Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(15)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(8)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(10)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(16)
Autor
Wolińska Jolanta Maria
(3)
Barłóg Krystyna
(2)
Pyżalski Jacek
(2)
Tłuczek-Tadla Ewa
(2)
Barański Jarosław
(1)
Barnaś-Baran Ewa
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Danilewska Joanna
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Gerritsen Tess (1953- )
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Karłyk-Ćwik Anna
(1)
Krahe Barbara (1955- )
(1)
Libiszowska-Żółtkowska Maria (1945- )
(1)
Lindenberg Barbara
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Ostrowska Krystyna (1940- )
(1)
Potter-Efron Patricia S
(1)
Potter-Efron Ronald T
(1)
Pufal-Struzik Irena
(1)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(1)
Stein Arnd (1946- )
(1)
Suchecki Jacek (1950- )
(1)
Szulc Andrzej
(1)
Szyszkowska Izabella
(1)
Sędek Andrzej
(1)
Urban Bronisław
(1)
Żak Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
AGRESYWNOŚĆ
(19)
MŁODZIEŻ
(7)
DZIECKO
(5)
PRZEMOC
(3)
RODZINA
(3)
CYBERPRZEMOC
(2)
INTERNET
(2)
PRZESTĘPCZOŚĆ NIELETNICH i MŁODOCIANYCH
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
Agresywność
(1)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(1)
Matki i córki
(1)
NAŁÓG
(1)
NIELETNI PRZESTĘPCY
(1)
PEDAGODZY RESOCJALIZACYJNI
(1)
PRZEMOC w SZKOLE
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Skrzypkowie
(1)
UCZNIOWIE
(1)
WYCHOWANIE
(1)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(1)
Walc
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Boston (Stany Zjednoczone, stan Massachusetts)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Powieść
(1)
Thriller
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Słowo kluczowe
agresja
(12)
przemoc
(6)
zachowania agresywne
(5)
młodzież
(4)
przemoc w rodzinie
(4)
przemoc w szkole
(4)
rodzina
(4)
agresja elektroniczna
(3)
dzieci
(3)
postawa rodzicielska
(3)
Internet
(2)
cyberbullying
(2)
profilaktyka
(2)
przeciwdziałanie przemocy
(2)
przemoc rówieśnicza
(2)
wychowanie
(2)
beletrystyka
(1)
cyberagresja
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberprzestępczość
(1)
dziecko maltretowane
(1)
gniew
(1)
mobbing
(1)
mobbing elektroniczny
(1)
niedostosowanie społeczne
(1)
nowe media
(1)
pacjenci
(1)
pedagogika resocjalizacyjna
(1)
powieść
(1)
przemoc medialna
(1)
przemoc wobec dziecka
(1)
psychologia dziecka
(1)
rówieśnicy
(1)
socjalizacja
(1)
szkoła
(1)
telefon komórkowy
(1)
terapia
(1)
terapia pedagogiczna
(1)
thriller
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
zespół Munchhausena
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia Pedagogika)
Publikacja stanowi zachętę do poszukiwania własnej drogi we wspólnym przeciwstawianiu się agresji u dzieci. Może także ułatwić nauczycielom projektowanie i podejmowanie profilaktyki agresji na poziomie klasy i szkoły. Książka adresowana jest nie tylko do profesjonalistów - nauczycieli, wychowawców, psychologów, pegagogów czy terapeutów, jest adresowana także do wszystkich tych, których interesuje prawdziwe wychowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3733 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 3530.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2502.VI.12 [Czytelnia B], P.2278.VI.12 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie agresji. Problemy będące przedmiotem rozważań autorów publikacji uwzględniają po pierwsze występowanie agresji jako zjawiska społecznego, z drugiej zaś strony, w oparciu o badania empiryczne, ukazują negatywny wpływ zachowań agresywnych na jednostkę i społeczeństwo. Ksiażka adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców, zwłaszcza do rodziców, nauczycieli, studentów kierunków pedagogicznych oraz osób zajmujących się profesjonalnie profilaktyką i pomocą socjalną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6908.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zbiór tekstów napisanych przez pedagogów, psychologówi filozofów. Autorzy starali się pokazać wielorakość uwarunkowań ludzkiej agresji. Publikacja pomaga odpowiedzieć na pytania o przyczyny agresji, jej dopuszczalne granice, najskuteczniejsze sposoby wychowania dzieci na osoby radzące sobie w życiu bez agresji a także pytania o preciwdziałanie temu zjawisku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7817 [Magazyn 1], P.7818 [Magazyn 1], P.6067 [Magazyn 1], P.7819 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6065.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7315.VI.12 [Czytelnia B], 7316.VI.12 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
Praca zawiera szerokie i ciekawe spojrzenie na uwarunkowania i dynamikę zjawiska agresji u dzieci i młodzieży. Autorzy starali się pokazać różnorodność uwarunkowań agresji u dzieci i młodzieży tkwiących w czynnikach środowiskowych, jak i w predyspozycjach osobowościowych, rozmaitość jej przejawów oraz sformułować praktyczne sugestie dotyczące jej minimalizowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14104.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przemoc i agresja: jak się im przeciwstawić. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - Czas trwania : 41 min. ; 20 cm.
(Problemy nastolatków ; Kaseta)
Kaset video nie wypożyczamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.18 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Społeczna / "Astrum")
Tyt. oryg.: Social psychology of aggression
Bibliogr. s. 223-246 i przy rozdz. Indeksy.
Agresja i przemoc stanowią bardzo poważny problem społeczny. Książka w sposób kompleksowy, wielostronny i wyczerpujący - na poziomie zarówno jednostkowym, jak i grupowym oraz społecznym przedstawia zagadnienie agresji. Pomimo rozległości problematyki tekst jest zwarty, wolny od powtórzeń, pisany w sposób wartki i interesujący. Książka cechuje się licznymi walorami dydaktycznymi, takimi jak kompetencja i kompletność wykładu, jasny język, przejrzystość struktury i prezentacja całości współczesnego i klasycznego podejścia psychologii społecznej do problematyki agresji i przemocy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3907 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3906.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Wenn Kinder aggressiv sind
Kiedy dzieci są agresywne, rodzice i wychowawcy bardzo często zadają sobie pytania: Co zrobiliśmy źle? Jak wychowywać dzieci, aby były spokojniejsze? Arnd Stein, dyplomowany psycholog i psychoterapeuta, w obrazowy sposób opisuje różnorodne przejawy dziecięcej agresji i jej przyczyny. Pokazuje szereg możliwości, jak radzić sobie z wybuchowymi dziećmi i jak najlepiej uniknąć rodzinnych konfliktów. Ponadto proponuje rodzicom testy obrazkowe, pozwalające sprawdzić, czy ich własny styl wychowawczy jest właściwy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3126.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Książka ta przeznaczona jest przede wszystkim dla terapeutów pracujących z alkoholikami, narkomanami i ich rodzinami w ośrodkach leczenia uzależnień, czy prowadzących prywatną praktykę, a także dla tych, którzy zajmują się problemem przemocy w rodzinie. Pokazuje ona złożone związki zachodzące między złością, agresją i nadużywaniem środków chemicznych. Ta praca, tak bardzo skupiająca się na zagadnieniach praktycznych będzie z pewnością nieocenioną pomocą dla każdego terapeuty, który chociaż raz zetknął się z odczuwającym złość klientem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3535 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3536.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 7, R. 2013)
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest próbą diagnozy problemów agresji i przemocy oraz mozliwości oddziaływań w zakresie profilaktyki, opieki, pomocy, wsparcia. została podzielona na cztery części. W pierwszej części zamieszczono rozważania teoretyczne oraz aktualne wyniki badań dotyczące przemocy i agresji wśród dzieci i młodzieży. Część druga omawia aspekty pracy nauczyciela w sytuacjach stosowania przemocy i agresji wśród uczniów oraz z młodzieżą z problemami w zachowaniu. Część trzecia zawiera kwestie teoretyczne dotyczące przyczyn, rozpoznawania, specyfiki agresji i przemocy, zapobiegania ich powstawaniu oraz wyniku badań ukazujące zjawisko przemocy wobec dziecka. Ostatnia część poświęcona jest analizie uwarunkowań sprzyjających przejawianiu przez dzieci agresji i przemocy w ich róznych środowiskach życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15110.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Igrając z ogniem / Tess Gerritsen ; z angielskiego przełożył Andrzej Szulc. - Wydanie III. - Warszawa : Albatros, 2023. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Bibliografia na stronie [317].
Powieść, która znalazła się w finale International Thriller Writers Award. Uznana za jedną z najlepszych książek roku przez „Los Angeles Times” i „Suspense Magazine”. Skrzypaczka Julia Ansdell trafia w małym rzymskim antykwariacie na nuty niezwykłego walca, „Incendio”. Po powrocie do Bostonu, urzeczona nieznaną, pełną pasji kompozycją, postanawia udostępnić ją słuchaczom. Ale kiedy zaczyna wydobywać ze strun właściwe brzmienie utworu, z jej trzyletnią córeczką dzieje się coś dziwnego. Mała wpada w szał, zabija kota i próbuje zrobić krzywdę matce. Czy istnieje jakiś związek między mrocznym walcem a atakami agresji dziewczynki? Wszystkie racjonalnie myślące osoby w otoczeniu Julii absolutnie w to nie wierzą. Ona jest jednak przekonana, że coś się za tym kryje, i kiedy jej uporządkowane życie zaczyna się walić, nie pozostaje jej nic innego, niż wrócić do Włoch i prześledzić historię nut. Bo tam to się zaczęło – przed rozpoczęciem II wojny światowej, w Wenecji, gdzie marzenia młodego żydowskiego skrzypka, Lorenza Todesco, o karierze i miłości zderzyły się z brutalną rzeczywistością rządów Mussoliniego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22318.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-301, netogr. s. 302.
Książka składa się z części teoretycznej oraz badawczej. W pierwszej Autorka dokonuje wnikliwej analizy problematyki wiążącej się z pracą resocjalizacyjną z nieletnimi agresorami zwracając szczególną uwagę na jej uwarunkowania pedeutologiczne. W części empirycznej prezentuje wyniki własnych, oryginalnych badań analizujących m.in. zagadnienie kompetencji zawodowych pedagogów resocjalizacyjnych oraz przebieg pracy resocjalizacyjnej z nieletnimi agresorami w kontekście samooceny kompetencji zawodowych pedagogów. Zwraca tu uwagę na takie kwestie jak: formy, metody i środki oddziaływań resocjalizacyjnych, optymalizowanie oddziaływań resocjalizacyjnych wobec wychowanków zakładów poprawczych, styl pracy z nieletnimi agresorami, efektywność oddziaływań wychowawczych wobec nieletnich agresorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8456 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8457.VI.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9857.VI.13 [Czytelnia B], 9856.VI.13 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 6, R. 2013)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka prezentuje nowe, rozszerzające się obszary zjawiska agresji i przemocy. Została podzielona na pięć części. Pierwsza część zawiera wspólczesne i historyczne rozważania dotyczące brutalizacji działań przestępczych w Polsce, mozliwości oddziaływań prewencyjnych, agresji i przemocy wśród dzieci i młodzieży w róznych środowiskach. Część druga prezentuje teksty dotyczące interdyscyplinarnych aspektów zjawiska agresji i przemocy z uwzględnieniem nowych obszarów problemów doby współczesnej. Zagadnienia dotyczące przemocy i agresji wśród młodzieży stanowią tematykę trzeciej części. Czwarta i ostatnia część dotyczy obecności zjawiska przemocy i agresji w środkach masowego przekazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15111.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Niepokojąco wzrasta liczba incydentów agresywnego zachowania pacjentów lub członków ich rodzin wobec lekarza i pielęgniarki. Towarzyszy temu, niestety, bezradność personelu medycznego. Dlatego podjęliśmy ten temat z intencją dostarczenia lekarzom i pielęgniarkom narzędzi radzenia sobie w sytuacjach, w których spotykają się oni z agresywnym zachowaniem. Mamy nadzieję, że niniejsza publikacja będzie dla nich wsparciem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14372.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15278.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka odnosi się do ważnego problemu pedagogiki resocjalizacyjnej, jakim jest rola relacji rówieśniczych w determinowaniu zaburzeń zachowania u dzieci i młodzieży. W krajowej literaturze pedagogicznej i psychologicznej odczuwało się brak kompleksowego opracowania na ten temat, dlatego praca Bronisława Urbana wypełnia istniejącą lukę. Należy podkreślić, że Autor podjął się realizacji zadania, które jest bardzo aktualne i ważne dla praktyki resocjalizacyjnej, w ostatnich bowiem latach lawinowo wzrasta liczba dzieci i młodzieży wykazujących objawy dewiacji o charakterze antyspołecznym. Występujące u nich zaburzenia na ogół spotykają się z niezrozumieniem i brakiem tolerancji ze strony otoczenia społecznego (tj. nauczycieli, rówieśników i rodziców), co sprzyja ich pogłębianiu i utrwalaniu w cyklu rozwojowym. Książka istotnie wzbogaca wiedzę pedagogiczną dotyczącą społecznych determinantów rozwoju zachowań dewiacyjnych; jest adresowana do wychowawców i rodziców młodzieży zagrożonej tego rodzaju patologią oraz studentów kierunków pedagogicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.6047.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7301.VI.12 [Czytelnia B], 7300.VI.12 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 253-271
Książka adresowana jest do teoretyków i praktyków życia społecznego: socjologów, pedagogów i psychologów wychowania, nauczycieli, rodziców, samorządowców, dziennikarzy, pracowników służb społecznych i porządkowych, studentów i uczniów - a więc wszystkich zainteresowanych i odpowiedzialnych za publiczny porządek oraz jakość życia społecznego w różnych jego obszarach. W książce zamieszczono 14 autorskich tekstów specjalistów z zakresu nauk społecznych (psychologii, pedagogiki, kryminologii, socjologii wychowania), co pozwala na ukazanie problemu agresji w szkole z wielu uzupełniających się perspektyw. Prezentowane są też wyniki badań na próbach ogólnopolskich oraz projekty i postulowane działania, jakie należy podjąć w celu zapobiegania i zwalczania agresji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.6643.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7496.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej książce autor omawia powszechne obecnie zjawisko agresji elektronicznej dzieci i młodzieży. Przedstawia nowe media, zwracając szczególną uwagę na dysfunkcjonalne korzystanie z nowych technologii, którego przejawem jest właśnie agresja elektroniczna (cyberbullying), realizowana za pośrednictwem Internetu, ale także telefonów komórkowych. Wskazuje cechy cyberbullyingu oraz jego sprawców i ofiar. Opisuje również konsekwencje agresji internetowej oraz metody profilaktyki i interwencji w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11172.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12207.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje wybrane mechanizmy kształtowania się zachowań agresywnych wśród dorastających dziewcząt i chłopców. Badania skoncentrowano na środowisku rodzinnym i społecznym. Rozpatrywana problematyka zawarta została w ogólnym problemie badawczym sformułowanym następująco: jakie różnice w poziomie i rodzajach agresywności dorastających dziewcząt i chłopców związane są ze spostrzeganymi przez nich postawami wychowawczymi rodziców? Rozważania mają charakter interdyscyplinarny - z punktu widzenia psychologii, pedagogiki, socjologii, prawa. Książka kierowana przede wszystkim do psychologów, pedagogów i socjologów, warta polecenia rodzicom dorastających dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5795.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7227.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje wybrane mechanizmy kształtowania się zachowań agresywnych wśród dorastających dziewcząt i chłopców. Badania skoncentrowano na środowisku rodzinnym i społecznym. Rozpatrywana problematyka zawarta została w ogólnym problemie badawczym sformułowanym następująco: jakie różnice w poziomie i rodzajach agresywności dorastających dziewcząt i chłopców związane są ze spostrzeganymi przez nich postawami wychowawczymi rodziców? Rozważania mają charakter interdyscyplinarny - z punktu widzenia psychologii, pedagogiki, socjologii, prawa. Książka kierowana przede wszystkim do psychologów, pedagogów i socjologów, warta polecenia rodzicom dorastających dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje wybrane mechanizmy kształtowania się zachowań agresywnych wśród dorastających dziewcząt i chłopców. Badania skoncentrowano na środowisku rodzinnym i społecznym. Rozpatrywana problematyka zawarta została w ogólnym problemie badawczym sformułowanym następująco: jakie różnice w poziomie i rodzajach agresywności dorastających dziewcząt i chłopców związane są ze spostrzeganymi przez nich postawami wychowawczymi rodziców? Rozważania mają charakter interdyscyplinarny - z punktu widzenia psychologii, pedagogiki, socjologii, prawa. Książka kierowana przede wszystkim do psychologów, pedagogów i socjologów, warta polecenia rodzicom dorastających dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2818 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 273-290.
"[...] to pozycja bardzo cenna co najmniej z dwóch powodów: po pierwsze dotyczy niezwykle aktualnego problemu, przed jakim stoi zarówno młode pokolenie, jak i jego wychowawcy, oraz po drugie, Autor przedstawia zjawisko agresji elektronicznej i cyberbullyingu z dużym znawstwem tematu, w szerokim kontekście teoretycznym oraz z wynikami obszernych badań własnych. [...] Jest to rzetelne kompendium wiedzy [...]. Wszystko to sprawia, że tekst czyta się z dużym zainteresowaniem." (dr hab. Barbara Szmigielska-Siuta, prof. UJ)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12071.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13182.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej