Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Bartoszewicz Ryszard (nauki kultury fizycznej)
(1)
Białowąs Janusz
(1)
Famuła-Jurczak Anita
(1)
Harris Michael
(1)
Iłendo-Milewska Agnieszka
(1)
Jakubowska Hanna
(1)
Jezierska-Wiejak Małgorzata
(1)
Mordaka Małgorzata
(1)
Mower David
(1)
Piotrowski Przemysław (1968- )
(1)
Reymont Elżbieta
(1)
Sibiga Agnieszka
(1)
Zajączkowska Maria J
(1)
Zajączkowski Krzysztof (pedagogika)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
UCZNIOWIE GIMNAZJÓW
(3)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(2)
GIMNAZJA
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
BLOK HUMANISTYCZNY
(1)
HISTORIA
(1)
INFORMATYKA
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
JĘZYK NIEMIECKI
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
NAUCZANIE
(1)
NAŁÓG
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
SAMOWYCHOWANIE
(1)
SZTUKA
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UCZNIOWIE SZKÓL ŚREDNICH
(1)
UCZNIOWIE SZKÓŁ ŚREDNICH
(1)
ŚCIEŻKI PRZYRODNICZO-DYDAKTYCZNE
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla GIMNAZJÓW
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ dla GIMNAZJÓW
(1)
Słowo kluczowe
gimnazjum
(4)
uczeń
(2)
EFL
(1)
aktywność ruchowa
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
młodzież
(1)
program profilaktyczny
(1)
psychologia
(1)
rozwój
(1)
socjologia
(1)
student's book
(1)
wychowanie
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jest to pierwsza publikacja na rynku wydawniczym przybliżająca problematykę funkcjonowania szkół z oddziałami filialnymi. Po rekonstrukcji założeń związanych z powstawaniem gimnazjów „wirtualnych” autorka przybliża założenia związane z powoływaniem i organizacją gimnazjów w polskim systemie oświaty. Przedstawia obawy, które towarzyszyły zmianie systemu oświaty. Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, że autorka – odwołując się do założeń J. Dewey – buduje teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9170.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10850.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Legnicy : Skrypty)
Publikacja stanowi, jeśli nie przełom, to z pewnością element inicjujący odmienne od dotychczasowego, ciekawe i wartościowe pod względem rzeczowym i dydaktycznym, spojrzenie na możliwości odmiennego „przemawiania” do uczniów, wprowadzanie nowatorskich metod zajęć szkolnych odbiegających od powtarzanych schematów w doborze i układzie treści, jak też tworzenie pobudzających zainteresowanie sytuacji poznawczych poprzez wybór zagadnień. W publikacji wykorzystano za zgodą autorów scenariusze zajęć opracowane przez uczestników Studiów Podyplomowych dla Nauczycieli Przedmiotów Humanistycznych w Gimnazjum zorganizowanych przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową im. Witelona w Legnicy. Podręcznik dla nauczyciela zawiera: 56 scenariuszy zajęć opracowanych przez nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4861 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1222.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. 188-195.
Książka zawiera wiele cennych informacji o zachowaniach nastolatków w środowisku szkol­nym, w roli ucznia oraz w relacjach z rówieśnikami. Autorka analizuje problematykę rozwoju osobowego z perspektywy następujących koncepcji psychologicznych: behawiorystycznej, psychodynamicznej, poznawczej i humanistycznej, przedstawia również istotę zachowań konwencjonalnych i dysfunkcjonalnych młodzieży, podkreśla rozwojowe znaczenie zaburzeń zachowania. Wyniki przeprowadzonych badań dostarczają istotnych informacji do analiz i wniosków, pozwalają bowiem na opracowanie odpowiednich programów profilaktycznych i terapeutycznych dla młodzież.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7512.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8524.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dotyczy funkcjonowania gimnazjum oraz w mniejszym zakresie szkoły podstawowej. W publikacji prezentowane są interesujące wyniki badań postaw dyrektorów, nauczycieli, uczniów i rodziców wobec gimnazjum, dane dotyczące infrastruktury oświatowej oraz ocena jakości programów i podręczników gimnazjalnych - Ponadto czytelnik znajdzie w niej informacje na temat grupowania uczniów w gimnazjum, problemów wychowawczych i zagadnienia drugoroczności. Badania ISP pokazują, jak ważne jest systematyczne śledzenie trudności, których doświadcza polska oświata, i formułowanie na tej podstawie wniosków korygujących efekty wprowadzanych zmian. Niniejsze opracowanie umożliwia merytoryczną | dyskusję wszystkim zainteresowanym poprawą jakości oświaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2675.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Challenges 1 : Student's Book / Michael Harris, David Mower. - Harlow : Pearson Education Limited, 2006. - 129 s. : fot., rys., tab. ; 30 cm + CD-ROM.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
To nowy, czteropoziomowy kurs jezyka angielskiego dla polskich gimnazjalistów, który pomaga uczniom w osiaganiu celów jezykowych, daje poczucie postepów w nauce i ksztaltuje pozytywne wzorce osobowosciowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4113 [Magazyn 1], P.4112 [Magazyn 1], P.4114 [Magazyn 1] (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.484 [Magazyn 1], P.485 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 98)
Bibliogr. s. 183-190.
"Opracowanie poświęcone jest charakterystyce efektów edukacyjnych w obszarze kultury fizycznej w Polsce oraz w wybranych krajach europejskich. Stanowi ono studium porównawcze aktywności ruchowej młodzieży w wieku gimnazjalnym z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z odrębności narodowej, kulturowej, edukacyjnej, geograficznej czy ekonomicznej. Część empiryczna została poprzedzona wprowadzeniem teoretycznym, w którym autor przedstawia własną koncepcję rozumienia ruchu i jego znaczenia w życiu cżłowieka." (Od Autora)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13857.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Niniejsze opracowanie adresowane jest do nauczycieli gimnazjów. Zgodnie z celami polityki edukacyjnej każda szkoła powinna realizować zadania w zakresie szeroko pojętej działalności profilaktycznej. Aby działania profilaktyczne mogły przynosić wymierne efekty, muszą być prawidłowo zaplanowane i zrealizowane. Należy również ocenić ich skuteczność. W książce omówiono miedzy innymi etapy procedury planowania i wprowadzania w życie szkolnego programu profilaktycznego. Istotną pomocą dla nauczycieli są informacje znajdujące się na końcu opracowania: wykaz sprawdzonych w praktyce programów profilaktycznych, literatura przedmiotu oraz zestaw załączników, które mogą być potrzebne osobom projektującym i realizującym profilaktykę w szkole (wybór narzędzi badawczych, wybrane fragmenty uregulowań prawnych, itd.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14212.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7454 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ścieżka Międzyprzedmiotowa)
Książka zawiera scenariusze zajęć dla uczniów szkoły podstawowej a także uczniów gimnazjum.Cele programu promocji zdrowia i profilaktyki uzależnień:Przezwyciężanie trudności dydaktyczno-wychowawczych uczniówZwrócenie uwagi nauczycieli na najpilniejsze potrzeby społeczności uczniowskiejPoprawa komunikacji w relacjach uczeń-nauczyciel, uczeń-rodzic, uczeń-uczeńUczulenie grona pedagogicznego na zagrożenia uzależnieniami dzieci i młodzieży w wieku szkolnymWyposażenie uczniów, nauczycieli i rodziców w podstawowy zasób wiedzy na temat środków psychoaktywnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2275 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2274.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej