Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(6)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Calishain Tara
(1)
Chu-Carroll Mark C
(1)
Dornfest Rael
(1)
Hrabiec-Hojda Patrycja
(1)
Jarvis Jeff (1954- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Parys Joanna
(1)
Reszotnik Maciej
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Trzeciakowska Justyna
(1)
Waisberg Daniel
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
Temat
GOOGLE
(3)
Google Analytics
(2)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
GOOGLE APP ENGINE
(1)
Google
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INTERNET
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZETWARZANIE w CHMURZE
(1)
Reklama internetowa
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
Poradnik
(2)
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
Google
(4)
Google Analytics
(2)
Internet
(2)
wyszukiwanie informacji
(2)
Google App Engine
(1)
analiza danych
(1)
aplikacja mobilna
(1)
biznes
(1)
chmura obliczeniowa
(1)
e-handel
(1)
e-marketing
(1)
integracja
(1)
przetwarzanie w chmurze
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
wyszukiwarka internetowa
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Internet pozwala skorzystać z niezwykłego bogactwa informacji, trzeba tylko umieć je znaleźć. Książka wprowadza czytelnika w świat zaawansowanych technik posługiwania się wyszukiwarką internetową Google. Uczy nie tylko, jak znajdywać informacje, ale także wykorzystywać potencjał Google"a we własnych programach. Skrypty przedstawione w tej książce nie dotyczą tylko Google, mają one również za zadanie wykorzystanie ogromnego potencjału Internetu. "100 sposobów na Google" to doskonałe źródło inspiracji dla entuzjastów wyszukiwania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2579 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2580.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Słowo kluczowe: Google
Tyt. oryg.: What would Google do?, 2009.
Indeks.
Każdy użytkownik internetu styka się z Google. Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i nie zastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkcję pełni w naszym codziennym życiu. Jeff Jarvis w bardzo przystępny sposób stara się nam to wyjaśnić, dowodzi również, że Google to nie tylko amerykańska firma internetowa, to nie tylko produkt tej firmy, czyli najsłynniejsza na świecie wyszukiwarka, lecz także nowy model rzeczywistości. Według Jarvisa nie moglibyśmy już dzisiaj funkcjonować bez Google, który przeniknął do naszego życia i stał się jego nieodłącznym elementem. Odpowiedzi na pytanie postawione w tytule należy szukać niemal wszędzie, w każdej sferze, branży czy instytucji. Do tego właśnie namawia nas autor. Z kart tej książki dowiecie się: * jak patrzeć na świat oczami Google, * jak wykorzystywać mądrość Google, aby zaistnieć w gąszczu społeczności internetowych, * jak pracować i prowadzić interesy według zasad Google, * jak wykorzystywać władzę, jaką dał nam Google, * wreszcie - jak poznać siebie dzięki Google. Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na branżę, w jakiej działa, i bez względu na to, czy wykorzystuje internet w celach zawodowych, rozrywkowych czy towarzyskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9862.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11430.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Baza Programisty)
Tyt. oryg.: Code in the cloud : programming Google App Engine, 2011.
Indeks.
Książka przedstawia tajniki korzystania z chmury Google App Engine - jej potencjał, monitorowanie użycia zasobów przez aplikację oraz jak zastosować wbudowane mechanizmy bezpieczeństwa. Autor skupia się na najważniejszych aspektach tworzenia aplikacji dla Google App Engine : zarządzania danymi w Google App Engine, wykorzystania usług GAE do logowania użytkowników, organizację kodu dla Google App Engine, tworzenie usług. Jest to idealna pozycja dla wszystkich programistów języków Java i Python, chcących wykorzystać możliwości i elastyczność rozwiązań opartych na chmurze obliczeniowej Google App Engine.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13021 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13020.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netografia, bibliografia na stronach 172-175.
Google hacking to pakiet umiejętności, w jakie powinien być wyposażony każdy, kto szuka informacji w internecie. Na początek trzeba zrozumieć, jak wyszukiwarka działa, co wpływa na wyniki wyszukiwania, a potem poznać język, którym trzeba się z nią komunikować. Zaawansowane wyszukiwanie informacji z wykorzystaniem funkcjonalności, które daje nam powszechnie stosowany Google, to umiejętność uniwersalna. Przyda się w prowadzeniu firmy i codziennej pracy: do wyszukiwania klientów, do rekrutacji pracowników, do znajdywania, gdzie starać się o dotację i w wielu innych sytuacjach. Przyda się na etapie wyszukiwania informacji naukowej i wyszukiwaniu trudniej dostępnych materiałów do opracowania publikacji. Przyda się w szeroko rozumianym marketingu, dziennikarstwie i aby rozumieć, co dzieje się w branży, w której przyszło nam pracować. Przykłady zastosowania kompetencji Google hackingu można by jeszcze długo mnożyć. A korzyści? Na początek najbardziej oczywista czyli oszczędność czasu. Ale ważniejsze, że dzięki korzystaniu z dobrodziejstw zaawansowanych metod wyszukiwania można docierać do źródeł informacji, które niekoniecznie łatwo znaleźć po wpisaniu czegokolwiek w oknie wyszukiwarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18670.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Dzięki tej książce: zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł, będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych, nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów, uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.151.XV.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The search : how Google and its rivals rewrote the rules of business and transformed our culture" 2005.
Indeks.
Google, wchodząc do gry długo po Yahoo, AltaViście, Excite, Lycosie i innych pionierach, dzięki radykalnie nowemu podejściu do wyszukowania, postawiło do góry nogami marketingowe koncepcje, przeżyło załamanie dotcomów, a następnie wystartowało na giełdzie z największą i najgłośniejszą w historii Doliny Krzemowej pierwszą ofertą publiczną. "Szukaj" to nie tylko historia triumfu Google. Jest to zarazem perspektywiczne spojrzenie na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość technologii wyszukiwania oraz jej ogromny wpływ na marketing, media, kulturę pop, randki, poszukiwanie pracy, prawo międzynarodowe, wolności obywatelskie i prawie każdą inną sferę działalności człowieka. Dla każdego, kto pragnie zrozumieć fenomen sukcesu Googla oraz konsekwencje życia w świecie, w którym każde kliknięcie można utrwalić po wieczność, "Szukaj" jest lekturą obowiązkową i pouczającą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11325 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12480.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0! W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że każdy użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20721.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics, strategie analityczne odnoszące się do big data, sztuczne sieci neuronowe czy badania neuromarketingowe. Zwiększająca zasięg penetracja Internetu, rozwój społeczeństwa sieci i gospodarki sieciowej stwarzają wiele implikacji dla zarządzania wiedzą i sprawiają, że bardzo wiele projektów badawczych immanentnie związanych jest z nowymi mediami. Autorzy w swoich tekstach dowodzą, iż dokonująca się dzięki technologiom cyfrowym transformacja danych pozyskanych z rynku w informacje pozwala na coraz trafniejsze antycypowanie zachowań podmiotów rynkowych, szczególnie konsumentów, co w konsekwencji służy zwiększaniu skuteczności i efektywności działań marketingowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej