Form of Work
Książki
(52)
Publikacje naukowe
(2)
Status
only on-site
(52)
available
(39)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(15)
Wypożyczalnie
(26)
Czytelnie
(52)
Author
Ogonowska Agnieszka
(3)
Sadza Agata
(2)
Sokołowski Marek
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Bell Allan
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Chwaszcz Joanna
(1)
Croteau David
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Durham Gigi Meenakshi
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Giddings Seth
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorman Lyn
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Grant Iain
(1)
Guzek Krzysztof (1978- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hassan Robert
(1)
Hofman Iwona
(1)
Holmes Sue
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hoynes William
(1)
Jakubowski Witold (1963- )
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kellner Douglas M. (1943- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kondracka-Szala Marta
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Krauss Ewa
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Lapham Lewisa H
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Lepa Adam (1939- )
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Lister Martin (1947- )
(1)
Lorek Marta
(1)
Manovich Lev
(1)
Matheson Donald
(1)
McLean David (1949- )
(1)
McLuhan Marshall (1911-1980)
(1)
Mersch Dieter (1951- )
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Mikułowski-Pomorski Jerzy (1937- )
(1)
Nass Clifford
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Pietruszka Małgorzata
(1)
Redmond Sean
(1)
Reeves Byron (1949- )
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sawicka Katarzyna
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Sikorski Dariusz (1954- )
(1)
Sitarczyk Małgorzata
(1)
Sorlin Pierre
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Szczucka Natalia
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Thomas Julian
(1)
Thompson John B
(1)
Thompson Kenneth (1937- )
(1)
Tomaszewska Hanna Barbara
(1)
Turner Graeme
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława (1954- )
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Zdanowicz-Cyganiak Katarzyna (1979- )
(1)
Łysak Alina (1982- )
(1)
Łączyński Marcin
(1)
Świątkiewicz-Mośny Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(48)
Kiribati
(4)
Language
Polish
(52)
Subject
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(49)
INTERNET
(12)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(6)
KULTURA MASOWA
(5)
MULTIMEDIA
(5)
EDUKACJA MEDIALNA
(4)
KULTURA
(4)
WIELKA BRYTANIA
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
CYBERKULTURA
(2)
KOMPUTERY
(2)
DZIECKO
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
DZIENNIKARZE
(1)
EDUKACJA REGIONALNA
(1)
EROTYZM
(1)
FILM
(1)
FILM REKLAMOWY
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Gatunki medialne
(1)
Image
(1)
Internet
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
Metody badawcze
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
NAŁÓG
(1)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PLURALIZM SPOŁECZNY
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
POSTAWY
(1)
POSTĘP TECHNICZNY
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
RADIOFONIA
(1)
RODZINA
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
SPOŻYCIE
(1)
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Socjologia
(1)
TEKST
(1)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WIKIPEDIA
(1)
WOLNOŚĆ SŁOWA
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wojtak, Maria
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Europa
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
53 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces. Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14425 IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15341 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8966 VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10532 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Media Society : Industries, Images and Audiences / David Croteau, William Hoynes. - Ed. 3. - Thousand Oaks, London : Pine Forge Press, cop. 2003. - XX, 409 s. : il. ; 23 cm.
Providing a framework for understanding the relationship between media and society, Media/Society: Industries, Images, and Audiences helps readers develop skills for critically evaluating both conventional wisdom and their own assumptions about the social role of the media. Retaining its acclaimed sociological framework, the Third Edition covers new studies, includes up-to-date material about today’s rapidly changing media landscape, and significantly expands discussions of the “new media” world, including digitization, the Internet, the spread of mobile media devices, the role of user-generated content, the potential social impact of new media on society, and new media’s effect on traditional media outlets. Updated research, the latest industry data, and current examples from popular media illustrate enduring themes in the sociology of media.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6862 [Magazyn 1], P.6861 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7660 XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7659 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
The Language of News Media / Allan Bell. - Oxford : Blackwell Publishers Ltd., 1996. - XV, 277 s. : il. ; 23 cm.
(Language in Society)
Written by a linguist who is himself a journalist, this is a uniquely informed account of the language of the news media. The aim of this book is to explore this influential language, to ask what the patterns of media discourse tell readers about wider linguistic issues, and what they also reveal about news and the media.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11189 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Tyt. oryg.: "A social history of the media from Gutenberg to the Internet".
Bibliogr. s. 417-444. Indeks.
"Społeczna historia mediów" to jedna z najbardziej znanych na świecie książek o historii mediów. Autorzy, brytyjscy historycy społeczni, śledzą, jak zmieniały się środki masowego przekazu i jak te przeobrażenia wpływały na sposób postrzegania otaczającego nas świata. Opisując kolejno nastepujące po sobie technologie w kontekście politycznym, kulturowym i gospodarczym, zachęcają do rozważnej analizy epoki nowych mediów, która wiele może skorzystać na spojrzeniu nie tylko w przyszłość, ale również w przeszłość.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11165 VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12188 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Media.)
Bibliogr. s. 333-346. Indeks.
Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu. Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14781 VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15520 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Media Discourses : analysing media texts / Donald Matheson. - Maidenhead : Open University Press, cop. 2005. - X, [1], 206 s. : il. ; 23 cm.
(Issues in Cultural and Media Studies)
Bibliogr. s. 187-200. Indeks.
Some of the most important questions regarding the relationship between media and culture are about communication. How are the meanings which make up a culture shared in society? How is power performed in the media? What identities and relationships take shape there? "Media Discourses" introduces readers to discourse analysis to show how media communication works. Written in a lively style and drawing on examples from contemporary media, it discusses what precisely gets represented in mediatexts, who gets to do the talking, what knowledge people need toshare in order to understand the media and how power relations are reinforced or challenged. Each chapter discusses a particular media genre, including news, advertising, reality television and weblogs. At the same time, each chapter also introduces a range of approaches to media discourse, from analysis of linguistic details to the rules of conversation and the discursive construction of selfhood. A glossary explains key terms and suggestions for further reading are given at the end of each chapter.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11807 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Nicią przewodnią całej publikacji wydaje się być pewien wzorzec człowieka, którego jednak w pracy nie naszkicowano, pozostawiając to Czytelnikowi, zapraszając go do samodzielnych przemysleń. Będzie on więc musiał zastanowić się nad podstawowymi wartościami czy postawami rzeczników "nowego świata" i "nowego czlowieka ". A skoro wiedzę o wartościach zdobywa się przez porównanie ich - również w aspektach praktycznych konsekwencji wynikających z ich uznania - z odpowiadającymi im anty-wartościami, to krytycznie myślący czytelnik omawianych tekstów stanie przed poważnym zadaniem, sprowadzającym się do odnalezienia wartości na tle antywartości lub antywartości na tle wartości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12383 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11169 VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12192 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci komunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji mają wpływ na wiele aspektów naszego życia, od najbardziej intymnych osobistych doświadczeń do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczności publicznej. Thompson rozwija swoje argumenty poprzez analizę kilku powiązanych ze sobą tematów: - wzrost medialnych interakcji, - kreacje nowych form widoczności medialnej, - pojawienie się globalnych sieci komunikacyjnych, - transformację tradycji, - własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie, - zmianę charakteru sfery publicznej. Społeczna teoria mediów" to doskonałe źródło wiedzy dla studentów socjologii i politologii, badaczy socjologii kultury i mediów, a także wszystkich zainteresowanych teorią komunikowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4662 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5032 VI.11 [Czytelnia B], 5031 VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The network society : social aspects of new media" 1999.
Bibliogr. s. 371-385. Indeks.
Podręcznik jest uznanym na całym świecie, całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne, zarówno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym. Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów. Ukazuje rewolucję medialną, jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, zwłaszcza rozpowszechnienie Internetu, telefonii komórkowych, sieci komputerowych oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego, globalnego społeczeństwa sieci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13596 VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14615 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bringing together a range of core texts into one volume, this acclaimed anthology offers the definitive resource in culture, media, and communication. A fully revised new edition of the bestselling anthology in this dynamic and multidisciplinary field New contributions include essays from Althusser through to Henry Jenkins, and a completely new section on Globalization and Social Movements.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6095 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7987 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na sumę tego, co ma do zaoferowania pozycja (Kon)teksty kultury medialnej czytelnikom składają się informacje o stanie badań tak socjologicznych, jak medio- i kulturoznawczych, w tym prezentacja koncepcji mało w Polsce znanych. Są tu też liczne wskazówki metodologiczne, informacje o nowych zjawiskach, które pojawiły się w kulturze w wyniku upowszechnienia się dostępu do internetu, informacje historyczne i rozważania z zakresu etyki. Niebagatelną część tomu stanowią analizy i interpretacje nowych sposobów porozumiewania się i uprawiania twórczości. Część z nich może prowokować do niezgody i dyskusji, ale w wypadku rozpoznawania nowych zjawisk i wypracowywania metod ich badania jest to zjawisko nie tylko nieuniknione, ale i konieczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7988 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12324 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16672 IV.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 333-361.
Książka stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem oraz różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i komunikacji międzyludzkiej. Kwestie polityki oraz związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji zanalizowano, uwzględniając wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12199 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Uzależnienia : Fakty i Mity)
Tolle.pl Katalog tematyczny Rozwój osobisty Uzależnienia Media. Uzależnienia, fakty i mity autor: Joanna Chwaszcz, Małgorzata Pietruszka, ks. Dariusz Sikorski SDS Książka koncentruje się na analizie psychologicznej mechanizmów oddziaływania mediów na człowieka oraz konsekwencjach ich nadużywania. Uzależnienie od środków masowego przekazu ma charakter psychiczny, a jego skutki ujawniają się we wszystkich sferach funkcjonowania człowieka. Książka przedstawia funkcje poszczególnych mediów i specyfikę ich oddziaływania, przybliża rolę środków masowego przekazu w kulturze, ukazuje istotę uzależnienia od mass mediów i kryteria diagnostyczne ułatwiające rozpoznanie go. Charakteryzuje fizyczne, psychiczne i społeczne szkody wywołane nadużywaniem mass mediów i uzależnieniem od nich, zawiera propozycje oddziaływań profilaktycznych skierowanych do nadawców i odbiorców przekazów medialnych oraz rozprawia się z mitami i błędnymi przekonaniami na temat roli mediów w życiu społecznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3625 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4327 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3429 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3430 VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4228 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again