Podr─Öcznik omawia w zrozumia┼éy spos├│b kluczowe zagadnienia dotycz─ůce finans├│w przedsi─Öbiorstwa. To co wyr├│┼╝nia t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö, to przedstawienie finans├│w przedsi─Öbiorstwa tak jak one w rzeczywisto┼Ťci funkcjonuj─ů w aktualnym, dynamicznie zmieniaj─ůcym si─Ö otoczeniu przedsi─Öbiorstw. Nie s─ů tu prezentowane teorie czy te┼╝ oczekiwania w stosunku do przedsi─Öbiorstw nie maj─ůce praktycznego zastsowania. W podr─Öczniku dominuje spojrzenie na przedsi─Öbiorstwo przez pryzmat inwestora, kt├│ry inwestuje swoje ┼Ťrodki i ponosi ryzyko z tym zwi─ůzane. Finanse przedsi─Öbiorstwa, co pokazuje ta ksi─ů┼╝ka s─ů do┼Ť─ç proste. Warto zrozumie─ç cel dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa i sposoby jego realizacji, a wtedy ca┼éa reszta zagadnie┼ä uk┼éada si─Ö w logiczn─ů ca┼éo┼Ť─ç.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13166 [Magazyn 1], P.13165 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13164 VIII.4.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13742 VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem ksi─ů┼╝ki jest przybli┼╝enie czytelnikowi wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä i ┼║r├│de┼é budowy warto┼Ťci klient├│w dla firm, rodzaju warto┼Ťci, kt├│re wsp├│┼écze┼Ťnie odgrywaj─ů lub powinny odgrywa─ç istotn─ů rol─Ö w budowie warto┼Ťci klient├│w oraz, na przyk┼éadzie konkretnych dzia┼éa┼ä, przybli┼╝enie - jak obecnie niekt├│re przedsi─Öbiorstwa buduj─ů warto┼Ť─ç swoich klient├│w. Struktur─Ö ksi─ů┼╝ki przyporz─ůdkowano trzem grupom problem├│w, jakie obecnie stoj─ů przed zarz─ůdzaj─ůcymi i realizuj─ůcymi koncepcj─Ö budowy warto┼Ťci klienta, tj.: uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy warto┼Ťci klienta, ┼║r├│d┼éom i procesowi tworzenia warto┼Ťci klienta (dob├│r odpowiednich warto┼Ťci), prezentacji przyk┼éad├│w praktycznego podej┼Ťcia do budowy warto┼Ťci klienta (na przyk┼éadzie wybranych firm).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14951 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15782 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarz─ůdzanie warto┼Ťci─ů klienta to podej┼Ťcie zarz─ůdcze traktuj─ůce klient├│w jako zas├│b firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç si─Ö mierzy i zwi─Öksza przez organizacj─Ö proces├│w wok├│┼é relacji z nimi. Internet znacz─ůco wp┼éyn─ů┼é na rozw├│j relacji firm z klientami. Sta┼é si─Ö przestrzeni─ů umo┼╝liwiaj─ůc─ů wielostronn─ů komunikacj─Ö, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet wsp├│┼étworzenie warto┼Ťci. Opracowanie to jest pr├│b─ů odpowiedzi na pytanie, jak zarz─ůdza─ç warto┼Ťci─ů klienta w internecie, zw┼éaszcza - w jaki spos├│b wykorzysta─ç internet w procesie dostarczania warto┼Ťci klientom, aby doprowadzi─ç do wzrostu ich warto┼Ťci, a przez to do wzrostu warto┼Ťci firmy i generowania korzy┼Ťci dla udzia┼éowc├│w. W por├│wnaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano si─Ö raczej na ca┼éo┼Ťciowym spojrzeniu na relacje z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14156 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again