Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
BANKI
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Słowo kluczowe
banki
(1)
wizerunek banku
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Pozytywny wizerunek banku wśród jego klientów jest jednym z najważniejszych składników majątku banku. Z punktu widzenia klientów ułatwia podejmowanie decyzji nabywczych poprzez minimalizację ryzyka zakupu, a z punktu widzenia banku pozwala m.in. wyraźnie odróżnić się od konkurencji i budować zaufanie klientów do banku. Książka pokazuje możliwości kreowania pozytywnego wizerunku banku za pomocą narzędzi marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2309 [Magazyn 2], 2310 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2914.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej