Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Mącik Radosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Gatunek
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
ROCZNIKI STATYSTYCZNE
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(1)
e-commerce
(1)
handel elektroniczny
(1)
konsument
(1)
sklep internetowy
(1)
zakupy internetowe
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel okreslenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Rocznik statystyczny handlu zagranicznego 2002 - Warszawa : Zakład Wydawnictw Statystycznych, 2002. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor ; 12 cm.
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. 2406 I.7 CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.191 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej