Form of Work
E-booki
(5)
IBUK Libra
(4)
Ksi─ů┼╝ki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
unavailable
(1)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(2)
Author
Brzeziński Jakub
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Rudnicka Agata
(1)
Sosnowski Michał
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Witkowska Janina
(1)
Wysokińska Zofia
(1)
Zastro┼╝na Martyna
(1)
Żabiński Arkadiusz
(1)
Year
2020 - 2022
(4)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Handel elektroniczny
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Ekonomia
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Internet
(1)
Marketing
(1)
Model biznesowy
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
Podr─Öcznik
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Tytuł oryginału : "Marketing 4.0 : Moving from Traditional to Digital" 2017.
W Marketingu 4.0 pokazuj─ů nam, jak ┼Ťwiadomych konsument├│w przekszta┼éci─ç w naszych or─Ödownik├│w. Tradycyjna ┼Ťcie┼╝ka prowadz─ůca do zakupu (rozbudzenie ┼Ťwiadomo┼Ťci, przykucie uwagi, zadawanie pyta┼ä i dzia┼éanie) zosta┼éa poszerzona o etap or─Ödownictwa, gdy┼╝ opinie naszych krewnych i znajomych maj─ů ogromny wp┼éyw na nasze decyzje zakupowe. W pe┼éni uaktualniony opis owej ┼Ťcie┼╝ki t┼éumaczy mechanizm dzia┼éania or─Ödownictwa, wyja┼Ťnia, jak do niego zach─Öca─ç, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego do┼Ťwiadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiar├│w i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Przej┼Ťcie od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, je┼Ťli mamy do dyspozycji oferowane w ksi─ů┼╝ce praktyczne porady i intuicyjne wyja┼Ťnienia, kt├│re mo┼╝na natychmiast zastosowa─ç. Podsumowanie na koniec ka┼╝dego rozdzia┼éu zawiera skr├│t najwa┼╝niejszych temat├│w, by ksi─ů┼╝ka jeszcze lepiej sprawdzi┼éa si─Ö w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania sk┼éaniaj─ůce do refleksji maj─ů na celu sprowokowanie czytelnika do wej┼Ťcia na drog─Ö w┼éasnych odkry─ç, a tak┼╝e w┼éa┼Ťciwe pokierowanie dyskusj─ů, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podej┼Ťciem ca┼éej organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17440.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarz─ůdzania i Finans├│w)
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest po┼Ťwi─Öcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadz─ůce dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů przez Internet. Zawiera om├│wienia segment├│w e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinant├│w funkcjonowania i rozwoju tej ga┼é─Özi gospodarki. Dotyczy zagadnie┼ä zwi─ůzanych z infrastruktur─ů technologiczn─ů i sprz─Ötow─ů, a tak┼╝e architektur─ů e-biznesu. Przedstawiono w niej wskaz├│wki pozwalaj─ůce na harmonizacj─Ö proces├│w biznesowych. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö po┼Ťwi─Öcono zarz─ůdzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasob├│w przedsi─Öbiorstwa, zarz─ůdzaniu ┼éa┼äcuchem dostaw, wiedz─ů i przep┼éywami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano te┼╝ nowe rozwi─ůzania informatyczne wspieraj─ůce rozw├│j e-biznesu. Na uwag─Ö zas┼éuguj─ů studia przypadk├│w powszechnie znanych firm dzia┼éaj─ůcych w ┼Ťrodowisku wirtualnym. Ka┼╝dy rozdzia┼é zosta┼é zako┼äczony pytaniami problemowymi I testem prawda/fa┼ész. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana przede wszystkim do student├│w kierunk├│w ekonomicznych i zarz─ůdzania, a tak┼╝e wszystkich zainteresowanych tematyk─ů e-biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. E.60.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Ostatnie lata wiele zmieni┼éy w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrze─ç do informacji online, musieli┼Ťmy przyj┼Ť─ç do domu, uruchomi─ç komputer, odpali─ç modem i poczeka─ç, a┼╝ si─Ö po┼é─ůczy. Dzi┼Ť wystarczy si─Ögn─ů─ç do kieszeni i odblokowa─ç smartfon... Mobilna rewolucja ka┼╝dego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie ÔÇö w┼éa┼Ťciwie od r─Öki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasi─Ögamy opinii na forum po┼Ťwi─Öconym produktowi, ogl─ůdamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendacj─Ö znajomych na Facebooku. Na koniec oczywi┼Ťcie por├│wnujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w kt├│rym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest ┼éatwo w ┼Ťwiecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0! W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysi─Öcy os├│b, zidentyfikowano... trzy tysi─ůce r├│┼╝nych ┼Ťcie┼╝ek poszukiwania informacji! Oznacza to, ┼╝e ka┼╝dy u┼╝ytkownik internetu korzysta z niego na sw├│j spos├│b. Czy to z┼éa wiadomo┼Ť─ç dla dostawc├│w produkt├│w i us┼éug? I tak, i nie. Na szcz─Ö┼Ťcie istniej─ů narz─Ödzia, kt├│re potrafi─ů odtworzy─ç i zanalizowa─ç ┼Ťcie┼╝ki zakupowe klient├│w. Ich znajomo┼Ť─ç pozwala usystematyzowa─ç i wykorzysta─ç t─Ö wiedz─Ö po to, by skuteczniej dotrze─ç do os├│b naprawd─Ö zainteresowanych naszymi produktami i us┼éugami. Jednym z takich narz─Ödzi jest Google Analytics. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce b─Ödziesz w stanie wyci─ůgn─ů─ç 120% z jego mo┼╝liwo┼Ťci i zbudowa─ç przewag─Ö nad konkurencj─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20721.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Publikacja stanowi kolejny przyczynek w debacie naukowej prowadzonej wok├│┼é kwestii nale┼╝─ůcych do obszaru nauk ekonomicznych i wpisuje si─Ö w wiele r├│┼╝norodnych i wa┼╝nych zagadnie┼ä mieszcz─ůcych si─Ö w tym szerokim spektrum badawczym zwi─ůzanym z mikroekonomi─ů, makroekonomi─ů, a tak┼╝e metaekonomi─ů ÔÇô postuluj─ůc─ů budow─Ö modelu odpowiadaj─ůcego obecnemu lub przysz┼éemu paradygmatowi cz┼éowieka i dobrobytu. Na ksi─ů┼╝k─Ö sk┼éada si─Ö 10 rozdzia┼é├│w, kt├│re zawieraj─ů przegl─ůd wynik├│w aktualnych bada┼ä i tw├│rczych docieka┼ä w postaci oryginalnych, teoretycznych i empirycznych analiz, prowadzonych przez przedstawicieli najbardziej licz─ůcych si─Ö w Polsce o┼Ťrodk├│w naukowych. Jest ona adresowana jest przede wszystkim do ┼Ťrodowisk naukowych i student├│w wy┼╝szych uczelni, ale tak┼╝e do os├│b, kt├│re w praktyce zajmuj─ů si─Ö problemami ekonomii.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano wyniki bada┼ä dotycz─ůce pozycji Unii Europejskiej we wsp├│┼éczesnej gospodarce ┼Ťwiatowej w kontek┼Ťcie dynamicznych zmian zachodz─ůcych w procesach globalizacji i mi─Ödzynarodowej integracji gospodarczej. Idea zr├│wnowa┼╝onego rozwoju, wdra┼╝anie zasad gospodarki cyrkularnej, procesy cyfryzacji wyznaczaj─ů ramy, w kt├│rych Unia Europejska podejmuje dzia┼éania w sferze regulacyjnej i realnej. Zmiana pozycji Unii Europejskiej w gospodarce ┼Ťwiatowej jest analizowana w odniesieniu do mi─Ödzynarodowych przep┼éyw├│w d├│br i us┼éug oraz czynnik├│w produkcji ÔÇô kapita┼éu i pracy. Przed┼éo┼╝ona Czytelnikom publikacja jest adresowana przede wszystkim do pracownik├│w naukowych, student├│w kierunk├│w ekonomicznych i prawniczych uniwersytet├│w oraz wy┼╝szych szk├│┼é ekonomicznych, a tak┼╝e s┼éuchaczy szk├│┼é mened┼╝erskich. Mog─ů jednak po ni─ů si─Ögn─ů─ç wszyscy zainteresowani Uni─ů Europejsk─ů oraz gospodark─ů ┼Ťwiatow─ů.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Nowoczesne trendy w logistyce i zarz─ůdzaniu ┼éa┼äcuchem dostaw to druga monografia stanowi─ůca zbi├│r artyku┼é├│w nades┼éanych na IV Og├│lnopolsk─ů Konferencj─Ö Naukow─ů Studenckiego Ko┼éa Naukowego Zarz─ůdzania ┼üa┼äcuchem Dostaw ÔÇô SKN SCM, dzia┼éaj─ůcego przy Katedrze Logistyki na Wydziale Zarz─ůdzania Uniwersytetu ┼ü├│dzkiego. Tematyka publikacji skupiona jest na trendach, jakie coraz mocniej widoczne s─ů w praktyce gospodarczej. Autorzy pokazali wybrane zagadnienia zwi─ůzane z nowoczesnymi technologiami oraz zr├│wnowa┼╝onym rozwojem. S─ů to dwa trendy, kt├│re wyznaczaj─ů obecnie kierunki dzia┼éania dla wsp├│┼éczesnych ┼éa┼äcuch├│w dostaw oraz firm logistycznych. Takie kwestie, jak robotyzacja czy gospodarka cyfrowa to coraz wa┼╝niejsze elementy codzienno┼Ťci gospodarczej, a przewidywania zwi─ůzane z dalszym ich rozwojem utwierdzaj─ů w przekonaniu, ┼╝e jest to kluczowy obszar analizy zar├│wno dla naukowc├│w, jak i praktyk├│w. Drugim wspomnianym zagadnieniem jest zr├│wnowa┼╝ony rozw├│j i zwi─ůzane z nim wyzwania, przed jakimi stoj─ů zarz─ůdzaj─ůcy ┼éa┼äcuchami dostaw, ale i mo┼╝liwo┼Ťci budowania przewagi konkurencyjnej. Warto┼Ťci─ů publikacji s─ů artyku┼éy studentek i student├│w, kt├│rzy stawiaj─ů pierwsze kroki w ┼Ťwiecie nauki. Monografia adresowana jest do adept├│w kierunk├│w ekonomicznych, przedstawicielek oraz przedstawicieli k├│┼é naukowych zajmuj─ůcych si─Ö problematyk─ů ┼éa┼äcucha dostaw oraz logistyki, a tak┼╝e do wszystkich, kt├│rzy ┼Ťledz─ů bie┼╝─ůce trendy w gospodarce.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Wsp├│┼éczesna gospodarka zmienia si─Ö w dotychczas niespotykanym tempie, wyznaczanym przez dwa wzajemnie nap─Ödzaj─ůce si─Ö zjawiska ÔÇô usieciowienie i cyfryzacj─Ö. Zarz─ůdzanie strategiczne przedsi─Öbiorstwem w warunkach cyfrowej gospodarki sieciowej stanowi ogromne wyzwanie dla mened┼╝er├│w, bowiem wymaga od nich m.in. nowego sposobu my┼Ťlenia, dost─Öpu do specyficznych zasob├│w i umiej─Ötno┼Ťci oraz innego postrzegania potencja┼éu strategicznego przedsi─Öbiorstwa w ÔÇ×zdigitalizowanymÔÇŁ ┼Ťwiecie. Prezentowana monografia jest pr├│b─ů przybli┼╝enia czytelnikowi uwarunkowa┼ä i mechanizm├│w zarz─ůdzania strategicznego w nowej rzeczywisto┼Ťci wsp├│┼éczesnego ┼Ťwiata. Obok rozwa┼╝a┼ä teoretycznych przedstawiono w niej wiele praktycznych przyk┼éad├│w cyfrowego my┼Ťlenia strategicznego, tak┼╝e w organizacjach typu non-profit.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again