Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(14)
Status
only on-site
(13)
available
(8)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(8)
Czytelnie
(14)
Author
Bugdol Marek
(1)
Chojecki Dariusz
(1)
Czarnota-Bojarska Joanna
(1)
DeCenzo David A
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Growiec Katarzyna
(1)
Jarosz Maria (1931- )
(1)
Konarowska Katarzyna
(1)
Le┼Ťniewski Micha┼é Adam
(1)
Mularska-Kucharek Monika
(1)
Pierzchała Ewa (nauki prawne)
(1)
Pora┼╝ka Dorota
(1)
Porosto Wiesław
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rogers Jenny
(1)
Rzycka Olga
(1)
Sankowska Anna
(1)
Starr Julie
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Sztompka Piotr (1944- )
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Wr├│blewska-Jachna Joanna
(1)
Zinserling Irena
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Subject
MENTORING
(3)
ZARZ─äDZANIE
(3)
JAKO┼Ü─ć ┼╗YCIA
(2)
KAPITAŁ SPOŁECZNY
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
ZAUFANIE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GRZELAK, JANUSZ
(1)
KADRY
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(1)
ZMIANA SPOŁECZNA
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
POLSKA
(1)
RACIB├ôRZ (woj. ┼Ťl─ůskie ; okr─Ög)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie)
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODR─śCZNIKI
(2)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(1)
14 results Filter
Book
In basket
Temat: MENTORING
Słowo kluczowe: coaching ; zaufanie ; etyka
Autorka przedstawia podstawowe zasady coachingu, podaje praktyczne przyk┼éady rozwi─ůzywania r├│┼╝nych problem├│w, jakie pojawiaj─ů si─Ö w relacji klient-coach, oraz opisuje studia przypadk├│w, z w┼éasnej praktyki. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce rozwiniesz umiej─Ötno┼Ťci niezb─Ödne do tego, by by─ç dobrym coachem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8887.IX.4.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10444.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The coaching manual : the definitive guide to the process, principles and skills of personal coaching" 2003.
Ksi─ů┼╝ka obja┼Ťnia zasady i metody coachingu osobistego oraz pokazuje, jak mo┼╝na zastosowa─ç je w dowolnym kontek┼Ťcie - od coachingu w dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, kt├│rego celem jest poprawa sprawno┼Ťci zawodowej, po pe┼ény coaching ┼╝ycia osobistego. Tym, kt├│rzy zajmuj─ů si─Ö ju┼╝ coachingiem, podr─Öcznik dostarczy nowych przemy┼Ťle┼ä i ┼Ťwie┼╝ych idei. Dla zupe┼énych nowicjuszy oka┼╝e si─Ö praktycznym przewodnikiem, gdy b─Öd─ů stawiali pierwsze kroki i wsparciem w procesie uczenia si─Ö. Zapracowanego mened┼╝era uzbroi w techniki, kt├│re przydadz─ů si─Ö mu w post─Öpowaniu z zespo┼éem. Podr─Öcznik obejmuje zasady i przekonania le┼╝─ůce u podstaw coachingu, opisuje krok po kroku proces jego realizacji i w nowatorskim uj─Öciu przedstawia umiej─Ötno┼Ťci, kt├│re musi rozwija─ç praktyk tej dyscypliny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8812.IX.4.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10285.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Słowo kluczowe: coaching ; zaufanie ; komunikacja ; rozmowa
Bibliogr. s. 305-307. Indeks.
G┼é├│wnym celem tej ksi─ů┼╝ki jest pokazanie, jak u┼╝ytecznym, jednak w praktyce mened┼╝erskiej niedocenianym narz─Ödziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedz─ů si─Ö z niej, jak powinny wygl─ůda─ç konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele mo┼╝e zmieni─ç coaching. Autorzy zach─Öcaj─ů do refleksji nad coachingowym stylem zarz─ůdzania, w kt├│rym podstawowym sposobem rozwi─ůzywania problem├│w jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiej─Ötno┼Ť─ç rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najwa┼╝niejszy atrybut wsp├│┼éczesnego lidera.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10394.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 249-272.
Zaufanie w organizacji to wa┼╝ny czynnik u┼éatwiaj─ůcy kooperacje oraz koordynacje spo┼éecznych interakcji. Zmniejsza potrzeb─Ö monitorowania zachowa┼ä pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynnik├│w wp┼éywaj─ůcych na satysfakcje z pracy. Brak zaufania wi─ů┼╝e si─Ö z kolei z du┼╝ymi kosztami ponoszonymi przez pracownika, g┼é├│wnie emocjonalnymi i transakcyjnymi, a umiej─Ötno┼Ť─ç ich niwelowania odzwierciedla istniej─ůcy poziom zaufania. Brak zaufania w organizacji przyczynia si─Ö do jej dysfunkcjonalno┼Ťci. Uniemo┼╝liwiaj─ůc podejmowanie dobrych decyzji, utrudnia tez rozw├│j wi─Özi spo┼éecznych. Zaufanie znacznie ogranicza negatywne nast─Öpstwa zmian organizacyjnych i u┼éatwia dokonywanie zmian w grupie pracowniczej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11104.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s.210-232.
Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmuj─ůcym eksploracj─Ö wp┼éywu zaufania na zarz─ůdzanie przedsi─Öbiorstwem w perspektywie wewn─ůtrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy. W spos├│b systematyczny dokonano tu przegl─ůdu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyj─Ötym obszarze badawczym. W wyniku identyfikacji istniej─ůcej luki poznawczej zaproponowano autorski model wp┼éywu zaufania na zarz─ůdzanie przedsi─Öbiorstwem, kt├│ry nast─Öpnie poddano empirycznej weryfikacji. Zawarte w pracy wyw├│d teoretyczny oraz empiria rzucaj─ů nowe ┼Ťwiat┼éo na miejsce i rol─Ö zaufania w zarz─ůdzaniu wsp├│┼éczesnym innowacyjnym przedsi─Öbiorstwem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11529.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12758.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa przygotowana na 70-lecie profesora Janusza Grzelaka, jednego z najwi─Ökszych wsp├│┼éczesnych polskich psycholog├│w spo┼éecznych. Zbi├│r sk┼éada si─Ö z pi─Öciu zasadniczych cz─Ö┼Ťci, pocz─ůwszy od indywidualnych orientacji spo┼éecznych i orientacji kontroli, przez uprzedzenia i relacje mi─Ödzygrupowe, zachowania grupowe, zachowania spo┼éeczne, a┼╝ po zjawiska makrospo┼éeczne. Szeroki wachlarz tematyczny tomu odzwierciedla r├│┼╝norodno┼Ť─ç zainteresowa┼ä Janusza Grzelaka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12846.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie Lex)
Na ksi─ů┼╝ce zb─Ödny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organ├│w administracji publicznej i jednostek samorz─ůdu terytorialnego, s─ůd├│w, prokuratury, policji i os├│b sprawuj─ůcych funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasi─Ögu mi─Ödzynarodowym. Zawarto w nim wyniki bada┼ä naukowych oraz ustalenia praktyk├│w dotycz─ůce kszta┼étowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami w┼éadz publicznych. Cz─Ö┼Ť─ç pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kszta┼étowania wizerunku podmiot├│w sfery publicznej, w szczeg├│lno┼Ťci w kontek┼Ťcie reputacji, to┼╝samo┼Ťci i zaufania. Dokonano szczeg├│┼éowej analizy takich zagadnie┼ä jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblemat├│w w dzia┼éaniach z zakresu public relations, czy te┼╝ wykorzystanie systemu zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů (ISO). Cz─Ö┼Ť─ç druga zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona komunikacji jako podstawie dzia┼éa┼ä public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli w┼éadz z obywatelami oraz specyfik─Ö kontakt├│w z mass mediami. Om├│wiono narz─Ödzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a tak┼╝e komunikacyjne znaczenie wydarze┼ä, m.in. imprez o charakterze masowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Socjologia : analiza społeczeństwa / Piotr Sztompka. - Nowe poszerz. wyd. - Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2012. - 728, [3] s., [64] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 709-711. Indeksy.
"Moim celem w tym podr─Öczniku nie jest dostarczenie studentom informacji o r├│┼╝nych faktach dotycz─ůcych spo┼éecze┼ästw. Czytelnicy nie znajd─ů tu statystyk, wynik├│w sonda┼╝y, wykres├│w czy tabelek z danymi. S─ů inne podr─Öczniki socjologii, gdzie takich element├│w jest w br├│d. W epoce Internetu bardzo ┼éatwo te┼╝ odszuka─ç to wszystko w sieci. Natomiast nie znajdzie tam si─Ö narz─Ödzi do porz─ůdkowania i rozumienia tych fakt├│w: modeli i teorii, a tak┼╝e szczeg├│lnego socjologicznego j─Özyka pozwalaj─ůcego fakty nazwa─ç, m├│wi─ç o nich i my┼Ťle─ç socjologicznie. Moim celem jest w┼éa┼Ťnie nauczenie student├│w tego j─Özyka, a szczeg├│lniej wyobra┼║ni teoretycznej pozwalaj─ůcej lepiej orientowa─ç si─Ö w otaczaj─ůcym ┼Ťwiecie spo┼éecznym i wyra┼║niej widzie─ç w┼éasne w nim miejsce i szanse ┼╝yciowe." ( z Przedmowy)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12267.VI.2 [Wypo┼╝yczalnia B], P.12266.VI.2 [Wypo┼╝yczalnia B], P.12265.VI.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (3 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13390.VI.2 [Czytelnia B], 13389.VI.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 16972.VI.3
Book
In basket
Bibliogr. s. 175-190.
Ksi─ů┼╝ka zawiera bardzo dobrze uporz─ůdkowan─ů wiedz─Ö na temat kapita┼éu spo┼éecznego - jednego z centralnych poj─Ö─ç wsp├│┼éczesnej socjologii. Autorka syntetycznie i jasno pokazuje wiedz─Ö i wskazuje na zwi─ůzek w┼éasnych bada┼ä z t─ů wiedz─ů. Praca jest mocno osadzona w polskim kontek┼Ťcie - analizowany w niej materia┼é dotyczy bowiem polskiego spo┼éecze┼ästwa oraz Polski na tle innych, zw┼éaszcza postsocjalistycznych kraj├│w, jednak przez swoj─ů tematyk─Ö i zakres analizowanych teorii kapita┼éu spo┼éecznego, wpisuje si─Ö w ┼Ťwiatowe nurty bada┼ä socjologicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12582.VI.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka stanowi kolejn─ů pozycj─Ö serii po┼Ťwi─Öconej analizie r├│┼╝nych efek┬şt├│w polskiej transformacji. Pog┼é─Öbia wiedz─Ö o zr├│┼╝nicowaniu spo┼éecznym i jego wp┼éywie na zachowania indywidualne i spo┼éeczne w warunkach globalizacji, post─Öpu technicznego i wci─ů┼╝ trwaj─ůcej transformacji. Zdaniem autor├│w ÔÇ×w ┼╝yciu spo┼éecze┼ästwa dwadzie┼Ťcia lat to zarazem bardzo du┼╝o i bardzo niewiele. Do┼Ť─ç, by zmieni─ç otoczenie w┼éasno┼Ťciowe, instytucjonalne, polityczne, gospodarcze. Czy do┼Ť─ç wszak┼╝e, by zmieni─çnas samych, kul┬ştur─Ö budowan─ů przez kilkaset lat w poczuciu zagro┼╝enia przez obcych, przez nieswoje pa┼ästwoÔÇŁ.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9856.VI.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11423.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 239-252.
Konkurencyjno┼Ť─ç mi─Ökka to jedna z dr├│g do osi─ůgni─Öcia obecnej i/lub potencjalnej przewagi konkurencyjnej na rynku. Czynniki konkurencyjno┼Ťci, aby mog┼éy by─ç efektywne i skuteczne, musz─ů by─ç rozwijane i kszta┼étowane w d┼éu┼╝szym horyzoncie czasu. Badanie problemu konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw to inaczej badanie wybranych zmian przedsi─Öbiorstw. Ka┼╝dy czynnik konkurencyjno┼Ťci poci─ůga za sob─ů okre┼Ťlone zmiany. ksi─ů┼╝ce przedstawiono problem konkurencyjno┼Ťci mi─Ökkiej przedsi─Öbiorstw. Autor om├│wi┼é w┼éasn─ů koncepcj─Ö czterech podstawowych uk┼éad├│w konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, a tak┼╝e w┼éasny model konkurencyjno┼Ťci mi─Ökkiej przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14975.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15805.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 225-244.
Przedmiotem analizy w prezentowanym opracowaniu s─ů relacje pomi─Ödzy kapita┼éem spo┼éecznym a jako┼Ťci─ů ┼╝ycia. G┼é├│wnym celem pracy jest zbadanie, czy i w jakim stopniu kapita┼é spo┼éeczny wp┼éywa na jako┼Ť─ç ┼╝ycia. W analizach empirycznych uwzgl─Ödniono trzy komponenty kapita┼éu spo┼éecznego: sieci, normy i zaufanie spo┼éeczne. Za D. Halpernem (2005) przyj─Öto, ┼╝e termin ten oznacza zbi├│r zasob├│w wytworzonych w procesie interakcji, jakimi dysponuje jednostka w okre┼Ťlonej sytuacji spo┼éecznej. Wielowymiarowo potraktowano tak┼╝e jako┼Ť─ç ┼╝ycia. W badaniach uwzgl─Ödniono zar├│wno wymiar subiektywny (zadowolenie z ┼╝ycia i jego aspekt├│w), jak i obiektywny (poziom ┼╝ycia). Analiza przeprowadzona zosta┼éa na podstawie wynik├│w bada┼ä ankietowych, przeprowadzonych na reprezentatywnej pr├│bie doros┼éych mieszka┼äc├│w ┼üodzi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14040.VI.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14903.VI.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Autorzy podr─Öcznika szczeg├│┼éowo rozwa┼╝aj─ů wyzwania stoj─ůce przed kierownikami w XXI w., wykazuj─ůc si─Ö przy tym zwi─Öz┼éym stylem, skupieniem uwagi na zagadnieniach istotnych dla czytelnika oraz umiej─Ötno┼Ťci─ů doboru odpowiednich przyk┼éad├│w i rysunk├│w o┼╝ywiaj─ůcych prezentowane koncepcje. Uk┼éad ksi─ů┼╝ki oparto na czterech tradycyjnych funkcjach zarz─ůdzania - planowaniu, organizowaniu, przewodzeniu i kontroli. Ponadto zosta┼é on uzupe┼éniony tematami, z kt├│rymi kierownicy maj─ů wsp├│┼écze┼Ťnie do czynienia, oraz trzema mpodu┼éami zawieraj─ůcymi zar├│wno opis rozwoju teorii zarz─ůdzania i popularnych technik ilo┼Ťciowych wykorzystywanych dzi┼Ť w dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, jak i informacje dotycz─ůce karier kerowniczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12713 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1860.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again