Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(7)
only on-site
(6)
Branch
Magazyny
(3)
Wypożyczalnie
(4)
Czytelnie
(6)
Author
Sadza Agata
(2)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Giddings Seth
(1)
Gorman Lyn
(1)
Grant Iain
(1)
Hassan Robert
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Kelly Kieran
(1)
Lister Martin (1947- )
(1)
Lorek Marta
(1)
McLean David (1949- )
(1)
Sawicka Katarzyna
(1)
Sorlin Pierre
(1)
Thomas Julian
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(6)
CYBERKULTURA
(1)
INTERNET
(1)
MULTIMEDIA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
6 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: "A social history of the media from Gutenberg to the Internet".
Bibliogr. s. 417-444. Indeks.
"Społeczna historia mediów" to jedna z najbardziej znanych na świecie książek o historii mediów. Autorzy, brytyjscy historycy społeczni, śledzą, jak zmieniały się środki masowego przekazu i jak te przeobrażenia wpływały na sposób postrzegania otaczającego nas świata. Opisując kolejno nastepujące po sobie technologie w kontekście politycznym, kulturowym i gospodarczym, zachęcają do rozważnej analizy epoki nowych mediów, która wiele może skorzystać na spojrzeniu nie tylko w przyszłość, ale również w przeszłość.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11165 VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12188 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Media.)
Bibliogr. s. 333-346. Indeks.
Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu. Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14781 VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15520 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
"The New Media Theory Reader" brings together key readings on new media – what it is, where it came from, how it affects our lives, and how it is managed. Using work from media studies, cultural history and cultural studies, economics, law, and politics, the essays encourage readers to pay close attention to the ‘new’ in new media, as well as considering it as a historical phenomenon. The Reader features a general introduction as well as an editors’ introduction to each thematic section, and a useful summary of each reading.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6863 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7662 XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7661 XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Mass Media / Pierre Sorlin. - Wrocław : "Astrum", 2001. - 248 s. ; 20 cm.
(Kreatywność)
Autor analizuje cały system informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stulecie. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4661 [Magazyn 1], P.3433 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3434 VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5030 VI.11 [Czytelnia B], 4230 VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4230 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4676 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Media - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Bibliogr. przy pracach. Indeksy.
Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo „nowych mediów”, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10654 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again