Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Franczyk Anna
(1)
Kaduson Heidi
(1)
Krajewska Katarzyna
(1)
Opolska Teresa
(1)
Potempska Elżbieta
(1)
Schaefer Charles
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
GRY i ZABAWY
(2)
PSYCHOTERAPIA
(2)
DZIECKO
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
GRY i ZABAWY RUCHOWE
(1)
KSZTAŁCENIE INTEGRACYJNE
(1)
TERAPIA ZABAWĄ
(1)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZESPÓŁ ADHD
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Terapeuty)
utorzy polecanej publikacji to doświadczeni terapeuci zajmujący się psychoterapią dzieci. Z lektury ich książki dowiesz się więcej na temat rozmaitych sposobów pracy z pacjentem za pomocą zabawy, a także zalecenia dotyczące tego, z jakimi dziećmi należy te zabawy przeprowadzić i jak to robić. W każdym z ośmiu działów książki opisują odrębną grupę zabaw: "Techniki wykorzystujące fantazję", oparte na udawaniu oraz kierowaniu wyobraźnią i fantazją; "Techniki oparte na opowiadaniu historyjek", ilustrujące wykorzystanie różnych gier i metod poprawiających werbalizację u dzieci; "Techniki ekspresji poprzez sztukę", zawierające różnorodne artystyczne środki wyrazu, które pomagają dzieciom w radzeniu sobie z traumami i zaburzeniami; "Techniki zabawowe w formie gier", wykorzystujące w całości przejęte lub samodzielnie stworzone gry, pomagające dzieciom z problemami psychicznymi; "Techniki zabawowe z zastosowaniem kukiełek", za pomocą których dzieci mogą wyrażać sprzeczne emocje; "Techniki wykorzystujące różne zabawki i przedmioty", ilustrujące ich zastosowanie oraz przydatność w zabawie terapeutycznej; "Techniki zabawy grupowej", uczące rozmaitych sposobów bawienia się w grupach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2060 [Magazyn 1], P.2059 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3265.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma służyć osobom zajmującym się wychowaniem, opieką i profesjonalną pomocą dla dzieci sprawiających trudności wychowawcze, wynikające ze zdiagnozowanej u nich nadpobudliwości psychoruchowej. Książka zawieta program, który polega na udzielaniu pomocy dzieciom w nabywaniu umiejętności kontroli nad własną hiper aktywnością oraz poszukiwaniu akceptowanych społecznie sposobów odreagowania napięcia emocjonalnego i fizycznego przy jednoczesnym wzmocnieniu poczucia własnej wartości i poprawieniu samooceny. Prezentuje informacje nt.: Podstawowych przyczyn powstania zaburzeń zdrowia psychicznego u dzieci; Charakterystyki nadpobudliwości psychoruchowej; Celu i założeń programu oraz metodyki prowadzenia zajęć. Praca zawiera 10 scenariuszy zajęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2557 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2556.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaproponowany program to ćwiczenia i zabawy do wykorzystania w pracy dydaktyczno-terapeutycznej dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych. Program przeznaczony jest do realizacji w pracy terapeutycznej w przedszkolach masowych, z grupami integracyjnymi oraz w przedszkolach integracyjnych, jak również w zajęciach terapeutycznych w klasach młodszych szkół podstawowych i specjalnych. Celem programu jest umożliwienie dzieciom niepełnosprawnym zdobycia wiedzy i umiejętności na miarę ich możliwości, w warunkach przedszkola ogólnodostępnego, kształtowanie właściwych interakcji międzyosobowych, kształtowanie postaw otwartości i samoakceptacji. Pełna realizacja tego celu da pedagogom możliwość stworzenia optymalnego planu psychostymulacji dzieci niepełnosprawnych i przygotowanie ich do względnie niezależnego funkcjonowania w społeczeństwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3300 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2108.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2107.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej