Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Magazyny
(3)
Wypożyczalnie
(6)
Czytelnie
(4)
Autor
Ableson W. Frank
(1)
Bura Urij
(1)
Coates Paul
(1)
Collins Charles
(1)
Conder Shane (1975- )
(1)
Darcey Lauren (1977- )
(1)
Galpin Michael D
(1)
Gonera Paweł
(1)
Greyling Pieter
(1)
Jepson Brian (1967- )
(1)
Jordan Lucas L
(1)
Kaeppler Matthias
(1)
Kerfs Jeremy
(1)
King Chris
(1)
Lamża Aleksander
(1)
Nowak Michał
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Sen Robi
(1)
Stark Jonathan (1968-)
(1)
Szpoton Rafał
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Kraj wydania
Polska
(6)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(6)
angielski
(1)
Temat
ANDROID (system operacyjny)
(6)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(5)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
HTML
(1)
JAVASCRIPT
(1)
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(1)
SMARTPHONE
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE
(1)
Temat: dzieło
ANDROID (zasób elektroniczny)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(5)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
8 wyników Filtruj
Rekord wzorcowy
ANDROID (system operacyjny) (hasło przedmiotowe)
Książka
W koszyku
Wyd. 2. odnosi się do oryg.
Tyt. oryg. Android in action, 2011.
Indeks.
Doskonała książka dla wszystkich programistów, którym marzy się tworzenie własnych aplikacji dla robiącego oszałamiającą karierę systemu. Choć ta książka nie jest przeznaczona dla początkujących, zawiera wszystkie informacje potrzebne osobom, dla których Android jest całkowicie nowym środowiskiem. Można w niej znaleźć instrukcje niezbędne do szybkiego zorientowania się w architekturze tej platformy oraz sposobie jej działania, co pozwoli sprawnie rozpocząć pracę w tym środowisku. Pozostałe rozdziały to już czysta frajda programowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13007 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14126 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka ta to bogate źródło wskazówek, sztuczek i najlepszych praktyk z obszaru tworzenia aplikacji na Androida, obejmująca ponad dziewięćdziesiąt pomysłowych i przydatnych technik, dzięki którym staniesz się lepszym programistą. Przeznaczona jest zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników, pomoże zrozumieć, jak budować doskonałe aplikacje, które przez lata będą odnosić sukcesy na platformie Android.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13727 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14724 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 2. odnosi się do oryg.
Tyt. oryg.: Android wireless application development, 2011.
Indeks.
Podręcznik zawiera wszystko, co potrzebne do tworzenia, wdrażania i sprzedawania aplikacji na urządzenia przenośne działające pod kontrolą najnowszych wersji Androida. Autorzy przedstawiają wszystkie etapy tego procesu: pomysł, projektowanie, pisanie kodu, testowanie, pakowanie i rozpowszechnianie aplikacji. Czytelnik pozna doskonale specyfikację platformy Android, podstawowe zasady efektywnego projektowania aplikacji na nią przeznaczonych oraz najlepsze praktyki związane z tworzeniem wygodnych interfejsów użytkownika. Znajdzie tu także wyczerpujące opisy wszystkich kluczowych interfejsów programistycznych: do obsługi składowania danych, komunikacji sieciowej, obsługi rozmów telefonicznych, usług lokalizacyjnych, multimediów, grafiki 3D oraz opcjonalnych komponentów sprzętowych. Oprócz tego książka została uzupełniona praktycznymi sztuczkami, które pozwolą zaoszczędzić sporo cennego czasu i uniknąć wielu niepotrzebnych pułapek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13006 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14125 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Twórz natywne aplikacje za pomocą standardowych technologii internetowych.
Na s. tyt. i okł. nazwa wydaw. oryg.: O'Reilly.
Indeks.
Praktyczny podręcznik opisujący, jak wejść w świat aplikacji przeznaczonych dla platformy Android, tworzonych w oparciu o otwarte standardy internetowe - przede wszystkim HTML5 - oraz dodatkowe narzędzia, takie jak choćby PhoneGap. Z książki Czytelnik nauczy się wykorzystywać HTML5, CSS i JavaScript do tworzenia aplikacji mobilnych oraz dowie się, jak stworzyć dynamiczny interfejs użytkownika, jak wykorzystać bezpłatny framework Adobe PhoneGap do przekonwertowania ich na natywne aplikacje dla Androida oraz opublikować aplikację w sklepie Google Play.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13969 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13968 XV.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Practical Android Projects introduces the Android SDK and development tools of the trade and then dives into building cool-looking and fun apps that put Android's amazing capabilities to work.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12677 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dzięki książce Czytelnik pozna wszystkie niuanse tworzenia gier na tablety pracujące pod kontrolą systemu Android. Na samym początku dowie się, jak przygotować środowisko pracy oraz jakich narzędzi i bibliotek będziesz potrzebował. Po krótkim wstępie przejdzie do sedna sprawy. Nauczy się wykorzystywać ekrany dotykowe, moc wielordzeniowych procesorów oraz informacje z czujników położenia. Ponadto pozna tajniki tworzenia sztucznej inteligencji oraz mechanizmów dla wielu graczy. O sukcesie gry decyduje atrakcyjna oprawa dźwiękowa i wizualna, dlatego autor kładzie duży nacisk właśnie na te aspekty tworzenia gier. Na sam koniec Czytelnik sprawdzi, jak opublikować grę w Google Play Store (dawniej Android Market). Jest to idealna pozycja dla każdego pasjonata systemu Android.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13734 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13733 XV.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nadtyt.: Odnieś sukces na rynku gier!
Indeks.
Książka jest doskonałym i kompletnym źródłem informacji dla wszystkich osób chcących wykorzystać platformę Android i przeglądarkę internetową do pisania zaawansowanych i atrakcyjnych gier. W kolejnych opisano, jak korzystać z grafiki i animacji w przeglądarce, obsługiwać zdarzenia i operacje wykonywane przez użytkownika oraz stosować różne sposoby renderowania świata gry. Podręcznik przedstawia też, jak zbudować własny silnik izometryczny oraz wykorzystać WebGL do stworzenia zaawansowanej grafiki 3D. Dodatkowo zawiera informacje na temat programowania sztucznej inteligencji oraz zapewniania komunikacji aplikacji z serwerem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13891 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13890 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej