Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(131)
Publikacje naukowe
(8)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Status
only on-site
(119)
available
(107)
unknown
(3)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(41)
Wypo┼╝yczalnie
(67)
Czytelnie
(122)
Author
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(5)
Ogonowska Agnieszka
(5)
Lepa Adam (1939- )
(4)
Hofman Iwona
(3)
Jakubowicz Karol (1941- )
(3)
K─Öpa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Roguska Agnieszka
(3)
Siemieniecki Bronis┼éaw (1950- )
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Castells Manuel (1942- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(2)
Marody Miros┼éawa (1947- )
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Sadza Agata
(2)
Soko┼éowski Marek (1962- )
(2)
Stevenson Douglas Keith (1944- )
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Tomaszkiewicz Teresa
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Barska Anetta
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bell Allan
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Branston Gill
(1)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Bucholc Marta
(1)
Burger Harald (1940- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Ceramella Nick
(1)
Chru┼Ťci┼äska Jadwiga
(1)
Chudzi┼äski Edward (1940- )
(1)
Chwaszcz Joanna
(1)
Croteau David
(1)
Dehn Mechthild
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Durham Gigi Meenakshi
(1)
Dutton Brian (1952- )
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Ejsmont Marek
(1)
Fajfer-Kruczek Ilona
(1)
Ficek Ewa
(1)
Filiciak Miros┼éaw (1976- )
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Fowler Roger (1938-1999)
(1)
Fras Janina
(1)
Frederking Volker (1958- )
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Giddings Seth
(1)
Gorman Lyn
(1)
Go┼éuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Grabowski Rafa┼é Dominik (1966- )
(1)
Grant Iain
(1)
Grzelewska Danuta (1954- )
(1)
Gr├╝newald Dietrich
(1)
Guzek Krzysztof (1978- )
(1)
Haber Les┼éaw Henryk (1943- )
(1)
Hart Andrew
(1)
Hassan Robert
(1)
Hoffman Thomas
(1)
Holmes Sue
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hoynes William
(1)
Jakubowski Witold (1963- )
(1)
Jasiewicz Justyna
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jastrz─Öbski Jerzy (1945- )
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Josting Petra
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juszczyk Stanis┼éaw (1951- )
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kellner Douglas M. (1943- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Klimski Tadeusz (1948- )
(1)
Kobyli┼äska Zdzis┼éawa (1965- )
(1)
Konarska Katarzyna
(1)
Kondracka-Szala Marta
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kosmalska Beata
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Krauss Ewa
(1)
Krzemie┼ä-Ojak Krystyna (1932- )
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Year
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(80)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(9)
Country
Poland
(115)
Kiribati
(7)
unknown (d)
(4)
unknown (us)
(4)
California
(1)
England
(1)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(130)
English
(3)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(118)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(17)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(17)
Środki masowego przekazu
(15)
INTERNET
(13)
KULTURA MASOWA
(10)
EDUKACJA MEDIALNA
(9)
MULTIMEDIA
(8)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
WYCHOWANIE
(5)
KULTURA
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
DZIECKO
(3)
DZIENNIKARSTWO
(3)
Dziennikarstwo
(3)
J─śZYK NIEMIECKI
(3)
J─śZYKOZNAWSTWO
(3)
KOŚCIÓŁ KATOLICKI
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Metody badawcze
(3)
NAUCZANIE na ODLEG┼üO┼Ü─ć
(3)
STANY ZJEDNOCZONE
(3)
Analiza tre┼Ťci i zawarto┼Ťci medi├│w
(2)
CYBERKULTURA
(2)
DZIENNIKARZE
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
Internet
(2)
KOMPUTERY
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(2)
Medioznawstwo
(2)
NAŁÓG
(2)
PRZEKŁADY
(2)
REKLAMA
(2)
DIGITALIZACJA
(1)
DYCZEWSKI, LEON (1936- )
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
EDUKACJA REGIONALNA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
EROTYZM
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
FILM
(1)
FILM REKLAMOWY
(1)
Film
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Historia
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
Image
(1)
JAKO┼Ü─ć ┼╗YCIA
(1)
J─śZYK ANGIELSKI
(1)
KOMIKSY
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
KOMUNIKACJA WERBALNA
(1)
KONWERGENCJA MEDIÓW
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
KULTURA AUDIOWIZUALNA
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MCLUHAN, HERBERT MARSHALL (1911-1980)
(1)
Mediolingwistyka
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZANIE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
PERSWAZJA
(1)
PISMO
(1)
PLURALIZM SPOŁECZNY
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PORZĄDEK SPOŁECZNY
(1)
POSTAWY
(1)
POST─śP TECHNICZNY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
Prawo prasowe
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Publiczno┼Ť─ç
(1)
RADIOFONIA
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(1)
Rynek
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
SPO┼╗YCIE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
TEKST
(1)
TELEKOMUNIKACJA
(1)
TEORIA POZNANIA
(1)
Telewizja
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(1)
Uzale┼╝nienia medialne
(1)
Subject: time
2001-
(8)
1901-2000
(6)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
Subject: place
Polska
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Materiały konferencyjne
(3)
Opracowanie
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
Podr─Öcznik
(2)
Ksi─Öga pami─ůtkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PUBLICYSTYKA POLSKA
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(13)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
J─Özykoznawstwo
(2)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
142 results Filter
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8966 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10532 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu si─Ö zmieni┼éy. Do┼Ťwiadczeni specjali┼Ťci od promocji wiedz─ů, ┼╝e bezpo┼Ťredni kontakt z klientami w sieci to dzi┼Ť obowi─ůzek. Ka┼╝da taka relacja mo┼╝e - z po┼╝ytkiem dla firmy - przerodzi─ç si─Ö w przyja┼║┼ä. Znajomi na wag─Ö z┼éota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzi─ç skuteczn─ů kampani─Ö w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych. To przewodnik pe┼éen podpowiedzi, trick├│w oraz inspiruj─ůcych studi├│w przypadku. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce dowiesz si─Ö, jak: o nawi─ůza─ç kontakt z potencjalnymi klientami i w┼é─ůczy─ç si─Ö do ich rozm├│w, o zmieni─ç stron─Ö internetow─ů firmy w mocn─ů podstaw─Ö kampanii w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych, o promowa─ç mark─Ö i/lub produkty oraz radzi─ç sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o ┼Ťledzi─ç rozw├│j kampanii w sieci, monitorowa─ç rozmowy na temat firmy i mierzy─ç jej sukces. Dzi┼Ť, gdy wirusowe klipy przyci─ůgaj─ů miliony widz├│w, a wpisy gwiazd Twittera ┼Ťledz─ů tysi─ůce znajomych, marketing w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych powinien sta─ç si─Ö jednym z podstawowych narz─Ödzi wykorzystywanych przez specjalist├│w od promocji. Autorzy ksi─ů┼╝ki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadz─ů ci─Ö przez ┼Ťwiat Web 2.0, gdzie autentyczno┼Ť─ç i relacje licz─ů si─Ö bardziej ni┼╝ bud┼╝et na dzia┼éania promocyjne. Sukces jest kilka klikni─Ö─ç st─ůd.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14425 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15341 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Media Society : Industries, Images and Audiences / David Croteau, William Hoynes. - Ed. 3. - Thousand Oaks, London : Pine Forge Press, cop. 2003. - XX, 409 s. : il. ; 23 cm.
Providing a framework for understanding the relationship between media and society, Media/Society: Industries, Images, and Audiences helps readers develop skills for critically evaluating both conventional wisdom and their own assumptions about the social role of the media. Retaining its acclaimed sociological framework, the Third Edition covers new studies, includes up-to-date material about todayÔÇÖs rapidly changing media landscape, and significantly expands discussions of the ÔÇťnew mediaÔÇŁ world, including digitization, the Internet, the spread of mobile media devices, the role of user-generated content, the potential social impact of new media on society, and new mediaÔÇÖs effect on traditional media outlets. Updated research, the latest industry data, and current examples from popular media illustrate enduring themes in the sociology of media.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6862 [Magazyn 1], P.6861 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7660 XXIV.5 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7659 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
The Language of News Media / Allan Bell. - Oxford : Blackwell Publishers Ltd., 1996. - XV, 277 s. : il. ; 23 cm.
(Language in Society)
Written by a linguist who is himself a journalist, this is a uniquely informed account of the language of the news media. The aim of this book is to explore this influential language, to ask what the patterns of media discourse tell readers about wider linguistic issues, and what they also reveal about news and the media.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11189 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Kultury Medi├│w ; 1)
Bibliogr. s. 371-382. Publ. S. Zielinskiego s. 423-428. Indeksy.
Autor an-archeologi─Ö medi├│w rozumie jako alternatywn─ů wobec ÔÇ×oficjalnejÔÇŁ historii medi├│w, pisanej pod dyktando kolejnych, zrealizowanych wynalazk├│w, kt├│rych nie by┼éoby mo┼╝e, gdyby nie przedsi─Öwzi─Öcia marginalne, traktowane przez otoczenie wynalazc├│w jako dziwactwa, odst─Öpstwa od normy. One w┼éa┼Ťnie zosta┼éy w niniejszej publikacji om├│wione, bogato zilustrowane i w┼é─ůczone w szeroki kontekst kulturowy. Z perspektywy dzisiejszego dynamicznego rozwoju medi├│w owe marginalizowane przedsi─Öwzi─Öcia okaza┼éy si─Ö bowiem ÔÇ×prehistori─ůÔÇŁ naszych czas├│w. Przygotowa┼éy one grunt pod eksplozj─Ö dwudziestowiecznych przeka┼║nik├│w masowych, stanowi─ůc jej podstawy technologiczne, zw┼éaszcza za┼Ť mentalne, bo w┼é─ůczy┼éy do dyskursu refleksj─Ö nad rol─ů maszyn widzenia i s┼éyszenia jako aparat├│w z pogranicza magii i nauki. Dzieje kultury materialnej splataj─ů si─Ö w narracji Zielinskiego z dziejami kultury symbolicznej. Archeologia medi├│w uzupe┼énia panoram─Ö medi├│w o utracone, zaniechane b─ůd┼║ zrepresjonowane formy ┼Ťwiadomo┼Ťci medialnej z ÔÇ×g┼é─Öbokiej przesz┼éo┼ŤciÔÇŁ, jak magiczne maszyny obrazowe, latarnia magiczna, aparaty do przybli┼╝ania tego, co odleg┼ée, camera obscuraÔÇŽ Ich repertuar jest niezwykle bogaty, a nowe media jawi─ů si─Ö tu jako ju┼╝ nie tak bardzo nowe, bo maj─ů swoje ┼║r├│d┼éa w sile imaginacji g┼é─Öbokiej przesz┼éo┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11379 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
The Media Student's Book / Gill Branston, Roy Stafford. - 5th ed. - London, New York : Routledge, cop. 2010. - X, 394 s. : il. ; 25 cm.
Słowo kluczowe: mass media ; media
Index.
"The Media Student's Book" is a comprehensive introduction for students of media studies. It covers all the key topics and provides a detailed, lively and accessible guide to concepts and debates. Now in its fifth edition, this bestselling textbook has been thoroughly revised, re-ordered and updated, with many very recent examples and expanded coverage of the most important issues currently facing media studies. It is structured in three main parts, addressing key concepts, debates, and research skills, methods and resources.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11805 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Media masowe : władza rozrywka biznes / Maciej Mrozowski. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Warszawa : "ASPRA-JR", 2001. - 422 s. : rys. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia szeroki i usystematyzowany przegl─ůd aktualnego stanu wiedzy o funkcjonowaniu medi├│w masowych w demokracji liberalnej i gospodarce rynkowej. Media masowe rozpatrywane s─ů pod k─ůtem ich rosn─ůcej roli w rozwini─Ötym systemie spo┼éecznym, tzn. jako po┼Ťrednicy w komunikacji mi─Ödzy instytucjami systemu i reszt─ů spo┼éecze┼ästwa oraz jako producenci i dostawcy kultury popularnej. Centralne miejsce medi├│w masowych w systemie spo┼éecznym czyni z nich kluczowy element trzech r├│┼╝nych uk┼éad├│w zale┼╝no┼Ťci i praktyk: s─ů istotnym ogniwem demokratycznego systemu politycznego ("czwart─ů w┼éadz─ů"), s─ů te┼╝ wa┼╝nym stymulatorem gospodarki rynkowej i lukratywn─ů dziedzin─ů biznesu, to wreszcie g┼é├│wne ┼║r├│d┼éo rozrywki dla wi─Ökszo┼Ťci spo┼éecze┼ästwa. Podr─Öcznik przeznaczony jest dla student├│w dziennikarstwa, komunikacji spo┼éecznej, public relations, reklamy, kulturoznawstwa, socjologii spo┼éecznej, oraz wszystkich innych interesuj─ůcych si─Ö t─ů tematyk─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2816 VI.11 [Czytelnia B], 3963 VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Studying the Media: an introduction / Tim O'Sullivan, Brian Dutton, Philip Rayner. - Ed.1, 6 im. - London : Arnold, 1996. - XI, 308 s. : il. ; 24 cm.
Słowo kluczowe: media ; history
Providing an introduction to the main subject areas of media studies for 16+ students, this book covers media history, forms and analysis, representations, audiences, institutions and production, and media practice. Key concepts are introduced, using examples, backed up with a selection of exercises and activities. Suggestions for future reading provide students with guidelines for further research and analysis.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11191 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Jugendmedien / Ralf Vollbrecht. - T├╝bingen : Max Niemeyer Verlag, 2002. - VI, 105 s. ; 22 cm.
(Grundlagen der Medienkommunikation / hrsg. Erich Stra├čner ; Band 12)
Tekst w j. niemieckim
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5961 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "A social history of the media from Gutenberg to the Internet".
Bibliogr. s. 417-444. Indeks.
"Spo┼éeczna historia medi├│w" to jedna z najbardziej znanych na ┼Ťwiecie ksi─ů┼╝ek o historii medi├│w. Autorzy, brytyjscy historycy spo┼éeczni, ┼Ťledz─ů, jak zmienia┼éy si─Ö ┼Ťrodki masowego przekazu i jak te przeobra┼╝enia wp┼éywa┼éy na spos├│b postrzegania otaczaj─ůcego nas ┼Ťwiata. Opisuj─ůc kolejno nastepuj─ůce po sobie technologie w kontek┼Ťcie politycznym, kulturowym i gospodarczym, zach─Öcaj─ů do rozwa┼╝nej analizy epoki nowych medi├│w, kt├│ra wiele mo┼╝e skorzysta─ç na spojrzeniu nie tylko w przysz┼éo┼Ť─ç, ale r├│wnie┼╝ w przesz┼éo┼Ť─ç.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11165 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12188 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Media.)
Bibliogr. s. 333-346. Indeks.
Niniejsza ksi─ů┼╝ka stanowi imponuj─ůcy, kompleksowy opis rozwoju medi├│w masowych od ko┼äca XIX wieku do dzi┼Ť. ┼ü─ůcz─ůc uj─Öcia historyczne i por├│wnawcze, autorzy analizuj─ů konteksty spo┼éeczno-ekonomiczne, w kt├│rych powsta┼éy media masowe, formy instytucjonalne rozwijaj─ůcych si─Ö medi├│w, relacje mi─Ödzy instytucjami medialnymi a pa┼ästwem oraz wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy r├│┼╝nymi ┼Ťrodkami przekazu. Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do wsp├│┼éczesnego medioznawstwa przeznaczone zar├│wno dla student├│w, jak i badaczy zajmuj─ůcych si─Ö tymi zagadnieniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14781 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15520 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Media Discourses : analysing media texts / Donald Matheson. - Maidenhead : Open University Press, cop. 2005. - X, [1], 206 s. : il. ; 23 cm.
(Issues in Cultural and Media Studies)
Bibliogr. s. 187-200. Indeks.
Some of the most important questions regarding the relationship between media and culture are about communication. How are the meanings which make up a culture shared in society? How is power performed in the media? What identities and relationships take shape there? "Media Discourses" introduces readers to discourse analysis to show how media communication works. Written in a lively style and drawing on examples from contemporary media, it discusses what precisely gets represented in mediatexts, who gets to do the talking, what knowledge people need toshare in order to understand the media and how power relations are reinforced or challenged. Each chapter discusses a particular media genre, including news, advertising, reality television and weblogs. At the same time, each chapter also introduces a range of approaches to media discourse, from analysis of linguistic details to the rules of conversation and the discursive construction of selfhood. A glossary explains key terms and suggestions for further reading are given at the end of each chapter.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11807 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Ex Libris Pracownika Socjalnego)
Bibliogr. s. 181-182, netogr. s. 183-184, filmogr. s. 174-180.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje wyniki bada┼ä po┼Ťwi─Öconych obrazom os├│b niepe┼énosprawnych (fizycznie i intelektualnie) kreowanych w przestrzeni publicznej przez wsp├│┼éczesne mass media. Analiza skupiona jest w szczeg├│lno┼Ťci na filmach (dokumentalnych i fabularnych) oraz serialach telewizyjnych (animowanych i fabularnych). Zanalizowane zosta┼éy niekt├│re programy festiwali filmowych prezentuj─ůcych filmy zwi─ůzane z kalectwem. Wykorzystano tak┼╝e zawarto┼Ť─ç portali internetowych, na kt├│rych umieszczane s─ů materia┼éy filmowe zawieraj─ůce tre┼Ťci po┼é─ůczone z problematyk─ů niepe┼énosprawno┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15084 VI.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Pedagogika mass mediów / Adam Lepa. - Wyd. 3 uzup. - Łódź : Archidiecezjalne Wydawnictwo Łódzkie, 2007. - 256 s. ; 24 cm.
Nieprzemy┼Ťlany i ┼╝ywio┼éowy kontakt z mediami uzale┼╝nia jednostk─Ö od nich i prowadzi do szkodliwej uleg┼éo┼Ťci wobec nie przebieraj─ůcej w ┼Ťrodkach propagandy i ha┼éa┼Ťliwej reklamy, a tak┼╝e w stosunku do tych dzia┼éa┼ä, kt├│re zniekszta┼écaj─ů obraz ┼Ťwiata, cz┼éowieka i warto┼Ťci podstawowych. Ksi─ů┼╝ka jest pr├│b─ů odpowiedzi na formu┼éowany powszechnie postulat, aby przede wszystkim pedagogika sta┼éa si─Ö podstaw─ů w przygotowaniu dzieci, m┼éodzie┼╝y i doros┼éych do odbioru medi├│w oraz do tw├│rczego udzia┼éu w kulturze masowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6739 [Magazyn 1], P.6738 [Magazyn 1], P.6737 [Magazyn 1], P.6736 [Magazyn 1], P.6735 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6734 V.7 [Wypo┼╝yczalnia B], P.6733 V.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.6732 V.7 [Czytelnia B], 7572 V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3831 [Magazyn 1], P.3830 [Magazyn 1], P.3829 [Magazyn 1], P.3828 [Magazyn 1], P.2008 [Magazyn 1], P.2007 [Magazyn 1], 3229 [Magazyn 2] (7 egz.)
Book
In basket
Language ih the news : discourse and ideology in the press / Roger Fowler. - Ed.1, reprint. - London : Routledge, 1998. - X, 254 s. ; 22 cm.
Fowler approaches a deconstruction of newswriting with considerable scholarly detachment. Considering the complexity of the ideas introduced, the book is well written and accessible
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9528 XXIV.5 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11260 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Comics / Dietrich Gr├╝newald. - T├╝bingen : Max Niemeyer Verlag, 2000. - 106 s. : abb. ; 22 cm.
(Grundlagen der Medienkommunikation / hrsg. Erich Stra├čner ; Band 8)
Tekst w j. niemieckim
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5960 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5595 [Magazyn 1], 7092 [Magazyn 2] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5251 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7054 VI.11 [Czytelnia B], 6464 VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Wsp├│┼éczesna psychologia medi├│w. Nowe problemy i perspektywy badawcze, to publikacja w kt├│rej zaprezentowano wyra┼║n─ů cezur─Ö pomi─Ödzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali si─Ö wy┼é─ůcznie efektem b─ůd┼║ wp┼éywem medi├│w i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w kt├│rym niebagatelne znaczenie w naszym ┼╝yciu coraz bardziej maj─ů nowe media i technologie, wdzieraj─ůce si─Ö ekspansywnie w przestrze┼ä prywatn─ů, spo┼éeczn─ů i publiczn─ů. Zaproponowano Czytelnikom refleksj─Ö nad rol─ů psychologii w kontek┼Ťcie kontaktu cz┼éowieka z mediami (g┼é├│wnie telewizj─ů i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajduj─ů si─Ö zar├│wno artyku┼éy teoretyczne, wprowadzaj─ůce w problematyk─Ö, jak i odnosz─ůce si─Ö do zagadnie┼ä szczeg├│┼éowych, analizuj─ůce okre┼Ťlone zjawiska i problemy. Autorami tekst├│w s─ů g┼é├│wnie psycholodzy, reprezentuj─ůcy r├│┼╝ne o┼Ťrodki naukowe z ca┼éej Polski. (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14290 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again