Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Autor
Antczak-Sabala Beata (1971- )
(1)
Chachlikowska Aldona
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Jazdon Artur (1956- )
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Kubów Stefan (1948- )
(1)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(1)
Nowak Mariusz
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Pigla Marlena
(1)
Pioterek Paweł
(1)
Przybysz Janina
(1)
Tkaczyk Lucyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(5)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BIBLIOTEKI SZKOLNE
(1)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
INNOWACJE
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
SZKOLNICTWO NIEPUBLICZNE
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Biblioteki współczesne to instytucje, których głównym celem jest pomoc i przewodnictwo w poznaniu wiedzy i kultury dawnych i współczesnej cywilizacji. Poza tradycyjnymi zadaniami polegającymi na gromadzeniu, opracowaniu i udostępnieniu zbiorów, biblioteki stają się centrami informacji, wykorzystującymi technologie informacyjne oraz zasoby informacji udostępnione przez internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6087.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Zamieszczone w publikacji artykuły są owocem badań, przemyśleń, doświadczeń osobistych, obserwacji uczestniczącej i studiów literaturowych przedstawicieli nauki oraz praktyki bibliotekarstwa – bibliotekarzy uczelni prywatnych i państwowych z całej Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9897.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe biblioteką staje się dziś warunkiem niezbędnym jej prawidłowego funkcjonowania. Biblioteki powinny opracowywać i wdrażać strategie marketingowe po to, aby dotrzeć do szerokiego kręgu Czytelników z jak najlepszą ofertą i jak najlepiej spełnić swą misję. Kwestie komunikacji marketingowej i budowania więzi ze środowiskiem użytkowników, metodyki prowadzenia badań marketingowych oraz praktyka działań na tym polu stanowią dziś ważny element działalności bibliotek oraz starań ich kadry zarządzającej i pracowników. Ciągłe pojawianie się nowych technologii bibliotecznych, nowych typów zasobów, a także zmiany cech środowiska użytkowników wpływają na formę usług bibliotecznych. Pojawiło się też nowe zjawisko – określane terminem Biblioteka 2.0, którego najważniejszą cechą jest interaktywność relacji pomiędzy Czytelnikiem a bibliotekarzem, tworzenie wokół biblioteki, zwłaszcza jej serwisu wirtualnego, społeczności zaangażowanych użytkowników, współtworzących treści związane z ofertą bibliotek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8476.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt.: Biblioteka Uniwersytecka w Poznaniu 1902-2002.
Streszcz. ang. przy ref.
Bibliogr. przy ref.
Książka jest wynikiem konferencji naukowej, którem celem było spojrzenie na biblioteki akademickie jako na instytucje charakteryzujące się pewnymi swoistymi cechami, zadaniami i problemami stojącymi przed nimi do rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10503.I.8 [Wypożyczalnia B], 13046.I.8 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje różnorodne działania podejmowane w bibliotekach szkół wyższych, których celem jest sprawniejsze funkcjonowanie tych placówek. Zamieszczone w książce artykuły łączy świadomość wielu zmian zachodzących w otoczeniu bibliotek akademickich i dostrzeganie coraz to nowszych wyzwań przed nimi stojących.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9281.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
iniejsza publikacja przynosi zbiór interesujących i ważnych artykułów pokonferencyjnych poświęconych: - zarządzaniu strategicznemu - planowaniu strategicznemu - zarządzaniu marką - zarządzaniu jakością w bibliotece szkoły wyższej. Po książkę powinni sięgać pracownicy wszystkich bibliotek naukowych w kraju, szukając w niej informacji o najnowszych tendencjach w bibliotekarstwie i zmianach, które wkraczają do gwałtownie komputeryzujących się bibliotek. Będzie ona także przydatna studentom bibliotekoznawstwa, bibliotekarzom pracującym w bibliotekach różnych ośrodków informacji, w bibliotekach przy dużych przedsiębiorstwach, a nawet bibliotekarzom szkolnym i zatrudnionym w bibliotekach publicznych. Jej lektura może pomóc w nowoczesnym zarządzaniu biblioteka wszystkim, od których zależą decyzje (i fundusze) mające wpływ na przyszłość i kształt bibliotek naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5505.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2967.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. rok wyd.: 2008.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Motywem przewodnim publikacji jest partnerska współpraca bibliotek z innymi instytucjami działającymi w najbliższym otoczeniu biblioteki. Poznanie specyfiki tego otoczenia jest ważne, ponieważ, jak w przedmowie pisze Elżbieta Okularczyk, kustosz biblioteki WSH, "znajomość realiów środowiska powinna bezpośrednio determinować kierunki i styl działania na rzecz sprostania rosnącym potrzebom obecnych i przyszłych czytelników". Publikacja "Partnerzy bibliotek" wieloaspektowo i nowatorsko omawia kwestię partnerstwa bibliotek z innymi instytucjami, zarówno tymi istniejącymi fizycznie, jak i tymi wirtualnymi, a teksty uzupełniają streszczenia, słowa kluczowe w języku polskim i angielskim oraz bibliografia załącznikowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10502.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej