Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Goddard Angela (1954-)
(1)
Ostrowicka Helena
(1)
Thornbury Scott (1950- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(4)
Temat
Analiza dyskursu
(3)
Język angielski
(2)
Dyskurs (językoznawstwo)
(1)
Język
(1)
Nauczanie
(1)
Nauki społeczne
(1)
Reklama
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
discourse analysis
(2)
English language
(1)
advertisement
(1)
analiza dyskursu
(1)
badania
(1)
brand names
(1)
commercial advertising
(1)
cultural variations
(1)
specialised language
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
teaching
(1)
text
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
The language of advertising : written texts / Angela Goddard. - London ; New York : Routledge, [post 2006], 2002. - X, [2], 131 pages : illustrations ; 25 cm.
(Intertext)
Na s. red. data 2002. Data wyd. na podst. ISBN 13.
Bibliografia strony: 129-131. Indeks.
Drawing on literary and linguistic theory for analysis of texts, this book covers all aspects of advertising language, from the interrelation of language, image and layout to the discourse between 'reader' and advertisement.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19348.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19347.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Bibliografia s. 186-189. Indeks.
Beyond the Sentence describes the features and functions of different types of texts and shows how to incorporate them into language teaching. It examines what makes spoken and written text coherent and shows how an understanding of this can help students deal with the language needs of work, study and exams. It also provides practical activities that can be used in the classroom to help students work with text. Provides a straightforward introduction to discourse and text analysis. Suggests ways to evaluate and use learners' texts in more constructive ways. Contains a wide range of practical ideas and photocobiale tasks that are ready to use in the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17960.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Dyskursu Publicznego : kultura, retoryka, demokracja)
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeks.
Antologia tłumaczeń pięciu tekstów anglo- i niemieckojęzycznych została przygotowana u progu kolejnej reformy systemu nauki i szkolnictwa wyższego w Polsce. Ma cechy dobrego podręcznika metodologii badań społecznych oraz dostarcza użytecznych narzędzi opisywania zmian zachodzących w rodzimym szkolnictwie wyższym. Pozwala jednocześnie uzyskać perspektywę porównawczą zapoznając czytelnika z konkretnymi kategoriami analitycznymi stosowanymi do opisu stanu sytuacji bieżącej i scenariuszy rozwoju szkolnictwa wyższego w przyszłości w innych krajach. Używane w tekstach narzędzia analizy dyskursu stają się szczególnie przydatne w warunkach wyraźnie nasilonej, publicznej dyskusji na temat problemów polskiej nauki i edukacji akademickiej, w której głos zabierają różni aktorzy społeczni: dziennikarze, akademicy, politycy, przedsiębiorcy. Teorie i badania dyskursu zastosowane w rozprawach zamieszczonych w antologii dostarczają pojęć i kategorii zapewniających bardziej świadomy udział w tej debacie oraz pozwalają zrozumieć, w jaki sposób dzieje uniwersytetu zależą od tego, kto, co i jak o nim mówi. Dla badaczy i badaczek uniwersytetu kwestie związane z dyskursem nie powinny być obojętne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19858.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Metody badania komunikacji i mediów to pierwsza w Polsce publikacja naukowa, w której nie tylko wyczerpująco scharakteryzowano wybrane metody nauk o komunikacji i mediach, lecz także precyzyjnie i przystępnie pokazano ich zastosowanie w praktyce badawczej. W opisie każdej metody w rozdziale teoretycznym przedstawiono założenia i postulaty metodologiczne, a w rozdziale praktycznym zilustrowano je poprzez analizy materiałów z prasy, radia, telewizji, Internetu lub szeroko rozumianego dyskursu publicznego. Na polskim rynku wydawniczym brakuje monografii metodologicznych, poświęconych analizie mediów i zapośredniczonej technologicznie komunikacji, które miałyby charakter praktyczny oraz ukazywałyby sposoby badania na materiale empirycznym. Prezentowana książka tę lukę satysfakcjonująco wypełnia. Istotne i wartościowe jest również podjęcie przez Autorki i Autorów próby używania metod wypracowanych w innych naukach społecznych i humanistyce oraz dopasowania ich do celów poznawczych nauk o komunikowaniu, czym z sukcesem wpisują się w tendencje metodologicznego rozwoju tych nauk. Publikacja może zainteresować medioznawców i komunikologów, a także badaczy analizujących media z wnętrza innych paradygmatów badawczych (takich jak językoznawstwo, kognitywistyka, antropologia, socjologia). Atrakcyjna będzie również dla studentów i doktorantów kierunków medioznawczych i okołomedialnych, stanowi bowiem przewodnik użyteczny, napisany zrozumiale i przystępnie. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Lisowskiej-Magdziarz
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej