Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Święcicka Małgorzata
(2)
Mangrum Charles T
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Strichart Stephen S
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
20 - 29
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
DZIECKO z ADHD
(3)
ZESPÓŁ ADHD
(3)
NAUCZANIE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
ADHD
(2)
dzieci
(2)
impulsywność
(2)
niepowodzenia szkolne
(2)
psychologia
(2)
samokontrola
(2)
trudności szkolne
(2)
zaburzenia emocjonalne
(2)
zespół nadpobudliwości psychoruchowej
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2136 [Magazyn 1], 3342 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Sekcji Psychologii Klinicznej Dziecka Polskiego Towarzystwa Psychologicznego)
Publikacja jest formą działalności Sekcji Psychologii Klinicznej dziecka PTP. Ten tom został poświęcony dzieciom z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej. W zamieszczonych tekstach pokazano problem nadpobudliwości psychoruchowej z różnych punktów widzenia; podejścia medycznego do tego schorzenia, funkcjonowania szkolnego dzieci z tym zaburzeniem, osobowościowymi uwarunkowaniami ich sukcesów i niepowodzeń, stosowania psychoterapii wobec dzieci z nadpobudliwością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2560.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2561.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy)
Niniejsza książka stanowi odpowiedź na pytanie, jak pracować z dzieckiem z ADHD. Autorzy przedstawiają konkretne schematy działania, mające pomóc nauczycielom, a także rodzicom, w planowaniu pracy takich dzieci. Schematy te ułatwiają radzenie sobie z problemem zaburzeń koncentracji, wynikiem których są zaburzone procesy planowania i działania według planu. W podręczniku, oprócz opisu poszczególnych umiejętności, jakie powinien opanować każdy uczeń, znajdują się też praktyczne ćwiczenia do wykorzystania na zajęciach. Autorzy proponują ćwiczenie takich umiejętności i kompetencji, jak: interpretacja pomocy graficznych (wykresy, diagramy, tabele), zapamiętywanie informacji, robienie notatek na lekcji oraz z przeczytanego materiału czy wyszukiwanie ważnych informacji w tekście. Podkreślają również, jak ważne jest planowanie w pracy krótko- i długoterminowej, czyli na przykład odpowiednio rozłożone w czasie przygotowywanie się do sprawdzianów i testów oraz pisanie wypracowania. Ponadto szczegółowo zostało omówione korzystanie z materiałów pomocniczych, takich jak encyklopedia. Książka ta z pewnością zainteresuje nie tylko nauczycieli, pedagogów czy terapeutów mających na co dzień do czynienia z dziećmi przejawiającymi trudności w nauce, ale również rodziców takich dzieci oraz studentów kierunków pedagogicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7977.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9278.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej