Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(12)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(12)
available
(11)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(7)
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(12)
Author
Grzywacz Jacek
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Kole┼Ťnik Jan
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
┼╗urawnik Barbara
(1)
┼╗urawnik Wojciech
(1)
┼╗yminkowski Tomasz
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(12)
English
(1)
Subject
BANKI
(10)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Banki
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Decyzje
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Marketing
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PORADNIKI
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
13 results Filter
Book
In basket
Marketing bankowy / Ludwik Mazurkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 307 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Podstawowym zadaniem banku jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a przynajmniej niepogarszanie swojej pozycji w stosunku do konkurent├│w dzia┼éajacych na rynku. Dla potrzeb tworzenia tej przewagi, kierownictwo banku dysponuje czterema ┼Ťrodkami (instrumentami) oddzia┼éywania na rynek. S─ů nimi produkt, cena, dystrybucja i promocja. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono, czym jest pozycja konkurencyjna banku i jak si─Ö j─ů okre┼Ťla, a nast─Öpnie pokazano, jak planuj─ůc poszczeg├│lne instrumenty, utrzymuje si─Ö lub poprawia t─Ö pozycj─Ö.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2304 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2303.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Sektor us┼éug finansowych nale┼╝y do najszybciej rozwijaj─ůcych si─Ö sektor├│w w polskiej gospodarce. Jeste┼Ťmy ┼Ťwiadkami wielu innowacji finansowych, wzrasta tez znaczenie marketingu, cho─ç jest on nadal postrzegany bardziej jako narz─Ödzie taktyczne ni┼╝ strategiczne. Natomiast marketing ex definitione zak┼éada my┼Ťlenie strategiczne. Nie jest tu mo┼╝liwe automatyczne prze┼éo┼╝enie zasad marketingu obowi─ůzuj─ůcych na rynku produkt├│w do us┼éug finansowych. Wynika to przede wszystkim z niematerialno┼Ťci sprzeda┼╝y us┼éugi oraz nierozdzielno┼Ťci wytwarzania us┼éug do ich konsumpcji. Dlatego problematyka ta wymaga szerszej popularyzacji, co by┼éo g┼é├│wn─ů przes┼éank─ů napisania niniejszej ksi─ů┼╝ki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2381 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2380.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Słowo kluczowe: usługi bankowe
Bibliogr. s. 206-207.
W ksi─ů┼╝ce Autorka, w spos├│b jasny i poparty przyk┼éadami z polskiej praktyki gospodarczej, przedstawi┼éa problematyk─Ö wykorzystania koncepcji marketingu na rynku us┼éug bankowych. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce Czytelnik: uzyska podstawow─ů wiedz─Ö o specyfice dzia┼éa┼ä marketingowych na rynku us┼éug bankowych, zrozumie znaczenie marketingu dla rynkowej skuteczno┼Ťci dzia┼éania banku w warunkach konkurencji, zdob─Ödzie informacje o mo┼╝liwo┼Ťciach wykorzystania tradycyjnych i nowoczesnych instrument├│w marketingu-mix w dzia┼éalno┼Ťci operacyjnej banku, b─Ödzie wiedzie─ç, jakie metody bada┼ä marketingowych mo┼╝na wykorzysta─ç do oceny jako┼Ťci pracy oddzia┼éu banku i jego oferty us┼éugowej oraz potrzeb nabywc├│w i zachowa┼ä konkurencji, zapozna si─Ö z przyk┼éadami wykorzystania zasad i metod marketingowych w dzia┼éalno┼Ťci bank├│w na szczeblu oddzia┼é├│w operacyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2369.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bankowo┼Ť─ç detaliczna / redakcja naukowa Jan Kole┼Ťnik. - Warszawa : Difin, 2016. - 230 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa bankowo┼Ťci detalicznej, uwzgl─Ödniaj─ůc─ů najnowsze zmiany w tym obszarze, dotycz─ůce m.in. przeciwdzia┼éania lichwie, regulacji kredytu konsumenckiego, czy te┼╝ odwr├│conego kredytu hipotecznego. Szczeg├│lne miejsce zajmuj─ů w niej nowoczesne produkty bankowe, takie jak instrumenty p┼éatnicze oraz wci─ů┼╝ nowe na polskim rynku formy ┼Ťwiadczenia us┼éug bankowych, np. private banking. Ksi─ů┼╝ka prezentuje przy tym tematyk─Ö zwi─ůzan─ů z bankowo┼Ťci─ů detaliczn─ů zar├│wno od strony banku (np. ukazuj─ůc spos├│b ujmowania tego rodzaju bankowo┼Ťci w rachunku adekwatno┼Ťci kapita┼éowej), jak te┼╝ od strony klient├│w (poprzez przedstawienie zasad segmentacji klient├│w, kana┼é├│w dystrybucji oraz najwa┼╝niejszych produkt├│w depozytowych, kredytowych i rozliczeniowych).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15129 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16129.VIII.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16128.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2004. - 257 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Praca sk┼éada si─Ö z 11 rozdzia┼é├│w, kt├│re kolejno omawiaj─ů zagadnienia poj─Öcia marketingu w sferze bankowo┼Ťci, badanie marketingowe na potrzeby bank├│w, strategie marketingowe i ich tre┼Ťci, organizacj─Ö marketingu w bankach oraz przyklady strategii marketingowych wybranych bank├│w. Wymienione zagadnienia om├│wione s─ů w ┼Ťcis┼éym zwi─ůzku z praktyka bankow─ů i poparte przyk┼éadami dzia┼éa┼ä bank├│w. Na ko┼äcu pracy umieszczone zosta┼éy studia przypadk├│w, odnosz─ůce si─Ö do konkretnych decyzji marketingowych wybranych bank├│w. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w szk├│┼é wy┼╝szych kierunk├│w ekonomicznych i zarz─ůdzania, a tak┼╝e dla pracownik├│w sektora bankowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3499 [Magazyn 1], P.3498 [Magazyn 1], P.3497 [Magazyn 1], P.3150 [Magazyn 1], P.3149 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 4125.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4124.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd. 2 popr. - Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002. - 205 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr.
W opracowaniu wykorzystano zar├│wno dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu bankowego, jak i szeroko rozumianej problematyki marketingowej. Syntetyczne uj─Öcie problematyki nie zawsze pozwala┼éo na dostatecznie szerokie i dog┼é─Öbne przedstawienie niekt├│rych zagadnie┼ä, tote┼╝ cz─Östo w przypisach odsy┼éa si─Ö czytelnika do innych ┼║r├│de┼é, gdzie przedstawiono to szerzej, g┼é─Öbiej lub inaczej. Wykorzystano te┼╝ wiele rysunk├│w i tabel, kt├│re uzupe┼éniaj─ů tre┼Ťci wywod├│w i cz─Östo w bardziej przejrzystej, skr├│towej formie, ujmuj─ů r├│┼╝ne zagadnienia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2966.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ta to kompendium wiedzy z zakresu zasad funkcjonowania i form dzia┼éalno┼Ťci banku komercyjnego na intensywnie rozwijaj─ůcym si─Ö rynku finansowym. Przyst─Öpnie tu przedstawiono podstawowe informacje dotycz─ůce szeroko uj─Ötej dzia┼éalno┼Ťci wsp├│┼éczesnego banku komercyjnego oraz wskazano na praktyczne mo┼╝liwo┼Ťci korzystania z jego us┼éug. Dzi─Öki temu mo┼╝e by─ç wykorzystywana nie tylko przez student├│w kierunk├│w ekonomicznych, ale tak┼╝e przez pracownik├│w bank├│w, praktyk├│w gospodarczych oraz os├│b korzystaj─ůcych z us┼éug finansowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2837.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.2965.VIII.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2964.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Pozytywny wizerunek banku w┼Ťr├│d jego klient├│w jest jednym z najwa┼╝niejszych sk┼éadnik├│w maj─ůtku banku. Z punktu widzenia klient├│w u┼éatwia podejmowanie decyzji nabywczych poprzez minimalizacj─Ö ryzyka zakupu, a z punktu widzenia banku pozwala m.in. wyra┼║nie odr├│┼╝ni─ç si─Ö od konkurencji i budowa─ç zaufanie klient├│w do banku. Ksi─ů┼╝ka pokazuje mo┼╝liwo┼Ťci kreowania pozytywnego wizerunku banku za pomoc─ů narz─Ödzi marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2310 [Magazyn 2], 2309 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2914.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, copyright 2010. - 212 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia strony: 207-212.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono kluczowe elementy dzia┼éalno┼Ťci marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych do┼Ťwiadcze┼ä tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w kt├│rej obok sukces├│w zdarzaj─ů si─Ö r├│wnie┼╝ pora┼╝ki. Autor zwr├│cono uwag─Ö na konieczno┼Ť─ç umiej─Ötnego powi─ůzania tradycyjnych narz─Ödzi marketingowych z rozwi─ůzaniami nowoczesnymi, kreuj─ůcymi lojalno┼Ť─ç klient├│w. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadba─ç o pozyskanie niezb─Ödnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrument├│w. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, kt├│rego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klient├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18231.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20277.VIII.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20276.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Banki s─ů sercem ka┼╝dego systemu gospodarczego. Dzi─Öki bankom w gospodarce dokonuje si─Ö alokacja zasob├│w w skali mikro- i makroekonomicznej - nadwy┼╝ki finansowe firm, gospodarstw domowych i instytucji publicznych przekszta┼écaj─ů si─Ö w dodatkowe inwestycje, wydatki konsumcyjne i wydatki publiczne. Nowe produkty bankowe przy┼Ťpieszaj─ů obieg gospodarczy, a umiej─Ötne zarz─ůdzanie ryzykiem kredytowym powoduje, ┼╝e wolne zasoby mog─ů trafi─ç do firm posiadaj─ůcych najlepsze, najbardziej zyskowne pomys┼éy biznesowe. Podejmowanie przez mened┼╝er├│w bank├│w optymalnych decyzji jest jednak zadaniem niezwykle skomplikowanym, szczeg├│lnie gdy uwzgl─Ödni si─Ö dynamik─Ö zmian na rynku us┼éug finansowych oraz w otoczeniu bank├│w. zmiany, jakie zasz┼éy w bankowo┼Ťci ┼Ťwiatowej w ostatnich latach, s─ů tak du┼╝e (dotycz─ů zar├│wno ustawodastwa bankowego, technologii, jak i innowacji produktowych), ┼╝e zgromadzona dot─ůd wiedza coraz szybciej si─Ö dezaktualizuje, a jednocze┼Ťnie pojawiaj─ů si─Ö nowe obszary, wymagaj─ůce pog┼é─Öbionych bada┼ä naukowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3930 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3929.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4410.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 111-121.
Celem g┼é├│wnym monografii jest identyfikacja typ├│w spo┼éecznie odpowiedzialnych rozwi─ůza┼ä najistotniejszych dla podj─Öcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klient├│w dzia┼éaj─ůcych na terenie Polski bank├│w komeryjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Zeszyt ten jest pr├│b─ů przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autor├│w w odniesieniu do wsp├│┼éczesnej wiedzy o finansach i zarz─ůdzaniu organizacjami z┼éo┼╝onymi. Celem autor├│w artyku┼é├│w jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mog─ů by─ç skonstruowane, zorganizowane oraz jak mog─ů funkcjonowa─ç w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dot─ůd zjawisk i proces├│w, nasuwa nowe problemy, kt├│rych nie da si─Ö rozwi─ůza─ç bez odpowiednich bada┼ä i nowej wiedzy. Ka┼╝dy z prezentowanych artyku┼é├│w sk┼éadaj─ůcych si─Ö na niniejszy numer ÔÇ×Zeszyt├│w Naukowych Ma┼éopolskiej Wy┼╝szej Szko┼éy Ekonomicznej w TarnowieÔÇŁ jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy ┼Ťwiata organizacji i finans├│w do tempa wspomnianych zmian. Artyku┼éy, b─Öd─ůce efektem prac naukowych prowadzonych w ramach bada┼ä podstawowych i wdro┼╝eniowych, prezentuj─ů problematyk─Ö pomiaru rentowno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, prognozowania stanu aktywno┼Ťci gospodarczej kraj├│w przed-wschodz─ůcych, badania finansowej skuteczno┼Ťci dzia┼éa┼ä B+R w przedsi─Öbiorstwie; jak r├│wnie┼╝ analizy czynnik├│w rozwoju bank├│w sp├│┼édzielczych, oceny skuteczno┼Ťci systemu motywowania kadry kierowniczej, dzia┼éa┼ä marketingowych i medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych w kontek┼Ťcie innowacyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa. (...)
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again