Form of Work
Książki
(24)
Status
available
(26)
only on-site
(21)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(8)
Wypożyczalnie
(18)
Czytelnie
(22)
Author
Ehrlich Andrzej
(3)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kubisiak Paweł
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Barabasz Adela
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
DeCenzo David A
(1)
Glinka Beata
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Komorowska Marta
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
McGee Rita
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Puciato Daniel
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Spector Bert
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Tomaszewski Adam
(1)
Zimniewicz Kazimierz (nauki ekonomiczne)
(1)
Łobos Krzysztof
(1)
Year
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(6)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(24)
Language
Polish
(23)
Sandawe
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
ZARZĄDZANIE
(16)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
KADRY
(4)
ORGANIZACJE
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
(2)
ETNOGRAFIA
(1)
PRACOWNICY SAMORZĄDOWI
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SKAKLIK, JAN
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
PODRĘCZNIKI
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
PORADNIKI
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
24 results Filter
Book
In basket
O zmianie / [red. prowadzący Paweł Kubisiak]. - Warszawa : ICAN Institute, cop. 2012. - V, [3], 240 s. : il. ; 21 cm.
(10 Idei HBR)
Nazwy aut. na s. 235-236.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on change, 2010.
Indeks.
Książka podpowiada, jak postępować w specyficznym dla organizacji okresie i skutecznie wprowadzać zmiany. Jedno jest bowiem pewne: tylko umiejętne zarządzanie zmianą może dziś zagwaratnować sukces. Czytelnik dowie się m.in.: kiedy zmiana jest niezbędna, a kiedy należy się z nią wstrzymać, w jaki sposób wprowadzać zmiany metodą perswazji oraz dlaczego impelentacja zmian jest konieczna w okresie rozwoju firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13579 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie.)
Tyt. oryg.: Implementing organizational change : theory into practice, 2012.
Zarządzanie zmianą jest obecnie jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera, łączącą wiedzę i umiejętności z obszaru odnowy strategicznej, zarządzania zasobami ludzkimi oraz przywództwa. Wprowadzanie zmiany jest procesem obejmującym m.in.: analizę sytuacji przedsiębiorstwa i warunków zewnętrznych, kreowanie właściwych postaw wśród pracowników czy diagnozę strategiczną. Każdy z tych elementów należy zealizować we właściwej kolejności i w odpowiedni sposób, żeby implementowanie zmiany zakończyło się sukcesem. Pomyłka na jakimkolwiek etapie może mieć zgubne skutki dla organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12730 IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13770 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Na okł. podtyt.: zestaw narzędzi.
Tyt. oryg.: Organisational development and change : CIPD toolkit, 2008.
Bibliogr. s. 595-597.
Książka zawiera zestaw ponad stu narzędzi pozwalających na efektywne wprowadzanie zmian w organizacji i kierowanie jej rozwojem. Jest to komplet materiałów potrzebnych, aby opracować i wdrożyć projekt zmiany, a następnie nim odpowiednio zarządzać i ocenić efekty podjętych działań. Przedstawione w książce narzędzia dotyczą następujących zagadnień: rozwój organizacyjny, zarządzanie zmianą, proces zmian organizacyjnych, uzasadnienie biznesowe planowanych zmian i innowacji, tworzenie kultury innowacyjnej w organizacji, psychologia zmiany, ocena wprowadzenia zmian.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13762 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(10 Idei HBR)
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads the essentials
Indeks.
Harvard Business Review przedstawia niezwykle praktyczne kompendium, zawierające przełomowe teksty z różnych obszarów zarządzania. Chcesz poznać skuteczne rozwiązania z zakresu marketingu? Dowiedzieć się, jak efektywnie zarządzać sobą i innymi? Stosować sprawdzone narzędzia zarządzania zmianą? Wszystko to i wiele więcej znajdziesz w äO fundamentach zarządzaniaö. Dowiesz się także m.in.: Jakie 4 mity utrudniają pracę działu marketingu? Co robić, by wyróżnić się wśród konkurencji, która oferuje podobny produkt? Na jakie czynniki zwrócić szczególną uwagę, opracowując strategię biznesową? W jaki sposób rozpoznać własne zalety i jak je wykorzystać? Co robić, by stawić czoła gwałtownej zmianie? Jakie cechy decydują o doskonałości lidera? Jak je w sobie wykształcić?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13719 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-236. Indeks.
Książka wyznacza nowe trendy w nauczaniu koncepcji i metod zarządzania. Autorzy celowo pomijają w niej powszechnie znane podejścia, które można byłoby już zaliczyć do historii nauk o zarządzaniu, akcentując jednocześnie nowoczesne aspekty problematyki. Praca zawiera szczegółowa charakterystykę różnorodnych metod i technik zarządzania, które zostały uporządkowane wokół dziesięciu wyodrębnionych nurtów badawczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13094 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14186 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Przeprowadzanie zmian w organizacjach nie jest zjawiskiem prostym, o czym przekonał się niejeden (menedżer) przedsiębiorca. W czasach kiedy podmiotom gospodarczym przyszło funkcjonować w nader złożonym, a jednocześnie dynamicznym otoczeniu i coraz bardziej dających znać o sobie procesach umiędzynarodawiania, procesy przekształceń firm nabierają znaczenia szczególnego. Wyniki restrukturyzacji są zróżnicowane. Znaczna część organizacji skutecznie wykorzystuje okoliczności towarzyszące zmianom, co z kolei przekłada się korzystnie na dalsze losy firmy i pozycję na rynku. Nie do rzadkości należą jednak przypadki, że wynik zmian jest nieco inny. W tej sytuacji rodzą się pytania dlaczego jednym się powiodło, a drugim nie. Odpowiedź na powyższe pytanie i refleksję nie należy do łatwych. Wynika to z szeregu uwarunkowań. Przede wszystkim otoczenie każdej organizacji jest nieszablonowe. Inna jest też załoga, która realizuje konkretne zadania na drodze do osiągnięcia założonego celu. Inne są również osoby funkcyjne, od usytuowanych na samym szczycie struktury, na kierownikach niższego szczebla (operacyjnych) skończywszy. Taka odmienność daje znać o sobie na każdym kroku, w każdym momencie funkcjonowania i przekształceń przedsiębiorstw. Dostrzegana jest na styku między poszczególnymi pracownikami i w relacjach z przełożonymi. W tej sytuacji, pod koniec pierwszej dekady XXI wieku, za nader złożony należy uznać proces zmian. Wszyscy są zainteresowani tym, aby finał przekształceń całej firmy, czyjej elementów, był pozytywny - skutkował określonymi korzyściami. Na drodze do osiągnięcia takiego stanu rzeczy wielce pomocne są wyniki badań, prowadzone głównie przez ośrodki naukowo-dydaktyczne. Jak pokazuje rzeczywistość, nie zawsze jest to wystarczający i przekonywujący materiał dla przedsiębiorców. Ponadto zawsze mamy do czynienia ze wspomnianym zróżnicowaniem poszczególnych przedsiębiorstw, nawet jeśli działają w tej samej branży i regionie. Dlatego bardzo istotne jest konfrontowanie poglądów ludzi nauki i zarządzających organizacjami. Może mieć ono miejsce na różnych płaszczyznach. Mocno zaakcentowane jest również na łamach niniejszej publikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dostępności: sygn. 16986 IX.2
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejszy zbiór artykułów dotyczy zagadnień konceptualizowania i wdrażania zmian organizacyjnych. Opierają się one na badaniach, których celem było rozpoznanie praktyk podejmowania decyzji o wprowadzeniu zmiany, struktury i nasilenia powstających na tym tle różnych obaw i oczekiwań pracowniczych, a wreszcie metod stosowanych w preparacyjnej i wdrożeniowej fazie procesu zmiany. Zgromadzony materiał układa się w wewnętrznie spójny, ale i zarazem, niestety, dość pesymistyczny w swojej wymowie obraz typu case study.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12900 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14020 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 222-230.
Autorki przekazują do rąk Czytelników publikację stanowiącą kompendium wiedzy z zakresu zachowań organizacyjnych. Prezentują przegląd dorobku nauki o zachowaniach organizacyjnych wraz z praktycznymi przykładami obrazującymi omawianą tematykę. Opracowanie składa się z ośmiu tematycznie i logicznie powiązanych rozdziałów. Omawiają one specyfikę nauki o zachowaniu, uwarunkowania zachowań indywidualnych, grupowy kontekst zachowań, rodzaje zespołów i współpracę zespołową, zachowania międzyorganizacyjne, strategie wprowadzania zmian oraz zarządzanie zmianą, kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie, istotę, rodzaje oraz metody rozwiązywania konfliktów i kształtowanie zachowań ludzkich we współczesnych organizacjach. Część praktyczna kończąca każdy rozdział zawiera zadanie, mające na celu utrwalenie występujących terminów i pojęć oraz opis przypadku dotyczący prezentowanych treści. (ze wstępu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11881 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11879 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13062 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Księga pamiątkowa dedykowana Janowi Skalikowi.
Bibliogr. przy pracach.
Ksiązka prezentuje to, co aktualnie ciekawe i istotne w naukach o zarządzaniu w zakresie podejścia systemowego, systemów zarządzania oraz transformacji i zmian. Podzielona jest na trzy główne części. Pierwsza z nich poświęcona jest uwarunkowaniom i procesom zmian, jakie zachodzą współcześnie w organizacjach. Druga część książki poświęcona jest wybranym aspektom doskonalenia systemów i procesów zarządzania przedsiębiorstwem. Zagadnienia podejścia systemowego i zmian w przedsiębiorstwach poruszono w trzeciej części książki, która poświęcona jest strategicznemu i systemowemu wymiarowi adaptacyjności organizacji. Te trzy części stanowią niezmiernie wartościową inspirację do dalszych badań nad niekończącą się drogą zmian będących warunkiem sukcesu każdej organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13972 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik pt. Podstawy zarządzania jest przeznaczony dla studentów pierwszego i drugiego poziomu studiów jako podstawowe narzędzie służące do opanowania treści przedmiotu oraz ukształtowania wiedzy i kompetencji, a następnie wypracowania umiejętności z zakresu zarządzania. Proces ten oznacza potrzebę opanowania podstawowych pojęć, poznania zjawisk, powiązań wewnątrzorganizacyjnych i na zewnątrz organizacji, a także otwarcia możliwości dla absorpcji zmian w tematyce zarządzania i samodzielnego opanowywania zmieniającej się wiedzy z tego zakresu. Ogólnie sformułowany cel podręcznika wymaga konsekwentnego uporządkowania pojęciowego, nawiązującego do aktualnie używanej terminologii z zakresu zarządzania, oraz ukształtowania umiejętności i praktycznych form zachowań pracowniczych i menedżerskich w różnych przejawach zarządzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14907 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15717 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. na s. 289-292 i przy rozdz.
"Człowiek w organizacji" jest publikacją, której treść dobrze oddają dwa podtytuły: pracownicy organizacji i współczesne metody zarządzania pracownikami. W sposób przejrzysty autor prezentuje relacje i zależności menedżera liniowego z pracownikami organizacji oraz wskazuje na niekonwencjonalne metody zarządzania w organizacji. Wiodącym problemem książki jest człowiek w organizacji, traktowany jako najcenniejszy, najważniejszy podmiot organizacji. W zakresie niektórych problemów autor zaznacza swoje wyraźnie odrębne stanowisko, wzmacniając je wynikami własnych badań naukowych. Zapoznanie z treścią książki może pomóc czytelnikowi zrozumieć istotę współczesnych paradygmatów relacji przełożony-podwładny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11910 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11909 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13085 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 268-274.
Podręcznik jest próbą kompleksowego ujęcia podstawowych zagadnień z obszaru organizacji i zarządzania. Składa się z jedenastu rozdziałów ułozonych według logicznego porządku, prezentujących najbardziej istotne zagadnienia z zakresu organizacji i zarządzania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15079 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15078 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15982 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 174-179.
Podręcznik obejmuje wiedzę o nowoczesnych koncepcjach i metodach zarządzania oraz możliwościach i efektach ich zastosowania w praktyce. Autor przedstawił najpopularniejsze z tych koncepcji i metod, jak benchmarking, outsourcing, lean management, wewnętrzna konkurencja, time based management, organizacja oparta na wiedzy, organizacja wirtualna, organizacja sieciowa, reengineering. Ponieważ od wyboru konkretnej metody zarządzania może zależeć pozycja firmy na rynku oraz jej zdolność do wygrywania w walce konkurencyjnej, ważne jest posiadanie wiedzy pozwalającej właściwie dobrać metody zarządzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12673 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7748 IX.1 [Czytelnia C], 7747 IX.1 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 386-393. Indeksy.
Książka przedstawia wielobarwny obraz polskich firm, instytucji i organizacji (od cyrku po komisariat policji), stworzony na podstawie wnikliwych badań etnograficznych. Jest świadectwem przemian zachodzących w polskiej rzeczywistości biznesowej i nie tylko. Lektura obowiązkowa dla osób zainteresowanych prowadzeniem badań jakościowych - zarówno z zakresu zarządzania, jak i socjologii, a także antropologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13090 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie : teoria i praktyka / red. nauk. Andrzej K. Koźmiński, Włodzimierz Piotrowski. - Wyd. 5 zm. dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 791, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliografia Indeksy
Wydanie V, zmienione i rozszerzone, podręcznika zarządzania w gospodarce rynkowej, który od 1994 roku cieszy się niesłabnącym powodzeniem, zarówno wśród wykładowców, jak i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stale uaktualniany i doskonalony w kolejnych wydaniach, należy do najczęściej polecanych i kupowanych podręczników polskich autorów. Obejmuje wszystkie grupy zagadnień oraz problemy szczegółowe, które tę dyscyplinę tworzą. Do jego istotnych walorów należy powiązanie teorii organizacji i zarządzania z praktyką gospodarczą. Autorzy są bowiem nie tylko nauczycielami akademickimi, ale także często menedżerami i przedsiębiorcami. Klarowna struktura, barwne przykłady, liczne wyróżnienia, tabele i kolorowe rysunki dodatkowo podnoszą jej wartość dydaktyczną.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6372 [Magazyn 1], P.6371 [Magazyn 1], P.6370 [Magazyn 1], P.6369 [Magazyn 1], P.6368 [Magazyn 1], P.6367 [Magazyn 1] (6 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6366 IX.1 [Wypożyczalnia C], P.6365 IX.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7413 IX.1 [Czytelnia C], 7412 IX.1 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Sukces w biznesie to połączenie kilku elementów: dobrego pomysłu na biznes, zorganizowania go w formie firmy i fachowego zarządzania nią w burzliwych czasach. Książka traktuje o tym ostatnim. Wskazuje, co jest istotą zarządzania, jak wazny jest kontekst, w jakim sie ono odbywa, jakie umiejętności i narzędzia pomagają menedżerom w ich codziennej pracy oraz jak rozwiązywać typowe problemy firmy. Intencją autorów jest dostarczenie czytelnikowi wiedzy z zakresu zarządzania przydatnej w codziennym zyciu, która powinna stanowić inspirację w poszukiwaniu własnej recepty na sukces w biznesie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14083 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 311-318
Autor książki zapoznaje Czytelników z problemami teorii zarządzania i ich praktyczną użytecznością, ze współczesnymi metodami i technikami wspomagającymi procesy decyzyjne oraz z nowoczesnymi strukturami organizacyjnymi i mechanizmami w nich działającymi. Spójność wykładu, usystematyzowanie informacji, odniesienie do praktyki i zmiennego otoczenia, a także powiązanie z programami nauczania w krajach Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych są zaletami tego podręcznika.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11262 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5485 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6881 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Core concepts of management, 2004.
Indeks.
Książka przedstawia najpopularniejsze i najbardziej przydatne koncepcje zarządzania, sprzyjające zdobywaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawaniu sygnałów płynących z otoczenia zewnętrznego i reagowaniu na nie. Wiele omówionych koncepcji dotyczy: organizacji firmy (z uwzględnieniem kultury organizacyjnej, projektowania struktury organizacyjnej i procesów pracy), planowania i kontrolowania w firmie, motywowania, komunikacji wewnętrznej, umiejętności interpesonalnych, pracy zespołowej i kierowania zmianami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12736 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13775 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Autorzy podręcznika szczegółowo rozważają wyzwania stojące przed kierownikami w XXI w., wykazując się przy tym zwięzłym stylem, skupieniem uwagi na zagadnieniach istotnych dla czytelnika oraz umiejętnością doboru odpowiednich przykładów i rysunków ożywiających prezentowane koncepcje. Układ książki oparto na czterech tradycyjnych funkcjach zarządzania - planowaniu, organizowaniu, przewodzeniu i kontroli. Ponadto został on uzupełniony tematami, z którymi kierownicy mają współcześnie do czynienia, oraz trzema mpodułami zawierającymi zarówno opis rozwoju teorii zarządzania i popularnych technik ilościowych wykorzystywanych dziś w działalności gospodarczej, jak i informacje dotyczące karier kerowniczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12713 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1860 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Aut. poprz. wyd.: Stephen P. Robbins.
Tyt. oryg.: Essentials of organizational behavior, 2010.
Indeks.
Jest to trzecie wydanie podręcznika cieszącego się dużym zainteresowaniem studentów oraz menedżerów w Polsce i na świecie. Autorzy prezentują w nim najważniejsze zagadnienia dotyczące zachowań jednostek i grup w organizacji oraz struktury organizacyjnej. Z książki czytelnik dowie się między innymi: jakie są zalety i wady grupowego oraz indywidualnego podejmowania decyzji, w jaki sposób motywować i wynagradzać pracowników, co to jest inteligencja emocjonalna, jak zbudować efektywny zespół pracowników, co to jest organizacja wirtualna, na czym polega skuteczne komunikowanie się w organizacji, jakie są współczesne poglądy na przywództwo, które taktyki sprawowania władzy w organizacji są najskuteczniejsze, w jaki sposób rozwiązywać konflikty w organizacji, jakie są zalety i wady poszczególnych struktur organizacyjnych, co to jest kultura organizacji, jak przezwyciężać opór pracowników wobec zmian. Przedstawione zagadnienia ułatwiają zrozumienie zachowań ludzi w organizacji oraz efektywniejsze kierowanie pracownikami. Walorami książki są umiejętne połączenie teorii z praktycznymi przykładami oraz przystępny styl.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13509 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14482 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again