Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Lennecke Kirsten
(2)
Owczarek Artur
(2)
Szalonka Katarzyna
(2)
Bohater Piotr
(1)
Błaszczyna Natasza
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Janicka-Michalak Teresa
(1)
Ott Rüdiger
(1)
Pluta Janusz Józef (1946- )
(1)
Rall Beatrice
(1)
Rawert Claudia
(1)
Rutter Paul
(1)
Stupak Marcin
(1)
Zagrodnik Maria ( -2012)
(1)
Żak Konrad
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
APTEKARSTWO
(6)
Aptekarstwo
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
Marketing
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DIAGNOSTYKA RÓŻNICOWA
(1)
FARMACEUCI
(1)
Farmaceuci
(1)
INTERNET
(1)
Jakość usług
(1)
Konkurencyjność
(1)
LECZENIE
(1)
LEKI
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Prawo farmaceutyczne
(1)
Reklama
(1)
WYWIAD LEKARSKI
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
apteka
(6)
Internet
(2)
farmaceuta
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
marketing
(2)
obsługa klienta
(2)
promocja
(2)
zarządzanie
(2)
atopowe zapalenie skóry
(1)
bezsenność
(1)
ból gardła
(1)
ból głowy
(1)
choroba lokomocyjna
(1)
choroby dziecięce
(1)
choroby oka
(1)
choroby powiek
(1)
choroby układu oddechowego
(1)
choroby układu pokarmowego
(1)
choroby uszu
(1)
choroby zakaźne
(1)
dermatologia
(1)
diagnostyka różnicowa
(1)
event marketing
(1)
farmacja
(1)
farmakoterapia
(1)
grzybica skóry
(1)
hemoroidy
(1)
informacja
(1)
infrastruktura
(1)
kaszel
(1)
komunikacja
(1)
leki
(1)
merchandising
(1)
mobbing
(1)
nieżyt nosa
(1)
pacjenci
(1)
prawo farmaceutyczne
(1)
przeziębienie
(1)
psychologia
(1)
reklama
(1)
strona WWW
(1)
suche oko
(1)
trądzik
(1)
uraz tkanek miękkich
(1)
zapalenie pęcherza
(1)
zapalenie skóry
(1)
zapalenie ucha
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zespół jelita nadwrażliwego
(1)
zespół napięcia przedmiesiączkowego
(1)
łojotokowe zapalenie skóry
(1)
łuszczyca
(1)
łysienie
(1)
świerzb
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(CheckAp)
Książka prezentuje, w zwięzłej formie, w jaki sposób apteki mogą odkryć swoją wyjątkowość i dzięki temu dotrzeć do klientów. W publikacji zaprezentowano sposoby budowania wizerunku i marki apteki. Objaśniono szansę na specjalizację, a także możliwość i granice działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10075 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10074.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11684.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w aptece / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2005. - 100 s. : rys., wykr. kolor. ; 24 cm.
Ewolucja rynku stawia przed nim nowe wymagania - poszerzania wiedzy nie tylko farmaceutycznej i medycznej, ale również wiedzy ekonomicznej - z zakresu zarządzania, finansów, marketingu i technik sprzedaży. Właściciel i kierownik powinien umiejętnie zarządzać apteką prowadząc taką politykę, która gwarantować będzie rozwój i dobrą pozycję na rynku. Książka kierowana jest do praktyków - właścicieli, kierowników i pracowników aptek oraz do osób przygotowujących się do pracy w branży:: studentów farmacji i innych uczelni kształcących specjalistów z dziedziny farmakoekonomiki oraz marketingu. Publikacja wzbogaci niezwykle skromną polskojęzyczną literaturę z zakresu omawianej problematyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10079 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11690.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet w aptece / Beatrice Rall, Piotr Bohater. - Wyd. 1 pol. - Wrocław : MedPharm Polska, cop. 2007. - VIII, 93 s. : il. ; 17 cm.
(CheckAp)
Liczba internautów w Polsce wciąż wzrasta i wynosi aktualnie około 12 milionów. Warto wykorzystać ten olbrzymi potencjał w aptece. Wielu aptekarzy doceniło już możliwości nowych technologii w dziedzinie telekomunikacji. Szukają oni informacji dla siebie oraz swoich pacjentów. Wykorzystują też Internet w celach marketingowych, do prezentacji swojej apteki oraz zwiększenia zakresu opieki farmaceutycznej. W książce w przystępny sposób przedstawiono ogromne korzyści podłączenia komputera do Internetu, wiążące się z tym zagrożenia oraz sposoby ochrony przed nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11685.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CheckAp)
Bibliogr. s. 137. Indeks.
Gdy ludzie zaczynają współpracować, to dostrzegają siebie, reagują na siebie, wymieniają między sobą informacje - komunikują się. Niniejsza książka zawiera wiele przykładów zaczerpniętych z codziennego życia apteki. Poruszono w niej istotne tematy, dotyczące m. in.: umiejętności porozumiewania się i współpracy, wyrażania i przyjmowania krytyki, mobbingu, dyspozycyjności pracowników, rozmów o podwyżkach. Komunikacja w zespole to gwarancja efektywnej pracy w aptece!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10076.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11686.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CheckAp)
Bibliogr. s. 158.
Fitoterapia czy ziołolecznictwo, aplikować czy stosować? W rozmowie z pacjentem ważne jest nie tylko co się mówi, ale również jak się mówi! Liczne przykłady porad z codziennej praktyki farmaceutycznej uwrażliwią Państwa na sposób prowadzenia rozmów z pacjentami:: aby Państwa pacjenci zawsze czuli się dobrze zrozumiani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11687.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-136.
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki. Adresaci:: Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19945.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19944.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
S. przytyt. wyd. oryg.
Tyt. oryg.: Community pharmacy, 2nd ed. 2009.
Na s. red.: częśc. wykorzystane zostały teksty z 1 wyd. pol.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Celem publikacji jest dostarczenie farmaceutom wiedzy, w jaki sposób na podstawie informacji uzyskanych od pacjentów różnicować objawy choroby oraz polecić leki dostępne bez recepty. Książka ta umożliwia również rozpoznanie czynników wskazujących na konieczność kierowania pacjenta do lekarza. Ważną częścia tego podręcznika są pytania kontrolne i opisy przypadków pozwalające czytelnikowi ocenić wiadomości, które zdobył po jego przeczytaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13657.XVIII.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14675.XVIII.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 523-560.
Niniejsza monografia powstała w wyniku dokonanego przeglądu literatury zagranicznej i polskiej. Wykonano obszerne badania wtórne funkcjonowania rynku aptecznego w Polsce od transformacji ustrojowej w 1990 r. do 2020 r. Ponadto wykonano badania pierwotne, ukierunkowane na identyfikację rodzajów aktywności apteki ogólnodostępnej i dostępności farmaceutów w odniesieniu do ich wpływu na jakość świadczonych usług farmaceutycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18644.XVIII.13 [Magazyn 1], P.18643.XVIII.13 [Magazyn 1], P.18642.XVIII.13 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22390.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22389.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej