Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(21)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(19)
available
(12)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(7)
Czytelnie
(19)
Author
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Partycki S┼éawomir (1951- )
(3)
Gasparski Wojciech (1936- )
(2)
G├│rnicka Joanna
(2)
Singer Peter (1946- )
(2)
Baron David P
(1)
Bugdol Marek
(1)
Fel Stanisław
(1)
Grudzewski Wies┼éaw Maria (1933- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Klimek Jan
(1)
Makowska Marta
(1)
Martinez Reyes Victor
(1)
Michowski Lesław
(1)
Motak Dominika
(1)
My┼Ťliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Najder-Stefaniak Krystyna
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Roszkowska Paulina
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sowinski Grzegorz
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Weber Max
(1)
Zatorski Tadeusz
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(14)
Country
Poland
(21)
Massachusetts
(1)
Language
Polish
(20)
English
(2)
Subject
ETYKA BIZNESU
(19)
ETYKA SPOŁECZNA
(5)
GOSPODARKA
(4)
RELIGIA
(4)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
BUDDYZM
(2)
CHINY
(2)
EKOLOGIA
(2)
ETYKA
(2)
ETYKA CHRZEŚCIJAŃSKA
(2)
EUTANAZJA
(2)
EWOLUCJA
(2)
FILOZOFIA
(2)
HINDUIZM
(2)
INDIE
(2)
ISLAM
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
POKÓJ
(2)
PORONIENIE SZTUCZNE
(2)
PRZEST─śPSTWO
(2)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(2)
UBÓSTWO
(2)
WOJNA
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
ZWIERZ─śTA
(2)
┼╗YDZI
(2)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
Etyka biznesu
(1)
FINANSE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LEKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć MORALNA
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
Polityka przemysłowa
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(1)
ZAUFANIE
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
23 results Filter
Book
In basket
Cho─ç etyka biznesu jest m┼éod─ů dziedzin─ů, liczy sobie bowiem zaledwie kilkadziesi─ůt lat, wi─Ökszo┼Ť─ç czo┼éowych firm ze Stan├│w Zjednoczonych i co trzecia du┼╝a firma brytyjska opracowa┼éy w┼éasne kodeksy post─Öpowania etycznego. R├│wnie┼╝ w Polsce coraz wi─Öcej firm ma i stosuje takie kodeksy. Aby bowiem firma mog┼éa si─Ö rozwija─ç, potrzebuje nie tylko dobrych produkt├│w i profesjonalnego zarz─ůdzania, ale i zaufania spo┼éecznego. Etyczne post─Öpowanie jest najlepsz─ů drog─ů, by to zaufanie zdoby─ç.> Analiza por├│wnawcza przeprowadzona w pierwszej cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki dowodzi znacznej zgodno┼Ťci wskaza┼ä etycznych wielkich religii. Wszystkie akceptuj─ů przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç i d─ů┼╝enie do osi─ůgania zysku, pod warunkiem, ┼╝e zysk nie jest jedynym celem dzia┼éalno┼Ťci, osi─ůga si─Ö go w godziwy spos├│b i respektuje przy tym prawa pracownik├│w.> Autor cz─Ö┼Ťci drugiej, korzystaj─ůc z teorii gier, udowadnia, ┼╝e wyniszczaj─ůca konkurencja nie jest w┼éa┼Ťciw─ů metod─ů prowadzenia biznesu. Omawia te┼╝ wa┼╝ny temat odpowiedzialno┼Ťci spo┼éecznej przedsi─Öbiorstw.> Cz─Ö┼Ť─ç trzecia jest po┼Ťwi─Öcona problemom etycznym, przed jakimi staj─ů zarz─ůdzaj─ůcy i sposobom ich rozwi─ůzywania. Jej autor rozwiewa mity m├│wi─ůce na przyk┼éad, ┼╝e etyka biznesu zajmuje si─Ö raczej religi─ů ni┼╝ biznesem, ┼╝e jest wsp├│┼éczesn─ů odmian─ů polityki personalnej, ┼╝e nie mo┼╝na ni─ů zarz─ůdza─ç i ┼╝e ma niewielkie znaczenie praktyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 6351 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4449 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: etyka biznesu
Bibliogr. s. 338-346.
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element tre┼Ťci poj─Öcia zarz─ůdzanie, wymagaj─ůcy uwzgl─Ödniania we wszystkich dzia┼éaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowied┼║ na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie si─Ö: - Czy i w jakim zakresie moralno┼Ť─ç ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze s┼éu┼╝y┼éa tym, co j─ů uprawiaj─ů i tym, do kt├│rych maj─ů by─ç kierowane efekty dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej? - Na jakiej drodze cel ten osi─ůgn─ů─ç? - Jak rozpozna─ç, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu? - Co jest w tym zakresie iluzj─ů, a co rzeczywist─ů mo┼╝liwo┼Ťci─ů, pozostaj─ůc─ů w zasi─Ögu realnego dzia┼éania i oddzia┼éywania firm? - Na ile rynek jest bezwzgl─Ödnym w┼éadc─ů wszystkiego i wszystkich, dyktuj─ůcym post─Öpowanie biznesowe, na ile za┼Ť i w jakich obszarach to my jeste┼Ťmy wsp├│┼ékreatorami praw, jakie nim kieruj─ů, tworz─ů jego kszta┼ét?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13634 II.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14654 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.s. 124-[128].
Du┼╝e zainteresowanie etyka biznesu, jakie zauwa┼╝amy, ┼Ťledz─ůc publikacje i programy edukacyjne, zdaje si─Ö ┼Ťwiadczy─ç o tym, ┼╝e jest to obszar refleksji niezykle aktualnej ze wzgl─Ödu na problemy, z jakimi musz─ů boryka─ç si─Ö zar├│wno praktycy, jak i teoretycy biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4890 II.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5326 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
ETYKA BIZNESU (hasło przedmiotowe)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 130-134.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16887 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W obecnej rzeczywisto┼Ťci gospodarczej w┼Ťr├│d przedsi─Öbiorstw zaobserwowa─ç mo┼╝na rosn─ůce zainteresowanie zagadnieniami spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz cz─Ö┼Ťciej organizacje podejmuj─ů dzia┼éania zmierzaj─ůce do tego, aby dba┼éo┼Ť─ç o interesy ekonomiczne powi─ůzana by┼éa z dba┼éo┼Ťci─ů o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialno┼Ťci wobec spo┼éecze┼ästwa i ┼Ťrodowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest w┼éa┼Ťnie pokazanie nowej roli przedsi─Öbiorstwa jako organizacji przyjaznej cz┼éowiekowi i ┼Ťrodowisku naturalnemu. W ksi─ů┼╝ce szczeg├│┼éowo om├│wiono: rol─Ö przedsi─Öbiorstwa w systemie nowej gospodarki, kultur─Ö przedsi─Öbiorstwa, kt├│ra wp┼éywa na jego wewn─Ötrzne dzia┼éania oraz na stosunki z otoczeniem, koncepcj─Ö organizacji ucz─ůcej si─Ö, rol─Ö i zastosowania etycznych program├│w w biznesie, system spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu, ekologiczny kontekst dzia┼éania przedsi─Öbiorstwa oraz proces kszta┼étowania ┼Ťwiadomo┼Ťci ekologicznej spo┼éecze┼ästwa, perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki, model wytycznych dla przedsi─Öbiorstw w obszarze CSR.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6545 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Po┼é─ůczenie gospodarki z nauk─ů i technik─ů oraz ich wsp├│┼édzia┼éanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylemat├│w etycznych. Prezentowana ksi─ů┼╝ka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczaj─ůcym zar├│wno podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskaz├│wek co do wykorzystania wiedzy z tego zakresu w ┼╝yciu gospodarczym. Pozwala to Czytelnikowi na dog┼é─Öbne zrozumienie zagadnienia, zaczynaj─ůc od indywidualnych decyzji mened┼╝er├│w oraz innych grup interesariuszy firm i organizacji gospodarczych, a ko┼äcz─ůc na zasadach zalecanych do stosowania w biznesie mi─Ödzynarodowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12216 II.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13334 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 222-233.
Odpowiedzialno┼Ť─ç postulowana w etyce ┼╝ycia gospodarczego ma charakter szeroko rozumianej odpowiedzialno┼Ťci pozytywnej, przeciwstawianej w─ůskiemu jej pojmowaniu, jako ponoszeniu konsekwencji za uczynione z┼éo, najcz─Ö┼Ťciej w postaci kary orzekanej przez s─ůd. Jak wynika z trafnej i wszechstronnej rekonstrukcji kategorii odpowiedzialno┼Ťci dokonanej przez Janin─Ö Filek (2002), odpowiedzialno┼Ť─ç pozytywna nie ogranicza si─Ö do odpowiadania za pojedynczy czyn dokonany w danym momencie w przesz┼éo┼Ťci, ale jest rodzajem zadania ukierunkowuj─ůcego ca┼ée ┼╝ycie podmiotu ze wzgl─Ödu na to, co zosta┼éo mu powierzone. Odpowiedzialno┼Ť─ç pozytywna polega na ┼Ťwiadomym przyj─Öciu odpowiedzialno┼Ťci, mo┼╝no┼Ťci por─Öczenia za warto┼Ť─ç swego dzia┼éania oraz gotowo┼Ťci oddania si─Ö do dyspozycji w przypadku niespe┼énienia oczekiwa┼ä.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8739 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8738 II.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10212 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-262.
W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano metody, jakich u┼╝ywaj─ů firmy farmaceutyczne by skutecznie wp┼éyn─ů─ç na to, jakie leki s─ů przepisywane przez lekarzy. Opisane zosta┼éy oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowa┼ä prawnych oraz obowi─ůzuj─ůcych kodeks├│w etycznych. Zestawione one zosta┼éy ze standardami rzeczywi┼Ťcie funkcjonuj─ůcymi, kt├│re uda┼éo si─Ö zidentyfikowa─ç dzi─Öki dw├│m badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy. Ksi─ů┼╝ka powinna zainteresowa─ç lekarzy, student├│w medycyny, kt├│rzy chc─ů wiedzie─ç, jakich metod wywierania wp┼éywu u┼╝ywaj─ů firmy farmaceutyczne oraz jak s─ů "widziani oczami" przedstawicieli medycznych. Stanowi te┼╝ ┼║r├│d┼éo wiedzy dla pracownik├│w przemys┼éu farmaceutycznego - pokazuj─ůc, jak pracuj─ůcy "w terenie" reprezentanci postrzegaj─ů swe zaj─Öcie oraz, jaki stosunek maj─ů do nich lekarze. Ze wzgl─Ödu na swoj─ů tematyk─Ö, publikacja jest tak┼╝e godna polecenia wszystkim osobom, kt├│re interesuj─ů si─Ö nag┼éa┼Ťnianymi w ostatnich latach przez media ┼Ťledztwami dziennikarskimi dotycz─ůcymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11625 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11624 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 123-125.
Ksi─ů┼╝ka ta adresowana jest przede wszystkim do student├│w kierunk├│w ekonomicznych. Szczeg├│lnie z my┼Ťl─ů o Was - Studenci - zamieszczono w niej przypadki do samodzielnego rozwi─ůzywania. Ka┼╝dy z nich zawiera wskaz├│wk─Ö, kt├│ra powinna naprowadzi─ç na w┼éa┼Ťciw─ů i warto┼Ťciow─ů odpowied┼║. Uk┼éad ksi─ů┼╝ki odpowiada podstawowym kana┼éom komunikacji w firmie i biznesie. Wyw├│d rozpoczyna rozdzia┼é metodologiczny, wprowadzaj─ůcy podstawowe poj─Öcia etyczne i umiejscawiaj─ůcy etyk─Ö zawodow─ů w ┼Ťwiecie warto┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10118 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem ksi─ů┼╝ki jest wykazanie wp┼éywu religii na gospodark─Ö i wzajemnego ich przenikania. Ko┼Ťcio┼éy by┼éy i s─ů podmiotami ┼╝ycia gospodarczego, posiadaj─ůcymi maj─ůtek i kapita┼é ludzki. Wchodz─ů one w liczne interakcje z otoczeniem ekonomicznym. Religia za┼Ť, poprzez doktryn─Ö, a tak┼╝e dzia┼éania i przekonania swych wyznawc├│w, propaguje okre┼Ťlony styl ┼╝ycia, konsumpcji, oszcz─Ödno┼Ťci, model rodziny; kszta┼étuje moralno┼Ť─ç, kreuje stosunek do bogactwa, biedy oraz post─Öpu naukowo-technicznego i kultury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16810 VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Kwestia odpowiedzialno┼Ťci spo┼éecznej gospodarki by┼éa tematem mi─Ödzynarodowej konferencji zorganizowanej w dniach 15-16 pa┼║dziernika 2012 roku w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim przez Wydzia┼é Nauk Spo┼éecznych tego uniwersytetu i Fundacj─Ö Konrada Adenauera w Polsce. Na konferencji tej r├│┼╝ne aspekty odpowiedzialno┼Ťci spo┼éecznej gospodarki i jej spo┼éecznego wymiaru funkcjonowania by┼éy przedmiotem referat├│w i dyskusji panelowych zar├│wno uczonych z Polski i zagranicy, jak i praktyk├│w ┼╝ycia gospodarczego. Integraln─ů cz─Ö┼Ťci─ů tej konferencji by┼éo sympozjum m┼éodych pracownik├│w naukowych i doktorant├│w. Ksi─ů┼╝ka ta zawiera artyku┼éy cz─Ö┼Ťci uczestnik├│w tej konferencji. Nie stanowi─ů one jednak zwyk┼éego zbioru referat├│w konferencyjnych, gdy┼╝ na potrzeby tej publikacji wszystkie zosta┼éy znacz─ůco poszerzone, a niekt├│re z nich gruntownie przepracowane.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15314 VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezb─Ödne we wsp├│┼éczesnym zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwem. W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano g┼é├│wne koncepcje, narz─Ödzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarz─ůdzaniu. Uwzgl─Ödniono zachodz─ůce obecnie zmiany zwi─ůzane przede wszystkim z przej┼Ťciem od zarz─ůdzania kompetencjami twardymi do zarz─ůdzania kompetencjami mi─Ökkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w kt├│rym dzia┼éaj─ů przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10398 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka Les┼éawa Michnowskiego przedstawia wyniki jego wieloletnich studi├│w nad prognozami rozwoju ┼Ťwiata. Zawiera pr├│b─Ö odpowiedzi na podstawowe pytanie: jak unikn─ů─ç zagro┼╝e┼ä i zjawisk kryzysowych w rozwoju ┼Ťwiata przysz┼éo┼Ťci jakie rysuj─ů si─Ö w ┼Ťwietle tych prognoz. Zagro┼╝enia te wynikaj─ů z niedostosowania ┼Ťwiatowej spo┼éeczno┼Ťci do ┼╝ycia w warunkach przyspieszonych zmian i zwi─ůzanego z tym ryzyka. Oryginaln─ů cech─ů pracy wyznaczaj─ůc─ů jej specyfik─Ö w literaturze na ten temat jest spojrzenie na przysz┼éo┼Ť─ç ┼Ťwiata z punktu widzenia cybernetyki, a wi─Öc jednej z najnowszch dyscyplin nauki ┼Ťwiatowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5322 VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Socjologia Religii)
Jest to drugie wydanie monumentalnego dzie┼éa Maxa Webera Socjologia religii. Etyka gospodarcza religii ┼Ťwiatowych. Poprzednie trzy tomy zosta┼éy zebrane w jednym du┼╝ym zbiorze. W dziele tym Weber analizuje religie ┼Ťwiatowe przede wszystkim w perspektywie okre┼Ťlonych system├│w doktrynalno-etycznych, kt├│re s─ů zwrotnie powi─ůzane ze struktur─ů spo┼éeczn─ů. Z jednej strony okre┼Ťlone, najcz─Ö┼Ťciej najbardziej znacz─ůce warstwy spo┼éeczne, s─ů no┼Ťnikami okre┼Ťlonych idei religijnych, warunkuj─ůc w ten spos├│b ich powodzenie i rozw├│j. Z drugiej owe idee kszta┼étuj─ů kultur─Ö i ┼╝ycie codzienne spo┼éecze┼ästw, w kt├│rych funkcjonuj─ů, stanowi─ůc legitymizacj─Ö w┼éadzy politycznej, reali├│w ekonomicznych, po┼éo┼╝enia spo┼éecznego okre┼Ťlonych warstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6291 VI.14 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7383 VI.14 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 249-272.
Zaufanie w organizacji to wa┼╝ny czynnik u┼éatwiaj─ůcy kooperacje oraz koordynacje spo┼éecznych interakcji. Zmniejsza potrzeb─Ö monitorowania zachowa┼ä pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynnik├│w wp┼éywaj─ůcych na satysfakcje z pracy. Brak zaufania wi─ů┼╝e si─Ö z kolei z du┼╝ymi kosztami ponoszonymi przez pracownika, g┼é├│wnie emocjonalnymi i transakcyjnymi, a umiej─Ötno┼Ť─ç ich niwelowania odzwierciedla istniej─ůcy poziom zaufania. Brak zaufania w organizacji przyczynia si─Ö do jej dysfunkcjonalno┼Ťci. Uniemo┼╝liwiaj─ůc podejmowanie dobrych decyzji, utrudnia tez rozw├│j wi─Özi spo┼éecznych. Zaufanie znacznie ogranicza negatywne nast─Öpstwa zmian organizacyjnych i u┼éatwia dokonywanie zmian w grupie pracowniczej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11104 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12083 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.256 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Business and its environment / David P. Baron. - Seventh edition - Boston : Pearson, c2013. - XXXIII, 747 pages : illustrations ; 29 cm.
Businesses compete in many ways, including nonmarket areas like corporate responsibility. Learn how to sharpen your firmÔÇÖs competitive edge. BaronÔÇÖs integrated approach combines the disciplines of economics, political science, law, and ethics to provide a deeper understanding of the managerial issues that arise in the business landscape. The seventh edition includes four new chapters on financial markets and their regulation, the investorÔÇÖs perspective and renewable power, the political economy of India, and behavioral ethics. The book also includes 26 new cases on timely topics.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18223 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again