Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(2)
Author
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
3 results Filter
Authority data
HANDEL ZAGRANICZNY - marketing (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Biblioteka Mened┼╝era i Bankowca)
Bibliogr.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono czynniki ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne, informacje o ocenie tych rynk├│w i mo┼╝liwych sposobach wej┼Ťcia na nie, r├│┼╝ne rodzaje strategii marketingowych i innych strategii funkcjonalnych, wzajemne zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy tymi strategiami, r├│┼╝ne warianty organizacji dzia┼éalno┼Ťci marketingowej na rynkach mi─Ödzynarodowych oraz informacje o realizowanych przez polskie przedsi─Öbiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach. Praca jest przeznaczona dla czytelnik├│w, kt├│rzy maj─ů opanowan─ů podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu i dlatego ┼Ťwiadomie nie zaprezentowano zagadnie┼ä zwi─ůzanych z podstawami tego przedmiotu ani z dok┼éadnym opisem bada┼ä marketingowych rynku mi─Ödzynarodowego czy form wej┼Ťcia na nie. Niniejsza publikacja mo┼╝e wi─Öc by─ç wykorzystana podczas zaj─Ö─ç ze studentami akademii ekonomicznych, wydzia┼é├│w zarz─ůdzania i ekonomii uniwersytet├│w przy omawianiu problem├│w zarz─ůdzania mi─Ödzynarodowego i marketingu mi─Ödzynarodowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3569 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3568 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 162-164, netogr. s. 164-165.
Praca jest przeznaczona dla czytelnik├│w, kt├│rzy maj─ů opanowan─ů podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu i dlatego nie zaprezentowano zagadnie┼ä zwi─ůzanych z podstawami marketingu. Praca sk┼éada si─Ö z pi─Öciu rozdzia┼é├│w. W rozdziale pierwszym om├│wiono czynniki ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne i informacje o ich ocenie. Rozdzia┼é drugi prezentuje rodzaje strategii marketingowych i strategii funkcjonalnych, natomiast trzeci marketing-mix i jego odniesienia do rynku mi─Ödzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano r├│┼╝ne wariany organizacji dzia┼éalno┼Ťci marketignowej na rynkach mi─Ödzynarodowych. Rozdzia┼é pi─ůty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsi─Öbiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11673 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12865 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again