Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Boyd Diane
(1)
Budniak Alina
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Hirst Nicky
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Parlak Mirosława
(1)
Siraj-Blatchford John 1952-
(1)
Wollman-Mazurkiewicz Lidia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Anglia
(1)
Język
polski
(3)
angielski
(1)
Temat
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Dzieci
(1)
Ekologia
(1)
Nauczanie
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
PRZYRODA
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Wychowanie
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Słowo kluczowe
edukacja ekologiczna
(3)
edukacja wczesnoszkolna
(2)
przyroda
(2)
Great Britain
(1)
dzieci
(1)
early childhood education
(1)
edukacja przedszkolna
(1)
environmental education
(1)
literatura
(1)
myślenie ekologiczne
(1)
nauczanie początkowe
(1)
ochrona przyrody
(1)
pogoda
(1)
program nauczania
(1)
sustainability
(1)
turystyka
(1)
wychowanie proekologiczne
(1)
zjawiska przyrodnicze
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 280-306.
Niniejszy podręcznik, opracowany z myślą o studentach kierunków pedagogicznych przygotowujących się do pracy z dziećmi przedszkolnymi i wczesnoszkolnymi, zawiera zagadnienia teoretyczne, dotyczące podstaw nauczania o otaczającym dziecko środowisku (przyrodniczym, geograficznym, społecznym) oraz propozycje metodyczne związane z przedszkolną i wczesnoszkolną edukacją środowiskową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14019 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12009.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13152.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 65-69 i przy niektórych rozdz. Indeks.
Głównym celem edukacji w dziedzinie ekologii i ochrony przyrody powinno być uświadomienie uczniom, że człowiek jest tylko częścią przyrody, a jego działania mają nierozerwalny związek ze stanem środowiska. Ekologiczny styl życia, mający bezpośredni związek z wysokim poziomem świadomości ekologicznej, należy w naszym kraju w dalszym ciągu do rzadkości. Jest to skutkiem wieloletnich zaniedbań w dziedzinie edukacji społeczeństwa, a więc nieuświadamiania problemów zagrożenia środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11389.XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
This unique book explores research related to education for sustainability within early childhood education in the United Kingdom. Divided into the four home nations, it examines what education for sustainability looks like in practice, discusses the different application and positions of each region, and considers the contribution of early childhood education to support the Sustainable Development Goals. Each chapter considers the relevant early years framework and includes associated case studies which highlight connections between statutory guidance, policy and positive early years pedagogical practice. The authors use an education for sustainability lens to explore the critical issues and explicit and implicit links embedded in each of the curricula frameworks. Each chapter acknowledges the context of outdoor learning with discussion related to different interpretations of ecological sustainability. This exploration should help readers to consider the idea of sustainability within early childhood education. The book considers early childhood education as a distinct and valuable phase beyond the readiness for school discourse and recognises the importance of having skilful and knowledgeable adults to work with young children from birth. It offers a unique resource for students, practitioners, leaders and researchers engaged in the study of education for sustainability in early childhood and the importance of the early years for the development of life-long pro-environmental attitudes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22115.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom. 3 t.3)
Książka ta zaczyna się sentencją „spiesz się powoli” i ona stanowi jej główną myśl. Spiesząc się człowiek nie może dojrzeć ani piękna ani dramatu otaczającej go przyrody. Odpowiada na pytania: Jak zwiększyć ludzką wrażliwość?, Jak ocalić planetę – Ziemię?, Jak pracować, by zrozumieć świat i siebie?, Jak kształcić nauczycieli z ducha?, a przede wszystkim „Co zrobić, aby zapobiec degradacji człowieka, świata przyrody i sztuki?”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19722.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19721.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej