Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Haffer Rafał
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
HUMANIZM (postawa)
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Słowo kluczowe
doskonałość biznesowa
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
samoocena
(1)
system zarządzania
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie jakością
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Czym jest makdonaldyzacja? Definicja podana we wstępie określa ja następująco: Jest to proces, na mocy którego zasady prowadzenia restauracji szybkiej obsługi upowszechniają się, zagarniając coraz wieksze połacie życia społecznego w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie". Ludzie, którzy makdonaldyzują zbiorowe żywienie, ale także służbę zdrowia, oświatę, sprzedaż detaliczną, nawet usługi seksualne, pragną czynic to wydajnie: dla klienta - tanio, dla społeczeństwa masowo, a dla właścicieli - z dużym zyskiem. Triumfy makdonaldyzacji zbiegają się w czasie z całkowitym załamaniem się wszelkich ideologii, które oferowały masom obietnicę lepszego, szczęśliwszego życia. Ritzer nie waha się przed kasandrycznymi proroctwami, ale sądzi, że należy się tej historycznej konieczności makdonaldyzacji sprzeciwić. Ma nadzieję, wbrew własnym pesymistycznym przewidywaniom, że makdonaldyzacja nie zamknie całego globu i wszystkich jego mieszkańców w żelaznej klatce jedynie racjonalnej organizacji społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3705.VI.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne / Uniwersytet Mikołaja Kopernika)
Bibliogr. s. 561-578.
Autor książki proponuje model kompleksowego systemu samooceny i określenie procedury jego wdrażania w warunkach funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na podstawie oceny stopnia aktywności polskich przedsiębiorstw stosujących systemy zarządzania w kluczowych obszarach samooceny oraz jej wpływu na osiągane przez nie wyniki. Monografia ma istotne znaczenie poznawcze, wzbogacające wiedzę z zakresu zarządzania jakością, samooceny i doskonałości organizacyjnej. Ponadto praca ma charakter aplikacyjny dzięki przeprowadzonym przez autora badaniom, a ich wyniki mogą posłużyć menedżerom przedsiębiorstw w określeniu bardziej skutecznej metodyki opartej na budowie kompleksowego systemu samooceny, umożliwiającej doskonalenie wdrożonych systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12469.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej