Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnie
(1)
Author
Doma┼äski Tomasz (1953- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
ERASMUS (program)
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
1 result Filter
Book
In basket
(Euromarketing)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo r├│┼╝norodne podej┼Ťcie do marketingu akademickiego w kontek┼Ťcie wsp├│┼épracy z w┼éadzami miast i region├│w polskich oraz zagranicznych. Przyj─Öta formu┼éa tego opracowania opiera si─Ö na indywidualnym podej┼Ťciu ka┼╝dego z Autor├│w do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytet├│w w rozwoju oraz w promocji miast i region├│w. Przyj─Öta perspektywa jest dla ka┼╝dego z Autor├│w bardzo silnie powi─ůzana z jego wcze┼Ťniejszymi do┼Ťwiadczeniami badawczymi, jak r├│wnie┼╝ z do┼Ťwiadczeniami marketingowymi zwi─ůzanymi z realizacj─ů pewnych projekt├│w przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytet├│w. Dotyczy to zar├│wno zespo┼éu hiszpa┼äskiego z Granady, jak r├│wnie┼╝ polskich do┼Ťwiadcze┼ä. G┼é├│wnym celem publikacji jest zar├│wno dokonanie bilansu dotychczasowych do┼Ťwiadcze┼ä we wdra┼╝aniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak r├│wnie┼╝ spojrzenie na ten problem z perspektywy r├│┼╝nych podmiot├│w oraz r├│┼╝nych region├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12075 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again