Form of Work
Książki
(73)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(69)
available
(51)
unavailable
(3)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(12)
Wypożyczalnie
(42)
Czytelnie
(70)
Author
Baruk Jerzy
(3)
Nogalski Bogdan (1946- )
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Nowacki Robert
(2)
Skowronek-Mielczarek Anna
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Barska Anetta
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Brojakowska-Trząska Magdalena
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Chick Anne
(1)
Coulton Gary
(1)
Czarnota Adam (organizacja i zarządzanie)
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Darecki Marcin
(1)
Dereń Aldona Małgorzata
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Evans Christina
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fisher Alan
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gonicka Joanna
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grodzicki Jacek
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Iwan Stanisław (nauki ekonomiczne)
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kabut Mateusz
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Kaźmierczak Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kowalczyk Adam
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Kucab-Bąk Katarzyna
(1)
Kłobukowski Paweł
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Machla Aldona
(1)
Machnik-Słomka Joanna
(1)
Majerek Dariusz
(1)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Moszyński Michał
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Paliszkiewicz Joanna Olga
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Paszek Alfred
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Piątyszek-Pych Alina
(1)
Popowska Magdalena
(1)
Prokopiuk Aleksander
(1)
Puka Anna
(1)
Pylak Korneliusz
(1)
Raczkowski Konrad
(1)
Rakowska Anna (ekonomia)
(1)
Rutkowska Monika
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Rącka Izabela
(1)
Sabat Anna
(1)
Sadowska Monika (ekonomia)
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sieradzka Katarzyna
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Sobolewska Sylwia
(1)
Year
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(12)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(73)
Language
Polish
(73)
Audience Group
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(24)
ZARZĄDZANIE
(22)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(17)
INNOWACJE
(12)
KADRY
(8)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(4)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
TRANSFER TECHNOLOGII
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
INFORMATYKA
(2)
KONKURENCJA
(2)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
BENCHMARKING
(1)
Badania marketingowe
(1)
GOSPODARKA
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
JĘZYKI INFORMACYJNE
(1)
KAPITAŁ SPOŁECZNY
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KULTURA
(1)
LICENCJE (umowy)
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing
(1)
NAUKA
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRAWO AUTORSKIE
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SPORT
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZTUKA
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
SŁUŻBA CELNA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
USŁUGI
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE ZAUFANIEM
(1)
ZAUFANIE
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Źródła informacji
(1)
Subject: time
2001-
(4)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
PODRĘCZNIKI
(7)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
73 results Filter
Book
In basket
Słowo kluczowe: zarządzanie wiedzą
Bibliogr. s. 205-216.
W książce podjęto próbę zaprezentowania rozwiązania, które może posłużyć jako wzorzec zarządzania zasobem sukcesu, tj. wiedzą. Wzorcem tym jest Koncepcja Zarządzania Wiedzą. Została ona dedykowana głównie tym przedsiębiorstwom, których produktem jest właśnie wiedza. Koncepcja Zarządzania Wiedzą daje obraz wytycznych koniecznych do zintegrowania działań przedsiębiorstwa w kierunku najlepszego wykorzystania wiedzy. Polska kultura premiuje wysoki stopień indywidualizmu oraz improwizacji. Cechy te są niezwykle istotne w procesie tworzenia wiedzy. Same w sobie, nie dają jednak gwarancji sukcesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10846 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-139.
Choć zarówno w polskiej, jak i światowej literaturze widać zmniejszenie zainteresowania zarządzaniem wiedzą w organizacjach w porównaniu z okresem przełomu wieków (co zapewne wynika z konieczności zajęcia się problemami związanymi z wciąż dokuczającym przedsiębiorstwom kryzysem), to przecież wiedza i wynikające z niej umiejętności wciąż traktowane są jako czynnik decydujący współcześnie o innowacyjności i tym samym o konkurencyjności organizacji. Warto zatem podejmować temat włączania działań związanych z wiedzą do praktyki przedsiębiorstw. Wydaje się nawet, że w czasach gorszej koniunktury wiedza jest bardziej w cenie niż w czasach prosperity. Pozwala ona skuteczniej unikać zagrożeń i wygrywać z konkurentami. Rezultatem wzrostu konkurencyjności są na ogół dobre (poprawiające się i lepsze od konkurentów) wyniki ekonomiczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11080 IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12041 IX.2 [Czytelnia C], 12040 IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 252-256.
Książka inspiruje i skłania do poszukiwań metod i technik adekwatnych do potrzeb każdego przedsiębiorstwa wkraczającego na ścieżkę zarządzania wiedzą. W monografii skupiono sie na pokazaniu obszarów i problemów związanych z procesami zarządzania wiedzą i elementami organizacji, których powiązania mogą przynosić pozytywne sprzężenia zwrotne i efekty synergii w zarządzaniu wiedzą.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11340 IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12524 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ninjejsza monografia zawiera nowe spojrzenie na prawne aspekty zarządzania, spojrzenie, które zrodziło się pod wpływem zaistniałej na rynku sytuacji, w której wiele firm ogłasza upadłość, redukuje liczbę pracowników, ale jednocześnie ma do dyspozycji nowe technologie i nieoceniony zasób - wiedzę i umiejętności swoich pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12147 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 223-228.
Świadomość znaczenia wiedzy dla skutecznego funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw od lat przekłada się na zainteresowanie problematyką zarządzania wiedzą zarówno w teorii, jak i praktyce. W niniejszej książce zaprezentowano autorski model strategii zarządzania wiedzą indywidualną i organizacyjną. W modelu tym: wykazano zależność rodzaju przyjętej strategii zarządzania wiedzą od stategii ogólnej przedsiębiorstwa; wyszczególniono procesy wiedzy istotne z punktu widzenia skutecznego zarządzania wiedzą; przedstawiono związek między przyjętą strategią zarządzania wiedzą a zasobami wiedzy indywidualnej i organizacyjnej; uwzględniono wpływ systemu motywowania i kultury organizacyjnej na realizację poszczególnych procesów wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12726 IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13767 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Częstochowska. Wydział Zarządzania.)
Na s. tyt.: 1949-2014 jubileusz 65-lecia Politechniki Częstochowskiej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Publikacja jest jednym z trzech tomów monografii; zawiera opracowania naukowe, zarówno teoretyczne, jak i praktyczne, z następujących zagadnień: Kierunki zmian w technikach zarządzania zasobami ludzkimi (część I) oraz Innowacje i zarządzanie wiedzą (część II). Po raz czwarty Autorami poszczególnych rozdziałów monografii są studenci, członkowie kół naukowych oraz doktoranci wielu cenionych uczelni polskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15675 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 319-346.
Główną wartością pracy jest podjęcie analizy integrującej różne podejścia i stworzenie ogólnej taksonomii przepływów wiedzy do wewnątrz i na zewnątrz badanego podmiotu, bez względu na to czy jest to gospodarka czy przedsiębiorstwo. Tak skonstruowana taksonomia pozwala na rozważenie wzajemnych zależności między przepływami wiedzy w obu kierunkach, a dalej wpływu tych zależności na powstawanie nowej wiedzy i dynamikę procesu innowacyjnego. W tym sensie podejście Autora można uznać za pionierski wkład w teorię gospodarki opartej na wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14875 IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15681 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 213-[229].
Z radością i uznaniem należy przyjąć przedsięwzięcie zrealizowane przez dra A. Zająca w postaci przygotowania rozprawy, której treścią jest z jednej strony charakterystyka całokształtu przemian współczesnej cywilizacji, a następnie przydatności w warunkach tej cywilizacji dwóch ważnych zasobów i dyspozycji, takich jak: kapitał ludzki i kapitał społeczny. Ten udany zamiar należy ocenić wysoko. (prof. zw. dr hab.Tadeusz Aleksander)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14616 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: Harvard Business Review on knowledge management
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10832 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 193-207.
Przedmiotem tego opracowania jest szczegółowe przedstawienie zarysowanych wyżej trendów oraz najnowszych koncepcji dotyczących zarządzania informacją marketingową. Celem autorek była również analiza i ocena skuteczności różnych technik i narzędzi stosowanych we współczesnych organizacjach pod kątem wykorzystania potencjału związanego z informacją marketingową do zwiększania wartości dla klientów. Z tego względu publikacja ma w znacznej mierze charakter praktyczny i zawiera wiele przykładów dotyczących polskich i zagranicznych organizacji - zarówno komercyjnych, jak i tych nienastawionych na zysk. Szczegółowe opisy niektórych przykładów umieszczono w ramkach zatytułowanych Materiały dodatkowe. Służą one zilustrowaniu omawianych problemów teoretycznych bądź zawierają uzupełniające dane i opinie, dotyczące np. nowych narzędzi marketingowych. W celu uporządkowania treści posłużono się w książce koncepcją systemu informacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17442 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17441 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie)
Bibliogr. s. 201-216. Indeks.
W monografii przedstawione zostały podejścia do zarządzania kryzysowego, antykryzysowego w ramach zarządzania ryzykiem oraz ich wpływ na zarządzanie ciągłością biznesową. W książce omówiono między innymi: rolę i znaczenie systemu zarządzania jakością, metodykę zarządzania ryzykiem, normatywne rozwiązania ukierunkowane na zapewnienie trwałego sukcesu organizacji, integrację znormalizowanych systemów zarządzania przy wykorzystaniu zarządzania wiedzą, koncepcję zarządzania ciągłością biznesową w ujęciu systemowym, zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11531 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12761 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 255-259.
Prezentowany podręcznik zawiera usystematyzowany wykład z podstaw zarządzania, sprawdzony w toku wieloletnich zajęć dydaktycznych realizowanych przez autora na uczelniach wyższych i kursach dla kadry kierowniczej w różnych organizacjach sektora publicznego, wzbogacony o oceny wyniesione z praktyki zawodowej i badań empirycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14750 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15489 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Innowacyjne zarządzanie wiedzą / Jan Fazlagić. - Warszawa : Difin, 2014. - 294 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 281-287.
Każdy z nas zarządza wiedzą, ale może robić to lepiej i czerpać z tego więcej profitów. Ten podręcznik uczy, jak zwiększać efektywność funkcjonowania organizacji poprzez wykorzystanie filozofii, technik i narzędzi zarządzania wiedzą. Publikacja jest podręcznikiem akademickim wspierającym proces uczenia i uczenia się dzięki blokowi dydaktycznemu, zawierającemu propozycje ćwiczeń do zastosowania na zajęciach oraz zadania samokształceniowe. Publikacja jest też poradnikiem dla menedżerów zainteresowanych rozwojem i zwiększaniem efektywności firm, ponieważ opisuje skuteczne metody zarządzania wiedzę i podaje bardzo wiele przykładów dobrych praktyk.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14782 IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15527 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podręcznik obejmuje uporządkowany, całościowy wykład dotyczący zarządzania wiedzą. Cieszy się ono coraz większym zainteresowaniem, od kiedy do świadomości wszystkich teoretyków i praktyków zarządzania dotarło, że świat zmierza do gospodarki opartej na wiedzy. Wykład koncentruje się wokół pięciu zjawisk dotyczących wiedzy w firmie: odkrywanie wiedzy, tworzenie wiedzy, wartościowanie wiedzy, rozprzestrzenianie wiedzy, wykorzystywanie wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9086 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10705 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręcznik akademicki / Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Pojęcie zarządzania wiedzą zrobiło w ciągu ostatnich kilkunastu lat zawrotną karierę, ale jak dotąd w Polsce nie ukazał się podręcznik z tej dziedziny opracowany dla studentów. Celem tego podręcznika jest przedstawienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Stanowi on przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Podręcznik skierowany przede wszystkim do studentów i praktyków biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10845 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zaufanie w zarządzaniu / Joanna Paliszkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 195 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 168-192.
Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników są coraz bardziej złożone, a wiedza i informacja są główną wartością organizacji, czego przykładem może być działalność firm consultingowych. Wszystkie te aspekty wymagają od przedsiębiorstw uwzględnienia tak ważnego czynnika, jakim jest zaufanie. Autorka wnikliwie analizuje takie aspekty zaufania w zarządzaniu, jak: zaufanie w teoriach zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania wiedzą oraz zarządzania kryzysem; zarządzanie i kreowanie zaufania w zarządzaniu przedsiębiorstwem; zaufanie w relacjach między współpracownikami, podwładnymi i przełożonymi; zaufanie między partnerami biznesowymi oraz między firmą i jej klientami. Teorie przedstawione w książce poparte są badaniami przeprowadzonymi na grupie polskich przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12980 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14113 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Opracowanie przedstawiono w formie dialogów, scenariuszy, prezentacji procesów oraz studiów przypadków decyzyjnych i opisów sytuacyjnych: metody analizy dotychczasowego potencjału przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania wiedzą, projektowanie i akcelerację wdrożeń zarządzania wiedzą w organizacjach gospodarczych i pozagospodarczych. Książka składa się z części metodologicznej, opisu przypadków decyzyjnych oraz scenariuszy. Wiodącą ideą opracowania jest pokazanie i propagowanie stanu ciągłego uczenia się organizacji poprzez rozwiązywanie problemów zarządzania wiedzą przez pracowników i menedżerów. Przedstawione instrumenty zarządzania wiedzą adresowane są do kadry menedżerskiej i pracowniczej akceptującej nowe rozwiązania ze świata organizacji i zarządzania. Kolejną grupą adresatów są agenci, menedżerowie i pracownicy wiedzy swobodnie przemieszczający się w różnych sieciach gospodarczych, społecznych, kulturowych i politycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10843 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 327-348.
Praca ma charakter empiryczno-teoretyczny, w których znaczny nacisk położono na badanie funkcjonariuszy i pracowników administracji celnej w kontekście percepcji zarządzania wiedzą. Zasadniczym celem badawczym publikacji jest opracowanie pożądanego modelu zarządzania wiedzą w administracji celnej jako komponentu systemu bezpieczeństwa ekonomiczno-społecznego RP. Realizacja tego celu wzbogaca teorię strategicznego zarządzania wiedzą o instrumenty zarządzania ryzykiem związane z wyznaczeniem mierników i kwantyfikatorów instrumentów kontrolnych oraz heterogeniczną absorpcją wiedzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12615 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s.210-232.
Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy. W sposób systematyczny dokonano tu przeglądu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyjętym obszarze badawczym. W wyniku identyfikacji istniejącej luki poznawczej zaproponowano autorski model wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem, który następnie poddano empirycznej weryfikacji. Zawarte w pracy wywód teoretyczny oraz empiria rzucają nowe światło na miejsce i rolę zaufania w zarządzaniu współczesnym innowacyjnym przedsiębiorstwem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11529 IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12758 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Politechnika Lubelska)
(Rozwój regionu i organizacji wyzwaniem dla ekonomii i nauk o zarządzaniu ; 2)
Bibliografia, netografia strony: 104-112.
We współczesnym świecie innowacje stanowią rdzeń nowoczesnych strategii wzrostu gospodarczego, rozwoju przedsiębiorstw oraz wzrostu dobrobytu społecznego. Obecnie następuje przesunięcie struktur gospodarek rozwiniętych wkierunku dziedzin będących nośnikami gospodarki opartej na wiedzy. Kluczem do wzrostu konkurencyjności jest rozwój innowacji. Tylko przedsiębiorstwa innowacyjne mają szansę przetrwania i rozwoju na rynku. Skuteczność przedsiębiorców w tym zakresie uzależniona jest od przyjętych strategii oraz umiejętności i kompetencji w zarządzaniu, jak również od przyjętych rozwiązań systemowych, a więc prowadzonej polityki innowacyjnej kraju [wstęp].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19614 XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19613 XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again