Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Besta Piotr
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Bura Urij
(1)
Coates Paul
(1)
Goldstone Will
(1)
Janusz Jacek
(1)
Kerfs Jeremy
(1)
Kowolik Jacek
(1)
Miles Rob S. (1957- )
(1)
Reszotnik Maciej
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Seidelin Jacob
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Szpoton Rafał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
GRY KOMPUTEROWE
(4)
ANDROID (system operacyjny)
(2)
HTML
(2)
JAVASCRIPT
(1)
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(1)
MICROSOFT XNA
(1)
PASCAL
(1)
PROGRAMOWANIE (informat.)
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(1)
TURBO ASSEMBLER
(1)
WINDOWS VISTA
(1)
WINDOWS XP
(1)
Gatunek
GRY KOMPUTEROWE
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
gra komputerowa
(6)
programowanie
(3)
Android
(2)
HTML
(2)
Asembler
(1)
CSS
(1)
JavaScript
(1)
Microsoft XNA
(1)
Turbo Pascal
(1)
Unity
(1)
Windows
(1)
aplikacja
(1)
aplikacja internetowa
(1)
framework XNA
(1)
gra internetowa
(1)
grafika 3D
(1)
grafika komputerowa
(1)
projektowanie
(1)
system operacyjny
(1)
tablet
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania.)
Indeks.
Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Środowisko Unity jest jednym z najczęściej używanych oraz najbardziej cenionych pakietów, pozwalających na projektowanie gier komputerowych. Może ono być wykorzystywane przez bardzo różnych użytkowników, poczynając od hobbystów, a kończąc na dużych firmach. Pozwala tworzyć gry oraz interaktywne aplikacje dla przeglądarek internetowych, komputerów stacjonarnych, urządzeń przenośnych czy konsol.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14266.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książkę napisano w przeświadczeniu, że pomoże Czytelnikowi przenieść umiejętności tworzenia stron w świat projektowania gier komputerowych. Książka pokazuj, jak użyć dobrze znanych narzędzi, by przebyć przepaść dzielącą tradycyjne witryny od ekscytujących gier. W trakcie lektury Czytelnik pozna elementy składowe gry oraz charakterystykę urządzeń mobilnych. Zorientuje się, jakie są kolejne etapy procesu wytwarzania nowej aplikacji. Nauczy się tworzyć wielowątkowe rozwiązania dzięki technologii Web Workers oraz rysować atrakcyjne elementy graficzne przy użyciu elementu canvas. Z kolejnych rozdziałów dowie się, jak oprogramować sterowanie ruchem oraz jak przygotować efekty dźwiękowe dla gry, a potem pozna tajniki tworzenia grafiki 3D oraz przechowywania danych lokalnie w przeglądarce użytkownika. Książka w sposób kompleksowy podchodzi do tematu tworzenia gier w języku HTML5.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13756.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14740.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzb. nazwa wydawcy oryg.: Microsoft Press.
Tyt. oryg.: Microsoft Xna Game Studio 4.0 : learn programming now!, 2011.
Indeks.
Jeśli zawsze marzyłeś o profesjonalnym programowaniu gier, ale nie do końca wiedziałeś, jak się za to zabrać, oto książka, która wszystko zmieni. Ten podręcznik będzie dla Ciebie doskonałym przewodnikiem, prowadzącym od opanowania podstaw frameworku XNA, przez zasady programowania w użytecznym języku C#, aż po tworzenie własnych gier. Przejdziesz niezwykłą drogę: na jej początku czeka Cię instalacja i przygotowanie środowiska programistycznego, potem projektowanie realistycznej grafiki gry i jej ciekawe udźwiękowienie, a uwieńczeniem Twoich działań będzie stworzenie profesjonalnych projektów dla konsoli Xbox 360, telefonów z systemem Windows Phone 7 czy komputerów PC.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13037.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.466 [Magazyn 1], 1377 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dzięki książce Czytelnik pozna wszystkie niuanse tworzenia gier na tablety pracujące pod kontrolą systemu Android. Na samym początku dowie się, jak przygotować środowisko pracy oraz jakich narzędzi i bibliotek będziesz potrzebował. Po krótkim wstępie przejdzie do sedna sprawy. Nauczy się wykorzystywać ekrany dotykowe, moc wielordzeniowych procesorów oraz informacje z czujników położenia. Ponadto pozna tajniki tworzenia sztucznej inteligencji oraz mechanizmów dla wielu graczy. O sukcesie gry decyduje atrakcyjna oprawa dźwiękowa i wizualna, dlatego autor kładzie duży nacisk właśnie na te aspekty tworzenia gier. Na sam koniec Czytelnik sprawdzi, jak opublikować grę w Google Play Store (dawniej Android Market). Jest to idealna pozycja dla każdego pasjonata systemu Android.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13734 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13733.XV.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem Windows - gotowym kodem tworzącym okno z obsługą podstawowych komunikatów. Podręcznik kolejno odsłania poszczególne elementy wiedzy programistycznej - od najprostszych po najbardziej zaawansowane. Dowiesz się więc, jak wprowadzać niewielkie zmiany w kodzie, jak projektować aplikacje wielowątkowe i definiować biblioteki, jak budować duże, składające się z kilku plików projekty, aby na koniec samodzielnie stworzyć grę komputerową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13049 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nadtyt.: Odnieś sukces na rynku gier!
Indeks.
Książka jest doskonałym i kompletnym źródłem informacji dla wszystkich osób chcących wykorzystać platformę Android i przeglądarkę internetową do pisania zaawansowanych i atrakcyjnych gier. W kolejnych opisano, jak korzystać z grafiki i animacji w przeglądarce, obsługiwać zdarzenia i operacje wykonywane przez użytkownika oraz stosować różne sposoby renderowania świata gry. Podręcznik przedstawia też, jak zbudować własny silnik izometryczny oraz wykorzystać WebGL do stworzenia zaawansowanej grafiki 3D. Dodatkowo zawiera informacje na temat programowania sztucznej inteligencji oraz zapewniania komunikacji aplikacji z serwerem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13891 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13890.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej