Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(15)
Status
only on-site
(14)
available
(9)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(8)
Czytelnie
(14)
Author
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Anholt Simon
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Kall Jacek
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Mi┼Ťkiewicz Magdalena
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Wheeler Alina
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zboralski Marek
(1)
Ziaja Waldemar W
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(9)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Subject
FIRMA (nazwa)
(15)
ZNAKI TOWAROWE
(11)
MARKETING
(4)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(2)
GLOBALIZACJA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING NARODOWY
(1)
NEUROPSYCHOLOGIA
(1)
PORADNIKI
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
┼╗YWNO┼Ü─ć
(1)
Subject: time
1989-
(2)
Subject: place
POLSKA
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(3)
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
16 results Filter
Authority data
FIRMA (nazwa) - marketing (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Onepress)
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawd─Ö masowym zasi─Ögu dzia┼éania. Stanowi on przede wszystkim fascynuj─ůcy alternatywny ┼Ťwiat. Dzia┼éa jak magnes, co roku przyci─ůgaj─ůc nowych u┼╝ytkownik├│w. Niczym u┼╝ywka, wci─ů┼╝ odnotowuje wyd┼éu┼╝enie czasu kontaktu z odbiorc─ů. I last but not least -- Internet to nieko┼äcz─ůcy si─Ö pasa┼╝ handlowy, wymarzone miejsce spotka┼ä poda┼╝y i popytu. Poznaj specyfik─Ö ┼Ťwiatowej sieci WWW i znajd┼║ w niej w┼éa┼Ťciwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rz─ůdzi si─Ö w┼éasnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej za┼Ť stale kreuje nowe narz─Ödzia dotarcia do klienta. A s─ů one naprawd─Ö fascynuj─ůce: mo┼╝liwo┼Ť─ç dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilo┼Ť─ç kana┼é├│w, a przede wszystkim atrakcyjne spo┼éeczno┼Ťci -- ludzie m┼éodzi, aktywni, hobby┼Ťci, biznesmeni oraz entuzja┼Ťci nowinek. Mog─ů oni zosta─ç ambasadorami Twojej marki, ale mog─ů te┼╝ j─ů zniszczy─ç. Dlatego musisz pozna─ç zasady rz─ůdz─ůce Internetem i jego spo┼éeczno┼Ťciami, a nast─Öpnie zacz─ů─ç budowa─ç instrumenty wywierania wp┼éywu i wykorzysta─ç je dla dobra Twojego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7876 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8970 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [100].
Przeci─Ötna publikacja z zakresu marketingu internetowego rzadko kiedy dotyczy jednego rynku. Z regu┼éy opisuje przyk┼éady zaczerpni─Öte z r├│┼╝nych rynk├│w, co si┼é─ů rzeczy przeszkadza skoncentrowa─ç si─Ö na specyfice i odr─Öbnych cechach ka┼╝dego z nich. A w┼éa┼Ťnie ta specyfika jest bardzo istotna przy tworzeniu marki w Internecie, ka┼╝dy bowiem rynek sk┼éada si─Ö z nabywc├│w z ich w┼éasnymi, innymi ni┼╝ u innych, wymaganiami i oczekiwaniami. Specyfika rynku i wynikaj─ůce z niej konsekwencje w tworzeniu konkurencyjnej marki internetowej, sta┼éy si─Ö podstawow─ů przyczyn─ů, dla kt├│rej zdecydowano si─Ö zaj─ů─ç jednym, okre┼Ťlonym rynkiem. Jest nim rynek us┼éug ubezpieczeniowych. Jest to jeden z tych rynk├│w, kt├│rego produkty ujawniaj─ů w istotnym stopniu internetow─ů natur─Ö. Celem pracy jest pokazanie, w jaki spos├│b tworzy si─Ö konkurencyjn─ů mark─Ö internetow─ů w oparciu o wiedz─Ö z zakresu marketingu internetowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7034 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7852 IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7851 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Poradnik napisany jasno i przejrzy┼Ťcie, na temat aspekt├│w wyboru i funkcjonowania nazw firm i produkt├│w. Autor omawia w nim znaczenie, funkcje, oddzia┼éywanie, odmiany oraz uwarunkowania marketingowe, psychologiczne i - co bardzo wa┼╝ne - j─Özykowe nazw firm i produkt├│w b─Öd─ůcych elementem brandingu oraz promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9839 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11377 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Mened┼╝erskie)
Ksi─ů┼╝ka ma charakter poradnika ukazuj─ůcego krok po kroku, jak przygotowa─ç i prowadzi─ç konkretne dzia┼éania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodz─ůc nast─Öpnie do tworzenia strategii public relations, organizowania wsp├│┼épracy z pras─ů, integrowania pracownik├│w poprzez komunikacj─Ö wewn─Ötrzn─ů, prowadzenia dzia┼éa┼ä typu internet public relations, organizacji r├│┼╝nego typu imprez i obchod├│w rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania um├│w sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy dzia┼éa┼ä z zakresu corporate governance. W┼Ťr├│d praktycznych wskaz├│wek pojawiaj─ů si─Ö uwagi na temat udzielania wywiad├│w, ubioru, zachowa┼ä przed kamer─ů czy kilkadziesi─ůt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu tak┼╝e konkretne zalecenia, jak stworzy─ç procedury ochrony wizerunku, w tym "ksi─ů┼╝k─Ö kryzysow─ů", co stanowi┼éo do tej pory tajemn─ů wiedz─Ö agencji public relations i nie pojawia┼éo si─Ö w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemy┼Ťleniami dotycz─ůcymi rozwoju dzia┼éa┼ä public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku r├│wnoleg┼éego i dzia┼éania w r├│wnoleg┼éej rzeczywisto┼Ťci wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8686 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10139 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Kreatywna)
Bibliogr. s. 292-293. Indeks.
Firmy, korporacje, organizacje, a tak┼╝e osoby indywidualne stale ┼Ťledz─ů i badaj─ů oczekiwania rynku. Wci─ů┼╝ szukaj─ů nowych pomys┼é├│w, aby zaistnie─ç, a tak┼╝e wyeksponowa─ç swoj─ů mark─Ö na zat┼éoczonym rynku lub odr├│┼╝ni─ç mark─Ö od konkurencji. Niezale┼╝nie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy te┼╝ chcia┼éby┼Ť odnowi─ç, zmieni─ç, poprawi─ç wizerunek marki ju┼╝ istniej─ůcej, ta ksi─ů┼╝ka bardzo ci pomo┼╝e. Wprowadzi ci─Ö w sprawdzony, pi─Öciofazowy proces tworzenia i wdra┼╝ania efektywnej to┼╝samo┼Ťci marki, pocz─ůwszy od bada┼ä i analizy, przez strategi─Ö marki, prac─Ö nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy to┼╝samo┼Ťci, a┼╝ po wdro┼╝enie i zarz─ůdzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisuj─ůce renomowane ┼Ťwiatowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampani─Ö wyborcz─ů Baracka Obamy, a tak┼╝e nowe trendy, takie jak zr├│wnowa┼╝ony rozw├│j czy sieci spo┼éeczno┼Ťciowe. Autorka rewitalizuje marki dla sp├│┼éek widniej─ůcych na li┼Ťcie Fortune 100 przedsi─Öbiorstw i organizacji non-profit.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.9826 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11353 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 129-133.
Ksi─ů┼╝ka podejmuje problematyk─Ö syntetycznego podej┼Ťcia do zintegrowanego systemu zarz─ůdzania strategicznego w sektorze turstycznym. Zaprezentowano w niej trendy rozwojowe bran┼╝y hotelarskiej oraz ich wp┼éyw na zmiany w organizacji firmy oraz okre┼Ťlono podstawy formu┼éowania strategii marki sektora hotelarskiego w oparciu o interkacje przedsi─Öbiorstw z otoczeniem zewnetrznym. Dokonano tak┼╝e identyfikacji czynnik├│w zachowania konkurencyjno┼Ťci w ramach bran┼╝y i struktury organizacyjnej i jej funkcji w realizacji za┼éo┼╝onej strategii firmy w tworzeniu marki hotelowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13801 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 133-137
Rola marki jako instrumentu podwy┼╝szania konkurencyjno┼Ťci produkt├│w jest coraz bardziej doceniana. Przejawia si─Ö to m.in. istnieniem wielu warto┼Ťciowych publikacji na ten temat. Prezentowana ksi─ů┼╝ka stanowi ich istotne uzupe┼énienie z dw├│ch zasadniczych powod├│w. Po pierwsze, nacisk zosta┼é po┼éo┼╝ony na koncepcje, kt├│re stosunkowo rzadko s─ů poruszane w literaturze polskoj─Özycznej, np. model kapita┼éu marki czy architektura marek. Po drugie, tematyka ksi─ů┼╝ki nie zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona w ca┼éo┼Ťci opisywaniu teorii dotycz─ůcej zarz─ůdzania mark─ů. Jej tre┼Ť─ç zosta┼éa g┼é─Öboko osadzona w polskiej "markowej" rzeczywisto┼Ťci, co czyni t─Ö pozycj─Ö bardziej przyst─Öpn─ů i wa┼╝niejsz─ů z punktu widzenia praktyk├│w zarz─ůdzania w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.7892 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9146 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
U góry okł.: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Autor napisa┼é t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö, opieraj─ůc si─Ö na swoich do┼Ťwiadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawi┼é j─ů du┼╝─ů dawk─ů najaktualniejszej wiedzy na ┼Ťwiatowym poziomie. Autor spisa┼é po kolei wszystkie wa┼╝ne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - w┼éa┼Ťcicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powiniene┼Ť zna─ç. Ksi─ů┼╝k─Ö mo┼╝esz przeczyta─ç od deski do deski, otrzymuj─ůc solidn─ů dawk─Ö informacji podanych w przyst─Öpny, typowy dla praktyka spos├│b - bez tabel, wzor├│w i skomplikowanych klasyfikacji. Je┼Ťli jednak wolisz, mo┼╝esz te┼╝ czyta─ç ksi─ů┼╝k─Ö na wyrywki, wybieraj─ůc zagadnienia, kt├│re najbardziej Ci─Ö interesuj─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12740 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity, 2008.
Indeks.
Nie by┼éo dot─ůd na polskim rynku pozycji omawiaj─ůcej tak szerokie spektrum problem├│w zwi─ůzanych z zarz─ůdzaniem mark─ů, a tak┼╝e ca┼éym portfelem marek. Autorowi uda┼éo si─Ö w wyczerpuj─ůcy spos├│b om├│wi─ç niemal ka┼╝dy, nawet pozornie detaliczny, problem, jaki wi─ů┼╝e si─Ö z markami. Zatem dla Czytelnika poszukuj─ůcego kompendium wiedzy z zakresu zarz─ůdzania mark─ů ksi─ů┼╝ka Kellera to absolutny strza┼é w dziesi─ůtk─Ö.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12586 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Brand manners : how to create the self-confident organisation to live the brand" 2001.
Bibliogr. s. 375-379. Indeks.
Autorzy dowodz─ů, ┼╝e z┼éa postawa przedstawicieli firmy wobec klienta mo┼╝e zrujnowa─ç ka┼╝d─ů mark─Ö. St─ůd wyzwaniem tak dla zwyk┼éych pracownik├│w, jak i dla mened┼╝er├│w jest budowanie szczeg├│lnego nastawienia na klienta - "┼╝ycia mark─ůÔÇŁ. Zarz─ůdzanie mark─ů pokazuje, jak firma winna tworzy─ç wytrawn─ů organizacj─Ö zorientowan─ů na kultur─Ö obs┼éugi, kt├│ra skutkuje satysfakcj─ů i lojalno┼Ťci─ů nabywcy. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla tych, kt├│rzy chc─ů odnie┼Ť─ç sukces w interesach dzi─Öki poprawie warunk├│w panuj─ůcych w ┼Ťrodowisku pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11418 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: BRAND sense : Build Powerful Brands trought Touch, Taste, Smell, Sight and Sound
"Niniejsza ksi─ů┼╝ka jest prze┼éomowym dzie┼éem, pokazuj─ůcym, co najwi─Öksze ┼Ťwiatowe firmy robi─ů inaczej, aby skutecznie integrowa─ç w swoich dzia┼éaniach wszystkie pi─Ö─ç zmys┼é├│w - wzrok, s┼éuch, dotyk, smak i w─Öch. Ksi─ů┼╝ka ta ca┼ékowicie odmieni podej┼Ťcie marketer├│w do kwestii brandingu". (z rec. Charlie Bell)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8522 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9943 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 421-433. Indeks.
Celem ksi─ů┼╝ki jest analiza wybranych czynnik├│w determinuj─ůcych rozw├│j marek oraz strategie markowe, a tak┼╝e charakterystyka r├│┼╝nych aspekt├│w zarz─ůdzania mark─ů, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji oraz identyfikacja atrybut├│w silnej marki. Szczeg├│┼éowo om├│wiono m.in. nast─Öpuj─ůce zagadnienia: definicja marki, elementy zarz─ůdzania mark─ů, prawne aspekty zarz─ůdzania mark─ů, narz─Ödzia marketingu mix s┼éu┼╝─ůce kszta┼étowaniu silnej marki, proces kszta┼étowania programu lojalno┼Ťciowego marki, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najwa┼╝niejsze problemy zarz─ůdzania mark─ů w sytuacji kryzysowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11150 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12146 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Spectrum)
Tyt. oryg.: "Con$umed : how markets corrupt children, infantilize adults, and swallow citizens whole" 2007.
Indeks.
Autor przygl─ůda si─Ö ┼Ťwiatu "stotalizowanemu" przez rynek i z niepokojem obserwuje, ┼╝e w pogoni za zyskiem wsp├│┼éczesne gospodarki kraj├│w rozwini─Ötych coraz bardziej koncentruj─ů si─Ö nie tyle na zaspokajaniu potrzeb, ile na ich stwarzaniu. Krytykuje manipulacje, kt├│rym poddawani jeste┼Ťmy od dziecka, pokazuje spustoszenie, jakie konsumeryzm sieje w ┼╝yciu publicznym i obywatelskim. Dowodzi, ┼╝e strategie rozwojowe wielkich korporacji wp┼éywaj─ů nie tylko na ┼╝ycie prywatne jednostek, ale wr─Öcz determinuj─ů polityk─Ö mi─Ödzynarodow─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9861 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11429 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
U g├│ry ok┼é.: Marka dla Polski. Na ksi─ů┼╝ce ISBN oryg.
Nasze gospodarstwo narodowe to ponad 3 miliony g┼é├│wnie ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw. Kilkaset tysi─Öcy spo┼Ťr├│d nich ma szans─Ö znale┼║─ç swoje nisze na rynku europejskim, dziesi─ůtki tysi─Öcy na globalnym. Najbardziej po┼╝yteczn─ů form─ů pomocy pa┼ästwa dla MSP jest wywo┼éanie i utrwalenie silnego "efektu kraju pochodzenia", kiedy dobra reputacja i wyrazisty wizerunek marki kraju przenosi si─Ö na wszystko, co z niego pochodzi. Dobre zarz─ůdzanie procesem budowania marki kraju jest podobne do budowania to┼╝samo┼Ťci narodowej. Ksi─ů┼╝ka pokazuje, ┼╝e "to┼╝samo┼Ť─ç konkurencyjna" jest najlepsz─ů drog─ů do dobrej reputacji i silnej marki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14856 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
A study on food brand / Joanna Szwacka-Mokrzycka. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2011. - 122, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 115-116.
Celem publikacji jest przedstawienie problem├│w marki ┼╝ywno┼Ťci w jej otoczeniu rynkowym. Tematyka ksi─ů┼╝ki obejmuje podstawowe poj─Öcia zwi─ůzane z mark─ů ┼╝ywno┼Ťci, instrumenty budowania wizerunku i strategii marki, fazy jej rozwoju oraz zagadnienie badania poziomu nasycenia rynku. Prezentuje wyniki bada┼ä dotycz─ůcych zapotrzebowania na ┼╝ywno┼Ť─ç pod wzgl─Ödem ekonomicznym, socjologicznym i psychologicznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12070 [Magazyn 1], P.12069 [Magazyn 1] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again