Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(5)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
unknown
(1)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(5)
Author
Czerwi┼äska-Ja┼Ťkiewicz Ma┼égorzata
(1)
Jastrz─Öbski Cezary
(1)
Krzy┼╝anowska Krystyna (ekonomia)
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Palich Piotr (1951- )
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
AGROTURYSTYKA
(5)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
MARKETING NARODOWY
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
ROLNICTWO
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
TURYSTYKA
(1)
Genre/Form
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
6 results Filter
Authority data
AGROTURYSTYKA - marketing - Polska (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Bibliogr. s. 272-288.
Celem g┼é├│wnym pracy jest identyfikacja kierunk├│w oddzia┼éywania marketingu terytorialnego na rozw├│j turystyki wiejskiej oraz zaproponowanie wzorcowych rozwi─ůza┼ä marketingowych w wymiarze strategicznym i operacyjnym, ukierunkowanych na rozw├│j zintegrowanego markowego produktu turystycznego gminy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12915 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14049 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 251-270.
Autorka postrzega i prezentuje agroturystyk─Ö jako form─Ö biznesu i przymierza tre┼Ťci z dziedziny zarz─ůdzania marketingowego w┼éa┼Ťciwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdy┼╝ pozwala unaoczni─ç, ┼╝e gospodarstwa rolne to ma┼ée przedsi─Öbiorstwa i r├│┼╝nicowanie dzia┼éalno┼Ťci jest pomys┼éem na zarabianie pieni─Ödzy w ka┼╝dym biznesie, tak┼╝e w rolnictwie. Ksi─ů┼╝ka zawiera recept─Ö dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. recept─Ö na post─Öpowanie podmiot├│w biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obs┼éugi, aby zmaksymalizowa─ç prawdopodobie┼ästwo wi─Ökszych dochod├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12850 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13957 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
W niniejszej publikacji pokonferencyjnej przekazano wnioski wypracowane w ramach XV Jubileuszowego Sympozjum Agroturystycznego wraz ze szczeg├│┼éow─ů relacj─ů z przebiegu konferencji z nadziej─ů, ┼╝e b─Öd─ů one sukcesywnie wdra┼╝ane w ramach dalszej wsp├│┼épracy bran┼╝y agroturystycznej. W pracy podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: W jaki spos├│b przedsi─Öbiorstwa turystyczne buduj─ů przewag─Ö konkurencyjn─ů ora jakie nowe narz─Ödzia komunikacji rynkowej wykorzystuj─ů one w kontaktach z klientami? W jaki spos├│b organizatorzy turystyki powinni budowa─ç pozytywne relacje z mediami? Jaki znaczenie maja informacja i promocja w popularyzowaniu turystyki wiejskiej? Jaki jest udzia┼é instytucji i organizacji w stymulowaniu rozwoju dzia┼éa┼ä na rzecz agroturystyki?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 16295 XX.1.4
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Na polskim rynku turystycznym podejmowane s─ů liczne inicjatywy maj─ůce na celu motywowanie przedsi─Öbiorc├│w i wspieranie ich w dzia┼éaniach prowadz─ůcych do tworzenia markowych produkt├│w. Tworzenie markowych produkt├│w turystycznych jest procesem d┼éugotrwa┼éym, wymagaj─ůcym wsp├│┼édzia┼éania administracji pa┼ästwowej, regionalnej i lokalnej. W opracowaniu przedstawiono wiele artyku┼é├│w, w kt├│rych autorzy przedstawiaj─ů w┼éasne pogl─ůdy dotycz─ůce: kreacji produkt├│w markowych, rynkowego wizerunku wiejskiego produktu turystycznego, determinant├│w rozwoju produkt├│w markowych w turystyce wiejskiej, dziedzictwa kulturowego jako sk┼éadnika marki regionalnej oraz turystyki wiejskiej jako elementu polskiej marki turystycznej. Niniejsza monografia podejmuje pr├│b─Ö usystematyzowania wymienionych zagadnie┼ä. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na znaczenie marki produktu turystycznego w podniesieniu atrakcyjno┼Ťci turystycznej regionu, a tym samym jego rozwoju spo┼éeczno-kulturowego i ekonomicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9928 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały z konf., 9-11 kwietnia 2010 r., Kielce.
Bibliogr. przy wi─Ökszo┼Ťci ref.
W niniejszej publikacji zosta┼éy zebrane referaty omawiaj─ůce m.in. zagadnienia turystyki wiejskiej jako szansy rozwoju wsi, ┼║r├│d┼éa finansowania rozwoju us┼éug zwi─ůzanych z pobytem turyst├│w na wsi, doskonalenie produkt├│w turystyki wiejskiej, nowoczesne technologie informacji i dystrybucji w turystyce wiejskiej, prawne aspekty tworzenia i sprzeda┼╝y produkt├│w turystycznych, wsp├│┼épracy w dziedzinie turystyki wiejskiej i agroturystyki. Ksi─ů┼╝ka prezentuje r├│wnie┼╝ trzy skomercjalizowane produkty turystyki wiejskiej: "Krain─Ö ┼╗ubra", "Ma┼éopolsk─ů Wie┼Ť Pachn─ůc─ů Zio┼éami" i Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemys┼éu Rolno-Spo┼╝ywczego w Szreniawie. Cz─Ö┼Ť─ç druga prezentuje pr├│by i sposoby komercjalizacji turystyki w regionie ┼Ťwi─Ötokrzyskim, kszta┼étowanie wizerunku gospodarstwa za pomoc─ů narz─Ödzi promocji, wykorzystanie walor├│w przyrodniczych i kulturowych oraz pomoc otoczenia biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12229 XX.1.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again