Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Anderson Kimberly L
(1)
Kalicińska Urszula
(1)
Scanlon Donna M
(1)
Sweeney Joan M
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Temat
CZYTANIE
(2)
DZIECKO
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
PISANIE
(1)
Słowo kluczowe
czytanie
(1)
dysleksja
(1)
dzieci
(1)
pisanie
(1)
reading
(1)
reading difficulties
(1)
remedial teaching
(1)
terapia pedagogiczna
(1)
trudności w czytaniu
(1)
trudności w pisaniu
(1)
wiek wczesnoszkolny
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Solving Problems in the Teaching of Literacy)
Bibliogr. s. 353 363. Indeks.
This book presents a research-supported framework for early literacy instruction that aligns with multi-tiered response-to-intervention (RTI) models. The book focuses on giving teachers a better understanding of literacy development and how to effectively support children as they begin to read and write. The authors' interactive strategies approach is designed around essential instructional goals related both to learning to identify words and to comprehending text. Detailed guidance is provided on ways to target these goals with Kľ2 students at risk for reading difficulties. Assessment and instructional strategies for whole-class, small-group, and one-to-one settings are discussed in depth. Numerous reproducible forms for documenting student learning are included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13930.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-182.
Książka jest poświęcona problematyce efektywności pracy terapeutycznej w zakresie czytania i pisania u dzieci prowadzonej w zespołach korekcyjno-kompensacyjnych i klasach terapeutycznych. Pokazuje nauczycielom drogę do efektywniejszych działań w zakresie niwelowania specyficznych trudności, jakie mają dzieci w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Są to umiejętności niezwykle ważne dla dziecka, gdyż w znacznym stopniu warunkują jego dalszy rozwój intelektualny i osiąganie dalszego sukcesu w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13783.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej