Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(11)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(14)
only on-site
(9)
Branch
Magazyny
(8)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(9)
Author
Turkowski Marek
(2)
Cetner Jan
(1)
D'Amico Vito
(1)
Kwiatkowski Wacław
(1)
Meyer Beata
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Nowakowski Marian
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Piasta Jacek
(1)
Puorto Simone
(1)
Sala J├│zef
(1)
Travaglini Armando
(1)
Ziaja Waldemar W
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Audience Group
Hotelarze
(2)
Mened┼╝erowie
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
HOTELARSTWO
(9)
Hotelarstwo
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
TURYSTYKA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI
(1)
Usługi turystyczne
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Europa
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
PODR─śCZNIKI dla SZK├ô┼ü ZAWODOWYCH
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
13 results Filter
Book
In basket
Bibliogr.
Ksi─ů┼╝ka jest kompendium wiedzy dotycz─ůcej hotelarstwa i us┼éug hotelarskich. Prezentuje materia┼éy przydane studentom i pracownikom zwi─ůzanym z hotelarstwem takie jak: marketing w hotelarstwie, zarzadzanie, kadry, odpowiedzialno┼Ť─ç prawna. Ksi─ů┼╝ka zawiera tak┼╝e kodeks post─Öpowania i tabele wyposa┼╝enia hotelu i kwalifikacji pracownik├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4743 [Magazyn 1], P.1936 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1938 XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1937 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Uk┼éad ksi─ů┼╝ki jest chronologiczny: od podstaw rynkowych, zapoznania z poj─Öciami marketingowymi, a┼╝ do system├│w zarzadzania przedsi─Öbiorstwem i praktycznych zastosowa┼ä marketingowych. W tre┼Ťci przedstawiono zastosowania element├│w marketingu w hotelarstwie w powi─ůzaniu z zarz─ůdzaniem operacyjnym. Publikacja zosta┼éa przystosowana do potrzeb dydaktycznych O┼Ťrodka Doskonalenia Kadr Orbis S. A.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1128 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2191 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
HOTELARSTWO - marketing (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Bibliogr. s. 383-384.
Ksi─ů┼╝ka to kompendium wiedzy o marketingu w hotelarstwie. Wielkim atutem tej ksi─ů┼╝ki jest jej walor praktyczny. Autor jest bowiem praktykiem, aktywnym zawodowo hotelarzem z bogatym do┼Ťwiadczeniem. To dlatego wiele tre┼Ťci teoretycznych jest wspartych przyk┼éadami z ┼╝ycia krajowych i zagranicznych hoteli, moteli i pensjonat├│w. Przyk┼éady te pomagaj─ů zrozumie─ç prezentowane tre┼Ťci i czyni─ů nauk─Ö ┼éatwiejsz─ů. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do os├│b, kt├│re chc─ů praktycznie pozna─ç szeroko rozumiane zagadnienia zwi─ůzane ze skutecznym, wsp├│┼éczesnym marketingiem us┼éug hotelarskich. Zadaniem podr─Öcznika jest wprowadzi─ç czytelnika w podstawy i specyfik─Ö marketingu obiekt├│w hotelarskich oraz pokaza─ç i przybli┼╝y─ç zagadnienia wa┼╝ne marketingowo takie jak: jako┼Ť─ç, go┼Ťcinno┼Ť─ç czy komunikacja. Co wa┼╝ne, podr─Öcznik uwzgl─Ödnia minimum programowe dla nauczania zawodu technik hotelarstwa.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5431 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6754 XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6753 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 281 s. : il. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka kierowana jest do os├│b zwi─ůzanych lub zainteresowanych skutecznym marketingiem us┼éug hotelarskich w aspekcie praktycznym, czyli do wszystkim hotelarzom, jak r├│wnie┼╝ przeznaczona jest dla uczni├│w i student├│w szk├│┼é i uczelni hotelarskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8063 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8064 XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8062 XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9421 XX.8 [Czytelnia B], 9420 XX.8 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 313, [1] s. : rys., tabl. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka kierowana jest do os├│b zwi─ůzanych lub zainteresowanych skutecznym marketingiem us┼éug hotelarskich w aspekcie praktycznym, czyli do wszystkim hotelarzom, jak r├│wnie┼╝ przeznaczona jest dla uczni├│w i student├│w szk├│┼é i uczelni hotelarskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1740 [Magazyn 1], 3066 [Magazyn 2] (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. V.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 129-133.
Ksi─ů┼╝ka podejmuje problematyk─Ö syntetycznego podej┼Ťcia do zintegrowanego systemu zarz─ůdzania strategicznego w sektorze turstycznym. Zaprezentowano w niej trendy rozwojowe bran┼╝y hotelarskiej oraz ich wp┼éyw na zmiany w organizacji firmy oraz okre┼Ťlono podstawy formu┼éowania strategii marki sektora hotelarskiego w oparciu o interkacje przedsi─Öbiorstw z otoczeniem zewnetrznym. Dokonano tak┼╝e identyfikacji czynnik├│w zachowania konkurencyjno┼Ťci w ramach bran┼╝y i struktury organizacyjnej i jej funkcji w realizacji za┼éo┼╝onej strategii firmy w tworzeniu marki hotelowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13801 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Technik Hotelarstwa)
W podr─Öczniku scharakteryzowano rynek us┼éug hotelarskich. Wyja┼Ťniono i om├│wiono m.in.: podstawowe poj─Öcia z dziedziny marketingu, takie jak: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja. Zaprezentowano badania marketingowe, zarz─ůdzanie i planowanie, oraz mierniki stosowane w dzia┼éalno┼Ťci hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przyk┼éadami i ─çwiczeniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9209 XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10936 XX.8 [Czytelnia B], 10935 XX.8 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ta oferuje w┼éa┼Ťcicielom, mened┼╝erom i marketingowcom obiekt├│w hotelarskich - hoteli, pensjonat├│w bed and breakfast, dom├│w wypoczynkowych, obiekt├│w agroturystycznych - sprawne narz─Ödzia internetowego marketingu turystycznego i zarz─ůdzania dochodami, umo┼╝liwiaj─ůce wyr├│┼╝nianie si─Ö na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narz─Ödzia te s─ů przydatne tak┼╝e dla os├│b, kt├│re staraj─ů si─Ö uzupe┼éni─ç swe wykszta┼écenie w omawianej dziedzinie - dla student├│w, w┼éa┼Ťcicieli agencji internetowych maj─ůcych klient├│w w bran┼╝y turystyczno-hotelarskiej, konsultant├│w z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentuj─ůcy w szerokim uj─Öciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarz─ůdzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie si─Ö w wyszukiwarkach, zarz─ůdzanie sw─ů reputacj─ů w sieci, maksymalizacja zysku metod─ů revenue management.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1], P.17229 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17240 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17239 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501 ; 12)
Publikacja jest jubileuszowym zeszytem naukowym przygotowanym z okazji dziesi─Öciolecia dzia┼éalno┼Ťci Katedry Zarz─ůdzania Turystyk─ů Wydzia┼éu Zarz─ůdzania i Ekonomiki Us┼éug Uniwersytetu Szczeci┼äskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10686 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Hotelarstwo : us┼éugi, zarz─ůdzanie, procesy koncentracji / J├│zef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 300 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 287-300.
Motywem napisania niniejszej ksi─ů┼╝ki by┼éo d─ů┼╝enie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunk├│w zmian zar├│wno w jego systemie zarz─ůdzania, jak i rozwoju, g┼é├│wnie wymuszanych przez zmiany zachodz─ůce w jego otoczeniu. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z o┼Ťmiu rozdzia┼é├│w. W rozdziale 1 scharakteryzowano istot─Ö hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rol─Ö hotelarstwa w obs┼éudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje wsp├│┼éczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdzia┼é 3 prezentuje sk┼éadniki g┼é├│wnej, cz─ůstkowej us┼éugi hotelowej, tj. us┼éugi zakwaterowania. Kolejny rozdzia┼é 4 przedstawia m.in. istot─Ö gastronomii i jej rol─Ö w hotelarstwie, zakres us┼éug gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano g┼é├│wne us┼éugi dodatkowe w hotelach. Rozdzia┼é 6 przedstawia specyfik─Ö zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem hotelarskim. Rozdzia┼é 7 ukazuje funkcje g┼é├│wnych s┼éu┼╝b hotelu. Ko┼äcowy rozdzia┼é 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowa┼ä naukowych Autora.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17560 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18566 XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18565 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
Ogromna dynamika zmian w otoczeniu wsp├│┼éczesnych przedsi─Öbiorstw turystycznych, a tak┼╝e samorz─ůdu terytorialnego, konkuruj─ůcych o ograniczone zasoby, stawia wiele wyzwa┼ä w wymiarze spo┼éecznym, ekonomicznym i technologicznym przed mened┼╝erami podmiot├│w gospodarczych oraz administracj─ů samorz─ůdow─ů. Wyzwania te dotycz─ů przede wszystkim konieczno┼Ťci poszukiwania skutecznych sposob├│w dotarcia do coraz bardziej wymagaj─ůcych klient├│w (turyst├│w), utrzymywania i wzbogacania relacji z nimi, tworzenia ofert odpowiadaj─ůcych ich oczekiwaniom. Stanowi to cel marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwami turystycznymi i jednostkami samorz─ůdu terytorialnego (gminami i regionami b─Öd─ůcymi rynkami docelowymi okre┼Ťlonych grup turyst├│w). W budowaniu dobrych relacji z turystami oraz z innymi grupami interesariuszy (w przypadku gmin i region├│w turystycznych) wykorzystywane s─ů coraz bardziej nowoczesne technologie informacyjne, kreatywne i nowatorskie narz─Ödzia oddzia┼éywania na rynki docelowe w turystyce, elementy koncepcji spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci organizacji i prospo┼éecznych oraz proekologicznych zachowa┼ä podmiot├│w rynku turystycznego.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again