Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Dostępność
dostępne
(33)
tylko na miejscu
(26)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(22)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(26)
Autor
Ehrlich Andrzej
(3)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kubisiak Paweł
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Barabasz Adela
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
DeCenzo David A
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Glinka Beata
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Komorowska Marta
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
McGee Rita
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Puciato Daniel
(1)
Puczyński Piotr
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Spector Bert
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Tomaszewski Adam
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Zimniewicz Kazimierz (nauki ekonomiczne)
(1)
Łobos Krzysztof
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(27)
sandawe
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(17)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
KADRY
(4)
ORGANIZACJE
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
ETNOGRAFIA
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
PRACOWNICY SAMORZĄDOWI
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SKAKLIK, JAN (1943- )
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
USŁUGI
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
PODRĘCZNIKI
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Słowo kluczowe
zarządzanie zmianą
(28)
zarządzanie
(14)
przywództwo
(9)
zarządzanie strategiczne
(9)
organizacja
(8)
motywowanie pracowników
(7)
struktura organizacyjna
(7)
kultura organizacyjna
(6)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(6)
planowanie
(5)
przedsiębiorstwo
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
zarządzanie jakością
(4)
benchmarking
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
konflikt
(3)
kontrola
(3)
kultura organizacji
(3)
podejmowanie decyzji
(3)
reengineering
(3)
zachowania organizacyjne
(3)
zarządzanie projektami
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
zmiana organizacyjna
(3)
Lean Management
(2)
analiza SWOT
(2)
controlling
(2)
informacja
(2)
kierowanie
(2)
kompetencje kierownicze
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
motywacja
(2)
negocjacje
(2)
organizacja oparta na wiedzy
(2)
organizacja ucząca się
(2)
organizacja wirtualna
(2)
outsourcing
(2)
praca
(2)
praca zespołowa
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
strategia
(2)
zarządzanie karierą
(2)
zarządzanie międzynarodowe
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie procesowe
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zespół pracowniczy
(2)
autorytet
(1)
badania ilościowe
(1)
badania jakościowe
(1)
bhp
(1)
biznes cyfrowy
(1)
biznes międzynarodowy
(1)
biznesplan
(1)
coaching
(1)
corporate governance
(1)
decyzje
(1)
decyzje kierownicze
(1)
diagnoza strategiczna
(1)
działalność operacyjna
(1)
e-biznes
(1)
e-handel
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
efektywność pracowników
(1)
efektywność pracy
(1)
emocje
(1)
ergonomia
(1)
etnografia
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka pracy
(1)
gender
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
grupa
(1)
innowacje
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
kapitał ludzki
(1)
kariera zawodowa
(1)
klasa kreatywna
(1)
kompetencje
(1)
kompetencje przedsiębiorcze
(1)
komunikacja
(1)
konkurencyjność
(1)
kontrakt psychologiczny
(1)
kontrola zarządcza
(1)
korporacja
(1)
korporacja międzynarodowa
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing cyfrowy
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing usług
(1)
menedżer
(1)
mentoring
(1)
metodyka myślenia sieciowego
(1)
mobbing
(1)
modele organizacji
(1)
molestowanie seksualne
(1)
motywowanie
(1)
myślenie sieciowe
(1)
nadzór właścicielski
(1)
oprogramowanie
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: zarządzanie zmianą
Na okładce: Poznaj teorię oraz praktykę metodyk zmiany i wdrażaj je tak, by działały na Twoją korzyść.
Zmiana jest stałym elementem naszego życia, ponieważ w życiu chodzi o ruch. O podejmowanie działania. Nie ma przy tym aktywności mądrzejszych i głupszych. Jest tylko wybór i są jego konsekwencje. Wybór kierunku kształcenia i drogi zawodowej. Decyzja o podjęciu kolejnego wymagającego zadania. Dobrowolna zmiana pracy. Każda kolejna decyzja o zaangażowaniu się w zmianę stanowi konsekwencję uprzednio podjętej i równocześnie jest wstępem do przyszłej. Tej, która delikatnie zarysowuje się na horyzoncie życia. Bo człowiek jest istotą, która gnuśnieje w spokoju. Ludzki umysł wciąż i wciąż poszukuje nowych wyzwań. Zmian, które zmuszą go do intensywnej pracy, a tym samym - dostarczą przyjemnych doznań. Skoro zmiana jest czymś, co permanentnie towarzyszy człowiekowi, staramy się nad nią zapanować, zarządzać nią. Aktualnie funkcjonujemy jednak w tak dynamicznie przekształcającym się świecie, w czasach tak niesamowitego postępu wszelkich dziedzin nauki i techniki, że doprawdy trudno za nimi nadążyć. Zarządzanie zmianą w szerokim kontekście staje się niemożliwe. A w skali mikro? W świecie własnej firmy albo własnego życia? Tu można się pokusić nie tyle o zarządzanie zmianą, ile raczej o prowadzenie organizacji/firmy/osoby drogą zmiany. O przyjmowanie przekształceń otoczenia w pozytywny sposób. O czerpanie z nich siły. Jak się tego nauczyć? Poznając teorię, ale przede wszystkim praktykę metodyk zmiany i wdrażając je dla siebie tak, by działały na naszą korzyść. Bo zmienność świata będzie tylko rosnąć, więc my sami także musimy w odpowiednim tempie ulegać transformacjom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21501.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21500.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5919 [Magazyn 1], P.5921 [Magazyn 1], 7103.IX.13 [Magazyn 1], P.5920 [Magazyn 1], P.5917 [Magazyn 1], P.5918 [Magazyn 1], P.5922 [Magazyn 1], P.5916 [Magazyn 1], 7255.IX.13 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5473.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4907.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
O zmianie / [red. prowadzący Paweł Kubisiak]. - Warszawa : ICAN Institute, cop. 2012. - V, [3], 240 s. : il. ; 21 cm.
(10 Idei HBR)
Nazwy aut. na s. 235-236.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on change, 2010.
Indeks.
Książka podpowiada, jak postępować w specyficznym dla organizacji okresie i skutecznie wprowadzać zmiany. Jedno jest bowiem pewne: tylko umiejętne zarządzanie zmianą może dziś zagwaratnować sukces. Czytelnik dowie się m.in.: kiedy zmiana jest niezbędna, a kiedy należy się z nią wstrzymać, w jaki sposób wprowadzać zmiany metodą perswazji oraz dlaczego impelentacja zmian jest konieczna w okresie rozwoju firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13579.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie.)
Tyt. oryg.: Implementing organizational change : theory into practice, 2012.
Zarządzanie zmianą jest obecnie jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera, łączącą wiedzę i umiejętności z obszaru odnowy strategicznej, zarządzania zasobami ludzkimi oraz przywództwa. Wprowadzanie zmiany jest procesem obejmującym m.in.: analizę sytuacji przedsiębiorstwa i warunków zewnętrznych, kreowanie właściwych postaw wśród pracowników czy diagnozę strategiczną. Każdy z tych elementów należy zealizować we właściwej kolejności i w odpowiedni sposób, żeby implementowanie zmiany zakończyło się sukcesem. Pomyłka na jakimkolwiek etapie może mieć zgubne skutki dla organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12730.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13770.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Na okł. podtyt.: zestaw narzędzi.
Tyt. oryg.: Organisational development and change : CIPD toolkit, 2008.
Bibliogr. s. 595-597.
Książka zawiera zestaw ponad stu narzędzi pozwalających na efektywne wprowadzanie zmian w organizacji i kierowanie jej rozwojem. Jest to komplet materiałów potrzebnych, aby opracować i wdrożyć projekt zmiany, a następnie nim odpowiednio zarządzać i ocenić efekty podjętych działań. Przedstawione w książce narzędzia dotyczą następujących zagadnień: rozwój organizacyjny, zarządzanie zmianą, proces zmian organizacyjnych, uzasadnienie biznesowe planowanych zmian i innowacji, tworzenie kultury innowacyjnej w organizacji, psychologia zmiany, ocena wprowadzenia zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13762.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(10 Idei HBR)
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads the essentials
Indeks.
Harvard Business Review przedstawia niezwykle praktyczne kompendium, zawierające przełomowe teksty z różnych obszarów zarządzania. Chcesz poznać skuteczne rozwiązania z zakresu marketingu? Dowiedzieć się, jak efektywnie zarządzać sobą i innymi? Stosować sprawdzone narzędzia zarządzania zmianą? Wszystko to i wiele więcej znajdziesz w äO fundamentach zarządzaniaö. Dowiesz się także m.in.: Jakie 4 mity utrudniają pracę działu marketingu? Co robić, by wyróżnić się wśród konkurencji, która oferuje podobny produkt? Na jakie czynniki zwrócić szczególną uwagę, opracowując strategię biznesową? W jaki sposób rozpoznać własne zalety i jak je wykorzystać? Co robić, by stawić czoła gwałtownej zmianie? Jakie cechy decydują o doskonałości lidera? Jak je w sobie wykształcić?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13719.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-236. Indeks.
Książka wyznacza nowe trendy w nauczaniu koncepcji i metod zarządzania. Autorzy celowo pomijają w niej powszechnie znane podejścia, które można byłoby już zaliczyć do historii nauk o zarządzaniu, akcentując jednocześnie nowoczesne aspekty problematyki. Praca zawiera szczegółowa charakterystykę różnorodnych metod i technik zarządzania, które zostały uporządkowane wokół dziesięciu wyodrębnionych nurtów badawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13094.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14186.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przeprowadzanie zmian w organizacjach nie jest zjawiskiem prostym, o czym przekonał się niejeden (menedżer) przedsiębiorca. W czasach kiedy podmiotom gospodarczym przyszło funkcjonować w nader złożonym, a jednocześnie dynamicznym otoczeniu i coraz bardziej dających znać o sobie procesach umiędzynarodawiania, procesy przekształceń firm nabierają znaczenia szczególnego. Wyniki restrukturyzacji są zróżnicowane. Znaczna część organizacji skutecznie wykorzystuje okoliczności towarzyszące zmianom, co z kolei przekłada się korzystnie na dalsze losy firmy i pozycję na rynku. Nie do rzadkości należą jednak przypadki, że wynik zmian jest nieco inny. W tej sytuacji rodzą się pytania dlaczego jednym się powiodło, a drugim nie. Odpowiedź na powyższe pytanie i refleksję nie należy do łatwych. Wynika to z szeregu uwarunkowań. Przede wszystkim otoczenie każdej organizacji jest nieszablonowe. Inna jest też załoga, która realizuje konkretne zadania na drodze do osiągnięcia założonego celu. Inne są również osoby funkcyjne, od usytuowanych na samym szczycie struktury, na kierownikach niższego szczebla (operacyjnych) skończywszy. Taka odmienność daje znać o sobie na każdym kroku, w każdym momencie funkcjonowania i przekształceń przedsiębiorstw. Dostrzegana jest na styku między poszczególnymi pracownikami i w relacjach z przełożonymi. W tej sytuacji, pod koniec pierwszej dekady XXI wieku, za nader złożony należy uznać proces zmian. Wszyscy są zainteresowani tym, aby finał przekształceń całej firmy, czyjej elementów, był pozytywny - skutkował określonymi korzyściami. Na drodze do osiągnięcia takiego stanu rzeczy wielce pomocne są wyniki badań, prowadzone głównie przez ośrodki naukowo-dydaktyczne. Jak pokazuje rzeczywistość, nie zawsze jest to wystarczający i przekonywujący materiał dla przedsiębiorców. Ponadto zawsze mamy do czynienia ze wspomnianym zróżnicowaniem poszczególnych przedsiębiorstw, nawet jeśli działają w tej samej branży i regionie. Dlatego bardzo istotne jest konfrontowanie poglądów ludzi nauki i zarządzających organizacjami. Może mieć ono miejsce na różnych płaszczyznach. Mocno zaakcentowane jest również na łamach niniejszej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16986.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejszy zbiór artykułów dotyczy zagadnień konceptualizowania i wdrażania zmian organizacyjnych. Opierają się one na badaniach, których celem było rozpoznanie praktyk podejmowania decyzji o wprowadzeniu zmiany, struktury i nasilenia powstających na tym tle różnych obaw i oczekiwań pracowniczych, a wreszcie metod stosowanych w preparacyjnej i wdrożeniowej fazie procesu zmiany. Zgromadzony materiał układa się w wewnętrznie spójny, ale i zarazem, niestety, dość pesymistyczny w swojej wymowie obraz typu case study.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12900.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14020.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey. - Wydanie I, 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - XXXVII, [1], 665 stron ilustracje ; 29 cm.
Tyt. oryg.: "Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice" 2015.
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22500.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22499.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-230.
Autorki przekazują do rąk Czytelników publikację stanowiącą kompendium wiedzy z zakresu zachowań organizacyjnych. Prezentują przegląd dorobku nauki o zachowaniach organizacyjnych wraz z praktycznymi przykładami obrazującymi omawianą tematykę. Opracowanie składa się z ośmiu tematycznie i logicznie powiązanych rozdziałów. Omawiają one specyfikę nauki o zachowaniu, uwarunkowania zachowań indywidualnych, grupowy kontekst zachowań, rodzaje zespołów i współpracę zespołową, zachowania międzyorganizacyjne, strategie wprowadzania zmian oraz zarządzanie zmianą, kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie, istotę, rodzaje oraz metody rozwiązywania konfliktów i kształtowanie zachowań ludzkich we współczesnych organizacjach. Część praktyczna kończąca każdy rozdział zawiera zadanie, mające na celu utrwalenie występujących terminów i pojęć oraz opis przypadku dotyczący prezentowanych treści. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11880.IX.4 [Magazyn 1], P.11881 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11879.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13062.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Zarządzanie projektami jest bardzo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Wymaga ogromnej wiedzy, a nierzadko także wsparcia specjalistycznych narzędzi. Na rynku jest ich wiele. Wspierają wszelkie czynności związane z planowaniem, monitorowaniem oraz zarządzaniem projektem. Niestety, zazwyczaj ich cechą wspólną jest wysoka cena. Czy masz w swoim budżecie środki na tego typu rozwiązania? Od dziś nie musisz już się tym martwić! Dzięki tej unikalnej książce dowiesz się, jak zapanować nad projektem, wykorzystując tylko i wyłącznie sprawdzone darmowe narzędzia. Ponadto zdobędziesz ogólną wiedzę na temat samego zarządzania projektami, przekazaną przez doświadczonego kierownika projektów i zaserwowaną w przejrzysty oraz przyjazny sposób. Po przeczytaniu tej książki zagadnienia związane z zarządzaniem ryzykiem, zarządzaniem zmianami czy też budową harmonogramu przestaną być Ci obce. Dodatkowo dowiesz się, jak wygląda proces certyfikacji PMP i Prince2. Jeżeli na co dzień prowadzisz projekty - ta książka Ci w tym pomoże!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10260.IX.8 [Magazyn 1], P.8781 [Magazyn 1], P.8779 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8780.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10259.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Księga pamiątkowa dedykowana Janowi Skalikowi.
Bibliogr. przy pracach.
Ksiązka prezentuje to, co aktualnie ciekawe i istotne w naukach o zarządzaniu w zakresie podejścia systemowego, systemów zarządzania oraz transformacji i zmian. Podzielona jest na trzy główne części. Pierwsza z nich poświęcona jest uwarunkowaniom i procesom zmian, jakie zachodzą współcześnie w organizacjach. Druga część książki poświęcona jest wybranym aspektom doskonalenia systemów i procesów zarządzania przedsiębiorstwem. Zagadnienia podejścia systemowego i zmian w przedsiębiorstwach poruszono w trzeciej części książki, która poświęcona jest strategicznemu i systemowemu wymiarowi adaptacyjności organizacji. Te trzy części stanowią niezmiernie wartościową inspirację do dalszych badań nad niekończącą się drogą zmian będących warunkiem sukcesu każdej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13972.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik pt. Podstawy zarządzania jest przeznaczony dla studentów pierwszego i drugiego poziomu studiów jako podstawowe narzędzie służące do opanowania treści przedmiotu oraz ukształtowania wiedzy i kompetencji, a następnie wypracowania umiejętności z zakresu zarządzania. Proces ten oznacza potrzebę opanowania podstawowych pojęć, poznania zjawisk, powiązań wewnątrzorganizacyjnych i na zewnątrz organizacji, a także otwarcia możliwości dla absorpcji zmian w tematyce zarządzania i samodzielnego opanowywania zmieniającej się wiedzy z tego zakresu. Ogólnie sformułowany cel podręcznika wymaga konsekwentnego uporządkowania pojęciowego, nawiązującego do aktualnie używanej terminologii z zakresu zarządzania, oraz ukształtowania umiejętności i praktycznych form zachowań pracowniczych i menedżerskich w różnych przejawach zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14907.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15717.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. na s. 289-292 i przy rozdz.
"Człowiek w organizacji" jest publikacją, której treść dobrze oddają dwa podtytuły: pracownicy organizacji i współczesne metody zarządzania pracownikami. W sposób przejrzysty autor prezentuje relacje i zależności menedżera liniowego z pracownikami organizacji oraz wskazuje na niekonwencjonalne metody zarządzania w organizacji. Wiodącym problemem książki jest człowiek w organizacji, traktowany jako najcenniejszy, najważniejszy podmiot organizacji. W zakresie niektórych problemów autor zaznacza swoje wyraźnie odrębne stanowisko, wzmacniając je wynikami własnych badań naukowych. Zapoznanie z treścią książki może pomóc czytelnikowi zrozumieć istotę współczesnych paradygmatów relacji przełożony-podwładny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11910 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11909.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13085.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 268-274.
Podręcznik jest próbą kompleksowego ujęcia podstawowych zagadnień z obszaru organizacji i zarządzania. Składa się z jedenastu rozdziałów ułozonych według logicznego porządku, prezentujących najbardziej istotne zagadnienia z zakresu organizacji i zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15079 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15078.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15982.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 174-179.
Podręcznik obejmuje wiedzę o nowoczesnych koncepcjach i metodach zarządzania oraz możliwościach i efektach ich zastosowania w praktyce. Autor przedstawił najpopularniejsze z tych koncepcji i metod, jak benchmarking, outsourcing, lean management, wewnętrzna konkurencja, time based management, organizacja oparta na wiedzy, organizacja wirtualna, organizacja sieciowa, reengineering. Ponieważ od wyboru konkretnej metody zarządzania może zależeć pozycja firmy na rynku oraz jej zdolność do wygrywania w walce konkurencyjnej, ważne jest posiadanie wiedzy pozwalającej właściwie dobrać metody zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7748.IX.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12673.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7747.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 386-393. Indeksy.
Książka przedstawia wielobarwny obraz polskich firm, instytucji i organizacji (od cyrku po komisariat policji), stworzony na podstawie wnikliwych badań etnograficznych. Jest świadectwem przemian zachodzących w polskiej rzeczywistości biznesowej i nie tylko. Lektura obowiązkowa dla osób zainteresowanych prowadzeniem badań jakościowych - zarówno z zakresu zarządzania, jak i socjologii, a także antropologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13090.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia Indeksy
Wydanie V, zmienione i rozszerzone, podręcznika zarządzania w gospodarce rynkowej, który od 1994 roku cieszy się niesłabnącym powodzeniem, zarówno wśród wykładowców, jak i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stale uaktualniany i doskonalony w kolejnych wydaniach, należy do najczęściej polecanych i kupowanych podręczników polskich autorów. Obejmuje wszystkie grupy zagadnień oraz problemy szczegółowe, które tę dyscyplinę tworzą. Do jego istotnych walorów należy powiązanie teorii organizacji i zarządzania z praktyką gospodarczą. Autorzy są bowiem nie tylko nauczycielami akademickimi, ale także często menedżerami i przedsiębiorcami. Klarowna struktura, barwne przykłady, liczne wyróżnienia, tabele i kolorowe rysunki dodatkowo podnoszą jej wartość dydaktyczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6368 [Magazyn 1], P.6370 [Magazyn 1], P.6371 [Magazyn 1], 7413.IX.1 [Magazyn 1], P.6366.IX.1 [Magazyn 1], P.6372 [Magazyn 1], P.6369 [Magazyn 1], P.6367 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6365.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7412.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sukces w biznesie to połączenie kilku elementów: dobrego pomysłu na biznes, zorganizowania go w formie firmy i fachowego zarządzania nią w burzliwych czasach. Książka traktuje o tym ostatnim. Wskazuje, co jest istotą zarządzania, jak wazny jest kontekst, w jakim sie ono odbywa, jakie umiejętności i narzędzia pomagają menedżerom w ich codziennej pracy oraz jak rozwiązywać typowe problemy firmy. Intencją autorów jest dostarczenie czytelnikowi wiedzy z zakresu zarządzania przydatnej w codziennym zyciu, która powinna stanowić inspirację w poszukiwaniu własnej recepty na sukces w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej