Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(7)
Status
available
(10)
only on-site
(1)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(1)
Author
Besta Piotr
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Bura Urij
(1)
Coates Paul
(1)
Goldstone Will
(1)
Janusz Jacek
(1)
Kerfs Jeremy
(1)
Kowolik Jacek
(1)
Miles Rob S. (1957- )
(1)
Reszotnik Maciej
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Seidelin Jacob
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Szpoton Rafał
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
GRY KOMPUTEROWE
(4)
ANDROID (system operacyjny)
(2)
HTML
(2)
JAVASCRIPT
(1)
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(1)
MICROSOFT XNA
(1)
PASCAL
(1)
PROGRAMOWANIE (informat.)
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(1)
TURBO ASSEMBLER
(1)
WINDOWS VISTA
(1)
WINDOWS XP
(1)
Genre/Form
GRY KOMPUTEROWE
(3)
PODR─śCZNIKI
(3)
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
9 results Filter
Book
In basket
(Technologia i Rozwi─ůzania.)
Indeks.
Silniki gier, takie jak Unity, s─ů znanymi, cenionymi, a przede wszystkim pot─Ö┼╝nymi narz─Ödziami u┼éatwiaj─ůcymi tworzenie gier. ┼Ürodowisko Unity jest jednym z najcz─Ö┼Ťciej u┼╝ywanych oraz najbardziej cenionych pakiet├│w, pozwalaj─ůcych na projektowanie gier komputerowych. Mo┼╝e ono by─ç wykorzystywane przez bardzo r├│┼╝nych u┼╝ytkownik├│w, poczynaj─ůc od hobbyst├│w, a ko┼äcz─ůc na du┼╝ych firmach. Pozwala tworzy─ç gry oraz interaktywne aplikacje dla przegl─ůdarek internetowych, komputer├│w stacjonarnych, urz─ůdze┼ä przeno┼Ťnych czy konsol.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14266 XV.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Authority data
GRY KOMPUTEROWE - programowanie (hasło przedmiotowe)
Authority data
GRY KOMPUTEROWE - programowanie (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Indeks.
Ksi─ů┼╝k─Ö napisano w prze┼Ťwiadczeniu, ┼╝e pomo┼╝e Czytelnikowi przenie┼Ť─ç umiej─Ötno┼Ťci tworzenia stron w ┼Ťwiat projektowania gier komputerowych. Ksi─ů┼╝ka pokazuj, jak u┼╝y─ç dobrze znanych narz─Ödzi, by przeby─ç przepa┼Ť─ç dziel─ůc─ů tradycyjne witryny od ekscytuj─ůcych gier. W trakcie lektury Czytelnik pozna elementy sk┼éadowe gry oraz charakterystyk─Ö urz─ůdze┼ä mobilnych. Zorientuje si─Ö, jakie s─ů kolejne etapy procesu wytwarzania nowej aplikacji. Nauczy si─Ö tworzy─ç wielow─ůtkowe rozwi─ůzania dzi─Öki technologii Web Workers oraz rysowa─ç atrakcyjne elementy graficzne przy u┼╝yciu elementu canvas. Z kolejnych rozdzia┼é├│w dowie si─Ö, jak oprogramowa─ç sterowanie ruchem oraz jak przygotowa─ç efekty d┼║wi─Ökowe dla gry, a potem pozna tajniki tworzenia grafiki 3D oraz przechowywania danych lokalnie w przegl─ůdarce u┼╝ytkownika. Ksi─ů┼╝ka w spos├│b kompleksowy podchodzi do tematu tworzenia gier w j─Özyku HTML5.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13756 XV.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14740 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na grzb. nazwa wydawcy oryg.: Microsoft Press.
Tyt. oryg.: Microsoft Xna Game Studio 4.0 : learn programming now!, 2011.
Indeks.
Je┼Ťli zawsze marzy┼ée┼Ť o profesjonalnym programowaniu gier, ale nie do ko┼äca wiedzia┼ée┼Ť, jak si─Ö za to zabra─ç, oto ksi─ů┼╝ka, kt├│ra wszystko zmieni. Ten podr─Öcznik b─Ödzie dla Ciebie doskona┼éym przewodnikiem, prowadz─ůcym od opanowania podstaw frameworku XNA, przez zasady programowania w u┼╝ytecznym j─Özyku C#, a┼╝ po tworzenie w┼éasnych gier. Przejdziesz niezwyk┼é─ů drog─Ö: na jej pocz─ůtku czeka Ci─Ö instalacja i przygotowanie ┼Ťrodowiska programistycznego, potem projektowanie realistycznej grafiki gry i jej ciekawe ud┼║wi─Ökowienie, a uwie┼äczeniem Twoich dzia┼éa┼ä b─Ödzie stworzenie profesjonalnych projekt├│w dla konsoli Xbox 360, telefon├│w z systemem Windows Phone 7 czy komputer├│w PC.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13037 XV.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Dzi─Öki ksi─ů┼╝ce Czytelnik pozna wszystkie niuanse tworzenia gier na tablety pracuj─ůce pod kontrol─ů systemu Android. Na samym pocz─ůtku dowie si─Ö, jak przygotowa─ç ┼Ťrodowisko pracy oraz jakich narz─Ödzi i bibliotek b─Ödziesz potrzebowa┼é. Po kr├│tkim wst─Öpie przejdzie do sedna sprawy. Nauczy si─Ö wykorzystywa─ç ekrany dotykowe, moc wielordzeniowych procesor├│w oraz informacje z czujnik├│w po┼éo┼╝enia. Ponadto pozna tajniki tworzenia sztucznej inteligencji oraz mechanizm├│w dla wielu graczy. O sukcesie gry decyduje atrakcyjna oprawa d┼║wi─Ökowa i wizualna, dlatego autor k┼éadzie du┼╝y nacisk w┼éa┼Ťnie na te aspekty tworzenia gier. Na sam koniec Czytelnik sprawdzi, jak opublikowa─ç gr─Ö w Google Play Store (dawniej Android Market). Jest to idealna pozycja dla ka┼╝dego pasjonata systemu Android.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13734 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13733 XV.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.466 [Magazyn 1], 1377 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
CD
In basket
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o tej samej sygnaturze.
Dev-C++ to zintegrowane ┼Ťrodowisko programistyczne, kt├│rego niew─ůtpliwym atutem s─ů tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalaj─ůce korzysta─ç z r├│┼╝nych bibliotek, szablon├│w i narz─Ödzi. ┼Ürodowisko Dev-C++ wspomaga tak┼╝e prac─Ö nad nowym projektem Windows - gotowym kodem tworz─ůcym okno z obs┼éug─ů podstawowych komunikat├│w. Podr─Öcznik kolejno ods┼éania poszczeg├│lne elementy wiedzy programistycznej - od najprostszych po najbardziej zaawansowane. Dowiesz si─Ö wi─Öc, jak wprowadza─ç niewielkie zmiany w kodzie, jak projektowa─ç aplikacje wielow─ůtkowe i definiowa─ç biblioteki, jak budowa─ç du┼╝e, sk┼éadaj─ůce si─Ö z kilku plik├│w projekty, aby na koniec samodzielnie stworzy─ç gr─Ö komputerow─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13049 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Na ok┼é. nadtyt.: Odnie┼Ť sukces na rynku gier!
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest doskona┼éym i kompletnym ┼║r├│d┼éem informacji dla wszystkich os├│b chc─ůcych wykorzysta─ç platform─Ö Android i przegl─ůdark─Ö internetow─ů do pisania zaawansowanych i atrakcyjnych gier. W kolejnych opisano, jak korzysta─ç z grafiki i animacji w przegl─ůdarce, obs┼éugiwa─ç zdarzenia i operacje wykonywane przez u┼╝ytkownika oraz stosowa─ç r├│┼╝ne sposoby renderowania ┼Ťwiata gry. Podr─Öcznik przedstawia te┼╝, jak zbudowa─ç w┼éasny silnik izometryczny oraz wykorzysta─ç WebGL do stworzenia zaawansowanej grafiki 3D. Dodatkowo zawiera informacje na temat programowania sztucznej inteligencji oraz zapewniania komunikacji aplikacji z serwerem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13891 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13890 XV.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again