Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(9)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(4)
Brejnak Wojciech (1944- )
(3)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(3)
Bogdanowicz Katarzyna
(2)
Reid Gavin (1950- )
(2)
Wearmouth Janice
(2)
Braun Eldon D. (1943- )
(1)
Butkiewicz Anna M
(1)
Cain Kate
(1)
Daloiso Michele
(1)
Davis Ronald D. (1942- )
(1)
Handzel Zofia
(1)
Kasica Alicja
(1)
Kormos Judit (1970- )
(1)
Kostka-Szymańska Małgorzata
(1)
Kostyło Hanna (1963- )
(1)
Kostyło Piotr (1963- )
(1)
Lipowska Małgorzata
(1)
Nijakowska Joanna
(1)
Nowicka Ewa
(1)
Sayles Alan H
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Smith Anne Margaret
(1)
Wolnicz-Pawłowska Ewa (1947- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
Wielka Brytania
(2)
Anglia
(1)
Język
polski
(19)
angielski
(4)
Temat
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(21)
DZIECKO
(5)
CZYTANIE
(4)
PISANIE
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
JĘZYKI
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
PORADNIKI
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Czytanie
(1)
DIAGNOZA
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
DZIECKO z ZABURZENIAMI MOWY
(1)
Dwujęzyczność
(1)
KOMPUTERY
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
LOGOPEDIA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MULTIMEDIA
(1)
PAMIĘĆ
(1)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(1)
POMOCE TECHNICZNE dla NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
Pisanie
(1)
Reading
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading disability
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
ZESPÓŁ ADHD
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(1)
PORADNIKI dla RODZICÓW
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
dysleksja
(5)
dyslexia
(5)
literacy
(2)
nauczanie
(2)
ADHD
(1)
ELT
(1)
English
(1)
English language
(1)
SpLD
(1)
communication skills
(1)
dysgrafia
(1)
dzieci
(1)
edukacja wczesnoszkolna
(1)
foreign language
(1)
język obcy
(1)
language teaching
(1)
language testing
(1)
learning difficulty
(1)
logopedia
(1)
reading comprehension
(1)
teaching
(1)
technologia informacyjna
(1)
terapia pedagogiczna
(1)
trudności w czytaniu
(1)
trudności w pisaniu
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
zaburzenia mowy
(1)
zaburzenia pamięci
(1)
zaburzenia rozwoju
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia dysleksji / Grażyna Krasowicz-Kupis. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 359, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Terapia)
Bibliogr. s. 318-345. Indeks
Praca w sposób kompleksowy i rzetelny naukowo prezentuje aktualny stan wiedzy na temat dysleksji rozwojowej. Główną (i kontrowersyjną!) tezą autorki książki jest to, że dysleksja jest nie tylko zaburzeniem uczenia się, ale przede wszystkim zaburzeniem komunikacji. Dotyczy ona znacznej części populacji dzieci i staje się problemem społecznym. Profesor Kupis dokonuje przeglądu najnowszych dokonań naukowych zwłaszcza w dziedzinie wiedzy o patomechanizmach odpowiedzialnych za występowanie tego problemu. Autorka analizuje zagadnienie dysleksji z perspektywy psychologicznej i społecznej. Książkę ilustrują także studia przypadków zaczerpnięte z praktyki zawodowej autorki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7177.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8063.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. Dyslexia and Literacy. Theory and Practice, 2002
Indeks s. 523-534
Książka dostarcza informacji na temat najnowszych koncepcji dotyczących dysleksji oraz nauczania czytania i pisania. Jak wskazuje sam tytuł, książka składa się z dwóch części. W pierwszej z nich przedstawiono teoretyczne wyjaśnienie zagadnień związanych z etiologią, diagnozą i terapią dysleksji oraz pracą z uczniem dyslektycznym. W części drugiej autorzy wskazują, w jaki sposób wykorzystać te koncepcje teoretyczne w praktyce. Wyjaśniają wiele trudności, których doświadczają dzieci z dysleksją ucząc się czytać i pisać. Wskazują również problemy i wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć pracujący z nimi nauczyciele, czy psycholodzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8067.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9424.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji poruszono tematy dotyczące dysleksji jako formy niepełnosprawności. Uwzględniono tematy: prawa uczniów z dysleksją rozwojową, nauczanie integracyjne, Kwestionariusz EDA, uczniowie z dysleksją w Europie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4551.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dysleksja : nie jesteś sam / Wojciech Brejnak. - dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Lekarskie PZWL, 2005. - 221, [1] s. ; 21 cm.
(Poradnik dla rodziców)
Bibliogr.
Poradnik dla nauczycieli, wychowawców i rodziców. Ryzyko dysleksji można rozpoznać bardzo wcześnie! Jak rozpoznać ryzyko dysleksji? Dlaczego tak ważne jest wczesne rozpoznanie? Jak pomóc dziecku z dysleksją? O dysleksji wiemy wprawdzie coraz więcej, jednak wielu rodziców, a nawet nauczycieli, nie zdaje sobie sprawy z tego, że nierozpoznanie ryzyka tej dysfunkcji, i to już w „zerówce”, może mieć w przyszłości poważne konsekwencje. Wprawdzie na korygowanie tego typu zaburzeń nigdy nie jest za późno, ale wiadomo również, że im wcześniej zostanie podjęta terapia, tym lepsze będą jej wyniki. Jeśli nauczyciele skarżą się na Twoje dziecko, że jest krnąbrne, nie chce czytać i ma trudności z pisaniem, to nie czekaj, aż znienawidzi ono szkołę. Sprawdź, czy czasem przyczyną tych kłopotów nie jest „tajemnicza choroba”, zwana dysleksją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6180 [Magazyn 1], P.6181 [Magazyn 1], P.6179 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.6178.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.6177.IV.4 [Czytelnia B], 7356.IV.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3814 [Magazyn 2], P.2643 [Magazyn 1] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(MM Textbooks ; 8)
Bibliogr. s. 203-219. Indeks.
This book is intended to help language teachers to work effectively and successfully with students who have specific learning differences (SpLD) such as dyslexia. The book takes an inclusive and practical approach to language teaching and encourages teachers to consider the effects that an SpLD could have on a language learner. It suggests strategies that can be implemented to enable learners to succeed both in the classroom and in formal assessment. The book places issues of language teaching for learners with an SpLD in a broad educational context and, in addition to practical advice on methodologies and classroom management, also discusses discourses of the field, the identification of SpLDs and facilitating progression.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16590.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teksty zebrane w tym tomie stanowią kolejny dowód ogromnego zainteresowania i potrzeby zajmowania się zjawiskiem dysleksji rozwojowej. Można liczyć na to, że po przeczytaniu tej książki Czytelnik sam odpowie na pytanie, czy dysleksja jest problemem znanym czy nieznanym, a jeśli nie, to w jakim obszarze i zakresie zaplanować badania, podjąć trud ich przeprowadzenia i omówienia wyników. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6641.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Dyslexia in the English Classroom" jest pierwszym na polskim rynku przewodnikiem metodycznym dla nauczycieli jezyka angielskiego - przygotowanym z mysla o nauczaniu dzieci z dysleksja rozwojowa. Ksiazka oferuje cwiczenia skoncentrowane na nastepujacych umiejetnosciach: nauczaniu pisowni i sprawnosci pisania, nauczaniu wymowy i sprawnosci mówienia, nauczaniu rozumienia ze sluchu, nauczaniu slownictwa i struktur gramatycznych. Cwiczenia odwoluja sie do metod stosowanych w terapii osób z dysleksja - opieraja sie na technice wielozmyslowego uczenia sie, wielokrotnego powtarzania, wykorzystuja zabawne skojarzenia, czesto wymagaja aktywnosci ruchowej, rozwijaja spostrzegawczosc i percepcje wzrokowa, ksztaltuja kompetencje spoleczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4382.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Index s. 343-353
"Dyslexia and Literacy: An Introduction to Theory and Practice" provides the reader with an understanding of the most recent theoretical positions in dyslexia and literacy and how these may be applied in practice. The book critically considers the current notions of literacy, provides an understanding of literacy concepts and re–appraises what we mean by literacy. The implications of this for dyslexic children are immense as it means that assessment and support can be more embedded in the curriculum context.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7988.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9299.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4547.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dyslexia in the foreign language classroom / Joanna Nijakowska. - Bristol [etc.] : Multilingual Matters, 2010. - XI, 236 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Second Language Acquisition)
Bibliografia strony: 210-232. Indeks.
This book addresses specific learning difficulties in reading and spelling - developmental dyslexia. Set in the cross-linguistic context, it presents issues surrounding dyslexia from the perspective of a foreign language teacher. It is intended to serve as a reference book for those involved in foreign language teaching, including experienced in-service teachers and novice teachers, as well as teacher trainers and trainees. It offers an up-to-date and reader-friendly study of the mechanisms of dyslexia and an overview of the current research on the disorder, in theoretical and practical terms. Its aim is to help teachers tackle one of the many challenges they face in the modern classroom: the organization of an effective foreign language teaching process for students with dyslexia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16549.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ryzyko dysleksji : problem i diagnozowanie / Marta Bogdanowicz. - Wyd. 4. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2002. - 143 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
W książce została zaprezentowana Skala Ryzyka Dysleksji (SRD) - niewymagające wiele czasu i nieskomplikowane narzędzie badawcze, stosowane w celu wczesnego wykrycia ryzyka dysleksji. Książka ta jest cenną pomocą dla osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym bądź uczęszczającymi do klas I-III. W opisie SRD uwzględniono procedurę korzystania ze skali, opracowane arkusze badania oraz arkusz nieuzupełniony - z myślą o osobach diagnozujących dzieci ryzyka dysleksji:: nauczycielach, logopedach, jak też o rodzicach rozpoznających symptomy ryzyka dysleksji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2655 [Magazyn 1], P.2656 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3827.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce została zaprezentowana Skala Ryzyka Dysleksji (SRD) – niewymagające wiele czasu i nieskomplikowane narzędzie badawcze, stosowane w celu wczesnego wykrycia ryzyka dysleksji. Książka ta jest cenną pomocą dla osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym bądź uczęszczającymi do klas I–III. W opisie SRD uwzględniono procedurę korzystania ze skali, opracowane arkusze badania oraz arkusz nieuzupełniony – z myślą o osobach diagnozujących dzieci ryzyka dysleksji: nauczycielach, logopedach, jak też o rodzicach rozpoznających symptomy ryzyka dysleksji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4073 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4072.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4549.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Mediów / red. nacz. Marek Furmanek)
Bibliogr. s. 195-203.
Autorka podjęła ciekawy i oryginalny temat, przeprowadziła pionierskie badania nad nowymi formami oddziaływań edukacyjno-terapeutycznych w przypadku dysleksji rozwojowej. Przygotowana praca posiada wysoką wartość aplikacyjną. Książka ma charakter uniwersalny i może być z powodzeniem stosowana w każdym okresie życia, także dorosłego człowieka, bo i on powinien się permanentnie kształcić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11590.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 243-256. Indeks.
"Dysleksja a nauczanie języków obcych" (...) jest najlepszą książką poświęconą problematyce dysleksji, skierowaną do szerszego grona odbiorców, na tle innych pozycji ukazujących się na polskim rynku w ostatnich latach. (...) Prezentuje ona wysoki poziom merytoryczny i formalny, posiada też walory literackie - jest świetnie napisana i czyta się ją z przyjemnością i zainteresowaniem. Stanowi użyteczne dla szerokiego grona kompendium wiedzy i wskazówek praktycznych dotyczących nauczania (ale nie tylko) w dysleksji." (prof. dr hab. Grażyna Krasowicz-Kupis)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13087.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4548.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reading development and difficulties / Kate Cain. - Chichester, West Sussex, U.K. : BPS Blackwell/John Wiley, 2010. - XI, 260 s. : ill. ; 25 cm.
(BPS textbooks in psychology)
Includes bibliographical references and index.
Reading Development and Difficulties is a comprehensive and balanced introduction to the development of the two core aspects of reading: good word reading skills and the ability to extract the overall meaning of a text. Unique in its balanced coverage of both word reading and reading comprehension development, this book is an essential resource for undergraduates studying literacy acquisition. Offers wide coverage of the subject and discusses both typical development and the development of difficulties in reading. Accessibly written for students and professionals with no previous background in reading development or reading difficulties. Provides a detailed examination of the specific problems that underlie reading difficulties
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15600.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 263-303.
W monografii Czytelnik znajdzie zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań naukowych dotyczących problematyki pamięci u dzieci z łączną diagnozą dysleksji i ADHD. Książka obejmuje szerokie spektrum zagadnień zaliczanych do tematyki z zakresu psychologii i neuropsychologii rozwoju. W części pierwszej zaprezentowano współczesne poglądy teoretyczne dotyczące specyfiki podwójnej diagnozy zaburzeń rozwoju u dzieci, jakimi są dysleksja i ADHD oraz ogólne modele współwystępowania zaburzeń. W części drugiej zaprezentowano badania własne Autorki dotyczące deficytów pamięci. Monografię zamyka podsumowanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12888.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ronald D. Davis, podobnie jak inni dyslektycy, został obdarzony niezwykłymi zdolnościami twórczymi i wyobraźnią. Dorastał, nie mogąc zrozumieć, dlaczego jednak nie potrafi normalnie funkcjonować w szkole, a nauczyciele uważali go za "opóźnionego". Przeżywając liczne porażki i niepowodzenia, został w końcu inżynierem, biznesmenem i rzeźbiarzem. Mając trzydzieści osiem lat, dokonał zaskakującego odkrycia, które pozwoliło mu po raz pierwszy przeczytać całą książkę w ciągu kilku godzin. Odkrycie to zainspirowało Davisa do stworzenia rewelacyjnych metod, które prosto i jasno przedstawił w niniejszej książce, tak że każdy nauczyciel, rodzic, terapeuta czy dyslektyk może je zastosować, z powodzeniem przezwyciężając trudności, jakie sprawia dysleksja."Co łączy Cher, Leonarda da Vinci, Whoopi Goldberg i Walta Disneya? Dysleksja. Można by pomyśleć, że jednak osiągnęli sukces, pomimo swojego defektu. Ronald D. Davis twierdzi, że osiągnęli sukces właśnie dzięki dysleksji. Metody Davisa przynoszą poprawę u 97 procent osób uczestniczących w zajęciach korygowania dysleksji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2537 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2536.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3783.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia problemy związane z diagnozowaniem dysleksji. Adresowana jest przede wszystkim do praktyków - psychologów, pedagogów i logopedów, którzy profesjonalnie zajmują się diagnozą tego zaburzenia i innych trudności szkolnych. Prezentowana tu wiedza i rozważania praktyczne mogą być interesujące także dla nauczycieli i rodziców dzieci z problemami w uczeniu się. Wiele przydatnych i aktualnych, a wręcz najnowszych informacji znajdą tu studenci psychologii i pedagogiki oraz wszystkich specjalności pedagogicznych, a także studenci studiów podyplomowych związanych z pomocą psychologiczną i terapią pedagogiczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8412.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9814.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej