Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(24)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(32)
Autor
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Borcuch Artur (1977- )
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Černovalov Aleksandr Viktorovič (1955- )
(2)
Bachman Dorota
(1)
Bekas Robert
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cekanovskij Z
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kaczmarczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klûnâ V. L
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mercer David (1976- )
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Motyl Piotr
(1)
Namieciński Rafał (1973- )
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Okulski Robert Adam
(1)
Olejniczak Wojciech
(1)
Olszak Celina M
(1)
Oracz Piotr
(1)
Osman Marcin
(1)
Pabianiak Paweł
(1)
Palak Tomasz
(1)
Pankiewicz Marzena
(1)
Parys Tomasz
(1)
Pawłowska Magdalena
(1)
Phillip Anthony C.B
(1)
Piech Łukasz
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(38)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(38)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(18)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
Handel elektroniczny
(7)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(7)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(6)
Gospodarka elektroniczna
(5)
INTERNET
(5)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
INFORMATYKA
(3)
INNOWACJE
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(3)
Bankowość elektroniczna
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Model biznesowy
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIRTUALNE
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna (Polska)
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
DECYZJE
(1)
Dropshipping
(1)
EXCEL
(1)
Ekonomia
(1)
FinTech
(1)
Finanse
(1)
Google Analytics
(1)
Historia
(1)
Historia gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Marketing wartości
(1)
Nadzór administracyjny
(1)
Nadzór finansowy
(1)
OSCOMMERCE
(1)
PIENIĄDZ ELEKTRONICZNY
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
Platforma internetowa
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Przedsiębiorstwa (Polska)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia
(1)
Płatności elektroniczne
(1)
Rachunkowość
(1)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Książki elektroniczne
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
e-biznes
(11)
gospodarka elektroniczna
(6)
handel elektroniczny
(6)
Internet
(5)
e-commerce
(5)
sklep internetowy
(4)
systemy informatyczne zarządzania
(4)
bankowość elektroniczna
(3)
dystrybucja
(3)
e-gospodarka
(3)
gospodarka cyfrowa
(3)
innowacyjność
(3)
marketing
(3)
organizacja wirtualna
(3)
społeczeństwo informacyjne
(3)
arkusz kalkulacyjny
(2)
e-handel
(2)
e-marketing
(2)
gospodarka oparta na wiedzy
(2)
konsument
(2)
konsumpcja
(2)
kultura
(2)
model biznesu
(2)
organizacja sieciowa
(2)
przedsiębiorstwo internetowe
(2)
serwis społecznościowy
(2)
społeczeństwo sieci
(2)
systemy informatyczne
(2)
technologia informacyjna
(2)
wykluczenie cyfrowe
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
Business Intelligence
(1)
CRM
(1)
Excel
(1)
FinTech
(1)
Google Analytics
(1)
KCRM
(1)
Open Access
(1)
RFID
(1)
Second Life
(1)
analiza finansowa
(1)
aplikacja
(1)
aplikacja mobilna
(1)
badania marketingowe
(1)
bank
(1)
bankowość internetowa
(1)
bankowość mobilna
(1)
bankowość społecznościowa
(1)
baza danych
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bhp
(1)
branding
(1)
business
(1)
cloud computing
(1)
cyfryzacja
(1)
decyzje
(1)
dropshipping
(1)
e-edukacja
(1)
e-klient
(1)
e-learning
(1)
e-pieniądz
(1)
e-rozwój
(1)
e-usługi
(1)
ekonomia
(1)
finanse cyfrowe
(1)
fundusze europejskie
(1)
gospodarka informacyjna
(1)
historia
(1)
historia gospodarcza
(1)
informacja
(1)
informatyka gospodarcza
(1)
inteligentny dom
(1)
interfejs
(1)
jakość usług
(1)
kompetencje
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
kryzys cywilizacyjny
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing relacji
(1)
modele biznesowe
(1)
obrót bezgotówkowy
(1)
obrót pieniężny
(1)
obsługa klienta
(1)
osCommerce
(1)
otwarte zasoby wiedzy
(1)
outsourcing
(1)
pieniądz elektroniczny
(1)
platforma cyfrowa
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
portal internetowy
(1)
prawo własności intelektualnej
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
psychologia
(1)
reklama
(1)
relacyjna baza danych
(1)
repozytorium
(1)
rozmowa
(1)
rozwój lokalny
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W książce prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5458.IX.12 [Magazyn 1], P.4897.IX.12 [Magazyn 1], P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6017.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-214.
W książce autorzy, poprzez wyeksopnowanie czynników wyznaczających sposoby funkcjonowania w wirtualnym świecie, podjęli próbę odpowiedzi na pytania: jakie funkcje pełni informacja w społeczeństwie informacyjnym, czy nowe formy i procesy społeczne determinują zmiany techniczne, czy może jest odwrotnie, jak trwałe mogą być więzi pomiędzy członkami społeczności wirtualnych, na czym polega fenomen funkcjonowania społeczności wirtualnych na przykładzie wirtualnego świata Second Life? W publikacji zwrócono również uwagę na istotne aspekty związane z rynkiem finansowym. Z jednej strony, wskazano na innowacyjne metody dokonywania płatności, z drugiej natomiast na kwestie związane z wykluczeniem finansowym. W związku z powyższym, w oparciu o zagadnienia społeczeństwia informacyjnego (czy społeczeństwa wiedzy) oraz aspekty ekonomii Internetu podjęto próbę wyróżnienia nowego rodzaju społeczeństwa - społeczeństwa begotówkowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11406.VI.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12621.VI.6 [Czytelnia B], 12620.VI.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia zawiera wybrane i zebrane w grupach tematycznych teksty ukazujące aktualne zagadnienia związane z prawidłowym funkcjonowaniem systemów e-biznesu w gospodarce, pokazujące jednocześnie szerokie uwarunkowania środowiskowe i instrumentalne tego procesu. Publikacja stanowi jednocześnie zbiór materiałów konferencyjnych - trzeciego sympozjum z tego zakresu organizowanego przez Wyższą Szkołę Ekonomiczno-Informatyczną. Głównym celem publikacji jest aktualna analiza możliwości wykorzystania nowoczesnych systemów informatycznych i narzędzi ich budowy (szczególnie systemów e-biznesu) w gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9801.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business School Press)
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją. Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9100 [Magazyn 1], P.4888 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5321.IX.12 [Wypożyczalnia C], 10723.IX.12 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Β книге рассматриваются методологические проблемы экономических исследований. Анализируются либеральная экономическая политика свободного денежного товарообмена и перепективные инструменты будущей политики цифровой экономики. Выясняется, будет ли эта экономика экономикой счастья. Рассматриваются результаты экономического развития стран, жители которых ориентированы на групповое поведение. Рассматриваются методы трансформации существенной экономики в цифровую, оцениваются их нравственные характеристики. Предлагаются новые институты и экономические инструменты обеспечения экономической полтики развитя.
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-326 i przy rozdz.
W przedstawionej monografii podjęto próbę zaprezentowania niektórych aspektów zarządzania wykorzystującego technologię teleinformatyczną. Scharakteryzowano specyficzne cechy nowych układów gospodarczych i przekształcenia zasad działania różnych organizacji. Szczególną uwagę zwrócono na takie problemy jak informatyczne wspomaganie zarządzania, handel i marketing elektroniczny, kształtowanie się nowych rozwiązań organizacyjnych, problemy przywództwa w organizacjach wirtualnych, szkolenia e-learningowe oraz psychologiczne i innowacyjne aspekty działań w tych nowych warunkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12125.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10833 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej. Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023. Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22969.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 248-270.
Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Czyżowicza: Autor bardzo słusznie wskazuje na dynamikę zmian zachodzących w bieżącym stuleciu w życiu współczesnych państw, narodów i przedsiębiorstw. To ten okres właśnie charakteryzuje się radykalną transformacją wielu dotychczas działających na globalnym rynku przedsiębiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie możliwości rozwoju różnorodnych form i modeli biznesowych, które sprzyjają skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku światowym. Stąd też niezwykle ważne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjności w e-biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13953.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-201.
W dzisiejszych czasach coraz większą rolę w zarządzaniu firmami odgrywają informacja i technologie informacyjne. Dzieje się tak, ponieważ przetrwanie na konkurencyjnym rynku wymusza ciągłe zmiany zwiększające efektywność działania. Koncepcja organizacji wirtualnej jako koncepcja zarządzania wpisuje się w dokonujące się przeobrażenia w funkcjonowaniu firm i postępującą globalizację. Autor omówił w książce: koncepcję organizacji wirtualnej w świetle współczesnych tendencji zarządzania; główne elementy koncepcji organizacji wirtualnej; proces tworzenia organizacji wirtualnej i zarządzania nią; analizę krytyczną i perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8746.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10219.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"To, co zasadniczo wyróżnia tę monografię dotyczącą organizacji wirtualnej, jest jej wysoka precyzja oraz próba sformalizowania analiz badawczych w jej ramach. Analiza ta ma swoją utylitarną wartość, ponieważ kończy się zestawem wielu wniosków z zakresu teorii i praktyki organizacji wirtualnych, wobec których zarówno badacze, jak i praktycy zarządzania nie powinni przejść obojętnie". (z recenzji prof. dr hab. Ireny Krystyny Hejduk)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7349.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8314.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 260-270, netogr. s. 271-272. Indeks.
Celem niniejszej książki jest przedstawienie technologii informacyjnej, a w szczególności rozwiązań biznesowych oraz ich znaczenia dla działalności współczesnego przedsiębiorstwa. Całość materiału podzielono na pięć wzajemnie przenikających się rozdziałów. Należy podkreślić, że prezentowane w pracy rozwiązania biznesowe pozwalają na integrację poszczególnych ogniw logistycznego łańcucha dostaw, stając się tym samym dominującym elementem infrastruktury logistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14419.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15332.IX.11. [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 111-120.
Pojawienie się nowych zjawisk świata wirtualnego może mieć poważne konsekwencje w świecie rzeczywistym na płaszczyznach: społecznej, psy­chicznej, kulturowej, jak też gospodarczej. Dotychczasowe definicje związane z gospodarką wymagają przemyślenia, o czym świadczą toczące się dyskusje o prawnym ujęciu usług związanych z ICT, zaczynając od elektronicznych, przez informatyczne, teleinformatyczne, kończąc na typowo inter­netowych. Pojawiają się nowe mechanizmy, których ekonomiści nie potrafią jednoznacznie zaliczyć do dóbr lub usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10934.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka przedstawia wykorzystanie informatycznych systemów zarządzania w podmiotach gospodarczych wspólczesnego świata. Publikacja dostarcza teoretycznej wiedzy na temat informatyki gospodarczej, w tym między innymi procesów decyzyjnych w zakresie zarządzania przedsięborstwem, komputerowych systemów finansowo-księgowych, zaaansowanych analiz biznesowych, obsługi sieci Internet i wykorzystania jej w prowadzeniu działalności gospodarczej, projektowania stron WWW oraz budowy, obsługi i wdrażania rozwiązań z zakresu e-commerce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14869.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.60.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera omówienie pojęć, teorii, modeli i narzędzi pozwalających zrozumieć, w jaki sposób we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną dzięki umiejętnemu zastosowaniu możliwości, jakie daje Internet. Autorzy przedstawiają w niej, jak najlepiej wykorzystać najnowsze technologie i narzędzia informatyczne: systemów zarządzania organizacją; systemów zarządzania wiedzą; systemów podejmowania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5147.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6274.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10842.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka cyfrowa to pojęcie, które w literaturze przedmiotu zostało już w wielokrotnie zdefiniowane. Analiza zawartych w literaturze definicji pozwala na stwierdzenie, że wspólną cechą wszystkich definicji jest podkreślenie znaczenia ICT jako elementu konstytutywnego gospodarki cyfrowej. Można ją zatem określić jako gospodarkę obejmującą towary lub usługi, których rozwój, produkcja, sprzedaż są całkowicie zależne od technologii cyfrowych. Wolno więc stwierdzić, że gospodarka cyfrowa jest globalną siecią działań gospodarczych, możliwą dzięki istnieniu i wykorzystaniu technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Zagadnienia podejmowane przez autorów poszczególnych rozdziałów dotyczą różnych kwestii z zakresu problematyki gospodarki cyfrowej w Polsce. Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na zagadnienia jej rozwoju w Polsce w kontekście obserwowanych tendencji społeczno-gospodarczych, problemów i przyszłych perspektyw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21938.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 291-320.
Autor wykorzystuje dorobek teoretyczny i praktyczny z zakresu prawa i ekonomii, interdyscyplinarnej analizy prawa, orzecznictwa i praktyki compliance oraz innowacji regulacyjnych w wiodących technologicznie krajach świata. Głównym przedmiotem badań są ekosystemy platform cyfrowych. Nacisk kładziony jest również na ocenę skutków regulacji, eksperymenty (takie jak piaskownice regulacyjne lub huby technologiczne) często poprzedzające głębsze reformy regulacyjne, a także w szczególności na regulacje dotyczące konkurencji. Autor omawia również podejmowane próby regulacji Big Techów. Inne ważne wątki to operacyjna odporność cyfrowa sektora finansowego, rynek kryptoaktywów opartych na technologii blockchain oraz systemy płatności (pakiet regulacji finansów cyfrowych), a także zarządzanie datafikacją (regulacja dostępu do danych w kontekście ochrony prywatności). Książka nawiązuje do poprzednich publikacji autora dotyczących FinTechów, technologii blockchain, zarządzania przez algorytmy oraz gospodarki współdzielenia i platform cyfrowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22971.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oryg.: "Guerrilla marketing online : the entrepreneur's guide to earning profits on the Internet" 1995
Bibliogr. s. 363-364.
Sukces działalności gospodarczej wyraża się przede wszystkim w sprzedaży, a to zwykle oznacza dostarczenie jak największej liczbie potencjalnych nabywców informacji o przedsiębiorstwie, wyrobach lub usługach. Możliwość tę stwarzają usługi sieciowe w trybie połączeniowym (on-line), biuletyn elektronicznych tablic ogłoszeniowych i właśnie Internet, który stanowi międzynarodową rodzinę sieci komputerowych, łączącą miliony ludzi na świecie. Elementy te tworzą tzw. rynek on-line. W książce autorzy wskazali, jak walczyć i zwyciężać na tym rynku, aby osiągnąć maksymalne zwycięstwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7788.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej