Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Jakubowicz Karol (1941- )
(2)
Stevenson Douglas Keith (1944- )
(2)
Bodenstein Jürgen H
(1)
Croteau David
(1)
Daun-Barausch Elke
(1)
Hoynes William
(1)
Jeziński Marek
(1)
Konarska Katarzyna
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(7)
angielski
(1)
Temat
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(6)
Środki masowego przekazu
(2)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
Historia
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Kultura
(1)
Polityka
(1)
Prawo prasowe
(1)
Publiczność
(1)
Rynek
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa Zachodnia
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
United States
(3)
culture
(2)
economy
(2)
education
(2)
government
(2)
lifestyle
(2)
media
(2)
sport
(2)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Internet
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Szwajcaria
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
dziennikarstwo alternatywne
(1)
komunikacja polityczna
(1)
marketing zaangażowany społecznie
(1)
mass media
(1)
niezależność mediów
(1)
pluralizm
(1)
political aspects
(1)
prawo prasowe
(1)
social aspects
(1)
wolność słowa
(1)
środki masowego przekazu
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Media Society : Industries, Images and Audiences / David Croteau, William Hoynes. - Ed. 3. - Thousand Oaks, London : Pine Forge Press, cop. 2003. - XX, 409 s. : il. ; 23 cm.
Providing a framework for understanding the relationship between media and society, Media/Society: Industries, Images, and Audiences helps readers develop skills for critically evaluating both conventional wisdom and their own assumptions about the social role of the media. Retaining its acclaimed sociological framework, the Third Edition covers new studies, includes up-to-date material about today’s rapidly changing media landscape, and significantly expands discussions of the “new media” world, including digitization, the Internet, the spread of mobile media devices, the role of user-generated content, the potential social impact of new media on society, and new media’s effect on traditional media outlets. Updated research, the latest industry data, and current examples from popular media illustrate enduring themes in the sociology of media.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6861 [Magazyn 1], P.6862 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7660.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7659.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Bibliogr. s. 240-276. Indeks.
W książce ?Polityka medialne a media elektroniczne? Karol Jakubowicz dokonuje gruntowego przeglądu celów, form i metod projektowania i realizowania polityki medialnej w dziedzinie mediów elektronicznych, poczynając od radia, a na najnowszych technologiach cyfrowych kończąc. Jego zdaniem zdolność stworzenia i realizacji wszechstronnej i długofalowej polityki medialnej służącej interesowi publicznemu, niepodporządkowanej jedynie celom aktualnej ekipy rządowej, można uznać za jedno z kryteriów rozwoju i konsolidacji demokracji. Książka wypełnia lukę w naszej wiedzy na ten temat, dostarcza narzędzi do formułowania takiej właśnie polityki medialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10242.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 333-361.
Książka stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem oraz różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i komunikacji międzyludzkiej. Kwestie polityki oraz związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji zanalizowano, uwzględniając wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12199.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 110-112.
Praca dotycząca przemocy medialnej ? przede wszystkim przemocy obrazu telewizyjnego. Autorka przedstawia zjawisko przemocy ikonicznej, odsłania mechanizmy jej skutecznego działania, a jednocześnie metody przeciwdziałania jej wpływowi poprzez projektowanie strategii edukacyjnych i podejmowanie określonych działań badawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5062 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6161.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Bibliogr. s. 257-284. Indeks.
Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów w realizowaniu unijnych polityk. Omówiono okres od początku lat 80. XX wieku, gdy ówczesna EWG po raz pierwszy podjęła problematykę medialną, do 2009 roku. Unia widzi media także jako element gospodarki, wskutek czego wiele aspektów jej polityki medialnej służy także celom gospodarczym, które UE chce realizować. W książce podjęto próbę wskazania zakresów działania i podejście reprezentowane przez różne Dyrekcje Generalne Komisji Europejskiej oraz przez inne instytucje Unii Europejskiej, w tym Parlament Europejski oraz Rada Europejska. Wskazano także na główne orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości odnoszące się do tej problematyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9022.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10596.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The book is an up-to-date introduction to the United states of America and her people. At an intermediate to advanced level of language difficulty, it provides an integrative view of American society, history, economics, politics, media, and culture.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18262.XXIV.4 [Magazyn 1], P.9715 [Magazyn 1], P.9714 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9713.XXIV.4 [Wypożyczalnia A], P.9712.XXIV.4 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11118.XXIV.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The book is an up-to-date introduction to the United states of America and her people. At an intermediate to advanced level of language difficulty, it provides an integrative view of American society, history, economics, politics, media, and culture.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11119 [Magazyn 2], P.9461 [Magazyn 1], P.9711 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeks.
Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów – ich oferty i modeli zarządzania – i zmianą sposobu korzystania z nich przez odbiorców, obecnie nazywanych użytkownikami. Troska o prawidłowe funkcjonowanie mediów leży u podstaw współczesnej polityki medialnej prowadzonej przez poszczególne państwa i instytucje europejskie. Niepokoić może proces koncentracji własności na rynkach medialnych i coraz większa dominacja wielkich koncernów kierujących się logiką komercyjną, co w konsekwencji zagraża pluralizmu na rynkach medialnych i jakości przekazywanych treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19537.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19536.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej