Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Pasek Joanna
(2)
Jabłoński Paweł
(1)
Keefe Matthew
(1)
Piecuch Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(3)
PROGRAMY GRAFICZNE
(3)
3D Studio
(2)
FLASH (program komuterowy)
(2)
PHP
(2)
STRONY WWW
(2)
Animacja komputerowa
(1)
GRAFIKA TRÓJWYMIAROWA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
animacja komputerowa
(3)
3ds max
(2)
Flash
(2)
PHP
(2)
grafika 3D
(2)
program graficzny
(2)
programowanie
(2)
strona WWW
(2)
3D Studio
(1)
e-commerce
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
DVD
W koszyku
3ds max 2010 : animacja 3D od podstaw : szkoła efektu / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2010. - 559 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm + 1 dysk optyczny (DVD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta DVD o takiej samej sygnaturze jak książka. Płyta DVD zawiera wszystkie sceny, mapy i wersję demontracyjną 3ds max 2010.
Poznaj słynnego 3ds Maksa. Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13000 [Magazyn 1], P.11478 [Magazyn 1], P.12999 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12714.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ćwiczenia Praktyczne)
Książka pozwala na poznanie interfejsu programu 2ds Max 2012 i wykorzystania podstawowych narzędzi programu. Zostały w niej omówione między innymi następujące zagadnienia: moelowanie postaci, budowanie sceny, skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji, animacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12997.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblia. Wiedza obiecana)
Indeks.
Książka stanowi kompletne źródło informacji na temat technologii Flash i PHP. Prezentuje podstawy tej technologii, a także sposoby używania bazy danych MySQL oraz weryfikacji połączenia Flash-PHP. Zawiera informacje o: obsłudze danych w różnych formatach, tworzeniu formularzy, wykorzystywaniu ciasteczek i stosowaniu dodatkowych bibliotek. Ponadto zawiera wiedzę na temat korzystania z gniazd, gwarancji bezpieczeństwa aplikacji oraz tworzenia rozbudowanych serwisów www.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13933.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14841.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Flash i PHP : tworzenie systemu e-commerce / Łukasz Piecuch. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 271, [1] s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Książka zawiera kompletny opis tworzenia doskonałej witryny internetowej, łączącej w sobie elementy różnych języków i technik programowania. Autor opisuje cały proces projektowy, od momentu powstania pomysłu na e-biznes do chwili ukończenia programowania. Pokazuje, jak działają różne systemy e-commerce, jakie są dostępne rozwiązania i jakie wzorce projektowe mozna wykorzystać. Wyjaśnia, co to jest streaming, jak zbudować interfejs, bazę danych i katalog produktów oraz omawia proces instalacji i obsługi strony.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13960 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13959.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej