Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Kaczmarczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Warchlewska Anna
(1)
Zarańska Katarzyna
(1)
Zborowski Marek
(1)
Ślązak Emil
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Bankowość elektroniczna
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna (Polska)
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Finanse
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Innowacje
(1)
Przedsiębiorstwa (Polska)
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
bankowość elektroniczna
(3)
aplikacja
(1)
bank
(1)
bankowość internetowa
(1)
bankowość mobilna
(1)
bankowość społecznościowa
(1)
bezpieczeństwo
(1)
cyfryzacja
(1)
innowacyjność
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
sektor bankowy
(1)
wykluczenie cyfrowe
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 181-182.
W książce w sposób kompleksowy omówiono zasady funkcjonowania bankowych usług elektronicznych i możliwości wykorzystania ich w działalności bieżącej przedsiębiorstwa. Zwrócono tu uwagę na istotę bankowości elektronicznej i formy świadczenia usług. Wskazano również na rolę systemów cash-management w zarządzaniu środkami pieniężnymi. Istotną część książki stanowią zagadnienia poświęcone bezpieczeństwu informatycznemu, w tym rodzaje zagrożeń oraz możliwości skutecznego zabezpieczenia się przed włamaniem do systemów. Dokonano oceny bezpieczeństwa systemów informatycznych wykorzystywanych przez banki w Polsce. Treść książki nawiązuje ściśle do aktualnej sytuacji na rynku usług bankowych w Polsce. Wykorzystano tu wyniki wielu badań z zakresu stosowania bankowości elektronicznej, jej oceny oraz barier rozwojowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16493.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16492.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Bibliografia, netografia na stronach 155-159. Indeks.
W ostatnich kilku latach obserwuje się bardzo szerokie wykorzystanie technologii informatycznych w świadczeniu usług bankowych. W szybkim tempie rozwija się tradycyjna bankowość internetowa, w ramach której pojawiło się szereg nowości. Szczególnie dynamicznie rośnie wykorzystanie smartfonów, a wraz z nim na pierwszy plan wysuwa się tzw. bankowość mobilna. Autorzy publikacji szczególną uwagę zwracają na najnowsze tendencje, tj. na Bank Web 2.0 oraz Bank Web 3.0. Liczba użytkowników tych nowych systemów ciągle rośnie, ułatwiają bowiem znacząco korzystanie z usług bankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17327 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17833.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17832.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka cyfrowa to pojęcie, które w literaturze przedmiotu zostało już w wielokrotnie zdefiniowane. Analiza zawartych w literaturze definicji pozwala na stwierdzenie, że wspólną cechą wszystkich definicji jest podkreślenie znaczenia ICT jako elementu konstytutywnego gospodarki cyfrowej. Można ją zatem określić jako gospodarkę obejmującą towary lub usługi, których rozwój, produkcja, sprzedaż są całkowicie zależne od technologii cyfrowych. Wolno więc stwierdzić, że gospodarka cyfrowa jest globalną siecią działań gospodarczych, możliwą dzięki istnieniu i wykorzystaniu technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Zagadnienia podejmowane przez autorów poszczególnych rozdziałów dotyczą różnych kwestii z zakresu problematyki gospodarki cyfrowej w Polsce. Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na zagadnienia jej rozwoju w Polsce w kontekście obserwowanych tendencji społeczno-gospodarczych, problemów i przyszłych perspektyw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21938.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W monografii zidentyfikowano i scharakteryzowano zjawisko wykluczenia finansowego wielu grup społecznych, przedstawiono ideę nowoczesnych technologii finansowych wspomagających proces zarządzania finansami osobistymi i minimalizację wykluczenia finansowego, a także najważniejsze nurty w literaturze na temat wykluczenia finansowego (ekskluzji finansowej) i włączenia finansowego (inkluzji finansowej). Autorka zaprezentowała też wyniki własnych badań ankietowych poświęconych identyfikacji tego zjawiska oraz badania dotyczącego zarządzania finansami osobistymi przez młode pokolenie. Zagadnienia zawarte w monografii mogą się okazać szczególnie przydatne dla praktyków z obszaru finansów osobistych i nowoczesnych technologii, pracowników banków i wszystkich instytucji świadczących usługi finansowe, a także dla studentów oraz wykładowców finansów, ekonomii, zarządzania oraz pokrewnych dyscyplin.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia porusza wybrane zagadnienia dotyczące korzystania z bankowości mobilnej przez klientów indywidualnych banków, wskazując na moderującą rolę wieku użytkownika w akceptacji mobilnego kanału dostępu do usług bankowych. Odmienne podejście do technologii konsumentów różniących się wiekiem powoduje, że głównym celem pracy jest zidentyfikowanie podobieństw i różnic występujących w zachowaniach na rynku bankowości mobilnej klientów banków należących do trzech kohort pokoleniowych - generacji X, Y i Z. W publikacji usystematyzowano dotychczasowy stan wiedzy na temat korzystania z bankowości mobilnej przez osoby fizyczne, dokonano diagnozy i porównania zachowań konsumentów z pokolenia X, Y i Z w zakresie korzystania z BLIKA i usług dostępnych przez aplikacje mobilne banków oraz określono różnice międzypokoleniowe w postawach wobec bezpieczeństwa i zagrożeń związanych z realizacją usług bankowych kanałem mobilnym. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych problematyką zachowań konsumentów na rynku bankowości mobilnej, w tym środowiska naukowego oraz studentów kierunków: ekonomia, finanse, zarządzanie i geografia społeczno-ekonomiczna. W przekonaniu autorki publikacja może być także przydatnym źródłem wiedzy na temat funkcjonowania bankowości mobilnej dla konsumentów, którzy jeszcze nie zdecydowali się z niej skorzystać.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej