Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Wolińska Jolanta Maria
(3)
Pyżalski Jacek
(2)
Barnaś-Baran Ewa
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Sędek Andrzej
(1)
Tłuczek-Tadla Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
AGRESYWNOŚĆ
(7)
MŁODZIEŻ
(5)
RODZINA
(3)
CYBERPRZEMOC
(2)
INTERNET
(2)
DZIECKO
(1)
PRZEMOC
(1)
PRZESTĘPCZOŚĆ NIELETNICH i MŁODOCIANYCH
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1989-
(1)
Słowo kluczowe
agresja
(5)
agresja elektroniczna
(3)
młodzież
(3)
postawa rodzicielska
(3)
rodzina
(3)
zachowania agresywne
(3)
Internet
(2)
cyberbullying
(2)
przeciwdziałanie przemocy
(2)
przemoc
(2)
przemoc w szkole
(2)
cyberagresja
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberprzestępczość
(1)
mobbing
(1)
mobbing elektroniczny
(1)
niedostosowanie społeczne
(1)
nowe media
(1)
profilaktyka
(1)
przemoc rówieśnicza
(1)
przemoc w rodzinie
(1)
telefon komórkowy
(1)
terapia
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka stanowi wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie agresji. Problemy będące przedmiotem rozważań autorów publikacji uwzględniają po pierwsze występowanie agresji jako zjawiska społecznego, z drugiej zaś strony, w oparciu o badania empiryczne, ukazują negatywny wpływ zachowań agresywnych na jednostkę i społeczeństwo. Ksiażka adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców, zwłaszcza do rodziców, nauczycieli, studentów kierunków pedagogicznych oraz osób zajmujących się profesjonalnie profilaktyką i pomocą socjalną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6908.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 6, R. 2013)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka prezentuje nowe, rozszerzające się obszary zjawiska agresji i przemocy. Została podzielona na pięć części. Pierwsza część zawiera wspólczesne i historyczne rozważania dotyczące brutalizacji działań przestępczych w Polsce, mozliwości oddziaływań prewencyjnych, agresji i przemocy wśród dzieci i młodzieży w róznych środowiskach. Część druga prezentuje teksty dotyczące interdyscyplinarnych aspektów zjawiska agresji i przemocy z uwzględnieniem nowych obszarów problemów doby współczesnej. Zagadnienia dotyczące przemocy i agresji wśród młodzieży stanowią tematykę trzeciej części. Czwarta i ostatnia część dotyczy obecności zjawiska przemocy i agresji w środkach masowego przekazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15111.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej książce autor omawia powszechne obecnie zjawisko agresji elektronicznej dzieci i młodzieży. Przedstawia nowe media, zwracając szczególną uwagę na dysfunkcjonalne korzystanie z nowych technologii, którego przejawem jest właśnie agresja elektroniczna (cyberbullying), realizowana za pośrednictwem Internetu, ale także telefonów komórkowych. Wskazuje cechy cyberbullyingu oraz jego sprawców i ofiar. Opisuje również konsekwencje agresji internetowej oraz metody profilaktyki i interwencji w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11172.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12207.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje wybrane mechanizmy kształtowania się zachowań agresywnych wśród dorastających dziewcząt i chłopców. Badania skoncentrowano na środowisku rodzinnym i społecznym. Rozpatrywana problematyka zawarta została w ogólnym problemie badawczym sformułowanym następująco: jakie różnice w poziomie i rodzajach agresywności dorastających dziewcząt i chłopców związane są ze spostrzeganymi przez nich postawami wychowawczymi rodziców? Rozważania mają charakter interdyscyplinarny - z punktu widzenia psychologii, pedagogiki, socjologii, prawa. Książka kierowana przede wszystkim do psychologów, pedagogów i socjologów, warta polecenia rodzicom dorastających dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5795.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7227.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje wybrane mechanizmy kształtowania się zachowań agresywnych wśród dorastających dziewcząt i chłopców. Badania skoncentrowano na środowisku rodzinnym i społecznym. Rozpatrywana problematyka zawarta została w ogólnym problemie badawczym sformułowanym następująco: jakie różnice w poziomie i rodzajach agresywności dorastających dziewcząt i chłopców związane są ze spostrzeganymi przez nich postawami wychowawczymi rodziców? Rozważania mają charakter interdyscyplinarny - z punktu widzenia psychologii, pedagogiki, socjologii, prawa. Książka kierowana przede wszystkim do psychologów, pedagogów i socjologów, warta polecenia rodzicom dorastających dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje wybrane mechanizmy kształtowania się zachowań agresywnych wśród dorastających dziewcząt i chłopców. Badania skoncentrowano na środowisku rodzinnym i społecznym. Rozpatrywana problematyka zawarta została w ogólnym problemie badawczym sformułowanym następująco: jakie różnice w poziomie i rodzajach agresywności dorastających dziewcząt i chłopców związane są ze spostrzeganymi przez nich postawami wychowawczymi rodziców? Rozważania mają charakter interdyscyplinarny - z punktu widzenia psychologii, pedagogiki, socjologii, prawa. Książka kierowana przede wszystkim do psychologów, pedagogów i socjologów, warta polecenia rodzicom dorastających dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2818 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 273-290.
"[...] to pozycja bardzo cenna co najmniej z dwóch powodów: po pierwsze dotyczy niezwykle aktualnego problemu, przed jakim stoi zarówno młode pokolenie, jak i jego wychowawcy, oraz po drugie, Autor przedstawia zjawisko agresji elektronicznej i cyberbullyingu z dużym znawstwem tematu, w szerokim kontekście teoretycznym oraz z wynikami obszernych badań własnych. [...] Jest to rzetelne kompendium wiedzy [...]. Wszystko to sprawia, że tekst czyta się z dużym zainteresowaniem." (dr hab. Barbara Szmigielska-Siuta, prof. UJ)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12071.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13182.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej