Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(52)
Publikacje naukowe
(2)
Status
only on-site
(52)
available
(41)
Branch
Magazyny
(15)
Wypo┼╝yczalnie
(26)
Czytelnie
(52)
Author
Ogonowska Agnieszka
(3)
Sadza Agata
(2)
Sokołowski Marek
(2)
Soko┼éowski Marek (1962- )
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Bell Allan
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Chwaszcz Joanna
(1)
Croteau David
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Durham Gigi Meenakshi
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Giddings Seth
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorman Lyn
(1)
Go┼éuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Grant Iain
(1)
Guzek Krzysztof (1978- )
(1)
Haber Les┼éaw Henryk (1943- )
(1)
Hassan Robert
(1)
Hofman Iwona
(1)
Holmes Sue
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hoynes William
(1)
Jakubowski Witold (1963- )
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kellner Douglas M. (1943- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kondracka-Szala Marta
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Krauss Ewa
(1)
K─Öpa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Lapham Lewisa H
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Lepa Adam (1939- )
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Lister Martin (1947- )
(1)
Lorek Marta
(1)
Manovich Lev
(1)
Matheson Donald
(1)
McLean David (1949- )
(1)
McLuhan Marshall (1911-1980)
(1)
Mersch Dieter (1951- )
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Miku┼éowski-Pomorski Jerzy (1937- )
(1)
Nass Clifford
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Pietruszka Małgorzata
(1)
Redmond Sean
(1)
Reeves Byron (1949- )
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sawicka Katarzyna
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Sikorski Dariusz (1954- )
(1)
Sitarczyk Małgorzata
(1)
Sorlin Pierre
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Szczucka Natalia
(1)
Tana┼Ť Maciej
(1)
Thomas Julian
(1)
Thompson John B
(1)
Thompson Kenneth (1937- )
(1)
Tomaszewska Hanna Barbara
(1)
Turner Graeme
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Wawrzak-Chodaczek Miros┼éawa (1954- )
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Zdanowicz-Cyganiak Katarzyna (1979- )
(1)
┼üysak Alina (1982- )
(1)
┼ü─ůczy┼äski Marcin
(1)
┼Üwi─ůtkiewicz-Mo┼Ťny Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(48)
Kiribati
(4)
Language
Polish
(52)
Subject
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(49)
INTERNET
(12)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(6)
KULTURA MASOWA
(5)
MULTIMEDIA
(5)
EDUKACJA MEDIALNA
(4)
KULTURA
(4)
WIELKA BRYTANIA
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
CYBERKULTURA
(2)
KOMPUTERY
(2)
DZIECKO
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
DZIENNIKARZE
(1)
EDUKACJA REGIONALNA
(1)
EROTYZM
(1)
FILM
(1)
FILM REKLAMOWY
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Gatunki medialne
(1)
Image
(1)
Internet
(1)
J─śZYKOZNAWSTWO
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
Metody badawcze
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZANIE na ODLEG┼üO┼Ü─ć
(1)
NAŁÓG
(1)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PLURALIZM SPOŁECZNY
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
POSTAWY
(1)
POST─śP TECHNICZNY
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
RADIOFONIA
(1)
RODZINA
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
SPO┼╗YCIE
(1)
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Socjologia
(1)
TEKST
(1)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(1)
WARTO┼Ü─ć
(1)
WIKIPEDIA
(1)
WOLNO┼Ü─ć S┼üOWA
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wojtak, Maria
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
┼ÜWIADOMO┼Ü─ć SPO┼üECZNA
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Europa
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Ksi─Öga pami─ůtkowa
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
53 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu si─Ö zmieni┼éy. Do┼Ťwiadczeni specjali┼Ťci od promocji wiedz─ů, ┼╝e bezpo┼Ťredni kontakt z klientami w sieci to dzi┼Ť obowi─ůzek. Ka┼╝da taka relacja mo┼╝e - z po┼╝ytkiem dla firmy - przerodzi─ç si─Ö w przyja┼║┼ä. Znajomi na wag─Ö z┼éota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzi─ç skuteczn─ů kampani─Ö w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych. To przewodnik pe┼éen podpowiedzi, trick├│w oraz inspiruj─ůcych studi├│w przypadku. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce dowiesz si─Ö, jak: o nawi─ůza─ç kontakt z potencjalnymi klientami i w┼é─ůczy─ç si─Ö do ich rozm├│w, o zmieni─ç stron─Ö internetow─ů firmy w mocn─ů podstaw─Ö kampanii w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych, o promowa─ç mark─Ö i/lub produkty oraz radzi─ç sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o ┼Ťledzi─ç rozw├│j kampanii w sieci, monitorowa─ç rozmowy na temat firmy i mierzy─ç jej sukces. Dzi┼Ť, gdy wirusowe klipy przyci─ůgaj─ů miliony widz├│w, a wpisy gwiazd Twittera ┼Ťledz─ů tysi─ůce znajomych, marketing w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych powinien sta─ç si─Ö jednym z podstawowych narz─Ödzi wykorzystywanych przez specjalist├│w od promocji. Autorzy ksi─ů┼╝ki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadz─ů ci─Ö przez ┼Ťwiat Web 2.0, gdzie autentyczno┼Ť─ç i relacje licz─ů si─Ö bardziej ni┼╝ bud┼╝et na dzia┼éania promocyjne. Sukces jest kilka klikni─Ö─ç st─ůd.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14425 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15341 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Teorie medi├│w obejmuj─ů swoim zakresem ogromny obszar ÔÇô badaj─ů medialno-techniczne podstawy kultury, zajmuj─ů si─Ö krytyk─ů medi├│w masowych i pytaj─ů o ÔÇ×mediacj─ÖÔÇŁ rozumian─ů jako po┼Ťredniczenie, przekazywanie, przedstawianie czy komunikacja w og├│le. Ksi─ů┼╝ka Dietera Merscha przedstawia najwa┼╝niesze teorie medi├│w w perspektywie historycznej. Ukazuje estetyczny rodow├│d poj─Öcia medi├│w i jego coraz silniejsze przesuwanie si─Ö w stron─Ö j─Özyka i techniki. Obecnie ÔÇô jak dowodzi Mersch ÔÇô teorie medi├│w zdobywaj─ů rang─Ö og├│lnej wiedzy o kulturze, a nawet swego rodzaju filozofii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8966 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10532 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Media Society : Industries, Images and Audiences / David Croteau, William Hoynes. - Ed. 3. - Thousand Oaks, London : Pine Forge Press, cop. 2003. - XX, 409 s. : il. ; 23 cm.
Providing a framework for understanding the relationship between media and society, Media/Society: Industries, Images, and Audiences helps readers develop skills for critically evaluating both conventional wisdom and their own assumptions about the social role of the media. Retaining its acclaimed sociological framework, the Third Edition covers new studies, includes up-to-date material about todayÔÇÖs rapidly changing media landscape, and significantly expands discussions of the ÔÇťnew mediaÔÇŁ world, including digitization, the Internet, the spread of mobile media devices, the role of user-generated content, the potential social impact of new media on society, and new mediaÔÇÖs effect on traditional media outlets. Updated research, the latest industry data, and current examples from popular media illustrate enduring themes in the sociology of media.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6862 [Magazyn 1], P.6861 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7660 XXIV.5 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7659 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
The Language of News Media / Allan Bell. - Oxford : Blackwell Publishers Ltd., 1996. - XV, 277 s. : il. ; 23 cm.
(Language in Society)
Written by a linguist who is himself a journalist, this is a uniquely informed account of the language of the news media. The aim of this book is to explore this influential language, to ask what the patterns of media discourse tell readers about wider linguistic issues, and what they also reveal about news and the media.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11189 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Tyt. oryg.: "A social history of the media from Gutenberg to the Internet".
Bibliogr. s. 417-444. Indeks.
"Spo┼éeczna historia medi├│w" to jedna z najbardziej znanych na ┼Ťwiecie ksi─ů┼╝ek o historii medi├│w. Autorzy, brytyjscy historycy spo┼éeczni, ┼Ťledz─ů, jak zmienia┼éy si─Ö ┼Ťrodki masowego przekazu i jak te przeobra┼╝enia wp┼éywa┼éy na spos├│b postrzegania otaczaj─ůcego nas ┼Ťwiata. Opisuj─ůc kolejno nastepuj─ůce po sobie technologie w kontek┼Ťcie politycznym, kulturowym i gospodarczym, zach─Öcaj─ů do rozwa┼╝nej analizy epoki nowych medi├│w, kt├│ra wiele mo┼╝e skorzysta─ç na spojrzeniu nie tylko w przysz┼éo┼Ť─ç, ale r├│wnie┼╝ w przesz┼éo┼Ť─ç.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11165 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12188 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Media.)
Bibliogr. s. 333-346. Indeks.
Niniejsza ksi─ů┼╝ka stanowi imponuj─ůcy, kompleksowy opis rozwoju medi├│w masowych od ko┼äca XIX wieku do dzi┼Ť. ┼ü─ůcz─ůc uj─Öcia historyczne i por├│wnawcze, autorzy analizuj─ů konteksty spo┼éeczno-ekonomiczne, w kt├│rych powsta┼éy media masowe, formy instytucjonalne rozwijaj─ůcych si─Ö medi├│w, relacje mi─Ödzy instytucjami medialnymi a pa┼ästwem oraz wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy r├│┼╝nymi ┼Ťrodkami przekazu. Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do wsp├│┼éczesnego medioznawstwa przeznaczone zar├│wno dla student├│w, jak i badaczy zajmuj─ůcych si─Ö tymi zagadnieniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14781 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15520 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Media Discourses : analysing media texts / Donald Matheson. - Maidenhead : Open University Press, cop. 2005. - X, [1], 206 s. : il. ; 23 cm.
(Issues in Cultural and Media Studies)
Bibliogr. s. 187-200. Indeks.
Some of the most important questions regarding the relationship between media and culture are about communication. How are the meanings which make up a culture shared in society? How is power performed in the media? What identities and relationships take shape there? "Media Discourses" introduces readers to discourse analysis to show how media communication works. Written in a lively style and drawing on examples from contemporary media, it discusses what precisely gets represented in mediatexts, who gets to do the talking, what knowledge people need toshare in order to understand the media and how power relations are reinforced or challenged. Each chapter discusses a particular media genre, including news, advertising, reality television and weblogs. At the same time, each chapter also introduces a range of approaches to media discourse, from analysis of linguistic details to the rules of conversation and the discursive construction of selfhood. A glossary explains key terms and suggestions for further reading are given at the end of each chapter.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11807 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Nici─ů przewodni─ů ca┼éej publikacji wydaje si─Ö by─ç pewien wzorzec cz┼éowieka, kt├│rego jednak w pracy nie naszkicowano, pozostawiaj─ůc to Czytelnikowi, zapraszaj─ůc go do samodzielnych przemysle┼ä. B─Ödzie on wi─Öc musia┼é zastanowi─ç si─Ö nad podstawowymi warto┼Ťciami czy postawami rzecznik├│w "nowego ┼Ťwiata" i "nowego czlowieka ". A skoro wiedz─Ö o warto┼Ťciach zdobywa si─Ö przez por├│wnanie ich - r├│wnie┼╝ w aspektach praktycznych konsekwencji wynikaj─ůcych z ich uznania - z odpowiadaj─ůcymi im anty-warto┼Ťciami, to krytycznie my┼Ťl─ůcy czytelnik omawianych tekst├│w stanie przed powa┼╝nym zadaniem, sprowadzaj─ůcym si─Ö do odnalezienia warto┼Ťci na tle antywarto┼Ťci lub antywarto┼Ťci na tle warto┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12383 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11169 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12192 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywno┼Ť─ç)
Jak─ů rol─Ö pe┼éni─ů ┼Ťrodki masowego komunikowania w formowaniu wsp├│┼éczesnych spo┼éecze┼ästw? Jak powinni┼Ťmy rozumie─ç spo┼éeczne oddzia┼éywanie komunikowania i dyfuzji informacji, pocz─ůwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci komunikacyjnych ko┼äcz─ůc? W niniejszej ksi─ů┼╝ce John B. Thompson pr├│buje znale┼║─ç odpowied┼║ na te i inne pytania. Stworzy┼é on spo┼éeczn─ů teori─Ö komunikowania i medi├│w. Twierdzi, ┼╝e rozw├│j medi├│w komunikowania wp┼éywa na transformacj─Ö przestrzenn─ů i czasow─ů uwarunkowa┼ä ┼╝ycia spo┼éecznego, kreuje nowe formy dzia┼éania i wsp├│┼édzia┼éania, kt├│re nie s─ů ju┼╝ po┼é─ůczone z jedno┼Ťci─ů miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji maj─ů wp┼éyw na wiele aspekt├│w naszego ┼╝ycia, od najbardziej intymnych osobistych do┼Ťwiadcze┼ä do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczno┼Ťci publicznej. Thompson rozwija swoje argumenty poprzez analiz─Ö kilku powi─ůzanych ze sob─ů temat├│w: - wzrost medialnych interakcji, - kreacje nowych form widoczno┼Ťci medialnej, - pojawienie si─Ö globalnych sieci komunikacyjnych, - transformacj─Ö tradycji, - w┼éasne "ja" a do┼Ťwiadczenie w zmediatyzowanym ┼Ťwiecie, - zmian─Ö charakteru sfery publicznej. Spo┼éeczna teoria medi├│w" to doskona┼ée ┼║r├│d┼éo wiedzy dla student├│w socjologii i politologii, badaczy socjologii kultury i medi├│w, a tak┼╝e wszystkich zainteresowanych teori─ů komunikowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4662 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5032 VI.11 [Czytelnia B], 5031 VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Bringing together a range of core texts into one volume, this acclaimed anthology offers the definitive resource in culture, media, and communication. A fully revised new edition of the bestselling anthology in this dynamic and multidisciplinary field New contributions include essays from Althusser through to Henry Jenkins, and a completely new section on Globalization and Social Movements.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6095 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Na sum─Ö tego, co ma do zaoferowania pozycja (Kon)teksty kultury medialnej czytelnikom sk┼éadaj─ů si─Ö informacje o stanie bada┼ä tak socjologicznych, jak medio- i kulturoznawczych, w tym prezentacja koncepcji ma┼éo w Polsce znanych. S─ů tu te┼╝ liczne wskaz├│wki metodologiczne, informacje o nowych zjawiskach, kt├│re pojawi┼éy si─Ö w kulturze w wyniku upowszechnienia si─Ö dost─Öpu do internetu, informacje historyczne i rozwa┼╝ania z zakresu etyki. Niebagateln─ů cz─Ö┼Ť─ç tomu stanowi─ů analizy i interpretacje nowych sposob├│w porozumiewania si─Ö i uprawiania tw├│rczo┼Ťci. Cz─Ö┼Ť─ç z nich mo┼╝e prowokowa─ç do niezgody i dyskusji, ale w wypadku rozpoznawania nowych zjawisk i wypracowywania metod ich badania jest to zjawisko nie tylko nieuniknione, ale i konieczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7987 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na sum─Ö tego, co ma do zaoferowania pozycja (Kon)teksty kultury medialnej czytelnikom sk┼éadaj─ů si─Ö informacje o stanie bada┼ä tak socjologicznych, jak medio- i kulturoznawczych, w tym prezentacja koncepcji ma┼éo w Polsce znanych. S─ů tu te┼╝ liczne wskaz├│wki metodologiczne, informacje o nowych zjawiskach, kt├│re pojawi┼éy si─Ö w kulturze w wyniku upowszechnienia si─Ö dost─Öpu do internetu, informacje historyczne i rozwa┼╝ania z zakresu etyki. Niebagateln─ů cz─Ö┼Ť─ç tomu stanowi─ů analizy i interpretacje nowych sposob├│w porozumiewania si─Ö i uprawiania tw├│rczo┼Ťci. Cz─Ö┼Ť─ç z nich mo┼╝e prowokowa─ç do niezgody i dyskusji, ale w wypadku rozpoznawania nowych zjawisk i wypracowywania metod ich badania jest to zjawisko nie tylko nieuniknione, ale i konieczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7988 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12324 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The network society : social aspects of new media" 1999.
Bibliogr. s. 371-385. Indeks.
Podr─Öcznik jest uznanym na ca┼éym ┼Ťwiecie, ca┼éo┼Ťciowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wp┼éywu nowych medi├│w na ┼╝ycie spo┼éeczne, zar├│wno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym. Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych medi├│w. Ukazuje rewolucj─Ö medialn─ů, jaka przetoczy┼éa si─Ö w ci─ůgu ostatnich kilkudziesi─Öciu lat, zw┼éaszcza rozpowszechnienie Internetu, telefonii kom├│rkowych, sieci komputerowych oraz zarysowuje g┼é├│wne perspektywy badania i rozumienia wsp├│┼éczesnego, globalnego spo┼éecze┼ästwa sieci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13596 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14615 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16672 IV.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 333-361.
Ksi─ů┼╝ka stanowi zbi├│r artyku┼é├│w maj─ůcych na celu przedstawienie zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy fenomenem nowych medi├│w a spo┼éecze┼ästwem oraz r├│┼╝norodnych aspekt├│w ich u┼╝ycia w grze politycznej i komunikacji mi─Ödzyludzkiej. Kwestie polityki oraz zwi─ůzk├│w nowych medi├│w z tradycyjnymi formami komunikacji zanalizowano, uwzgl─Ödniaj─ůc wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych medi├│w we wsp├│┼éczesnym otoczeniu spo┼éecznym oraz politycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12199 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Uzale┼╝nienia : Fakty i Mity)
Tolle.pl Katalog tematyczny Rozw├│j osobisty Uzale┼╝nienia Media. Uzale┼╝nienia, fakty i mity autor: Joanna Chwaszcz, Ma┼égorzata Pietruszka, ks. Dariusz Sikorski SDS Ksi─ů┼╝ka koncentruje si─Ö na analizie psychologicznej mechanizm├│w oddzia┼éywania medi├│w na cz┼éowieka oraz konsekwencjach ich nadu┼╝ywania. Uzale┼╝nienie od ┼Ťrodk├│w masowego przekazu ma charakter psychiczny, a jego skutki ujawniaj─ů si─Ö we wszystkich sferach funkcjonowania cz┼éowieka. Ksi─ů┼╝ka przedstawia funkcje poszczeg├│lnych medi├│w i specyfik─Ö ich oddzia┼éywania, przybli┼╝a rol─Ö ┼Ťrodk├│w masowego przekazu w kulturze, ukazuje istot─Ö uzale┼╝nienia od mass medi├│w i kryteria diagnostyczne u┼éatwiaj─ůce rozpoznanie go. Charakteryzuje fizyczne, psychiczne i spo┼éeczne szkody wywo┼éane nadu┼╝ywaniem mass medi├│w i uzale┼╝nieniem od nich, zawiera propozycje oddzia┼éywa┼ä profilaktycznych skierowanych do nadawc├│w i odbiorc├│w przekaz├│w medialnych oraz rozprawia si─Ö z mitami i b┼é─Ödnymi przekonaniami na temat roli medi├│w w ┼╝yciu spo┼éecznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3625 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4327 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
"The New Media Theory Reader" brings together key readings on new media ÔÇô what it is, where it came from, how it affects our lives, and how it is managed. Using work from media studies, cultural history and cultural studies, economics, law, and politics, the essays encourage readers to pay close attention to the ÔÇśnewÔÇÖ in new media, as well as considering it as a historical phenomenon. The Reader features a general introduction as well as an editorsÔÇÖ introduction to each thematic section, and a useful summary of each reading.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6863 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7662 XXIV.5 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7661 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again