Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Ehren Barbara J
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Silliman Elaine R
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Stone C. Addison
(1)
Wallach Geraldine P
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Polska
(1)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Odbiorca
Pedagodzy
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
DZIECKO z TRUDNOŚCIAMI w UCZENIU SIĘ
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Language acquisition
(1)
Language disorders
(1)
Special education
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Gatunek
Kompendia i repetytoria
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
arteterapia
(1)
literacy acquisition
(1)
literacy disorders
(1)
literacy learning
(1)
study of language
(1)
terapia
(1)
terapia pedagogiczna
(1)
trudności w nauce
(1)
zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and indexes.
An acclaimed reference that fills a significant gap in the literature, this volume examines the linkages between spoken and written language development, both typical and atypical. Leading authorities address the impact of specific language-related processes on K-12 literacy learning, with attention to cognitive, neurobiological, sociocultural, and instructional issues. Approaches to achieving optimal learning outcomes with diverse students are reviewed. The volume presents research-based practices for assessing student needs and providing effective instruction in all aspects of literacy: word recognition, reading comprehension, writing, and spelling.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15917.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach oraz na stronach 271-288.
Niniejsza publikacja wpisuje się w obszar poszukiwań i uzupełnia rynek wydawniczy o pozycję pedagogiczną, która adresowana jest do wielu różnych podmiotów: nauczycieli, studentów i kandydatów na nauczycieli, wychowawców, opiekunów, pedagogów oraz wszystkich osób, które przygotowują się do zawodu terapeuty pedagogicznego lub chcą podjąć działania pomocowe wobec uczniów w ramach codziennej praktyki edukacyjno-wychowawczej. Szeroki zakres teoretyczny i praktyczny terapii pedagogicznej został świadomie ograniczony do wybranych zagadnień i połączony z kształtowaniem u Czytelnika postawy krytycznego myślenia i refleksyjności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22585.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22584.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej