Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Antczak Mariola
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kubów Stefan (1948- )
(1)
Kudrawiec Jolanta
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Wojciechowska Maja
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
Biblioteki
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Marketing personalny
(1)
SZKOLNICTWO NIEPUBLICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Gatunek
BLOGI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Monografia
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
biblioteka
(2)
marketing
(2)
bibliotekarz
(1)
blog
(1)
blogosfera
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
marketing biblioteczny
(1)
motywowanie pracowników
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
społeczeństwo
(1)
tworzenie bloga
(1)
wizerunek
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie postami
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12542.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 22.)
Bibliogr. s. 114-[115].
Poradnik blogowy pokaże krok po kroku, jak założyć blog, jakie są rodzaje biblioblogów oraz wskaże filary prowadzenia dobrego bloga, które niewątpliwie prowadzą do sukcesu. Poznaj wiele przydatnych wskazówek, pomocnych rad udoskonalania swojego bloga i trików na „oszukanie” platformy blogowej. Ponadto poznaj sposoby na promocje i reklamę bloga, które pomogą zwiększyć ruch czytelniczy i statystyki. Pokaż przez bloga swoją bibliotekę jako instytucję otwartą i przyjazną dla czytelników. Poznaj sekrety bibliotecznego blogowania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15710.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest pokłosiem dyskusji środowiska bibliotekarskiego nad możliwościami i metodami stosowania marketingu w bibliotekach. Zawarte w tomie teksty przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty marketingu, jak i doświadczenia praktyczne wybranych bibliotek. Omówiono w nim: zasady i cele stosowania marketingu usług, zagadnienia kreowania wizerunku biblioteki, reklamę biblioteki, promocję, publik relations oraz rolę rzeczników prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7698.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Celem publikacji oprócz aspektu poznawczego jest pobudzenie do działania bibliotekarzy pracujących w bibliotekach wszystkich typów. Zamieszczone w niej artykuły są owocem badań, przemyśleń, doświadczeń osobistych, obserwacji uczestniczącej i studiów literaturowych przedstawicieli nauki i praktyki bibliotekarstwa naukowego w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9896.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 109)
Spis treści ang. Druga s. tyt. ang. Bibliogr. s. 231-[239].
W zbiorowej publikacji, która ukazała się pod redakcją Joanny Kamińskiej i Beaty Żołędowskiej-Król, zaprezentowano artykuły będące pokłosiem konferencji zorganizowanej w lutym 2009 roku przez Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Śląskiego, Bibliotekę Śląską oraz Komisję Zarządzania i Marketingu Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Za główny cel wydania monografii uznano przedstawienie aktualnego stanu badań nad jakością usług bibliotecznych oraz pokazanie różnych doświadczeń polskich bibliotek zarówno z wdrażania nowoczesnych koncepcji zarządzania jakością, jak i wprowadzania innowacyjnych usług bibliotecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10328.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł z ekranu tytułowego.
Bibliografia, netografia na stronach 171-181, 219-246. Indeks.
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter – Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18657.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. rok wyd.: 2008.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Motywem przewodnim publikacji jest partnerska współpraca bibliotek z innymi instytucjami działającymi w najbliższym otoczeniu biblioteki. Poznanie specyfiki tego otoczenia jest ważne, ponieważ, jak w przedmowie pisze Elżbieta Okularczyk, kustosz biblioteki WSH, "znajomość realiów środowiska powinna bezpośrednio determinować kierunki i styl działania na rzecz sprostania rosnącym potrzebom obecnych i przyszłych czytelników". Publikacja "Partnerzy bibliotek" wieloaspektowo i nowatorsko omawia kwestię partnerstwa bibliotek z innymi instytucjami, zarówno tymi istniejącymi fizycznie, jak i tymi wirtualnymi, a teksty uzupełniają streszczenia, słowa kluczowe w języku polskim i angielskim oraz bibliografia załącznikowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10502.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2967.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej