Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
dobra sieciowe
(1)
gospodarka
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
sieci przedsiębiorstw
(1)
sieciowość
(1)
sieć
(1)
współpraca
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 192-199, netogr. s. 199-200.
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu „konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci”. Autorzy książki chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż - odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15102.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16005.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 234-248.
Współpraca między przedsiębiorstwami - zarówno krajowymi, jak i z różnych krajów - stała się potężną dźwignią ich rozwoju i internacjonalizacji. Tymczasem w polskim sektorze MSP jest raczej zjawiskiem rzadkim. Nie jest postrzegana przez przedsiębiorstwa jako narzędzie pomocne w ich rozwoju na rynkach zagranicznych ani na rynku polskim. Dominującą relacją między firmami jest konkurencja, łącznie z nieuczciwą. Powstaje zatem pytanie o przyczyny takiego stanu rzeczy. Dlaczego niski jest poziom współpracy i niska skłonność do jej podejmowania, odmiennie niż w wielkich, ale także w wielu małych i średnich firmach zagranicznych? Książka zawiera próbę odpowiedzi na to i inne pytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11895.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13080.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej