Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(19)
E-booki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
only on-site
(18)
available
(17)
unknown
(5)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(9)
Wypo┼╝yczalnie
(11)
Czytelnie
(21)
Author
Dutko Maciej
(4)
Cisek Marcin
(3)
Dywański Piotr
(3)
Jasi┼äski Jakub (organizacja i zarz─ůdzanie)
(3)
Krzywor─ůczka Pawe┼é
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Chmielarz Witold
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Jankowski Marek
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Królak Paweł
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Oracz Piotr
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Sala Paweł
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Bargieł Daniel
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bekas Robert
(1)
Bielecki Witold T
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bossy Daniel
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
B─ůk Micha┼é
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
Dudek Dawid
(1)
Dudzic Jacek (historyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Ejtminowicz Tomasz
(1)
Engelmann Marcin
(1)
Federowicz Przemysław
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Handl Michał
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Homa Dominik
(1)
Hunt Jason
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Karwatka Piotr
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Kolny Beata
(1)
Korycki Paweł
(1)
Korzeniowski Daniel
(1)
Kosel Michał
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Kr├│lak Pawe┼é (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Kucia Michał
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(12)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(26)
Language
Polish
(26)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
HANDEL ELEKTRONICZNY
(18)
Handel elektroniczny
(6)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
PODR─śCZNIKI
(4)
INTERNET
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
Internet
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
PHP
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(2)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
FLASH (program komuterowy)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
INNOWACJE
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
Model biznesowy
(1)
MySQL
(1)
Neuromarketing
(1)
OSCOMMERCE
(1)
PROGRAMY GRAFICZNE
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
SIE─ć KOMPUTEROWA
(1)
STRONY WWW
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
Satysfakcja konsument├│w
(1)
TURYSTYKA
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
Poradnik
(3)
PODR─śCZNIKI
(2)
Poradniki
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
ROCZNIKI STATYSTYCZNE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
26 results Filter
Book
In basket
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz - Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2002. - 374 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka w spos├│b interdyscyplinarny ujmuje problematyk─Ö handlu realizowanego przy wykorzystaniu Internetu. Ma wiele cech monografii i posiada walory poznawcze i pragmatyczne. St─ůd te┼╝ adresowana jest do szerokiego kr─Ögu odbiorc├│w. Tre┼Ťci w niej zawarte winny by─ç inspiruj─ůce dla pracownik├│w naukowych, podejmuj─ůcych badania z zakresu e-biznesu. Ma wiele w─ůtk├│w u┼╝ytecznych dla przedstawicieli praktyki, i to zar├│wno dla tych, kt├│rzy dopiero zamierzaj─ů rozpocz─ů─ç komercyjn─ů dzia┼éalno┼Ť─ç w internecie, jak i tych, kt├│rzy wykorzystuj─ů ju┼╝ Sie─ç w sferze kontakt├│w handlowych. Ksi─ů┼╝ka mo┼╝e by─ç r├│wnie┼╝ wykorzystana do cel├│w dydaktycznych na wszystkich poziomach studi├│w z zakresu ekonomii i zarz─ůdzania, w ramach blok├│w zaj─Ö─ç po┼Ťwi─Öconych e-commerce, czy te┼╝ szerzej e-gospodarce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6024 [Magazyn 1], P.6023 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2710.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7286.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzy─ç rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sie─ç - wsp├│┼éprac─Ö z du┼╝ymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasa┼╝y i aukcji internetowych. W ksi─ů┼╝ce prezentuje solidn─ů wiedz─Ö o e-biznesie poszerzon─ů o wnioski zebrane przez setki ludzi, kt├│rzy skorzystali z jego do┼Ťwiadczenia... i nie┼║le na tym zarobili.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6017.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C], P.4897.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C], 5458.IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Technologia w e-commerceÔÇŽ wype┼énia wa┼╝n─ů nisz─Ö na rynku wydawniczym, poniewa┼╝ proponuje kompleksowe podej┼Ťcie do zagadnie┼ä, kt├│re do tej pory omawiane by┼éy osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Autorzy niniejszej publikacji starali si─Ö po┼é─ůczy─ç te dwa ┼Ťwiaty i stworzy─ç swoiste FAQ e-biznesu. Z ksi─ů┼╝ki Czytelnik dowie si─Ö: jak wybra─ç platform─Ö sklepow─ů i na jakie aspekty wzr├│ci─ç uwag─Ö, w jaki spos├│b zintegrowa─ç si─Ö z systemami ERP, jak zapewni─ç bezpiecze┼ästwo danych, jak stworzy─ç procedury w zespole wdro┼╝eniowym, jak dba─ç o jako┼Ť─ç projekt├│w, jak zapewni─ç wysok─ů dost─Öpno┼Ť─ç aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizacj─Ö.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15076.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15980.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Spos├│b sprzedawania i kupowania towar├│w zmienia si─Ö na naszych oczach jak sugeruje Autor rewolucyjnie. Handel elektroniczny przesta┼é by─ç jedynie maskotk─ů dzia┼é├│w marketing├│w, ale sta┼é si─Ö szans─ů osi─ůgni─Öcia sukcesu dla wielu przedsi─Öbiorstw. Ksi─ů┼╝ka jest swoistym rozk┼éadem jazdy oraz map─ů drogow─ů potrzebn─ů do odnalezienia si─Ö w nowej rzeczywisto┼Ťci i osi─ůgni─Öcia sukcesu. Zosta┼é w niej przedstawiony wp┼éyw dokonuj─ůcej si─Ö rewolucji zakup├│w na sprzedawc├│w (handel detaliczny) i producent├│w, oraz om├│wione opcje strategiczne, jakie powinni oni zastosowa─ç, je┼╝eli zdecyduj─ů si─Ö na elektroniczne zakupy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5621 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7102.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Słowo kluczowe: PHP ; MySQL ; sklep internetowy
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5319 [Magazyn 1], 6596 [Magazyn 2], 6595 [Magazyn 2] (3 egz.)
Book
In basket
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : "Difin", 2007. - 320 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Publikacja przedstawia problematyk─Ö wykorzystania w gospodarce nowoczesnych system├│w elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania us┼éug elektronicznego biznesu - zar├│wno w relacjach pomi─Ödzy firmami, jak i relacjach firm z indywidualnym klientem. Analizowane s─ů te┼╝ narz─Ödzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci system├│w elektronicznej administracji publicznej oraz system├│w umacniaj─ůcych pozycj─Ö e-biznesu w spo┼éecze┼ästwie (elektronicznych szkole┼ä i pracy na odleg┼éo┼Ť─ç).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6254.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5320.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia zawiera wybrane i zebrane w grupach tematycznych teksty ukazuj─ůce aktualne zagadnienia zwi─ůzane z prawid┼éowym funkcjonowaniem system├│w e-biznesu w gospodarce, pokazuj─ůce jednocze┼Ťnie szerokie uwarunkowania ┼Ťrodowiskowe i instrumentalne tego procesu. Publikacja stanowi jednocze┼Ťnie zbi├│r materia┼é├│w konferencyjnych - trzeciego sympozjum z tego zakresu organizowanego przez Wy┼╝sz─ů Szko┼é─Ö Ekonomiczno-Informatyczn─ů. G┼é├│wnym celem publikacji jest aktualna analiza mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania nowoczesnych system├│w informatycznych i narz─Ödzi ich budowy (szczeg├│lnie system├│w e-biznesu) w gospodarce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9801.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Handel zagraniczny : poradnik dla praktyk├│w. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 1 dysk optyczny (CD ROM) ; 12 cm.
Do p┼éyty do┼é─ůczona jest ksi─ů┼╝ka o sygn. 4975 XI CZYT.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.107 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170.
Ksi─ů┼╝ka pe┼éni rol─Ö doradcy dla os├│b zainteresowanych uruchomieniem dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej w sieci, a nast─Öpnie jej prowadzeniem. Om├│wiono w niej krok po kroku wszystkie czynno┼Ťci, jakie nale┼╝y wykona─ç, by prawid┼éowo przygotowa─ç kampani─Ö marketingow─ů przedsi─Öbiorstwa w Internecie. Ka┼╝dy etap procedury zosta┼é zaprezentowany zgodnie z obowi─ůzuj─ůcym ustawodawstwem i obowi─ůzuj─ůcymi normami. W ksi─ů┼╝ce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: Co kryje si─Ö pod poj─Öciem marketing i jaka jest r├│┼╝nica pomi─Ödzy jego form─ů tradycyjn─ů a internetow─ů? Co to jest marketing internetowy? Jak prawid┼éowo przygotowa─ç stron─Ö WWW przedsi─Öbiorstwa oraz jak j─ů rozwija─ç, by przynosi┼éa korzy┼Ťci przedsi─Öbiorcy? Jak zoptymalizowa─ç sw├│j biznes w Internecie w interakcji z u┼╝ytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywa─ç eksploracji kolejnych element├│w, kt├│re s─ů niezb─Ödne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narz─Ödzi internetowych u┼╝ywa─ç, by prowadzi─ç skuteczn─ů kampani─Ö marketingow─ů w sieci?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono wyniki og├│lnopolskich bada┼ä bezpo┼Ťrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilo┼Ťciowym przeprowadzone w┼Ťr├│d e-konsument├│w technik─ů ankiety online uzupe┼éniono wynikami bada┼ä jako┼Ťciowych (technik─ů netnografii wirtualnej). Celem by┼éo rozpoznanie zachowa┼ä nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczeg├│lno┼Ťci znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12764.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzy┼äski, Krzysztof Burzy┼äski, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Ch┼éodnicki, Marcin Cicho┼ä, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywa┼äski, Pawe┼é Fornalski, Karol Fro┼ä, Daria Gaca, Adrian Gamo┼ä, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasi┼äski, Jason Hunt, ┼üukasz Kamiennik, Piotr Kie┼écz, Maria Kobry┼ä, Bartosz Kolanek, Damian Ko┼éata, Pawe┼é Korycki, Maciej St─Öpa, Micha┼é Kosel, Jacek Kotarbi┼äski, Zbigniew Krakowski, Pawe┼é Kr├│lak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Pawe┼é Krzywor─ůczka, Bartosz Langa, Miko┼éaj Lech, Maciej Lewi┼äski, Micha┼é Lidzbarski, Dagmara ┼üuczy┼äska, Marcin ┼üukia┼äczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, ┼üukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Pawe┼é Mielczarek, Piotr Motyl, Rafa┼é Namieci┼äski, Marek Nied┼║wied┼║, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Paw┼éowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdze┼ä, Barbara Rogala, Rafa┼é Sad┼éowski, Micha┼é Sadowski, Pawe┼é Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Micha┼é Sp┼éawski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-Garc├şa, Jakub Szajdzi┼äski, Piotr Szulczewski, Pawe┼é Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Miko┼éaj Winkiel, Izabela Wis┼éocka, Damian Wiszowaty, Marcin Ws├│┼é ; pod redakcj─ů Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Indeks.
Opracowana przez 83 autor├│w, b─Öd─ůcych ekspertami w swoich dziedzinach, zawiera 159 rozdzia┼é├│w, 850 stron praktycznych rad. "Biblia e-biznesu 3.0" to prawdopodobnie najwi─Ökszy tego typu projekt wydawniczy na ┼Ťwiecie! Dwie pierwsze edycje zdoby┼éy uznanie czytelnik├│w, miesi─ůcami przodowa┼éy na listach bestseller├│w i otrzyma┼éy szereg nagr├│d - pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu" zdoby┼éo presti┼╝ow─ů nagrod─Ö Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, a druga edycja zyska┼éa tytu┼é Najlepszej Ksi─ů┼╝ki Roku 2016 oraz Oscara Czytelnik├│w 2017. "Biblia e-biznesu 3.0" to jeszcze mocniejsza wersja tej kultowej publikacji, gromadz─ůca kompleksow─ů wiedz─Ö na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiesz si─Ö z niej przede wszystkim jak zacz─ů─ç - kt├│ry model biznesu wybra─ç, kt├│re bran┼╝e i trendy s─ů najbardziej dochodowe oraz jakich narz─Ödzi u┼╝y─ç. Ksi─ů┼╝ka przeprowadza przez budowanie efektywnych strategii cenowych i sprzeda┼╝owych, wska┼╝e, kt├│re dzia┼éania marketingowe daj─ů dzi┼Ť najlepsze efekty i jak skutecznie budowa─ç pozacenow─ů przewag─Ö konkurencyjn─ů. Zwr├│ci te┼╝ uwag─Ö na to, kt├│re b┼é─Ödy najcz─Ö┼Ťciej psuj─ů sprzeda┼╝ i jak ich unika─ç, jak ┼éatwo zadba─ç o bezpiecze┼ästwo swojego biznesu w sieci i w jaki spos├│b reagowa─ç na trudne sytuacje na linii klientÔÇôfirma oraz kt├│re procesy warto optymalizowa─ç, automatyzowa─ç lub delegowa─ç.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 20395.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20394.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
(Onepress)
Publikacja w pliku pdf zapisana na CD.
Indeks.
Idea Biblii e-biznesu zrodzi┼éa si─Ö z prostej potrzeby stworzenia mo┼╝liwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsi─Öbiorczo┼Ťci uprawianej w wirtualnym ┼Ťwiecie. Wiedza ta, dotychczas zamkni─Öta w wielu ksi─ů┼╝kach oraz rozproszona na tysi─ůcach stron internetowych, bywa┼éa przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, kt├│ry wie wszystko o e-commerce. Kto wi─Öc mia┼éby napisa─ç ksi─ů┼╝k─Ö wyczerpuj─ůc─ů ten temat? W dodatku chodzi o temat, kt├│ry stale si─Ö rozwija. Ustawiczne mno┼╝enie si─Ö w─ůtk├│w oraz lawinowo rosn─ůca liczba nowych pyta┼ä i wyzwa┼ä, kt├│re wymagaj─ů odpowiedzi, nie sprzyjaj─ů opanowaniu ca┼éo┼Ťci zagadnienia. A w ┼Ťwiecie e-biznesu nic nie jest sta┼ée.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.145.IX.12
E-book
In basket
(Onepress.)
Publikacja w pliku pdf zapisana na CD.
Indeks.
Ca┼éa wiedza o e-biznesie w jednym miejscu! to marzenie zrodzi┼éo si─Ö kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsi─Öbiorca, szkoleniowiec i audytor, g┼éowi┼é si─Ö w├│wczas, jak zebra─ç mo┼╝liwie cenn─ů i praktyczn─ů wiedz─Ö dla e-sprzedawc├│w, kt├│ra pomo┼╝e im szybko i sprawnie zwi─Ökszy─ç zyski przy minimalnym nak┼éadzie czasu i pieni─Ödzy. Galopuj─ůca konkurencja i post─Öpuj─ůce rozdrobnienie rynku, nadpoda┼╝ produkt├│w i czerwony ocean cenodajek, spadaj─ůce zyski i malej─ůce zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i dro┼╝ej─ůcy marketing, nowe i nie┼éatwe narz─Ödzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapry┼Ťny i roszczeniowy klient, ci─ůg┼ée zmiany w prawie i podatkach to wszystko sprawi┼éo, ┼╝e brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawa┼é si─Ö bole┼Ťniejszy dla ka┼╝dego e-przedsi─Öbiorcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.146.IX.12
E-book
In basket
E-biznes : poradnik praktyka / Maciej Dutko. - Wydanie II - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2013. - 190 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Publikacja w pliku pdf zapisana na płycie CD.
Indeks.
W tej publikacji znajdziesz opisy dzia┼éa┼ä, kt├│rych nie mo┼╝esz zaniedba─ç podczas zak┼éadania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomys┼éy na opracowanie interesuj─ůcych ofert sprzeda┼╝owych, ob┼éaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawd─Ö dzia┼éa i z czym kojarzy si─Ö Tw├│j serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach dzia┼éania w sieci. W zwi─Öz┼éy spos├│b scharakteryzuje tak┼╝e kardynalne e-b┼é─Ödy, e-mity, genialne e-pomys┼éy i najwi─Öksze e-niewypa┼éy biznesowe. Przemy┼Ťl to i ruszaj do dzie┼éa!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.147.IX.12
Book
In basket
Bibliogr.
Internet jest uwa┼╝any za najwa┼╝niejszy wynalazek XX wieku. Jego b┼éyskawiczna i osza┼éamiaj─ůca kariera sprawi┼éa, i┼╝ przesta┼é by─ç techniczn─ů ciekawostk─ů, lecz sta┼é si─Ö cz─Ö┼Ťci─ů codziennego ┼╝ycia. Sza┼é internetowy opanowa┼é r├│wnie┼╝ Polsk─Ö, wchodz─ůc do prawie wszystkich segment├│w zastosowa┼ä biznesowych. Internetowa gospodarka przekracza z "szybko┼Ťci─ů ┼Ťwiat┼éa" wszelkie geograficzne bariery, sprawiaj─ůc, i┼╝ nasi klienci, dostawcy, partnerzy z ┼éa┼äcucha dostaw, ale r├│wnie┼╝ i konkurenci, znale┼║li si─Ö w zasi─Ögu "klikni─Öcia myszk─ů". Niniejsza praca - napisana przez naukowc├│w akademickich oraz praktyk├│w gospodarczych - pozwoli lepiej zrozumie─ç trendy w zarz─ůdzaniu logistyk─ů i ┼éa┼äcuchem dostaw wytyczane przez Internet i nowe rozwi─ůzania e-biznesowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4394.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Ksi─ů┼╝ka stanowi przewodnik dla wszystkich, kt├│rych fascynuje wirtualna rzeczywisto┼Ť─ç. Rzeczywisto┼Ť─ç, kt├│ra jest nam coraz bli┼╝sza, staj─ůc si─Ö codzienno┼Ťci─ů. Czytelnik dowie si─Ö wi─Öc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara si─Ö przybli┼╝y─ç czytelnikowi najwa┼╝niejsze zagadnienia, kt├│re przedstawiaj─ů transformacj─Ö proces├│w gospodarczych i spo┼éecznych w ci─ůgu ostatnich dw├│ch lat. Czytelnik znajdzie tu du┼╝o informacji dotycz─ůcych rynku polskiego, a w szczeg├│lno┼Ťci dane o firmach, kt├│re dobrze funkcjonuj─ů w nowej rzeczywisto┼Ťci gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6022 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6020.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7285.IX.12 [Czytelnia C], 4448.IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Internet jest zjawiskiem przede wszystkim technologicznym. Dzi─Öki jednak niespotykanemu w historii rozprzestrzeniania si─Ö zmienia on warunki gospodarowania w takim stopniu, ┼╝e coraz cz─Ö┼Ťciej m├│wi si─Ö o ekonomii internetowej. Czy to znaczy, ┼╝e w gospodarce zaczynaj─ů dzia┼éa─ç inne prawa ekonomii ni┼╝ w dotychczasowej gospodarce? Handel elektroniczny i bankowo┼Ť─ç elektroniczn─ů nale┼╝y rozwa┼╝a─ç z perspektywy globalizacji, tzn.: globalnej konkurencji i regulacji, konkurencji i wsp├│┼épracy, harmonizacji, tzw. konkurencji i regulacyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6296 [Magazyn 1], 7501 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7390.VIII.8 [Czytelnia C], 7389.VIII.8 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podj─Öli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, stawiaj─ůc sobie za cel okreslenie wp┼éywu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystaj─ůc z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-┼üopaci┼äskiej)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ůzka wpisuje si─Ö w problematyk─Ö wp┼éywu nowych technologii na funkcjonowanie wsp├│┼éczesnych przedsi─Öbiorstw i okre┼Ťlaj─ůcych je modeli biznesu. Czy dokonamy prze┼éomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kszta┼étowa┼éo si─Ö przez lata, i sformu┼éujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwa┼éego, odnawialnego, zdolnego przetrwa─ç r├│┼╝ne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy te┼╝ wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiaj─ůcych si─Ö technologii do przyj─Ötego w przesz┼éo┼Ťci modelu biznesu? Publikacja stanie si─Ö przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiaj─ůce si─Ö wci─ů┼╝ nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniaj─ů wsp├│┼éczesne modele biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14479.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Rocznik statystyczny handlu zagranicznego 2002 - Warszawa : Zakład Wydawnictw Statystycznych, 2002. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor ; 12 cm.
P┼éyta CD zawiera wersj─Ö elektroniczn─ů ksi─ů┼╝ki o sygn. 2406 I.7 CZYT.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.191 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again