Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Konarska Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
DZIECKO NIEWIDOME
(1)
Słowo kluczowe
dziecko niewidome
(1)
rehabilitacja
(1)
rozwój emocjonalny
(1)
rozwój fizyczny
(1)
rozwój psychiczny
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 552)
Na s. red. błędny ISSN.
Bibliogr. s. 250-[267].
Autorka ukazuje cechy i prawidłowości rozwoju dzieci niewidzących głównie w okresie wczesnego i średniego dzieciństwa oraz formułuje zadania dla rodziców i opiekunów, których realizacja stanowić będzie czynnik wspomagający, czyli dynamizujący i korygujący, przebieg tego rozwoju. Część pracy poświęcona została wczesnej interwencji oraz wychowaniu, które Autorka nazywa rehabilitującym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11528.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej