Form of Work
Książki
(7)
Status
available
(10)
only on-site
(1)
Branch
Magazyny
(5)
Wypożyczalnie
(5)
Czytelnie
(1)
Author
Besta Piotr
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Bura Urij
(1)
Coates Paul
(1)
Goldstone Will
(1)
Janusz Jacek
(1)
Kerfs Jeremy
(1)
Kowolik Jacek
(1)
Miles Rob S. (1957- )
(1)
Reszotnik Maciej
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Seidelin Jacob
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Szpoton Rafał
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
GRY KOMPUTEROWE
(4)
ANDROID (system operacyjny)
(2)
HTML
(2)
JAVASCRIPT
(1)
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(1)
MICROSOFT XNA
(1)
PASCAL
(1)
PROGRAMOWANIE (informat.)
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(1)
TURBO ASSEMBLER
(1)
WINDOWS VISTA
(1)
WINDOWS XP
(1)
Genre/Form
GRY KOMPUTEROWE
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
9 results Filter
Book
In basket
(Technologia i Rozwiązania.)
Indeks.
Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Środowisko Unity jest jednym z najczęściej używanych oraz najbardziej cenionych pakietów, pozwalających na projektowanie gier komputerowych. Może ono być wykorzystywane przez bardzo różnych użytkowników, poczynając od hobbystów, a kończąc na dużych firmach. Pozwala tworzyć gry oraz interaktywne aplikacje dla przeglądarek internetowych, komputerów stacjonarnych, urządzeń przenośnych czy konsol.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14266 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Authority data
GRY KOMPUTEROWE - programowanie (hasło przedmiotowe)
Authority data
GRY KOMPUTEROWE - programowanie (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Indeks.
Książkę napisano w przeświadczeniu, że pomoże Czytelnikowi przenieść umiejętności tworzenia stron w świat projektowania gier komputerowych. Książka pokazuj, jak użyć dobrze znanych narzędzi, by przebyć przepaść dzielącą tradycyjne witryny od ekscytujących gier. W trakcie lektury Czytelnik pozna elementy składowe gry oraz charakterystykę urządzeń mobilnych. Zorientuje się, jakie są kolejne etapy procesu wytwarzania nowej aplikacji. Nauczy się tworzyć wielowątkowe rozwiązania dzięki technologii Web Workers oraz rysować atrakcyjne elementy graficzne przy użyciu elementu canvas. Z kolejnych rozdziałów dowie się, jak oprogramować sterowanie ruchem oraz jak przygotować efekty dźwiękowe dla gry, a potem pozna tajniki tworzenia grafiki 3D oraz przechowywania danych lokalnie w przeglądarce użytkownika. Książka w sposób kompleksowy podchodzi do tematu tworzenia gier w języku HTML5.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13756 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14740 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na grzb. nazwa wydawcy oryg.: Microsoft Press.
Tyt. oryg.: Microsoft Xna Game Studio 4.0 : learn programming now!, 2011.
Indeks.
Jeśli zawsze marzyłeś o profesjonalnym programowaniu gier, ale nie do końca wiedziałeś, jak się za to zabrać, oto książka, która wszystko zmieni. Ten podręcznik będzie dla Ciebie doskonałym przewodnikiem, prowadzącym od opanowania podstaw frameworku XNA, przez zasady programowania w użytecznym języku C#, aż po tworzenie własnych gier. Przejdziesz niezwykłą drogę: na jej początku czeka Cię instalacja i przygotowanie środowiska programistycznego, potem projektowanie realistycznej grafiki gry i jej ciekawe udźwiękowienie, a uwieńczeniem Twoich działań będzie stworzenie profesjonalnych projektów dla konsoli Xbox 360, telefonów z systemem Windows Phone 7 czy komputerów PC.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13037 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Dzięki książce Czytelnik pozna wszystkie niuanse tworzenia gier na tablety pracujące pod kontrolą systemu Android. Na samym początku dowie się, jak przygotować środowisko pracy oraz jakich narzędzi i bibliotek będziesz potrzebował. Po krótkim wstępie przejdzie do sedna sprawy. Nauczy się wykorzystywać ekrany dotykowe, moc wielordzeniowych procesorów oraz informacje z czujników położenia. Ponadto pozna tajniki tworzenia sztucznej inteligencji oraz mechanizmów dla wielu graczy. O sukcesie gry decyduje atrakcyjna oprawa dźwiękowa i wizualna, dlatego autor kładzie duży nacisk właśnie na te aspekty tworzenia gier. Na sam koniec Czytelnik sprawdzi, jak opublikować grę w Google Play Store (dawniej Android Market). Jest to idealna pozycja dla każdego pasjonata systemu Android.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13734 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13733 XV.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.466 [Magazyn 1], 1377 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
CD
In basket
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem Windows - gotowym kodem tworzącym okno z obsługą podstawowych komunikatów. Podręcznik kolejno odsłania poszczególne elementy wiedzy programistycznej - od najprostszych po najbardziej zaawansowane. Dowiesz się więc, jak wprowadzać niewielkie zmiany w kodzie, jak projektować aplikacje wielowątkowe i definiować biblioteki, jak budować duże, składające się z kilku plików projekty, aby na koniec samodzielnie stworzyć grę komputerową.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13049 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Na okł. nadtyt.: Odnieś sukces na rynku gier!
Indeks.
Książka jest doskonałym i kompletnym źródłem informacji dla wszystkich osób chcących wykorzystać platformę Android i przeglądarkę internetową do pisania zaawansowanych i atrakcyjnych gier. W kolejnych opisano, jak korzystać z grafiki i animacji w przeglądarce, obsługiwać zdarzenia i operacje wykonywane przez użytkownika oraz stosować różne sposoby renderowania świata gry. Podręcznik przedstawia też, jak zbudować własny silnik izometryczny oraz wykorzystać WebGL do stworzenia zaawansowanej grafiki 3D. Dodatkowo zawiera informacje na temat programowania sztucznej inteligencji oraz zapewniania komunikacji aplikacji z serwerem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13891 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13890 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again