Form of Work
Książki
(20)
Status
available
(17)
only on-site
(17)
Branch
Magazyny
(9)
Wypożyczalnie
(8)
Czytelnie
(17)
Author
Chmielarz Witold
(2)
Bargieł Daniel
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bielecki Witold T
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Ejtminowicz Tomasz
(1)
Engelmann Marcin
(1)
Federowicz Przemysław
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Handl Michał
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Karwatka Piotr
(1)
Kolny Beata
(1)
Korzeniowski Daniel
(1)
Kucia Michał
(1)
Lekszycki Jan
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marek Sebastian
(1)
Mercer David (1976- )
(1)
Mącik Radosław
(1)
Parys Tomasz
(1)
Piecuch Łukasz
(1)
Raczkowska Dorota
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sieniawska Joanna (informatyk)
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Stawiszyński Marcin
(1)
Stolarski Marek Piotr
(1)
Stolecka Agata
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Walczak Anna
(1)
Zasada Kamil
(1)
Żylińska Pola
(1)
Żyliński Michał
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(12)
Country
Poland
(20)
Language
Polish
(20)
Subject
HANDEL ELEKTRONICZNY
(18)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
INTERNET
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
PHP
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
FLASH (program komuterowy)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
INNOWACJE
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
MySQL
(1)
OSCOMMERCE
(1)
PROGRAMY GRAFICZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(1)
STRONY WWW
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
ROCZNIKI STATYSTYCZNE
(1)
23 results Filter
Book
In basket
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz - Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2002. - 374 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka w sposób interdyscyplinarny ujmuje problematykę handlu realizowanego przy wykorzystaniu Internetu. Ma wiele cech monografii i posiada walory poznawcze i pragmatyczne. Stąd też adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców. Treści w niej zawarte winny być inspirujące dla pracowników naukowych, podejmujących badania z zakresu e-biznesu. Ma wiele wątków użytecznych dla przedstawicieli praktyki, i to zarówno dla tych, którzy dopiero zamierzają rozpocząć komercyjną działalność w internecie, jak i tych, którzy wykorzystują już Sieć w sferze kontaktów handlowych. Książka może być również wykorzystana do celów dydaktycznych na wszystkich poziomach studiów z zakresu ekonomii i zarządzania, w ramach bloków zajęć poświęconych e-commerce, czy też szerzej e-gospodarce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6024 [Magazyn 1], P.6023 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2710 IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7286 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
HANDEL ELEKTRONICZNY (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze GOSPODARKA ELEKTRONICZNA (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: HANDEL INTERNETOWY ; HANDEL w INTERNECIE ; SKLEP INTERNETOWY ; TRANSAKCJE ELEKTRONICZNE
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W książce prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6017 IX.12 [Wypożyczalnia C], P.4897 IX.12 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7284 IX.12 [Czytelnia C], 5458 IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Technologia w e-commerce… wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Z książki Czytelnik dowie się: jak wybrać platformę sklepową i na jakie aspekty wzrócić uwagę, w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, jak zapewnić bezpieczeństwo danych, jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym, jak dbać o jakość projektów, jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15076 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15980 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Sposób sprzedawania i kupowania towarów zmienia się na naszych oczach jak sugeruje Autor rewolucyjnie. Handel elektroniczny przestał być jedynie maskotką działów marketingów, ale stał się szansą osiągnięcia sukcesu dla wielu przedsiębiorstw. Książka jest swoistym rozkładem jazdy oraz mapą drogową potrzebną do odnalezienia się w nowej rzeczywistości i osiągnięcia sukcesu. Został w niej przedstawiony wpływ dokonującej się rewolucji zakupów na sprzedawców (handel detaliczny) i producentów, oraz omówione opcje strategiczne, jakie powinni oni zastosować, jeżeli zdecydują się na elektroniczne zakupy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5621 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7102 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
HANDEL ELEKTRONICZNY - Polska (hasło przedmiotowe)
Authority data
Book
CD
In basket
Słowo kluczowe: PHP ; MySQL ; sklep internetowy
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5319 [Magazyn 1], 6596 [Magazyn 2], 6595 [Magazyn 2] (3 egz.)
Book
In basket
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : "Difin", 2007. - 320 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Publikacja przedstawia problematykę wykorzystania w gospodarce nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania usług elektronicznego biznesu - zarówno w relacjach pomiędzy firmami, jak i relacjach firm z indywidualnym klientem. Analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej oraz systemów umacniających pozycję e-biznesu w społeczeństwie (elektronicznych szkoleń i pracy na odległość).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6254 IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5320 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia zawiera wybrane i zebrane w grupach tematycznych teksty ukazujące aktualne zagadnienia związane z prawidłowym funkcjonowaniem systemów e-biznesu w gospodarce, pokazujące jednocześnie szerokie uwarunkowania środowiskowe i instrumentalne tego procesu. Publikacja stanowi jednocześnie zbiór materiałów konferencyjnych - trzeciego sympozjum z tego zakresu organizowanego przez Wyższą Szkołę Ekonomiczno-Informatyczną. Głównym celem publikacji jest aktualna analiza możliwości wykorzystania nowoczesnych systemów informatycznych i narzędzi ich budowy (szczególnie systemów e-biznesu) w gospodarce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9801 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Do płyty dołączona jest książka o sygn. 4975 XI CZYT.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.107 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14015 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14891 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12764 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Internet jest uważany za najważniejszy wynalazek XX wieku. Jego błyskawiczna i oszałamiająca kariera sprawiła, iż przestał być techniczną ciekawostką, lecz stał się częścią codziennego życia. Szał internetowy opanował również Polskę, wchodząc do prawie wszystkich segmentów zastosowań biznesowych. Internetowa gospodarka przekracza z "szybkością światła" wszelkie geograficzne bariery, sprawiając, iż nasi klienci, dostawcy, partnerzy z łańcucha dostaw, ale również i konkurenci, znaleźli się w zasięgu "kliknięcia myszką". Niniejsza praca - napisana przez naukowców akademickich oraz praktyków gospodarczych - pozwoli lepiej zrozumieć trendy w zarządzaniu logistyką i łańcuchem dostaw wytyczane przez Internet i nowe rozwiązania e-biznesowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4394 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik dowie się więc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6022 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6020 IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7285 IX.12 [Czytelnia C], 4448 IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Internet jest zjawiskiem przede wszystkim technologicznym. Dzięki jednak niespotykanemu w historii rozprzestrzeniania się zmienia on warunki gospodarowania w takim stopniu, że coraz częściej mówi się o ekonomii internetowej. Czy to znaczy, że w gospodarce zaczynają działać inne prawa ekonomii niż w dotychczasowej gospodarce? Handel elektroniczny i bankowość elektroniczną należy rozważać z perspektywy globalizacji, tzn.: globalnej konkurencji i regulacji, konkurencji i współpracy, harmonizacji, tzw. konkurencji i regulacyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6296 [Magazyn 1], 7501 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7390 VIII.8 [Czytelnia C], 7389 VIII.8 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel okreslenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12197 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksiązka wpisuje się w problematykę wpływu nowych technologii na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw i określających je modeli biznesu. Czy dokonamy przełomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kształtowało się przez lata, i sformułujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwałego, odnawialnego, zdolnego przetrwać różne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy też wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiających się technologii do przyjętego w przeszłości modelu biznesu? Publikacja stanie się przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiające się wciąż nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniają współczesne modele biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14479 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. 2406 I.7 CZYT.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.191 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5570 [Magazyn 1], P.5569 [Magazyn 1], 7026 [Magazyn 2], 6617 [Magazyn 2] (4 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again