Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(18)
Forma i typ
Książki
(15)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(17)
Autor
Graham Carolyn
(4)
Gerngross Günter
(3)
Claus Anette
(2)
Führe Uli
(2)
Lichota Edyta Joanna
(2)
Brock Avril
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Devitt Matthew
(1)
Ehren Barbara J
(1)
Holzmann Christian
(1)
Mac Naughton Glenda
(1)
Moon Jayne
(1)
Prodromou Luke
(1)
Puchta Herbert
(1)
Rankin Carolynn
(1)
Silliman Elaine R
(1)
Stone C. Addison
(1)
Szczepankowski Bogdan (1939- )
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Veltfort Anna
(1)
Wallach Geraldine P
(1)
Williams Gillian
(1)
Wójcik Katarzyna (pedagog)
(1)
Zawadzka Elżbieta (1943- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1945-1989
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Stany Zjednoczone
(4)
Wielka Brytania
(3)
Kiribati
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(10)
angielski
(8)
Odbiorca
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język angielski
(6)
Dzieci
(5)
Nauczanie
(5)
DZIECKO
(4)
JĘZYK ANGIELSKI
(4)
Nauczanie języków obcych
(4)
BOŻE NARODZENIE
(2)
MOWA
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
TEATR DZIECIĘCY i MŁODZIEŻOWY
(2)
WIELKANOC
(2)
APARATY SŁUCHOWE
(1)
CZYTANIE
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
DZIECKO GŁUCHE
(1)
DZIECKO z TRUDNOŚCIAMI w UCZENIU SIĘ
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
IMPLANTY ŚLIMAKOWE
(1)
JĄKANIE
(1)
JĘZYK MIGOWY
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
JĘZYKI
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język dziecka
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
LOGOPEDIA
(1)
Language acquisition
(1)
Language disorders
(1)
Logopedia
(1)
Metody nauczania
(1)
Muzyka dla dzieci
(1)
NAUCZANIE
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Special education
(1)
SŁUCH
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
LITERATURA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
UTWORY SCENICZNE dla DZIECI
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(2)
Słowo kluczowe
English language
(5)
children
(5)
learning
(4)
grammar
(3)
Christmas
(2)
Easter
(2)
children's literature
(2)
children's theater
(2)
language
(2)
musical
(2)
song
(2)
teaching
(2)
Halloween
(1)
child development
(1)
communication
(1)
discipline
(1)
efficiency
(1)
język angielski
(1)
korekcja mowy
(1)
kształcenie integracyjne
(1)
language arts
(1)
large classes
(1)
learning methods
(1)
literacy acquisition
(1)
literacy disorders
(1)
literacy learning
(1)
logopedia
(1)
mixed-level classes
(1)
mowa
(1)
nauczanie początkowe
(1)
nauczyciele
(1)
niepełnosprawność
(1)
specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
społeczeństwo
(1)
study of language
(1)
teacher
(1)
teaching children
(1)
teaching materials
(1)
terapia logopedyczna
(1)
uczeń niepełnosprawny
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
young children
(1)
young learners
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Communication, language and literacy from birth to five / Avril Brock and Carolynn Rankin. - Repr. 2012. - Los Angeles : SAGE, 2012. - XIV, 128 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr., index.
With the introduction of the new Early Years Foundation Stage, practitioners need to be able to meet the needs of all young children in the six areas of learning - one of which is communication, language and literacy. This book helps the reader develop their knowledge, skills and practice in encouraging and promoting communication, language and literacy for babies and young children. It includes: activities, examples, case studies and ideas from actual practice; guidance on how to meet children's diverse needs in an inclusive environment; advice on involving parents in their children's learning - resources, useful websites and suggestions for further reading. This book is a must-read for anyone working with children from birth to five.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13937.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Oxford American English)
Grammarchants is a lively review of basic grammatical structures. Each unit opens with a "grammarchant" which presents a basic aspect of grammar, followed by a series of related chants that reinforce the structure. An answer key is included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.411 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford American English)
Grammarchants is a lively review of basic grammatical structures. Each unit opens with a "grammarchant" which presents a basic aspect of grammar, followed by a series of related chants that reinforce the structure. An answer key is included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17225.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Jazz Chants / Carolyn Graham. - Oxford : Oxford University Press, 2003. - CD ROM ; 11 cm.
(Oxford American English)
The original collection of chants and poems. Jazz chants introduce and reinforce the language structures and functions of everyday spoken English. The CD contains the chants recorded by the author and a choral speaking group.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.413.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jazz chants : for children / Carolyn Graham. - New York ; Oxford : Oxford University Press, copyright 1979. - XI, 84 strony : ilustracje ; 28 cm.
(Oxford American English)
A collection of chants, songs and poems written especially for children, designed to practice basic language structures at beginner to intermediate level.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17127.XXIV.14.9 [Czytelnia A], 17226.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching Young Children: Choices in Theory and Practice / Glenda Mac Naughton Gillian Williams. - 2 nd edition. - Berkshire: McGraw - Hill CompaniesOpen University Press" rel="nofollow">McGraw - Hill CompaniesOpen University Press McGraw - Hill Companies, 2009. - XVI, 432 s. : illustrations; 30 cm.
This book presents early childhood students and staff with a broad and diverse range of teaching techniques to support children's learning. It examines 26 techniques ranging from simple ones, such as describing and listening, to more complex methods, such as deconstruction and scaffolding. The strategies selected are derived from the best current research knowledge about how young children learn. A detailed evaluation of each strategy enables childcare staff, early childhood teachers and students to expand their repertoire of teaching strategies and to critically evaluate their own teaching in early childhood settings. Vignettes and examples show how early childhood staff use the techniques to support children's learning and help to bring the discussion of each technique to life. Revised and updated in light of the latest research, new features include: * Coverage of the phonics debate * Addition of ICT content * Questions for further discussion * Revision to the chapter on problem solving * Updated referencing throughout Teaching Young Children is key reading for students and experienced early childhood staff working in diverse settings with young children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16865.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The photocopiable Resource series)
Do książki dołączono dwie płyty Audio CD o tej samej sygnaturze.
28 original songs and raps, one per grammar structure, present key grammar items, and allow students to practise them in fun, dynamic and multi-sensory ways helping them remember the structures better and anchoring them in their long-term memory. The book contains photocopiable worksheets, and is accompanied by 2 Audio CDs with all the songs and raps. The second CD includes a CD-ROM part with printable Flashcards. Each song and rap has clear, step-by-step teaching notes, including lead-in activities, listening tasks, follow-up activities and games.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15167.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 220-233. Indeksy.
Publikacja dotyczy procesów uczenia sie drugiego jezyka (obcego) przez dzieci w nizszych klasach szkoly podstawowej. Autorka skupila sie w szczególnosci na przyswajaniu slownictwa oraz umiejetnosci odtwarzania slów z pamieci. Z powodu rosnacego zainteresowania edukacja jezykowa dzieci mlodszych, praca ma duze walory praktyczne i moze byc przydatna dla nauczycieli jezyka angielskiego w szkolach podstawowych. Publikacja w jezyku angielskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8917.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10477.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Children learning English / Jayne Moon. - Oxford : Macmillan, 2005. - VIII,184 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Macmillan Books for Teachers)
Na okładce : A Guidebook for English Language Teachers.
Children Learning English is a comprehensive guidebook for teachers of English to young learners. Covering both the theory and practice of teaching English to children, it offers discovery activities and real-life examples from classrooms around the world. Provides insight into the special characteristics, abilities and attitudes children bring to the classroom. Encourages reflection on how teachers can learn from children and on how this information can be used in planning lessons and activities. Suggests how to adapt ideas and frameworks for teaching English to young learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17962.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
"Dealing with Difficulties" looks at the typical classroom and teaching management problems facing teachers and students of English in five main areas: large classes, discipline, mixed-level classes, homework, teaching exam classes. In each category, the authors provide a wide variety of techniques, activities and tips to turn classroom problems into actual learning opportunities.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9058.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10643.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 253-276.
Niniejsze opracowanie ma na celu przybliżenie ważnej, lecz niedostatecznie uwzględnianej lub wręcz pomijanej w kształceniu przyszłych nauczycieli problematyki. Niedostateczna wiedza nauczycieli o trudnościach oraz możliwościach uczniów o innych prawidłowościach rozwojowych, o ich problemach psychologicznych i społecznych, błędne przekonania i postawy dotyczące roli integracji społecznej, brak odpowiedniego przygotowania metodycznego powodują liczne nieporozumienia w kontaktach z nimi i ograniczają efektywność oddziaływań dydaktycznych, terapeutycznych i wychowawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22627.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22626.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Terapia logopedyczna / Edyta Joanna Lichota. - Warszawa : Difin, 2015. - 159 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia strony 158-159.
Publikacja ta powstała w wyniku wieloletniej praktyki logopedycznej. Zawarte w niej ćwiczenia przeznaczone są do nauki wymowy wszystkich głosek języka polskiego. Poza ćwiczeniami praktycznymi zawiera podstawowe informacje na temat diagnozy, teorii i praktyki logopedycznej. Rysunki oraz zdjęcia uzupełniają i ułatwiają terapię logopedyczną. Książka ta pomaga ocenić, czy dziecko ma sprawne narządy artykulacyjne, poszerza zasób słownictwa oraz uzupełnia bazę dydaktyczną nauczycieli edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej i logopedów. Rebusy i zagadki fonetyczne mają za zadanie nauczyć dziecko nowych treści przez zabawę, wyzwalając tym samym pozytywne emocje. Publikację można wykorzystać zarówno w profilaktyce, jak również terapii logopedycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18479.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18478.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tytuł z ekranu tytułowego.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych.
Nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej to publikacja skierowana do badaczy zainteresowanych tematyką wczesnoszkolnego i przedszkolnego nauczania języków obcych, nauczycieli języków obcych w przedszkolu i klasach młodszych, nauczycieli klas młodszych szkoły podstawowej oraz wychowania przedszkolnego, którzy chcą wprowadzać w procesie dydaktycznym elementy nauczania języka obcego, bądź osób predestynujących do wykonywania zawodu nauczyciela języka angielskiego w klasach młodszych szkoły podstawowej i przedszkolu oraz wszystkich tych, którym bliska jest tematyka wczesnego nauczania języka angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. E.161.XXIV.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 220-226. Indeks.
Książka stanowi kompendium wiedzy w zakresie rozszerzonej audiofonologii niezbędnej takim odbiorcom jak nauczyciele i wychowawcy dzieci niesłyszących, logopedzi i surologopedzi, studenci pedagogiki specjalnej i integracyjnej. Książka składa się z pięciu rozdziałów: Dźwięki, Słuch, Mowa, Kody manualne wspierające językowe komunikowanie się, Język migowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8811.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and indexes.
An acclaimed reference that fills a significant gap in the literature, this volume examines the linkages between spoken and written language development, both typical and atypical. Leading authorities address the impact of specific language-related processes on K-12 literacy learning, with attention to cognitive, neurobiological, sociocultural, and instructional issues. Approaches to achieving optimal learning outcomes with diverse students are reviewed. The volume presents research-based practices for assessing student needs and providing effective instruction in all aspects of literacy: word recognition, reading comprehension, writing, and spelling.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15917.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 111-[112].
Rozwojowa niepłynność mówienia ujawnia się w okresie kształtowania się mowy dziecka i jest zjawiskiem najczęściej przejściowym, ale niekiedy przekształca się w jąkanie, które może towarzyszyć do końca życia. Profilaktyka jest więc jednym z istotnych elementów w poprawnym przyswojeniu mowy przez dziecko. W książce przedstawiono wiedzę na temat powstawania głosu, roli oddechu w mówieniu, warunków prawidłowego przebiegu terapii oraz zalecenia dla rodziców ćwiczących z dziećmi w domu. W drugiej części podano przykłady ćwiczeń logopedycznych, podzielonych na zestawy, które stosuje się w profilaktyce jąkania i niepłynności mówienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8582 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8583.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10007.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
These three fun musical plays in easy English promote multisensory learning and help young learners remember and say new words and phrases. They can be used in the English class to develop cross curicula skills and fluency. The plays are between 10 to 15 minutes long and will be the highlight of any school perfomance. They can be quickly and easily staged to involve the whole class. An Audio CD is provided with full musical accompaniament. You can use the scores in the guide to get the children to play and sing along.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14036.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
These three fun musical plays in easy English promote multisensory learning and help young learners remember and say new words and phrases. They can be used in the English class to develop cross curicula skills and fluency. The plays are between 10 to 15 minutes long and will be the highlight of any school perfomance. They can be quickly and easily staged to involve the whole class. An Audio CD is provided with full musical accompaniament. You can use the scores in the guide to get the children to play and sing along.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14037.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej