Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
Forma i typ
Książki
(19)
E-booki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(13)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(16)
Autor
Dutko Maciej
(3)
Chmielarz Witold
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cisek Marcin
(2)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(2)
Dywański Piotr
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Bąk Michał
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dudek Dawid
(1)
Dudzic Jacek (historyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Homa Dominik
(1)
Hunt Jason
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Królak Paweł
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Mikowska Monika
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Namieciński Rafał
(1)
Okulski Robert
(1)
Oracz Piotr
(1)
Panek Sławomir
(1)
Parys Tomasz
(1)
Pełeszuk Katarzyna
(1)
Phillip Anthony C.B
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Pispers Ralf
(1)
Piwowarczyk Marcin
(1)
Połetek Michał
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Quain Bill
(1)
Rode Joanna
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosenberg Marjorie
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Ryfka-Cygan Katarzyna
(1)
Sala Paweł
(1)
Schwarz Grzegorz
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skowroński Marcin
(1)
Sobczak Jakub
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Spławski Michał
(1)
Starzykiewicz Dawid
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Szajdziński Jakub
(1)
Szmajda Mirosław
(1)
Szwarc Natalia
(1)
Szymczak Piotr
(1)
Wajdzik Joanna
(1)
Winkiel Mikołaj
(1)
Wisłocka Izabela
(1)
Wsół Marcin
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Zieliński Karol
(1)
Łukiańczyk Marcin
(1)
Żylińska Pola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(19)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(10)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(6)
Marketing cyfrowy
(4)
HANDEL
(2)
Internet
(2)
Konsumenci
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
Model biznesowy
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Dropshipping
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel
(1)
INNOWACJE
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
Język angielski
(1)
Język handlu i biznesu
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
MARKETING
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
Marketing wartości
(1)
Negocjacje
(1)
Neuromarketing
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Psychologia
(1)
PŁYNNOŚĆ KADR
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TURYSTYKA
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Poradnik
(3)
Poradniki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Psychologia
(3)
Językoznawstwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
e-biznes
(6)
e-marketing
(5)
marketing
(4)
e-commerce
(3)
e-handel
(3)
handel elektroniczny
(3)
strategia
(3)
e-sprzedaż
(2)
konsument
(2)
model biznesu
(2)
platforma aukcyjna
(2)
przedsiębiorczość
(2)
psychologia
(2)
sklep internetowy
(2)
sprzedaż
(2)
usługi online
(2)
zarządzanie
(2)
Google Analytics
(1)
Internet
(1)
RFID
(1)
aplikacja mobilna
(1)
badania marketingowe
(1)
biznes cyfrowy
(1)
biznes elektroniczny
(1)
business
(1)
business English
(1)
cloud computing
(1)
communication activity
(1)
communication skills
(1)
cykl życia produktu
(1)
dropshipping
(1)
dystrybucja
(1)
e-klient
(1)
e-przedsiębiorczość
(1)
e-usługi
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
filozofia biznesu
(1)
fluktuacja kadr
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel
(1)
jakość produktu
(1)
jakość usług
(1)
klasyfikacja
(1)
kompetencje
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing cyfrowy
(1)
marketing strategiczny
(1)
media społecznościowe
(1)
menedżer
(1)
menedżer sprzedaży
(1)
motywowanie pracowników
(1)
negocjacje handlowe
(1)
negocjator
(1)
neuromarketing
(1)
oferta produktowa
(1)
opakowanie
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
produkt
(1)
produkt konsumpcyjny
(1)
produkt przemysłowy
(1)
przedsiębiorstwo internetowe
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
rynek turystyczny
(1)
serwis społecznościowy
(1)
sprzedawca
(1)
strategia marketingowa
(1)
strona WWW
(1)
systemy informatyczne
(1)
systemy informatyczne zarządzania
(1)
szkolenie pracowników
(1)
sztuka negocjacji
(1)
teacher's book
(1)
telepraca
(1)
turystyka
(1)
wychowanie negocjacyjne
(1)
wyszukiwarka internetowa
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
zatrudnienie
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzględniający sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12517.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-258.
Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną ("wiodącą teorię") koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i dostosowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców przez menedżerów sprzedaży i w konsekwencji umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14716.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
(Onepress)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.145.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
(Onepress.)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Cała wiedza o e-biznesie w jednym miejscu! to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać możliwie cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i sprawnie zwiększyć zyski przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy. Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean cenodajek, spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach to wszystko sprawiło, że brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.146.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
E-biznes : poradnik praktyka / Maciej Dutko. - Wydanie II - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2013. - 190 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.147.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : "Difin", 2007. - 320 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Publikacja przedstawia problematykę wykorzystania w gospodarce nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania usług elektronicznego biznesu - zarówno w relacjach pomiędzy firmami, jak i relacjach firm z indywidualnym klientem. Analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej oraz systemów umacniających pozycję e-biznesu w społeczeństwie (elektronicznych szkoleń i pracy na odległość).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6254.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5320.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia zawiera wybrane i zebrane w grupach tematycznych teksty ukazujące aktualne zagadnienia związane z prawidłowym funkcjonowaniem systemów e-biznesu w gospodarce, pokazujące jednocześnie szerokie uwarunkowania środowiskowe i instrumentalne tego procesu. Publikacja stanowi jednocześnie zbiór materiałów konferencyjnych - trzeciego sympozjum z tego zakresu organizowanego przez Wyższą Szkołę Ekonomiczno-Informatyczną. Głównym celem publikacji jest aktualna analiza możliwości wykorzystania nowoczesnych systemów informatycznych i narzędzi ich budowy (szczególnie systemów e-biznesu) w gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9801.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje handlowe / Halina Brdulak, Jacek Brdulak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 218, [1] stron : rysunki, tabele; 21 cm.
Książka dostarcza wiedzy o negocjacjach handlowych i uczy ich prowadzenia wraz z wieloma praktycznymi poradami, cennymi wskazówkami i pouczającymi przykładami. Autorzy przedstawili negocjacje handlowe jako wypadkową artyzmu i intuicji ich uczestników oraz pokazali, jak silnie zależą one od warunków, w jakich są prowadzone. Ponieważ każdy jest negocjatorem (albo sprzedającym, albo kupującym) książka z pewnością zainteresuje wiele osób. Szczególnie może być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy szkół zarządzania, uczestników kursów doskonalenia umiejętności w zakresie negocjacji lub komunikowania się. Mogą z niej również korzystać profesjonalni negocjatorzy w celu doskonalenia warsztatu negocjatora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4392.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dropshipping & E-commerce : Business Guide / Anthony C.B. Phillip. - [Great Britain] : Anthony C.B. Phillip, 2022 - [114] stron : ilustracje ; 24 cm.
Includes bibliographical references (strony: 537-540) and index.
This book provides information on : what is dropshipping, enter process of dropshipping, practical example of dropshipping, advantages and disadvantages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21516.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey. - Wydanie I, 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - XXXVII, [1], 665 stron ilustracje ; 29 cm.
Tyt. oryg.: "Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice" 2015.
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22500.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22499.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Ksiązka wpisuje się w problematykę wpływu nowych technologii na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw i określających je modeli biznesu. Czy dokonamy przełomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kształtowało się przez lata, i sformułujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwałego, odnawialnego, zdolnego przetrwać różne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy też wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiających się technologii do przyjętego w przeszłości modelu biznesu? Publikacja stanie się przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiające się wciąż nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniają współczesne modele biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14479.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji. "Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać. Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22970.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-379.
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoją teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego autor książki skoncentrował swoje rozważania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11241.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12327.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W monografii została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14669.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Communicative Business English activities / Marjorie Rosenberg. - First published. - Newbury : Express Publishing, 2018. - 222 strony : ilustracje ; 30 cm.
Oprawa kołonotatnikowa.
Communicative Business English Activities to obszerny zbiór ćwiczeń do kopiowania adresowany do nauczycieli prowadzących zajęcia z języka angielskiego biznesowego. Tematyka zadań to m.in.: korespondencja, rozmowy telefoniczne, prezentacje, spotkania, ubieganie się o pracę. Materiały można wykorzystać na zajęciach grupowych lub indywidualnych, z uczniami na różnych poziomach zaawansowania językowego – od beginner do advanced.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22680.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22679.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1 - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22512.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22511.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0! W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że każdy użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20721.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej