Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(8)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(10)
Autor
Pomykalska Bożyna
(2)
Pomykalski Przemysław
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gorlewski Bartłomiej
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Housel Morgan
(1)
Jachna Tomasz (1950 - )
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Krzak Maciej
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Roman Paweł
(1)
Siara Olga
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Taleb Nassim (1960- )
(1)
Taleb Nassim Nicholas
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Unterschuetz Alicja
(1)
Wolański Michał
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Świecka Beata (1972- )
(1)
Żółkiewski Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(11)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Decyzje
(7)
DECYZJE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
Analiza finansowa
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Inwestycje
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Niepewność
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Asymetria informacji
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bogactwo
(1)
Chciwość
(1)
DECYZJE FINANSOWE
(1)
Decyzje finansowe
(1)
E-konsumenci
(1)
EKONOMETRIA
(1)
FINANSE
(1)
Finanse osobiste
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
OSZCZĘDNOŚĆ
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Postawy
(1)
Prognozowanie
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Ryzyko
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szczęście
(1)
Wiedza
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zachowanie
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zaufanie
(1)
Złożoność
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Zarządzanie i marketing
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
finanse
(4)
analiza finansowa
(2)
biznes
(2)
decyzje zakupowe
(2)
media społecznościowe
(2)
pieniądz
(2)
prognozowanie
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
Internet
(1)
Web 2.0
(1)
asymetria
(1)
bank komercyjny
(1)
beletrystyka
(1)
bogactwo
(1)
dochód
(1)
e-commerce
(1)
e-konsument
(1)
ekonomia behawioralna
(1)
etnocentryzm konsumencki
(1)
filozofia
(1)
finance
(1)
finanse osobiste
(1)
finanse przedsiębiorstw
(1)
finansowanie hybrydowe
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka lokalna
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
inwestycje
(1)
inwestycje finansowe
(1)
kapitał obrotowy
(1)
klient indywidualny
(1)
kredyt
(1)
leasing
(1)
literatura faktu
(1)
management
(1)
należności
(1)
obligacje
(1)
planowanie finansowe
(1)
project
(1)
psychologia
(1)
płynność finansowa
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
segmentacja rynku
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
sprawozdanie finansowe
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie finansowe
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(FFF. Przedsiębiorstwo)
Książka stanowi oryginalne opracowanie zawierające narzędzia i sposoby rozwiązywania problemów finansowych. Dotyczą one zarówno decyzji krótko-, jak i długoterminowych. Autorzy wykorzystują swoje doświadczenia praktyczne i różne przypadki firm, w których zastosowane zostały narzędzia finansowe do przeprowadzenia rachunku efektywności podejmowanych działań i przedsięwzięć. W książce zawarto około 200 zadań, przykładów i studiów przypadków zaczerpniętych z praktyki gospodarczej, przy czym część z nich jest rozwiązanych, część zaś do samodzielnego rozwiązania. Przykłady odnoszą się do polskiej rzeczywistości gospodarczej i dotyczą zarówno problemów cząstkowych, jak i kompleksowych oraz ich wpływu na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Struktura każdego rozdziału obejmuje: krótkie wprowadzenie teoretyczne, rozbudowane przykłady liczbowe stanowiące ilustrację omawianych zagadnień, zadania do samodzielnego rozwiązania wraz z podanymi na końcu rozdziału wynikami, pozwalającymi Czytelnikowi sprawdzić, czy opracowane samodzielnie rozwiązanie jest poprawne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5140.VIII.4.4 [Magazyn 1], P.12144 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12143.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6263.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-171.
Publikację szczerze polecić należy każdemu, komu nie jest obojętna kondycja własnych finansów. Chcąc mieć rzeczywisty wpływ na finanse osobiste, a tym samym czerpać satysfakcję z jakości i poziomu życia, trzeba zmierzyć się z wieloma dylematami, które stworzył współczesny świat. Uważny Czytelnik znajdzie w książce niezwykle ciekawe i przydatne spostrzeżenia. Książka w sposób bardzo przystępny stwarza zainteresowanym szansę na dokształcenie się i udostępnia narzędzia efektywnego zarządzania finansami osobistymi, w tym: dochodu pasywnego, planowania finansowego, kredytów konsumenckich, a także niebanalnych inwestycji, jak np. w wina Bordeaux czy w nieruchomości z wykorzystaniem dźwigni finansowej. Autorzy rzetelnie przedstawiają ryzyko z tym związane i sposoby osiągania ponad-przeciętnych zysków oraz zabezpieczania swoich finansów osobistych, osiągania stałego, regularnego dochodu, który można przeznaczyć np. na przyszłą emeryturę. Zakres tematyczny przedstawiony w tej niezwykle cennej pozycji wydawniczej oraz zaprezentowane w niej interesujące przemyślenia mogą przyczynić się do poprawy kondycji finansowej niejednego gospodarstwa domowego i właśnie dlatego warto ją zakupić, przeczytać oraz pożyczyć przyjaciołom i rodzinie. Książka może być pomocą dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych zajmujących się finansami, a także nauczycieli przedsiębiorczości w szkołach średnich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14412.VIII.4.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15317.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa ISSN 0867-7727 ; 457)
Rozwinięcie tytułu wyjaśnia cel pracy, którym jest adaptacja niektórych instrumentów, wypracowanych przez nauki mikroekonomiczne, do potrzeb procesu przygotowania decyzji podejmowanych w obrębie gospodarki lokalnej. Ponadto w odniesieniu do instrumentów rzadko stosowanych zostanie sformułowana modelowa charakterystyka adaptacyjności, która umożliwi wykorzystanie danego instrumentu w przypadku wystąpienia sytuacji decyzyjnej o strukturze problemowej zgodnej z jego konstrukcją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2337.VIII.4.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2336.VIII.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16903.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The psychology of money : timeless lessons on wealth, greed, and happiness.
Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć - nawet bardzo bystre osoby. Większość ludzi myśli, że pieniądze - inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe - to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na podstawie arkuszy kalkulacyjnych. Podejmują je przy stole podczas kolacji albo na firmowym zebraniu, pod wpływem mieszanki takich czynników jak ich osobista historia, unikalny światopogląd, ego, duma, marketing i niezrozumiałe motywacje. W "Psychologii pieniędzy" Morgan Housel - wielokrotnie nagradzany autor - przedstawia 19 krótkich historii, w których opisuje różne dziwne sposoby myślenia o pieniądzach, a także uczy, jak lepiej zrozumieć jeden z najważniejszych tematów w naszym życiu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20839.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20838.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PPP Przedsiębiorstwo)
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 441-450. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem, kompleksowego podręcznika z dziedziny analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autorzy uwzględnili w nim najnowsze osiągnięcia badawcze w tym zakresie oraz stosowane w praktyce standardy, modele i metody pracy. Książa zawiera odniesienia do: zarządzania wartością, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej i ustawy o rachunkowości, finansowania projektów inwestycyjnych ze środków UE oraz finansowania start-upów. Omówione narzędzia analizy finansowej umożliwiają wielopłaszczyznowe podejście do problemów pojawiających się w praktyce. Przedstawione rozważania są ukierunkowane na przedsiębiorstwa różnej wielkości oraz znajdujące się na różnych etapach rozwoju. Książka została napisana z myślą o studentach wyższych szkół ekonomicznych, uniwersytetów, politechnik i akademii rolniczych jako podręcznik do przedmiotów takich jak: Analiza ekonomiczna, Analiza finansowa, Analiza przedsiębiorstw, Finanse przedsiębiorstw, Analiza sprawozdań finansowych. Jest to również cenne źródło wiedzy dla studentów studiów podyplomowych na kierunkach Analiza finansowa, Kondycja finansowa przedsiębiorstwa, Analityk finansowy. Będzie także wsparciem w codziennych obowiązkach dla praktyków, przedsiębiorców i menedżerów finansowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18739.VIII.5 [Magazyn 1], P.18738.VIII.5 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18542.VIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18541.VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Analiza finansowa przedsiębiorstwa : wskaźniki i decyzje w zarządzaniu / Bożyna Pomykalska, Przemysław Pomykalski. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. II) - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 457 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(PPP Przedsiębiorstwo)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 441-450. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem kompleksowego podręcznika z dziedziny analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autorzy uwzględnili w nim najnowsze osiągnięcia badawcze w tym zakresie oraz stosowane w praktyce standardy, modele i metody pracy. Książka zawiera odniesienia do: • zarządzania wartością, • międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej i ustawy o rachunkowości, • finansowania projektów inwestycyjnych ze środków UE oraz finansowania start-upów. Omówione narzędzia analizy finansowej umożliwiają wielopłaszczyznowe podejście do problemów pojawiających się w praktyce. Przedstawione rozważania są ukierunkowane na przedsiębiorstwa różnej wielkości oraz znajdujące się na różnych etapach rozwoju. Książka została napisana z myślą o studentach wyższych szkół ekonomicznych, uniwersytetów, politechnik i akademii rolniczych jako podręcznik do przedmiotów takich jak: Analiza ekonomiczna, Analiza finansowa, Analiza przedsiębiorstw, Finanse przedsiębiorstw, Analiza sprawozdań finansowych. Jest to również cenne źródło wiedzy dla studentów studiów podyplomowych na kierunkach Analiza finansowa, Kondycja finansowa przedsiębiorstwa, Analityk finansowy. Będzie także wsparciem w codziennych obowiązkach dla praktyków, przedsiębiorców i menedżerów finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.24.VIII.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 681-710.
Długookresowe strategie obecnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co nieznane, przypadkowe i zmienne, co autor błyskotliwie opisał w swoim światowym bestsellerze Czarny Łabędź. Jak więc przetrwać w tej niepewności, oswoić nieobliczalność zjawisk i chaos, a nawet na tym wygrać? Odpowiadając na te pytania w swojej erudycyjnej i dowcipnej książce Taleb dotyka najważniejszych dylematów gospodarki, biznesu, życia społecznego w XXI wieku. Po potężnym krachu finansowym w 2008 roku, w trakcie największego w historii kryzysu długu w Europie, Taleb uspokaja: „Niektórym rzeczom służą wstrząsy; rozwijają się i rozkwitają pod wpływem zmienności, przypadkowości, nieładu i stresu; przygody, ryzyko i niepewność to ich żywioł”. Te rzeczy nazywa antykruchymi. Potem błyskotliwie i z pasją wykorzystuje pojęcie antykruchości do wyjaśnienia, jak dziś postrzegać rzeczywistość, istnieć w świecie, podchodzić do podejmowania decyzji. Antykruchość to lektura prowokacyjna, intrygująca i inspirująca. Świetna książka dla tych, którzy są gotowi spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy na swoje decyzje, inwestycje, przedsięwzięcia biznesowe, życie prywatne. To także wielka, znakomicie napisana pochwała przedsiębiorczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21437.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach 373-377. Indeks.
Intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swojej najbardziej jak dotąd prowokacyjnej książce jeden z czołowych myślicieli naszych czasów definiuje na nowo, co to znaczy zrozumieć świat, odnieść sukces w zawodzie, współtworzyć rzetelne i sprawiedliwe społeczeństwo, umieć wykrywać nonsensy i wpływać na innych. Powołując się na przykłady od Hammurabiego do Seneki, od giganta Anteusza po Donalda Trumpa, Nassim Nicholas Taleb pokazuje, jak gotowość do zaakceptowania ryzyka własnego stanowi niezbędny atrybut bohaterów, świętych i ludzi odnoszących sukcesy we wszystkich dziedzinach życia. Autor, w sposób jak zawsze jednocześnie przystępny i obrazoburczy, rzuca wyzwanie wielowiekowym przekonaniom na temat cnót tych, którzy stoją na czele wojskowych interwencji, dokonują inwestycji finansowych oraz promują religijne wyznania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22607.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17287.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17286.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 111-121.
Celem głównym monografii jest identyfikacja typów społecznie odpowiedzialnych rozwiązań najistotniejszych dla podjęcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klientów działających na terenie Polski banków komeryjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22972.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej