Form of Work
Książki
(30)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Status
only on-site
(26)
available
(22)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(8)
Wypożyczalnie
(15)
Czytelnie
(26)
Author
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Borcuch Artur (1977- )
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Černovalov Aleksandr Viktorovič (1955- )
(2)
Bekas Robert
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cekanovskij Z
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klûnâ V. L
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mercer David (1976- )
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Motyl Piotr
(1)
Namieciński Rafał (1973- )
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Okulski Robert Adam
(1)
Olejniczak Wojciech
(1)
Olszak Celina M
(1)
Oracz Piotr
(1)
Osman Marcin
(1)
Pabianiak Paweł
(1)
Palak Tomasz
(1)
Pankiewicz Marzena
(1)
Parys Tomasz
(1)
Pawłowska Magdalena
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Piwowarczyk Marcin
(1)
Przetacznik Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rdzeń Krzysztof
(1)
Rogala Barbara
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sadowski Michał (1982- )
(1)
Sadłowski Rafał
(1)
Sala Paweł
(1)
Sankowska Anna
(1)
Shapiro Carl
(1)
Sobczak Jakub
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(33)
Language
Polish
(33)
Audience Group
Szkoły wyższe
(4)
Subject
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(18)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(7)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(6)
INTERNET
(5)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
Handel elektroniczny
(3)
INFORMATYKA
(3)
INNOWACJE
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(3)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIRTUALNE
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bankowość elektroniczna (Polska)
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
DECYZJE
(1)
EXCEL
(1)
Ekonomia
(1)
Finanse
(1)
Google Analytics
(1)
Historia
(1)
Historia gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Model biznesowy
(1)
OSCOMMERCE
(1)
PIENIĄDZ ELEKTRONICZNY
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
Przedsiębiorstwa (Polska)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rachunkowość
(1)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Subject: time
2001-
(6)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(3)
Poradnik
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Książki elektroniczne
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Monografia
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
33 results Filter
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W książce prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6017.IX.12 [Wypożyczalnia C], P.4897.IX.12 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C], 5458.IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-214.
W książce autorzy, poprzez wyeksopnowanie czynników wyznaczających sposoby funkcjonowania w wirtualnym świecie, podjęli próbę odpowiedzi na pytania: jakie funkcje pełni informacja w społeczeństwie informacyjnym, czy nowe formy i procesy społeczne determinują zmiany techniczne, czy może jest odwrotnie, jak trwałe mogą być więzi pomiędzy członkami społeczności wirtualnych, na czym polega fenomen funkcjonowania społeczności wirtualnych na przykładzie wirtualnego świata Second Life? W publikacji zwrócono również uwagę na istotne aspekty związane z rynkiem finansowym. Z jednej strony, wskazano na innowacyjne metody dokonywania płatności, z drugiej natomiast na kwestie związane z wykluczeniem finansowym. W związku z powyższym, w oparciu o zagadnienia społeczeństwia informacyjnego (czy społeczeństwa wiedzy) oraz aspekty ekonomii Internetu podjęto próbę wyróżnienia nowego rodzaju społeczeństwa - społeczeństwa begotówkowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11406.VI.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12621.VI.6 [Czytelnia B], 12620.VI.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia zawiera wybrane i zebrane w grupach tematycznych teksty ukazujące aktualne zagadnienia związane z prawidłowym funkcjonowaniem systemów e-biznesu w gospodarce, pokazujące jednocześnie szerokie uwarunkowania środowiskowe i instrumentalne tego procesu. Publikacja stanowi jednocześnie zbiór materiałów konferencyjnych - trzeciego sympozjum z tego zakresu organizowanego przez Wyższą Szkołę Ekonomiczno-Informatyczną. Głównym celem publikacji jest aktualna analiza możliwości wykorzystania nowoczesnych systemów informatycznych i narzędzi ich budowy (szczególnie systemów e-biznesu) w gospodarce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9801.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Harvard Business School Press)
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją. Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9100 [Magazyn 1], P.4888 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10723.IX.12 [Wypożyczalnia C], 5321.IX.12 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Β книге рассматриваются методологические проблемы экономических исследований. Анализируются либеральная экономическая политика свободного денежного товарообмена и перепективные инструменты будущей политики цифровой экономики. Выясняется, будет ли эта экономика экономикой счастья. Рассматриваются результаты экономического развития стран, жители которых ориентированы на групповое поведение. Рассматриваются методы трансформации существенной экономики в цифровую, оцениваются их нравственные характеристики. Предлагаются новые институты и экономические инструменты обеспечения экономической полтики развитя.
Book
In basket
Bibliogr. s. 311-326 i przy rozdz.
W przedstawionej monografii podjęto próbę zaprezentowania niektórych aspektów zarządzania wykorzystującego technologię teleinformatyczną. Scharakteryzowano specyficzne cechy nowych układów gospodarczych i przekształcenia zasad działania różnych organizacji. Szczególną uwagę zwrócono na takie problemy jak informatyczne wspomaganie zarządzania, handel i marketing elektroniczny, kształtowanie się nowych rozwiązań organizacyjnych, problemy przywództwa w organizacjach wirtualnych, szkolenia e-learningowe oraz psychologiczne i innowacyjne aspekty działań w tych nowych warunkach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12125.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10833 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 248-270.
Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Czyżowicza: Autor bardzo słusznie wskazuje na dynamikę zmian zachodzących w bieżącym stuleciu w życiu współczesnych państw, narodów i przedsiębiorstw. To ten okres właśnie charakteryzuje się radykalną transformacją wielu dotychczas działających na globalnym rynku przedsiębiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie możliwości rozwoju różnorodnych form i modeli biznesowych, które sprzyjają skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku światowym. Stąd też niezwykle ważne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjności w e-biznesie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13953.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Oryg.: "Guerrilla marketing online : the entrepreneur's guide to earning profits on the Internet" 1995
Bibliogr. s. 363-364.
Sukces działalności gospodarczej wyraża się przede wszystkim w sprzedaży, a to zwykle oznacza dostarczenie jak największej liczbie potencjalnych nabywców informacji o przedsiębiorstwie, wyrobach lub usługach. Możliwość tę stwarzają usługi sieciowe w trybie połączeniowym (on-line), biuletyn elektronicznych tablic ogłoszeniowych i właśnie Internet, który stanowi międzynarodową rodzinę sieci komputerowych, łączącą miliony ludzi na świecie. Elementy te tworzą tzw. rynek on-line. W książce autorzy wskazali, jak walczyć i zwyciężać na tym rynku, aby osiągnąć maksymalne zwycięstwo.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7788.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 191-201.
W dzisiejszych czasach coraz większą rolę w zarządzaniu firmami odgrywają informacja i technologie informacyjne. Dzieje się tak, ponieważ przetrwanie na konkurencyjnym rynku wymusza ciągłe zmiany zwiększające efektywność działania. Koncepcja organizacji wirtualnej jako koncepcja zarządzania wpisuje się w dokonujące się przeobrażenia w funkcjonowaniu firm i postępującą globalizację. Autor omówił w książce: koncepcję organizacji wirtualnej w świetle współczesnych tendencji zarządzania; główne elementy koncepcji organizacji wirtualnej; proces tworzenia organizacji wirtualnej i zarządzania nią; analizę krytyczną i perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8746.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10219.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
"To, co zasadniczo wyróżnia tę monografię dotyczącą organizacji wirtualnej, jest jej wysoka precyzja oraz próba sformalizowania analiz badawczych w jej ramach. Analiza ta ma swoją utylitarną wartość, ponieważ kończy się zestawem wielu wniosków z zakresu teorii i praktyki organizacji wirtualnych, wobec których zarówno badacze, jak i praktycy zarządzania nie powinni przejść obojętnie". (z recenzji prof. dr hab. Ireny Krystyny Hejduk)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7349.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8314.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 260-270, netogr. s. 271-272. Indeks.
Celem niniejszej książki jest przedstawienie technologii informacyjnej, a w szczególności rozwiązań biznesowych oraz ich znaczenia dla działalności współczesnego przedsiębiorstwa. Całość materiału podzielono na pięć wzajemnie przenikających się rozdziałów. Należy podkreślić, że prezentowane w pracy rozwiązania biznesowe pozwalają na integrację poszczególnych ogniw logistycznego łańcucha dostaw, stając się tym samym dominującym elementem infrastruktury logistycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14419.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15332.IX.11. [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Internet jest uważany za najważniejszy wynalazek XX wieku. Jego błyskawiczna i oszałamiająca kariera sprawiła, iż przestał być techniczną ciekawostką, lecz stał się częścią codziennego życia. Szał internetowy opanował również Polskę, wchodząc do prawie wszystkich segmentów zastosowań biznesowych. Internetowa gospodarka przekracza z "szybkością światła" wszelkie geograficzne bariery, sprawiając, iż nasi klienci, dostawcy, partnerzy z łańcucha dostaw, ale również i konkurenci, znaleźli się w zasięgu "kliknięcia myszką". Niniejsza praca - napisana przez naukowców akademickich oraz praktyków gospodarczych - pozwoli lepiej zrozumieć trendy w zarządzaniu logistyką i łańcuchem dostaw wytyczane przez Internet i nowe rozwiązania e-biznesowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4394.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik dowie się więc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6022 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6020.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7285.IX.12 [Czytelnia C], 4448.IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Indeks.
Opracowana przez 83 autorów, będących ekspertami w swoich dziedzinach, zawiera 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. "Biblia e-biznesu 3.0" to prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród - pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu" zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, a druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017. "Biblia e-biznesu 3.0" to jeszcze mocniejsza wersja tej kultowej publikacji, gromadząca kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiesz się z niej przede wszystkim jak zacząć - który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć. Książka przeprowadza przez budowanie efektywnych strategii cenowych i sprzedażowych, wskaże, które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty i jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną. Zwróci też uwagę na to, które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci i w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient–firma oraz które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 20395.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20394.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 111-120.
Pojawienie się nowych zjawisk świata wirtualnego może mieć poważne konsekwencje w świecie rzeczywistym na płaszczyznach: społecznej, psy­chicznej, kulturowej, jak też gospodarczej. Dotychczasowe definicje związane z gospodarką wymagają przemyślenia, o czym świadczą toczące się dyskusje o prawnym ujęciu usług związanych z ICT, zaczynając od elektronicznych, przez informatyczne, teleinformatyczne, kończąc na typowo inter­netowych. Pojawiają się nowe mechanizmy, których ekonomiści nie potrafią jednoznacznie zaliczyć do dóbr lub usług.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10934.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Książka przedstawia wykorzystanie informatycznych systemów zarządzania w podmiotach gospodarczych wspólczesnego świata. Publikacja dostarcza teoretycznej wiedzy na temat informatyki gospodarczej, w tym między innymi procesów decyzyjnych w zakresie zarządzania przedsięborstwem, komputerowych systemów finansowo-księgowych, zaaansowanych analiz biznesowych, obsługi sieci Internet i wykorzystania jej w prowadzeniu działalności gospodarczej, projektowania stron WWW oraz budowy, obsługi i wdrażania rozwiązań z zakresu e-commerce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14869.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera omówienie pojęć, teorii, modeli i narzędzi pozwalających zrozumieć, w jaki sposób we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną dzięki umiejętnemu zastosowaniu możliwości, jakie daje Internet. Autorzy przedstawiają w niej, jak najlepiej wykorzystać najnowsze technologie i narzędzia informatyczne: systemów zarządzania organizacją; systemów zarządzania wiedzą; systemów podejmowania decyzji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5147.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6274.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10842.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. E.60.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again