Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Bogdanowicz Marcin
(1)
Brady Kathryn
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Edwards Clifford H
(1)
Filipiak Ewa (pedagog)
(1)
Forton Mary Beth
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Nolting Hans-Peter
(1)
Porter Deborah
(1)
Prodromou Luke
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Kiribati
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(3)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
DYSCYPLINA SZKOLNA
(3)
NAUCZANIE
(2)
DZIECKO
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
KONFLIKT
(1)
Klasa szkolna
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Nauczanie
(1)
Teoria nauczania
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
discipline
(2)
English language
(1)
classroom managment
(1)
dyscyplina
(1)
dyscyplina szkolna
(1)
efficiency
(1)
klasa szkolna
(1)
large classes
(1)
mixed-level classes
(1)
problem-solving strategies
(1)
przemoc w szkole
(1)
relacja nauczyciel-uczeń
(1)
rules in school
(1)
szkoła
(1)
teaching
(1)
trening skuteczności nauczyciela
(1)
uczeń
(1)
uczeń agresywny
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja Dzisiaj)
Tyt. oryg.: Classroom discipline and management, 2004.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Prezentowana książka zawiera przegląd rodzinnych, społecznych i szkolnych źródeł problemów z dyscypliną, który ma pomóc w autodiagnozie i wypracowaniu przyszłym i obecnym nauczycielom własnej teorii zarządzania klasą. Przedstawia osiem sprawdzonych empirycznie systemów zachowania dyscypliny w klasie, wśród nich teorie psychologiczne, psychiatryczne i psychoterapeutyczne. Relacjonuje główne problemy dyscyplinarne, takie jak: przemoc w szkole czy skutki kulturowego, społecznego i etnicznego zróżnicowania uczniów. Autor pokazuje również, jak prawidłowo kierować klasą w kilku aspektach: relacji między nauczycielem a uczniami, czasu i przestrzeni. Napisana przystępnym językiem, z licznymi przykładami z życia szkolnego podsuwa sposoby postępowania i wypracowania własnych metod pracy z uczniami agresywnymi i modelu przeciwdziałania przemocy w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11286.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12391.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Problemy w Klasie)
Każdy nauczyciel w swej pracy dydaktycznej spotkał się z problemem zakłócania porządku w klasie spowodowanego znudzeniem uczniów podczas lekcji czy niezrozumieniem zasad relacji nauczyciel – uczeń przez wychowanków. Warto zastanowić się nad wspólnym z uczniami ustaleniem reguł dyscypliny w klasie, nad upłynnieniem przebiegu lekcji, nad pobudzaniem aktywności związanej z tematyką zajęć. Jak to zrobić? Czytelnik znajdzie w niniejszej książce rozwiązania problemów z dyscypliną zaproponowane przez pedagogów oraz pozna przyczyny dezorganizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5237 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6440.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
"Dealing with Difficulties" looks at the typical classroom and teaching management problems facing teachers and students of English in five main areas: large classes, discipline, mixed-level classes, homework, teaching exam classes. In each category, the authors provide a wide variety of techniques, activities and tips to turn classroom problems into actual learning opportunities.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9058.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10643.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (p. 235-237).
Positive behavior can be taught. Join the thousands of teachers in schools nationwide who have used this positive approach to discipline to establish calm, safe classrooms in which students can do their best learning. The approach to discipline presented in this book helps children develop self-control, understand how positive behavior looks and sounds, and come to value such behavior. With many examples from their own classrooms, three experienced teachers offer practical techniques to help you: Establish clear expectations for behavior from day one, Teach students how to articulate their learning goals for school, Create classroom rules that connect to students' goals, Use techniques such as interactive modeling to teach positive behavior, Reinforce positive behavior with supportive teacher language, Quickly stop misbehavior, Restore positive behavior so that children retain their dignity and continue learning
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17686.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej